En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

dinsdag 2 maart 2010 om 19:56
Zo eten (mmm,macaroni) achter de kiezen en even bijlezen en reageren.
Vriend heeft cursus zakelijk Duits en blijft nog even weg.
Wat een gave en mooie dieren Annekeg
Ik ben geen enorme hondenfan (leuk bij een ander) maar tekkels zijn wat mij betreft de uitzondering
Eigenwijze grappige dieren!
En die poezen...,wat een stel. meer,meer,meer!
Miek wat fijn dat Loki weer opknapt!
MV ben je nog een beetje blij geworden van de uitslag van je belastingaangifte? ben blij dat vriend dat soort dingen bij ons doet...wat een stomvervelend werk.
Fijn dat je goed geslapen hebt!
Lé wat lief van Wé dat hij thuiskwam voor je..
Hoe lang heb je over het algemeen last/napijn van zo'n reuma aanval?
Mittens een hond moet je wel samen achterstaan hé.
Heb je goede achtervang als je eens een dag/weekend weg wilt of vakantieopvang?
maar alle plussen en minnen zijn denk ik al genoemd door de anderen.
(oh en nu ik verder lees zie ik dat je al even geen hond doet...)
Balen Kathy dat je geen dieren mag vanwege je huurcontract.
Huur je particulier?
Ik heb een jaar of 6 een flat gehuurd van de woningstichting en zat een clausule in 1 kat en/of 1 hond maximaal.
Was ook de reden dat ik geen servicecontract heb afgesloten,kapotte dingen liet ik wel door iemand anders reageren....kwas als de dood dat er dan een kat weg moest.
(Ik had alleen Bibi en Isa toen)
Achteraf denk ik dat ze die regel er alleen in hadden gezet om in te kunnen grijpen bij overlast..
Olijf fijn,je nieuwe bank!
Hoe was jij nou zo snel van je oude afgekomen?
Ik raak die van mij maar niet kwijt (doe er ook weinig voor )
en die van mij is nog z.g.a.n.
Vriend heeft cursus zakelijk Duits en blijft nog even weg.
Wat een gave en mooie dieren Annekeg
Ik ben geen enorme hondenfan (leuk bij een ander) maar tekkels zijn wat mij betreft de uitzondering
Eigenwijze grappige dieren!
En die poezen...,wat een stel. meer,meer,meer!
Miek wat fijn dat Loki weer opknapt!
MV ben je nog een beetje blij geworden van de uitslag van je belastingaangifte? ben blij dat vriend dat soort dingen bij ons doet...wat een stomvervelend werk.
Fijn dat je goed geslapen hebt!
Lé wat lief van Wé dat hij thuiskwam voor je..
Hoe lang heb je over het algemeen last/napijn van zo'n reuma aanval?
Mittens een hond moet je wel samen achterstaan hé.
Heb je goede achtervang als je eens een dag/weekend weg wilt of vakantieopvang?
maar alle plussen en minnen zijn denk ik al genoemd door de anderen.
(oh en nu ik verder lees zie ik dat je al even geen hond doet...)
Balen Kathy dat je geen dieren mag vanwege je huurcontract.
Huur je particulier?
Ik heb een jaar of 6 een flat gehuurd van de woningstichting en zat een clausule in 1 kat en/of 1 hond maximaal.
Was ook de reden dat ik geen servicecontract heb afgesloten,kapotte dingen liet ik wel door iemand anders reageren....kwas als de dood dat er dan een kat weg moest.
(Ik had alleen Bibi en Isa toen)
Achteraf denk ik dat ze die regel er alleen in hadden gezet om in te kunnen grijpen bij overlast..
Olijf fijn,je nieuwe bank!
Hoe was jij nou zo snel van je oude afgekomen?
Ik raak die van mij maar niet kwijt (doe er ook weinig voor )
en die van mij is nog z.g.a.n.
dinsdag 2 maart 2010 om 20:13
dinsdag 2 maart 2010 om 20:30
Nee...voorlopig nog geen hond hier. Eerst maar Bram weer eens binnen zien te halen. Is vannacht een nachtje buiten gebleven, maar waarschijnlijk wel thuis geweest want er waren brokjes uit zijn bakje (hoewel we er dus net achter komen dat ook onze buurkat het bakje inmiddels heeft gevonden). Vandaag heb ik hem nog niet gezien.
Maak me verder nog geen enkele zorgen (blijft wel eens vaker 1 of 2 nachtjes weg), maar het is toch altijd even prettig als hij weer aan komt waaien...
Maak me verder nog geen enkele zorgen (blijft wel eens vaker 1 of 2 nachtjes weg), maar het is toch altijd even prettig als hij weer aan komt waaien...
dinsdag 2 maart 2010 om 20:35
dinsdag 2 maart 2010 om 20:37
dinsdag 2 maart 2010 om 20:56
Ja, arme, arme Robo. Zo ellendig dit. En ze is zo dapper.
Bieb, ik heb gewoon onze bank op MP gezet met als vermelding: gratis af te halen. En 2 fotootjes erbij. Hij is net opgehaald door een jong stelletje waarvan de bank deze week kapotgescheurd was (nou ja, de stof dan) en ze waren er helemaal happy mee. Zij blij, wij blij. En nu klinkt de kamer hol en hollen de Poekels, helemaal blij door de extra ruimte ineens, als een gek door de kamer.
Bieb, ik heb gewoon onze bank op MP gezet met als vermelding: gratis af te halen. En 2 fotootjes erbij. Hij is net opgehaald door een jong stelletje waarvan de bank deze week kapotgescheurd was (nou ja, de stof dan) en ze waren er helemaal happy mee. Zij blij, wij blij. En nu klinkt de kamer hol en hollen de Poekels, helemaal blij door de extra ruimte ineens, als een gek door de kamer.
Ik ben mijn eigen bananenschil