Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Tjeempie, als het goed is heb je van mij ook een mailtje gekregen. ik ga vanochtend een poging doen om het een en ander bij te lezen. Als je een paar dagen niet hebt meegelezen (of heeeel vluchtig), dan ben je zo een paar pagina's verder.

Ik heb een behoorlijke terugslag gehad van mijn heerlijke weekendje Londen. Het werk viel me afgelopen dagen erg zwaar en na het eten ging ik direct door naar bed.

Maar we hebben daar ook flink veel gelopen (winkel in, winkel uit). We hebben nauwelijks in de metro of bus gezeten (behalve de eerste dag, toen hebben we met de bus een rondje londen gedaan). Het was prima weer om alles lopend te doen. Maar ik merkte wel dat ik zwanger was, ging eigenlijk over mijn grens heen. Londen was zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ga zo even naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Dat moet ik nog steeds doen. Tot later!
Tjeemp, ik heb je een mail gestuurd.

Mevr. Jansen, erg herkenbaar dat 'moeten bijkomen' Ik vind het ook echt wennen dat een nachtje goed slapen ineens niet meer voldoende is om weer fit te worden.

Eles welkom.

Wat leuk dat sommigen al armpjes en beentjes hebben gezien, daar heb ik ook zoooo zin in! Ik kan me echt niet voorstellen dat mn 'pinda' nu vingers en tenen heeft! Wachten tot 1 april.

Nog even over mijn vorige post waarin ik zeg dat wij niet kiezen voor het prenatale onderzoek bij 12 weken....misschien komt dit wat veroordelend over, maar dat is beslist niet zo bedoeld! Ik begrijp het heel goed als je het wel doet. Niks mis mee, iedereen zijn eigen keuze.

(zo, dat moest ik even kwijt)

Jemig Pinder, ik hoop dat je rug wat opknapt voordag je op het luchtbed gaat slapen.

Zo werken.....tot later iedereen!
@ Happy_ever_after: succes met je eerste echo vandaag, ik hoop dat alles goed gaat!!! Ik duim voor je.

Ik ben morgen (vrijdag) middag aan de buurt voor de allereerste keer. Ik ben echt super zenuwachtig, wat als er iets mis is? Ik zal jullie op de hoogte houden wat er bekeken is, ik hoop dat ons hummeltje al kan zwaaien naar ons!

Liefs
Wereldvrouw en Happy, op naar mooie echo's..... Hopelijk een prachtig moment...
Hee meiden, even snel een berichtje. Net echo gehad en alles was goed. Baby dartelde lekker vrolijk rond in mijn buik. Alles zat erop en eraan. Wat een heerlijk gevoel! Nu weer gauw aan het werk
Happy, wat gaaf voor je dat je een spartelend kindje hebt gezien op de echo.

Tjeempie, je hebt mail.

@ de rest, hoe is het met jullie?

Eles, welkom.

Ik kom later terug om te reageren: het waren 2 vermoeidende dagen dus ben nog niet helemaal fit. Weet niet of dat vanavond nog wordt want ik ga vanavond helemaal klaar zitten voor Wie is de Mol?
Happy, super dat je een goede echo hebt gehad. Weer een pak van je hart. Wat is je uitgerekende datum?

Wereldvrouw, spannend dat je morgen aan de beurt bent. Ik zal aan je denken!
@ Visje, o ja, ik zit ook ruim voor half negen startklaar op de bank...hoop niet dat ze ons tot volgende week laten wachten op de uitslag!

@ Mevrjansen, zeker een pak van mijn hart! Uitgerekende datum wordt 3 oktober. Dus dat klopt aardig met wat ik zelf al dacht.
Hi meiden,

Brak terug van het werk, manlief dienst dus moeders heeft frietjes gehaald! Slecht voor de lijn (welke lijn?) Maar lekkkkker en ben nu lekker klaar voor vanavond Hoef de kleine humpie alleen nog maar onder de douche te zetten, jurk uit en trainingsbroek aan en klaaaar voor voetjes op de bank

Als het goed is hebben alle meisjes die mij hebben gemaild inmiddels een uitnodiging voor de hyves ontvangen, zo niet dan is er iets niet goed gegaan en mag je vooral opnieuw mailen

Even thee maken
Happy-after-ever, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Wereldvrouw, veel succes en plezier morgen, spannend!

Pinder, vervelend dat je last van je rug hebt.en een zwangerschap helpt dan ook niet positief zeg maar. Heerlijk zo'n grote auto, maar dat moet ook bijna wel met 4 kinders straks.

Helaas kan ik wie is de mol niet live zien vanavond. Ik heb namelijk eerst een vergadering. Maar ik neem het uiteraard op en als ik een beetje op tijd thuis kom dan kijk ik vanavond nog even. Ik heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen dus ik ben helemaal fit (op het moment dan). Happy-ever-after, helaas moeten we wel een week wachten op de uitslag. Want volgende week wordt pas bekend wie de mol is en wie er heeft gewonnen volgens de nieuwe gids.

