Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

zaterdag 27 februari 2010 om 10:49
Ow yak, doe die drank weg TT. *slaat groen uit*
gisteren uitgebreid geborreld met collegas vanwege dat het mijn laatste werkdag was. Daarna nog naar een vreselijke akelige film geweest met Leonardo di Caprio, weet de titel niet meer maar er komen dode kinderen in voor. A Must Not See Movie!
Leo, inderdaad! We zwerven allebei over het hele forum en komen elkaar dan alleen nog bij toeval tegen! Hier, krijg je nog een lekkere knuffel van me. Pak aan meid. *zoen* Hoe gaat het met Fien?
gisteren uitgebreid geborreld met collegas vanwege dat het mijn laatste werkdag was. Daarna nog naar een vreselijke akelige film geweest met Leonardo di Caprio, weet de titel niet meer maar er komen dode kinderen in voor. A Must Not See Movie!
Leo, inderdaad! We zwerven allebei over het hele forum en komen elkaar dan alleen nog bij toeval tegen! Hier, krijg je nog een lekkere knuffel van me. Pak aan meid. *zoen* Hoe gaat het met Fien?
zaterdag 27 februari 2010 om 12:17
maandag 1 maart 2010 om 13:35
Ik ben ook hier, klaar voor de sherry. vandaag is namelijk mijn eerste werkelozendag.
het huis is inmiddels spik en span.
Yette, ik wilde eigenlijk zeggen> joh, als je er eenmaal woont,valt het altijd mee (uit ervaring). Maar die beelden van Detroit ziijn idd wel erg treurig zeg. Daarbij vergeleken is Caracas paradijselijk.
het huis is inmiddels spik en span.
Yette, ik wilde eigenlijk zeggen> joh, als je er eenmaal woont,valt het altijd mee (uit ervaring). Maar die beelden van Detroit ziijn idd wel erg treurig zeg. Daarbij vergeleken is Caracas paradijselijk.
maandag 1 maart 2010 om 14:31
Ik ga er vanuit dat we ver van de ruïnes terecht komen. Als alles doorgaat natuurlijk. Op dit moment wachten we nog steeds op het contract.
Op dit moment maak ik me meer zorgen over alles wat ik moet regelen voor het zover is. Kan de kat mee, verkoop ik mijn auto, wat kost verschepen en wie betaald dat?
Wat een gedoe zeg als ik die checklists zie, vraag ik me echt af waar we in godsnaam aan zijn begonnen!
Op dit moment maak ik me meer zorgen over alles wat ik moet regelen voor het zover is. Kan de kat mee, verkoop ik mijn auto, wat kost verschepen en wie betaald dat?
Wat een gedoe zeg als ik die checklists zie, vraag ik me echt af waar we in godsnaam aan zijn begonnen!
maandag 1 maart 2010 om 14:48
Als ze je man daarheen sturen, kan ik me voorstellen dat de verhuizing door het bedrijf betaald wordt. Maar misschien toch maar even vragen.
Wij gingen destijds een soort van op de bonnefooi. Geen kinderen, een paar ouwe meubels en hoppetaa. Kan me voorstellen dat het voor jullie different koek is. Succes met de uitzoekerij!
Man, wat heerlijk dat ik werkloos ben. Heb ineens zeeen van tijd.
*chillllllllll*
Wij gingen destijds een soort van op de bonnefooi. Geen kinderen, een paar ouwe meubels en hoppetaa. Kan me voorstellen dat het voor jullie different koek is. Succes met de uitzoekerij!
Man, wat heerlijk dat ik werkloos ben. Heb ineens zeeen van tijd.
*chillllllllll*
maandag 1 maart 2010 om 14:52
maandag 1 maart 2010 om 18:08
maandag 1 maart 2010 om 21:52
quote:Norre schreef op 01 maart 2010 @ 21:25:
Tsja, hoe doe je bij jou vandaan een kloe die niet opvalt voor de rest? Moeilijk, moeilijk...
Een gangkast opruimen? Daar gooien wij altijd van een afstand alles in. Die ga je toch niet opruimen!Wij niet, wij zijn heel proper. Doe anders es mailen Nor, ben benieuwd. viva_nijntje et yahoe punt com.
Tsja, hoe doe je bij jou vandaan een kloe die niet opvalt voor de rest? Moeilijk, moeilijk...
Een gangkast opruimen? Daar gooien wij altijd van een afstand alles in. Die ga je toch niet opruimen!Wij niet, wij zijn heel proper. Doe anders es mailen Nor, ben benieuwd. viva_nijntje et yahoe punt com.