Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
geen idee, ben een xboxer
quote:saszzje schreef op 14 maart 2010 @ 10:35:

Ik hoor haar wel enorm vloeken, hahaha. Schijnt nog best moeilijk te zijn. En veel filmpjes tussendoor(dat haat ik, ik wil altijd gewoon doorspelen) maar t ziet er echt prachtig uit!

Vanmiddag eens in de centrale haagse bieb kijken, daar moeten ze dan wel games hebben! :D zo veel welke ik nog wil proberen, en dan is gelijk 60 euro uitgeven zo veel. Echt blij met die tip. Nooit bij stil gestaan!Ja je kan op de site kijken he! Klik dan kun je aan de zijkant je bieb opzoeken en dan zie je wat ze hebben! Ik doe als zoekterm gewoon xbox of playstation, ipv een spelletjesnaam

@Lunaan: Nee die is alleen voor de Ps3 en de Xbox360, daarvoor is trouwens ook een bundelpakket met xbox elite, controllers en een paar spellen

Trouwens, we hadden little big planet geleend, en ik vind het nog steeds niet leuk hahah!
Ik heb sinds kort een PS3

het spel up gekocht

heel gaaf maar blijf hangen bij een level

6 vliegtuigjes schieten!

Zo frusterend! Leeftijd is 7 jaar nou als het mij al niet lukt grrrr
quote:Chocobo schreef op 29 januari 2010 @ 10:27:

Loomii, Eternal Sonata is volgens mij wel prima geschikt voor een 11-jarige hoor! (sorry voor de wat late reactie)

We hebben onlangs de demo gedownload en ze vindt het idd erg leuk en prima te doen. Maar d´r geld is op, dus dat wordt even sparen

Heavy Rain.... Ik hoop toch zo dat ie niet tegenvalt, na er zolang naar uitgekeken te hebben ...
shoppen, heb je al geprobeerd een walkthrough te vinden op internet?
Ik heb zo'n zin in de nieuwe Settlers en Fable! Het jaar duurt nog lang. Ik vind het altijd zo balen dat je maanden, soms jaren naar een game uitkijkt, om deze binnen een week uitgespeeld te hebben. Zucht.

Iemand nog leuke games tegengekomen, die je als X-boxer/Wii'er/PC'er echt gespeeld moet hebben?
Final fantasy 13!!

Broer had hem gekocht en is nu bij disc 3, dus wij konden mooi 1&2 lenen hahah!
quote:Kabouter23 schreef op 14 maart 2010 @ 12:22:

[...]

.@Lunaan: Nee die is alleen voor de Ps3 en de Xbox360,.

.

Nou dat word dus sparen, want ik heb echt niet het geld om een nieuwe PS 3 aan te schaffen.

Thanks kabouter
quote:Annelize schreef op 16 maart 2010 @ 18:22:

Iemand nog leuke games tegengekomen, die je als X-boxer/Wii'er/PC'er echt gespeeld moet hebben?

Ik krijg maar geen genoeg van Age of Empires op de PC. En het leukste van de Wii vind ik toch de Virtual Console. En Super Paper Mario vind ik ook geinig. Maar dat valt allemaal nogal onder de noemer Oude Meuk, ben ik bang

(mijn loomii account doettut even niet meer)
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
Loomii, uhh nee wist niet dat zoiets bestaat

gaat gauw googlen

bedankt
Hahaha Loomii, sparen is inderdaad dan de enige optie

JAAA! Final fantasy 13!!! Ik heb hem sinds zaterdag, wat een prachtig spel zeg! Wel erg lineair, maar dat vind ik tot nu toe in ieder geval nog niet zo storend. Echt, wat een mooi spel (heb het al gezegd, maar echt!)
Echt?? hahah!

Wij zijn nou bij disc 2 Alleen kan ik het af en toe niet volgen omdat *Even selecteren om te lezen, wil niet spoileren ofzo (niet dat het echt een spoiler is * de verhaallijnen zo door elkaar lopen omdat iedereen opgesplitst is!*Einde spoiler*
M'n vriendin is bij Chapter 11... hoe lang schatten jullie in dat ik nog moet wachten? Ze heeft t spel op de dag dat ie uitkwam gekocht, wil niet te ongeduldig lijken dus durf t haar niet te vragen :D
Eh dan heeft ze toch minimaal disc 1 al uitgespeeld? Voor de xbox zijn het 4 discs namelijk, ik heb er nu ook 2 geleend van mijn broer, en dan haal ik die andere 2 van de week op
Ik heb de PS3 versie, dus ik heb ook maar 1 disc. Maar: ik geloof dat FF 13 hoofdstukken heeft, dus ze zou bijna klaar moeten zijn.

Kabouter: zonder je spoiler weg te geven: dat komt goed later in het spel Het lineaire trouwens ook!
Command & Conquer 4 is uit Hoera!

Dat is echt mijn favoriete serie (C&C en Red Alert)

Ik ben ook echt van het PC-gamen, alhoewel ik meerdere (oude) spelconsoles heb uit nostalgische redenen

Ik moeeettttt echt C&C 4 hebben >.> Maar toch denk ik dat ik een half jaartje wacht met aanschaffen, de laatste keer bij C&C3 en RA3 scheelde dat echt veel in prijs.

En ik ben voorlopig toch nog wel zoet met C&C3 en RA3 (co-op yay!)

Verder ben ik Zool aan het spelen op de megadrive, Ratatouille op de DS, en centipede op mijn Atari 2600
Is er hier ook iemand die WOW speelt?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Speelde, maar ik ben genezen

Heb mijn vriend ontmoet daar trouwens

Als mensen ons vragen waar wij elkaar hebben ontmoet zeggen we "Ashenvale"
Oeh! Final Fantasy. Ik heb gisteren heel kort even gespeeld. Ik heb nooit eerdere spellen hier van gespeeld (schande! Ik weet het!), maar ik moest even wennen aan de fightmodus. Ik wil gewoon keihard op die x rammen, maar nu moet je fights selecteren. Of wordt dat nog leuker? (heb het pas 20 minutjes gespeeld).
Ja dat word nog leuker! Zodra je die spheregrid heb (ik weet ff de naam niet meer, maar hetzelfde als in 10) dan kun je ze ook spells leren enzo
Ik moet een nieuwe game :') Op de PC!

Een RPG of zo, of iets anders wat leuk is (geen shooter of sport)

Iemand een idee? C&C4 staat op de planning, maar daar wacht ik nog effe mee
Kom gezellig Traviannen
quote:loomii schreef op 20 maart 2010 @ 15:09:

Kom gezellig Traviannen Ik heb net mn account verwijderd
quote:Kabouter23 schreef op 20 maart 2010 @ 19:01:

Ik heb net mn account verwijderd

Tssssss........

Ik wist niet eens dat je dat deed.... op welke server zat je?

(En heb ik wat gemist? Ik zag een topic over spaghetti en bioscoopbonnen. Ben je nog steeds ziek? )
Travian? Ik zit heel even te bekijken, maar is het te vergelijken met Settlers oid?

Oooh, zodra mijn tentamens voorbij zal ik helemaal los gaan op Final Fantasy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven