Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
vrijdag 30 april 2010 om 22:35
Dat bedoelde ik dus de vorige keer met " lang forummen op een en hetzelfde forum is zowel een vloek als een zegen " ( Okay....erg theatraal ); je kent je pappenheimers en neemt sommige dingen met een korrel zout/ of je trapt er niet -meer- in / weet dat een ander poep praat / oid maar je wilt ook niet van alles oprakelen. ( terwijl je handen soms jeuken )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 30 april 2010 om 22:36
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:28:
Blijkbaar Nor, ik wist het echt niet. Nu ben ik er vijf jaar tussenuit geweest dus heb ik blijkbaar een boel gemist, maar ik wist het serieus waar niet.
MV wat een waanzin, wat erg!!
Haal je posting anders zo weer weg
Blijkbaar Nor, ik wist het echt niet. Nu ben ik er vijf jaar tussenuit geweest dus heb ik blijkbaar een boel gemist, maar ik wist het serieus waar niet.
MV wat een waanzin, wat erg!!
Haal je posting anders zo weer weg
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 23:23
Reden: Kreeg een goed advies dat dit misschien een niet gewilde reactie teweeg kan brengen.
Reden: Kreeg een goed advies dat dit misschien een niet gewilde reactie teweeg kan brengen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:31:
Okee. hebben we vandaag nog wat gescoord op de vrijmarkt?
nope.
Ik ben thuis geweest.
En thuis geweest
En naar de c1000 geweest ( interesse in mijn boodschappen lijstje ? )
En thuis
En thuis
En eendjes voeren
En thuis
en nog een keer c1000
en thuis
en karwei.
Meest relaxde Koninginnedag ooit.
Dat gaan we voortaan ieder jaar zo doen. Kan het iedereen aanraden.
Niet verplicht gezellig hoeven te doen op "de braderie" , geen ringsteken hoeven te kijken, niet belangstellend naar 100 reclame auto's die toeterend door het durp paraderen hoeven te kijken, en niet over een overgewaardeerde rommelmarkt lopen, waar - lets face it- gewoon geen flikker an is.
Jammer voor de kinders, maar Koninginnedag mogen ze voortaan gewoon via de tv volgen, als ze daar behoefte aan hebben. Wij doen gewoon lekker "vrije dagen" dingen.
Heerlijk.
Okee. hebben we vandaag nog wat gescoord op de vrijmarkt?
nope.
Ik ben thuis geweest.
En thuis geweest
En naar de c1000 geweest ( interesse in mijn boodschappen lijstje ? )
En thuis
En thuis
En eendjes voeren
En thuis
en nog een keer c1000
en thuis
en karwei.
Meest relaxde Koninginnedag ooit.
Dat gaan we voortaan ieder jaar zo doen. Kan het iedereen aanraden.
Niet verplicht gezellig hoeven te doen op "de braderie" , geen ringsteken hoeven te kijken, niet belangstellend naar 100 reclame auto's die toeterend door het durp paraderen hoeven te kijken, en niet over een overgewaardeerde rommelmarkt lopen, waar - lets face it- gewoon geen flikker an is.
Jammer voor de kinders, maar Koninginnedag mogen ze voortaan gewoon via de tv volgen, als ze daar behoefte aan hebben. Wij doen gewoon lekker "vrije dagen" dingen.
Heerlijk.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:34:
Roflol Etosha de semi verbande dubbelnicker
Duistere zaken. Wellicht heeft het te maken met de vreemde avatarswitch en de stand van venusOh ik bedoel 'duister' helemaal niet zo duister hoor. Ik gebruik dat woord vaak, vind het een grappige manier van zeggen dat iets onduidelijk is.
Roflol Etosha de semi verbande dubbelnicker
Duistere zaken. Wellicht heeft het te maken met de vreemde avatarswitch en de stand van venusOh ik bedoel 'duister' helemaal niet zo duister hoor. Ik gebruik dat woord vaak, vind het een grappige manier van zeggen dat iets onduidelijk is.
vrijdag 30 april 2010 om 22:37
quote:mamalief schreef op 30 april 2010 @ 22:36:
[...]
Ja!
Een ouderwetse kinderstoel die iedereen lelijk vindt behalve ik
(en de verkoper denk ik want die vroeg de hoofdprijs die ik natuurlijk heel handig heb teruggedrongen naar een tientje)
Met spijltjes enzo ?
Hebbik vorige week weggegooid was een briljant ding, weggehaald bij het grofvuil, en nu weer door iemand anders weggehaald .
[...]
Ja!
Een ouderwetse kinderstoel die iedereen lelijk vindt behalve ik
(en de verkoper denk ik want die vroeg de hoofdprijs die ik natuurlijk heel handig heb teruggedrongen naar een tientje)
Met spijltjes enzo ?
Hebbik vorige week weggegooid was een briljant ding, weggehaald bij het grofvuil, en nu weer door iemand anders weggehaald .
vrijdag 30 april 2010 om 22:38
Soes is ook niet geweest, want het goot en ik had geen zin om zeikesnat te regenen. Kindjes zijn met hun vader geweest en hebben de buit ( afschuwelijke gemozaïekte spiegeldoosjes, waaiers, speelgoedauto's formaatje hummer, traploopveren en andere meuk ) weer binnen. Volgend jaar ben ik weer aan de beurt.
vrijdag 30 april 2010 om 22:38
quote:smoon32 schreef op 30 april 2010 @ 22:35:
En Etosha is een beetje mosterd want het gaat intussen al over de vrijmarkt. Maar ja, daar is Etosha niet geweest want Etosha moet ongesteld worden en besloot dat vandaag de perfecte dag was voor de voorjaarsschoonmaak. Dus.Wil jij wel eens even stoppen met roddelen over een forummer die zich niet kan verdedigen omdat ze -om wat voor reden dan ook- niet kan inloggen?
En Etosha is een beetje mosterd want het gaat intussen al over de vrijmarkt. Maar ja, daar is Etosha niet geweest want Etosha moet ongesteld worden en besloot dat vandaag de perfecte dag was voor de voorjaarsschoonmaak. Dus.Wil jij wel eens even stoppen met roddelen over een forummer die zich niet kan verdedigen omdat ze -om wat voor reden dan ook- niet kan inloggen?
vrijdag 30 april 2010 om 22:41
quote:mamalief schreef op 30 april 2010 @ 22:39:
[...]
Nee Boro een ijzeren geval met een skai-luipaardprint zittinkje, errug mooi dus als je ervan houdt.
Foto ? Ik kan me er geen voorstelling bij maken.
Ik had er een die in een bruine kroeg niet had misstaan
[...]
Nee Boro een ijzeren geval met een skai-luipaardprint zittinkje, errug mooi dus als je ervan houdt.
Foto ? Ik kan me er geen voorstelling bij maken.
Ik had er een die in een bruine kroeg niet had misstaan
quote:Bambi schreef op 30 april 2010 @ 22:37:
Nee joh, die Angel-avatar van Festen zal vast gewoon een tijdelijk probeersel zijn geweest van haar, zoals ikzelf wel 's een avatar ge-upload heb en direct daarna weer veranderd heb in iets anders.Ehm, daarbij gingen bij mij dan wel weer de bellen rinkelen. Hoe Festen van het forum verdwenen is en de avatar. Blijft bizar. Haar berichten zijn zelfs verdwenen toch?
Nee joh, die Angel-avatar van Festen zal vast gewoon een tijdelijk probeersel zijn geweest van haar, zoals ikzelf wel 's een avatar ge-upload heb en direct daarna weer veranderd heb in iets anders.Ehm, daarbij gingen bij mij dan wel weer de bellen rinkelen. Hoe Festen van het forum verdwenen is en de avatar. Blijft bizar. Haar berichten zijn zelfs verdwenen toch?
quote:Bambi schreef op 30 april 2010 @ 22:31:
Ik ben ook niet zo van het kwaad spreken over iemand, of iemand zich nu kan verweren of niet, kwaadspreken vind ik altijd gewoon not done, of het moeten leuke sappige roddels zijn, zo nu en dan.. Maar zoals ik al zei, ik vind het al zeer enorm keurig dat Festen alweer jaren heeft kunnen forummen met een permaban zonder dat er ook maar iemand met modder heeft gesmeten. Hulde ook aan jou, MV. Dat heeft me al die jaren (zeer positief) verbaasd.
Ik ben ook niet zo van het kwaad spreken over iemand, of iemand zich nu kan verweren of niet, kwaadspreken vind ik altijd gewoon not done, of het moeten leuke sappige roddels zijn, zo nu en dan.. Maar zoals ik al zei, ik vind het al zeer enorm keurig dat Festen alweer jaren heeft kunnen forummen met een permaban zonder dat er ook maar iemand met modder heeft gesmeten. Hulde ook aan jou, MV. Dat heeft me al die jaren (zeer positief) verbaasd.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 23:22
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.