Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Heftig hoor G_E.

En je hoeft je geen mislukkeling te voelen, echt niet. Heb juist het idee dat je je aardig staande houdt tussen de ellende door. Er zijn er die om minder in de goot raken.

Heb weinig tijd nu maar bedankt dat je de vragen hebt beantwoord. Goed dat je aangeeft waar het genoeg is, ook

Goede avond gewenst
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ehm... dat in de goot raken: de klemtoon ligt op góót. Ik bedoel niet dat jij in de goot ligt zegmaar.

Voor de zekerheid
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote: green-eyesIk voel me soms gewoon zo'n enorme loser ,onhandig op sociaal gebied.. Ik ben in mijn relatie tot andere mensen ook vaak vooral bezig om de ander te pleasen, zodat de ander mij hopelijk accepteert, en waardoor ik mezelf eigenlijk nogal eens uit het oog verlies.Jij verdient het ook dat je jezelf aardig vindt. Maar het is vele malen gemakkelijker om iets te geven dan te ontvangen. Daar heb ik soms ook moeite mee. Toch mag je goed voor jezelf opkomen. Leren " egoïstisch zijn" is een hele goede eigenschap.
.
ah lief green eyes, over het topic

Natuurlijk word je hier geaccepteerd!

En je wordt ook niet door zomaar iemand geaccepteerd, maar door allemaal meiden/vrouwen die ook wat hebben meegemaakt en hard op weg zijn 'goede dagen' in hun leven toe te laten

Ik vind het in elk geval leuk dat je hier komt meeschrijven.

Is het koken nog gelukt?

LA
ff tussendoor: kreeg net berichtje van t meisje op wiens huis ik gepast had. Ze bedankte me

Gisteren hoorde ik niks dus ik dacht dat er misschien iets niet in goede aarde was gevallen. Het opruimen of dat de katten toch iets hadden uitgevreten na mijn vertrek. Maar dat is dus niet zo
Green Eyes, ik heb zelf veel gehad aan het forum op sommige momenten. Ben eerst op andere pijlers gaan schrijven, niet meteen op psyche.

Dan zou het een beetje raar zijn als ik anderen dat niet gun en ze 'raar' noem he

Achteraf als ik 5 jaar geleden hier was gaan schrijven had het me misschien een boel ellende bespaard. Maar dan had ik ook wel proff. hulp nodig gehad, met forum alleen had ik t niet gered.
GE, knap dat je je toch staande houd! Dit is idd. een fijn topic om te schrijven. Soms is het best moeilijk om eerlijk te zijn. Mijn post van vanmorgen viel me best zwaar om te schrijven en lees het liever ook niet na.

Ste, Echt meis ga naar de dokter. Die weet vast wat je bedoeld ook al wat jij het zelf eigenlijk niet.

Moon, fijn dat je toch een bedankje kreeg. Ik zou ook twijfelen aan mezelf als dat niet zou gebeuren.

Ik heb hier enorm goed nieuws gehad. Hebben de lening gekregen om mensen terug te betalen en het huis echt op te knappen. (badkamer, keuken, cv ketel) Vandaag al een nieuw matras en kast gekocht. Komen ze morgen leveren.

Gaan dit weekend ook een weekendje weg. Met een vriend, ons nichtje en ons neefje. Heerlijk! Vlak bij de efteling. Man en ik wilden alweer een abbo. en voor neefje gaan we er ook 1 kopen. Die vriend koopt er ook 1 en nichtje is nog gratis!

Echt dit is geen goede dag maar een geweldige!!!
Wat fijn Ibi, zo'n goede dag! Je klinkt een stuk beter dan 2 weken geleden.

Lekker dat de geldzorgen even minder zijn. Heb je een goed plan, om deze lening weer terug te betalen?

Het lijkt me heel verleidelijk om nu lekker geld uit te geven maar kan me voorstellen dat je wel moet blijven opletten.
.
Lening is officieel via de bank. Elke maand betalen we een bedrag terug wat we goed kunnen missen en over 10 jaar zijn we er weer vanaf.

Weten heel precies wat we nu uit kunnen geven aan leuke dingen en wat we moeten bewaren.

Voel me nu ook veel beter dan 2 weken geleden Moon hopelijk blijft het zo!
Ibi: ja het kan inderdaad soms best lastig zijn om eerlijk te zijn; ik vind je verhaal heel openhartig. En wat super dat je neefjes en nichtje je kracht geven + wat een goed nieuws vandaag!
ik kruip zo mijn bed in, een beetje teveel wijn waardoor goed reageren niet meer lukt

Tot morgen allemaal!
Ibi: ja ik gun je echt dat je dit gevoel vast kunt houden

Helpt het dat de zomer eraan komt? Heb je het dan minder moeilijk dan de winter, qua stemming?

Wat heb je veel bereikt trouwens in een (half) jaar. Een baan, verhuizing, lening rond. Geweldig!

Ik hoop dat de dalen nooit meer zo diep worden als ze waren. Je hebt je portie ellende wel gehad nu.

LA, welterusten. Denk niet teveel na nu he, en niet teveel drinken

Je weet wie het zegt. Slaap lekker.

GE: moeilijk he, je losrukken van het forum. Soms
Nou idd. he Moon. En vergeet mijn huwelijk niet

Het helpt bij mij wel iets dat het weer wat beter is. Ook omdat er dan wat meer leven en vrolijkheid is.

LA, lekker slapen en morgen weer gaan voor een goede dag.

Welterusten allemaal en tot morgen!
Oja je huwelijk

Toen schreef ik nog niet met je
Wat geweldig ibi heb je de keuken ook al uitgezocht? Of moet dat nog gebeuren.is zo leuk nl een keuken uitzoeken.
.
SHV, de keuken hebben we al op papier helemaal gemaakt. Gaan hem volgende week bestellen.

De badkamer uit zoeken vond ik geweldig. Verschillende stenen, de kleuren, de vormen ongelofelijk!

GE, wat vervelend dat de nacht zo zwaar viel. Hopelijk is het gesprek goed verlopen.

Leuke dag hier. Ben lid geworden van de bied en heb gelijk leuke boeken gekozen. Ook voor nichtje en neefje om mee te nemen van het weekend.

Had vandaag eerste afspraak met nieuwe pit zorg maar die had mijn oude adres nog dus komt pas volgende week. Beetje jammer.
Goed idee om rustig aan te doen GE. Was je ook nerveus voor de afspraak?

Hoe ging het?

Leuk Ibi, de bieb!

Bij ons kun je ook CD's en DVD's nu gratis lenen. Ben er fan van! Wat kan een mens genieten van de simpele dingen soms he?

Lekker handig van de PIT

SHV, hoe gaat t met jou?
@ibi Vond het eigenlijk best nog wel een beetje spannend toen onze nieuwe keuken kwam.Op papier is toch altijd weer anders dan dat ie bij je thuis is geplaatst.Maar wat een keus in keukens jemig en dan welke handgrepen en wat voor apparatuur ga je erin stoppen.Ben er toen wel even zoet mee geweest.Maar ben er erg blij mee.

@moon soms valt het me behoorlijk zwaar maar ja je hebt geen keus je moet wel verder.En dat vind ik wel moeilijk gisteren werd het me allemaal ven teveel en liet ik mijn tranen de vrije loop waar men kind bij was.Probeer zoveel mogelijk de draad weer op te pakken zover dat mogelijk is.Moeder gaf mij een behoorlijke tijdvullende tijd.En dat is weg en dat moet ik zien op te vullen.En heb gekeken voor weer wat werk maar 20 uur is me nu echt teveel.Ik kijk het eerst allemaal even aan.

En hoe gaat het met jou?
Dvd en cd kan niet in deze bieb maar wel in de grote in de stad.

SHV,

Kan me voorstellen dat je dag invulling nu een stuk kaler is. Misschien is vrijwilligerswerk iets voor jou?
@ibi Daar zit ik ook over na te denken ,het moeten gelijk niet teveel uren zijn.
Hai

SHV fijn om te lezen dat het weer iets beter gaat.

Inderdaad vrijwilligerswerk is een goed idee.

Kun je niet wat doen op de school van je kind?

Voorleesmoeder of overblijfmoeder ofzo?

@ GE balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad, hoe is je gesprek gegaan?

@ IBI: Leuk dat je lid bent geworden van de bieb. Ik ben ook lid maar vergeet steeds mijn boeken terug te brengen dus dan wordt het wel duur

@ ste: hoe gaat het met jou?
LA, tja, mijn bieb kost uiteindelijk ook altijd meer dan ik denk.

Maar boeken kopen is nog steeds duurder.

Tjee.... ik ben ineens zo moe kan bijna niet meer typen. Goodnight 2 you all!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven