Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de huiskamer staat ie ook best wel leuk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tssskkkk! Wat past niet? Het blad of het gasfornuis? En nu? In de woonkamer koken?
Peas on earth!
Ja, sorry, het duurde me toch te lang Vish. Heb intussen bij MacD gegeten. Ook lekker.
Loretta is De Mol. Punt.
Mac?! Ohhh... die nieuwe MacFlurry is lekker
Peas on earth!
En wij weten nu waar de snackbar is
Peas on earth!
Waarom heb jij die zalf?

- Vind ik lekker ruiken.

Maar jij kunt toch goed horen?
Wat een interessant gesprek

Ik ben zowaar niet in slaap gevallen tijdens de yoga (want twee weken geleden wél namelijk ), maar dat kwam enkel en alleen omdat ik tijdens de ontspanningsoefening dacht: nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen nietinslaapvallen

Peas on earth!
Wat herkenbaar Erwt! Ik val wekelijks in slaap op mijn matje. Heerlijk! Vooral als Don dan bij thuiskomst vraagt: "Heb je lekker gesport, schat?"
Loretta is De Mol. Punt.

Maar sinds ik zwanger ben, snurk ik... en dan is het best genant

Doe jij ook yoga?
Peas on earth!
Even snel zwaaien

Kess, al met Vitootje geweest?
Hoi Star

(zie Putje voor je andere vraag )
Peas on earth!
Ik snurkte ook verschrikkelijk, het gaat weer over

De zalf was Dove voor de duidelijkheid

Ja, dat van dat snurken schijnt inderdaad weer over te gaan, da's wel geruststellend én wel zo fijn voor Xan (die mij dan wel weer heel schattig laat slapen ondanks gesnurk)
Peas on earth!
Iemand van jullie weleens Iraans gegeten? Nemo gaat bij de buren eten, ben benieuwd hoe zijn darmen dat gaan vinden
En? Wat eten de Iraniërs? En wat vond Nemo's maag/darmen ervan?
Peas on earth!
Spaghetti en ik kreeg ook een bordje Heerlijk!
Tsskkk wat een nep-Iraniërs!

Óf de Italianen hebben het gewoon van de Iraniërs gejat
Peas on earth!
Whahaha, zelfs de Iraniërs zijn geïntegreerd!

Ja, ik doe iedere week yoga. Heerlijk, dat uurtje russssssst. Binnenkort op mijn verzoek de hele les alleen maar ontspanningsoefeningen. Mag ik fijn het hele uur slapen!

Zie dat je al in Putje geweest bent, Star.
Loretta is De Mol. Punt.
vanwege hele uur slapen

Ik vind het inderdaad ook wel erg ontspannend. Gek genoeg vind ik het niet echt 'leuk' om erheen te gaan, die rek-en-strek-oefeningen zijn soms best lastig met dat logge lijf, maar inderdaad: ik word er ook heel ontspannen van en ik slaap záálig

Ik ben pas een halfuurtje opgestaan

Had helemaal niet lekker geslapen, dus vanochtend nog even bijgeslapen, nu voelt mijn hoofd nog niet helemaal wakker

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Peas on earth!
Oh trouwens Star, ik ga je nog iets vragen in Putje
Peas on earth!
Ja precies, die hele serie aan houdingen en acrobiekachtige dingen zijn meer het middel om tot het doel te komen: lekker pitten!

Wij vieren Tony's verjaardag dit weekend. Vijf jaar geleden was ik vandaag uitgerekend.
Loretta is De Mol. Punt.
Het doel heiligt absoluut de middelen

Ohhh wat een leuk idee... vandaag uitgerekend, vijf jaar geleden! En nu issie al vijf!
Peas on earth!
Wanneer Tony echt jarig Kess?

Hier is de keuken nu bijna klaar en vandaag aan het buffelen geweest in de badkamer, komen echt veel dingen af nu, heel fijn. Dinsdag nog een paar grote klussen met mannenhulp dus dan hoop ik dat hele huis gewoon echt echt echt af kan zijn.

Druk moe koppijn, lekker slapen.
Ha allemaal,

Hoest hier?

Ik ga bijlezen maar niet nu, want moet morgen werken, blegh, en nog kleren ophangen en uitpakken en zo.

Ik mik wel even vast mijn koppieppeestultrakortevakantieverslag in de ether

Dit was Zweden en Denemarken en Hamelen, op de terug weg:

Denemarken heenweg - eiland Mon - Wow. Hele mooie witte krijtrotsen, middeleeuwse kerkjes met fresco's door een en zelfde anonieme schilder. Heel erg mooi.

Zweden: Ystad - berg Wallander fotos gemaakt en Wallanderplekken gezien,

Lund: hele mooie universiteitsstad, schetsmuseum gezien en daarin een echte Diego Rivera. Inad superblij want wilde hele leven al een Diego en een Frida in het echt zien. Nu de Frida Kahlo nog.

Malmo - draaiende Torso (soort om zijn as draaiende appartementen toren), kasteel, kinderwinkel met Zweedse en Deense kleertjes joechee

Verder natuurparken, heel veel naaldbomen, een soort boom-eilanden in een meer, dat hert dus, heel veel hazen en roofvogels, heel mooie woeste zee vol grote bonken gletsjer steen, Madieke en Liesbeth en Pippie Langkaus, heel veel zweedballetjes, chocola met Daim, Daimijsjes, gerookte zalm, poolbroodjes en nog veel meer

Hamelen, terugweg: heel veel ratten, kinderen en een rattenvanger. Megatoeristisch maar zo grappig

Dat was in t kort even onze vakantie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven