Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Jullie zijn inderdaad heel saai geweest de afgelopen 2 weken. Hoefde maar 4 pagina's te lezen (en dat had ik in Rokjesland al gedaan voor het grootste deel).

En nu ga ik saai naar m'n bedje toe. Tot morgen.
Ik ben er vandaag niet. Saai ergens een meeting.
ik heb vandaag weer saai gewerkt,straks vrienden die komen eten.en morgen saai vrij!!!! ik ga soeppie,appelcake,en pizza met tomaten/komkommersalade maken.

ijstaartje ligt saai in de vriezer te wachten.
Mooie saaie glitters Snjookje

Steph veel plezier op de meet!

Hmmmm lekkere saaie dingen Dez veel plezier met je vrienden straks en saai blij voor je dat je morgen vrij bent.
Saai wat aan het huishouden doen, saai forummen, saai boerderijen op orde houden. Saaie saaie dag.
quote:Dushi74 schreef op 11 april 2010 @ 15:28:

Saai wat aan het huishouden doen, saai forummen, saai boerderijen op orde houden. Saaie saaie dag.Hier ook, precies hetzelfde. Katten laten me niet met rust vandaag. Kon gelukkig even weg om saai boodschappen te doen.
Dacht dat ik op leef zat!
Wij leven ook hoor, alleen heel saai.
saaie zonnige dag;boodschappen gedaan,mail beantwoord,huis gepoetst,was gedaan,in de tuin aan ut rommelen.
Saaie week allemaal.
Jij ook een hele saaie week Steph.

Snjookje ik zit heel saai bij jou in de co-op job. Zou wel fijn zijn als er nog wat meer mensen bij je in de job komen. Dan halen we goud en krijgen we als beloning (niet alleen coins maar ook een mini pagode. Maar dan moet er wel genoeg gezaaid en geoogst worden) Best saai vind je niet?

Dez wat ben je saai geweest vandaag zeg. Hoofdpijn is helemaal over? En ben je nog moe of valt dat nu ook mee? Kortom ben je helemaal van die saaie hersenschudding af?
nee doeisie;lief dat je het vraagt.

zo afentoe heb ik nog hoofdpijn en mn korte termijngeheugen is ook nog niet optimaal.en mn rust heb ik ook best nodig (die neem ik ook wel) maar er valt mee te leven.

al gaat mn studie nu niet zo hard.maar er zijn ergere dingen.
Alle rijst is nu gezaaid. Ben benieuwd of we het gaan redden want volgens mij kom ik saai een half uur te kort voor het oogsten van de rest morgenavond.

Saai dat het nog steeds niet helemaal goed met je gaat Des. Was er nog wat uit de scan gekomen??
Snjkorn volgens mij let fv daar niet op. Ik kwam een halve dag te laat en mijn akker was goed. Wel saai hoor.

Dez, jammer dat het korte termijngeheugen niet oké is.

Ik heb saai een wasje gedaan, ga dadelijk mijn WTJ (topic op forum) eens kleuren. Saai werk maar houd me van de straat, doe het wel buiten zonnetje schijnt lekker.
Wij hadden saai een noodtoestand hier....... een vliegtuig (amerikaans) had problemen (gaslucht in de cabine met mensen die zich niet lekker voelden) die hier een tussenlanding moest maken om het te controleren en de eventuele patienten hier achter te laten.......

Bleek uiteindelijk heel saai mee te vallen en is er niemand hier terecht gekomen.
Vanavond saai handwerk avond maar ik heb geen werkje liggen. Denk dat ik saai de laptop meeneem en ga oogsten en postcrossen enzo.....
Saai zeg dat ze geen mensen achterlieten, ach het is maar een amerikaans vliegtuig.

Wil je niet zo'n Wreck this journal? Dat is behoorlijk saai handwerk hoor, je kunt er ook in borduren.
Ik ben nog saai in de "ikgahetnietdoen" fase.
Saaie Snjokorn.

Ik heb saai een wasje aanstaan, moet nog saai vaatwas doen en saai koffie/theeleuten.
Hier ook vast de wasmachine aangezet (met 9 uur vertraging, is 'ie klaar als ik vanmiddag saai thuis kom). Nu saai tandenpoetsen en dan saai richting werk.

Saai leuten hoor Steph.
Werk ze saai Snjookie. Laat jij je was zolang aanstaan?
quote:steph schreef op 14 april 2010 @ 13:48:

Werk ze saai Snjookie. Laat jij je was zolang aanstaan?Die vertragingsfunctie vind ik heel saai ideaal. Om net voor zevenen vanochtend de machine aangezet, die begint saai rond half 4 te wassen en als ik dan rond half 5 thuis kom is het bijna klaar..... Saai he.
De volgende vulkaan heeft zich aangediend vannacht, pal onder een gletsjer dus al veel wateroverlast. Heel saai. De ringweg is uit voorzorg doorgebroken om een gloednieuwe brug hopenlijk te sparen......

Onder een ander gletsjer (de grootste hier) is een aardbeving van 3,5 gemeten (ook kans op vulkanische activiteit).

Saai land hier he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven