Gewoon Thuis
dinsdag 30 maart 2010 om 14:41
O wat een smakelijke kots- ende wormenverhalen hier. Wat zielig voor alle zieke kindjes; beterschap!
En nu eens even fatsoenlijk lezen, al moet ik zo weer rennen om kind van school te halen, zucht
Mal had ook een Wreck this Journal mee zaterdag (zijn uit eten geweest met Good Luck) en zag er wel onwijs leuk uit. Ga ook maar overstag denk ik
Mooie bloemen. Jammer dat de rest van het weer zo ruk is
Hoe gaat het met Miertje en eten? Las dat peer een hit was? Hier voor alsnog niet echt goed qua eten, ze propt wel alles in haar mond, maar echt eten is het nog niet.
En nu eens even fatsoenlijk lezen, al moet ik zo weer rennen om kind van school te halen, zucht
Mal had ook een Wreck this Journal mee zaterdag (zijn uit eten geweest met Good Luck) en zag er wel onwijs leuk uit. Ga ook maar overstag denk ik
Mooie bloemen. Jammer dat de rest van het weer zo ruk is
Hoe gaat het met Miertje en eten? Las dat peer een hit was? Hier voor alsnog niet echt goed qua eten, ze propt wel alles in haar mond, maar echt eten is het nog niet.
dinsdag 30 maart 2010 om 16:07
Heb ze gezien
moet ze em niet meteen onderpruimen he
Kess, lief zo'n verloofde
Laptop is altijd schoon. Daar kan zich geen stof op verzamelen, zo vaak wordt ie gebruikt
Ier heeft straks etentje met werkmensen. Wat zal ik eens voor mezelf en ziek meisje en net Rapleyende baby maken?
moet ze em niet meteen onderpruimen he
Kess, lief zo'n verloofde
Laptop is altijd schoon. Daar kan zich geen stof op verzamelen, zo vaak wordt ie gebruikt
Ier heeft straks etentje met werkmensen. Wat zal ik eens voor mezelf en ziek meisje en net Rapleyende baby maken?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 30 maart 2010 om 16:11
dinsdag 30 maart 2010 om 16:34
dinsdag 30 maart 2010 om 17:09
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 16:36:
Op de een of andere manier las ik 'bulgur-walvis'
Mier is ook lief! Zag nu pas dat er ook nieuwe Mierenfoto's waren! Al een heel echt jongetje! Lief!
Dat komt omdat ik de T vergeten was
Boekjes zijn gelezen en t jongetje is wakker en ligt nu te drinken
Op de een of andere manier las ik 'bulgur-walvis'
Mier is ook lief! Zag nu pas dat er ook nieuwe Mierenfoto's waren! Al een heel echt jongetje! Lief!
Dat komt omdat ik de T vergeten was
Boekjes zijn gelezen en t jongetje is wakker en ligt nu te drinken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 30 maart 2010 om 19:16