Wie denken jullie wie de mol is? Ik ga voor Kim.

Groetjes Marly
Pinder, komt er maar gezellig bij met het buikje! Hoe meer buikjes hoe meer vreugd. Ik vond het normaal ook geweldig maar was nu net 14 kg afgevallen dus met angst en beven zie ik die kilootjes komen. Auto had je inderdaad verteld via mijn andere topic Ik ga nog wel een paar dagen weg met mijn lief naar Schotland en ook nog een keer naar de Ardennen voor een bruiloft, dus genoeg in het vat wat voor soort hoofdgerecht wil je maken? En zijn er dingen die je niet lekker vindt? Eten er kids mee van het hoofdgerecht of eten die iets anders? Misschien is dit wat? Ik maak dit met stokbrood of ciabatta met kruidenboter/tapenade en wordt er mega blij van

Spaghetti tetrazzini:

20 gram gedroogde eekhoorntjesbrood

500gr kipfilet/kippendijfilet in stukjes gesneden

500ml slagroom

2dl witte wijn

150 gr Grana Pandano of een ander parezaanse kaas

350gr gemengde paddestoelen

2 tenen knoflook

hand basillicum

olijfolie

zout/peper

1 pak spaghetti deCecco (je kan ook andere nemen maar hier blijft de saus goed aan plakken)

Wel de eekhoorntjesbrood in 150cc heet water

Breek de gemengde paddenstoelen in stukjes (nadat je ze hebt schoongemaakt natuurlijk)

Start met het koken van de spaghetti, zodra het water kookt ga je starten met je saus.Kook de spaghetti al dente!

Bestrooi de kip met peper en zout, Snij de knoflook in plakjes/stukjes (wat je lekker vindt) en bak deze samen met de kip in olijfolie in een grote pan (wok is erg geschikt!) tot de kip rondom een beetje goudbruin is

Gooi de uitgelekte eekhoorntjesbrood en andere paddenstoelen erbij. Het vocht niet weggooien! Roerbakken gedurende ongeveer 4 minuten (de paddenstoelen moeten een beetje geslonken zijn) Wijn erbij en het weekvocht van het eekhoorntjesbrood. Laat het laatste beetje achterwege omdat daar wat gruis/zand in kan zitten

Laten koken tot de alcohol vervlogen is (ongeveer 4 min) Slagroom erbij en tegen de kook aanbrengen maar niet laten koken. Uitgelekte spaghetti en de kaas (geraspt) en basillicum erbij en doorroeren.

Klein beetje laten afkoelen zodat de kaas de saus kan binden en opdienen. Opdienen met klein beetje kaas er nog overheen en een klein beetje extra vierge olijfolie eroverheen.
droom volgens mij zit je er inmiddels op? How are you today?

mevrjansen, rustig aan, helaas is zwanger zijn net alsof we geen 18 meer zijn Je gaat merken dat het toch veel energie vreet dus neem het er maar lekker van

Agnez, ik had je post over de screening niet zo opgevat, vond je visie juist super

Wereldvrouw, trek je het nog een beetje tot morgen?Duimen draaien!

Happy gefeliciteeerd met de dartelende baby! geniet ervan!
Visje, welkom teug! Heb je een leuke bruiloft achter de rug?

tijd voor de douche van de kleine man
Hoi meiden!

Dochter is vandaag voor het eerst naar de nieuwe groep op het kdv geweest (groep van 0 tot 4, ze ging eerst op donderdag naar een gastouder maar dat was drama in de vakantieperiode, dan wou ze 4 weken vakantie en altijd gezeur) en ze ligt nu al in bed (al vanaf 18 uur!!!) Arme meisje was helemaal kapot!

Eles, welkom!

Happy, joehoe! Gefeliciteerd! Je hebt er lang op moeten wachten maar nu toch eindelijk je frummeltje gezien! Gefeliciteerd!

Marly, waaaaaatttt???? Wat vertel je me nu? Gaan ze volgende week pas vertellen wie de mol is? Belachelijk! Had zo gehoopt dat we vanavond eindelijk wijzer zouden worden!

heerlijk, vanmiddag 2 uur geslapen!

Tjeempie, lekker genoten van je frietjes? Ik heb vandaag op het werk 2 gebakjes gehad (maar 1 weer uit gek*tst dus die telt niet) Lekker met de beentjes omhoog straks!

Wereldvrouw, heel veel succes en plezier morgen! Ik hoop dat jij ook een heel mooi minimensje rond ziet dansen morgen!

Mevrjansen, oh wat herkenbaar die terugslag! Ik ben dinsdagmiddag even gaan shoppen met een vriendin, gister voor pampus op de bank gehangen, lijk net een oud w**f.

Fijn dat je zo genoten hebt van je trip!

Pinder, balen van je rug! Hoe gaat het nu?

Lastig hé? Dat je vaak op je vrije dag terug moet komen. Ik hoef er gelukkig niet altijd bij te zijn maar vergaderingen zijn bij ons vaak op woensdag en dan ben ik altijd vrij.

Dit waas even de laatste pagina. Ik ga nu lekker op de bank. Wel saai en stil nu dochter zo vroeg in bed ligt!

Ik heb binnenkort lekker veel vrij, volgende week moet ik nog mijn normale uren werken maar de week daarna hoef ik maar 1 dag en dan 2 weken vrij. En dan komen koninginnedag, hemelvaart, pinksteren enz. er alweer aan! Heerlijk.

groetjes Caro/Cato
Oh ja, Pinder, klopt, de ene dag voel ik me heel wat, denk ik: hé hé, eindelijk van die vermoeidheid af en dan komt het de volgende dag gewoon dooleuk weer! Echt niet grappig!
Caaaat, gebakjes moet je eenmalig eten meid, alleen naar binnen smaakt echt veul beter! Hopelijk ben je er snel vanaf, dit is ook niet leuk :(

Frietjes waren heerlijk maaaar met volle buik, kleine guppie in bed en de puberaaltjes die voor zichzelf bezig zijn laat mij wel instorten! Gaaaaaaap! Ik ga lekker even plonsen in bad en daarna met boek naar bed

zwaaaaaaai!
Ja Tjeemp, de eerste keer smaakte hij veul beter!
Tjeemp, ik zit er nog niet op geloof ik.... Ik weet niet wat ik moet doen.... Ik heb lid worden ingetoetst maar sindsdien wacht ik op toestemming ofzo...

Ik doe vast iets verkeerd....

Gister avond zwangersch kleding gekocht. Was de laatste maanden al wat aangekomen (wat geen kwaad kon) en daardoor werden mijn gewone broeken en rokjes al strak maar nu natuurlijk helemaal...

Heb een spijkerbroek, zwart jurkje, zwart rokje en een spijkerrokje gescoord. Laat die zomer nou ook maar komen!!!

Vanochtend niet over gegeven, jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
droom, goed joh, nieuwe kleren maar zonder misselijkheid doe je goed!

Voor de hyves, je zit erop hoor! Om hem te vinden ga je in de blauwe balk naar netwerken en dankies je voor hyves. Je komt dan op een overzichtspagina. Onder het kopje Mijn hyves moet je hem dan terug kunnen vinden.

Laat maar weten of het is gelukt

Hier een loom dagje. Eerst wat instellingen afgeweest voor de middelste en nu heerlijk aan de relax met de jongste. Weeeeekend De bevestiging voor onze Turkije vakantie is binnen dus 1 mei gaan we lekker die kant op en hopelijk een lekker zonnetje
Caat, hoe gaatie vandaag? Andere meiden, wat is het hier stil????
Tjeempie, hebben jullie een beetje gunstige vliegtijden? Wij gaan in april naar Tunesië en we vliegen om 21:20 uur!!!! Wat een rottijd zeg! En terug gaan we 's morgens om 8 uur, dus midden in de nacht op! Maar ja, ideale tijden zijn er eigenlijk ook niet met een hummeltje van nog geen 2 jaar. Maar overdag was leuk geweest en ach, er zijn ook mensen die helemaal niet op vakantie gaan (manlief;-))

Nog een uurtje en dan weekend!!

Voel me vandaag wel weer goed, op het kotsen na dan maar daar moet ik me maar bij neerleggen.

Ga snel verder.
Ik heb geen idee eigenlijk hoe laat ik vlieg. Volgens mij waren de tijden iets van zaterdagavond heen en zaterdagnacht terug. Ben er nooit heel happig op, maar ach, vakantie, vakantie Ik heb twee weken vakantie omdat we daarna nog naar Schotland gaan dus kan na de vliegreis nog even bijtrekken en dan weer opnieuw naar Schiphol toe

Kleinste man heeft gelukkig ook geen problemen met opblijven dus ik verwacht niet echt problemen. Hooguit de terugvlucht want die is wel laat als ik de prognose mag geloven. Maar goed, eerst die defintieve tijden maar eens hebben.

Shit joh dat je zo blijft spugen, wel goed voor de lijn en extra gebak maar t blijft shit. Is er helemaal niets tegen te doen?
Hoe zou het zijn met wereldvrouw? Joehoeoeoe, hoe was je echo?
Toch zie ik ook meisjes in de lijst die ik volgens mij al lang niet meer heb gezien en waar ook nog geen hartjes bijstaan. Zou het daar goed mee gaan?
Even snel en kort, want ik heb hoofdpijn en een druk weekend voor de boeg.

Hier gaat het verder prima, vandaag voor het eerst een zw.broek aan. (ZIt wel veel lekkerder haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven