Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 12 mei 2010 om 07:01
Hmmm, volgens mij moet ik uitzending gemist gaan kijken, of is dat slecht voor mijn bloeddruk?
Mamz, het is idd een F-16. Als ze zoiets leuk
vinden zou je ook een keer naad het MLM (militair luchtvaartmuseum) kunnen gaan, maar dat is wel in Soesterberg dus misschien te ver weg.
Het regent hier al sinds gisteren aan een stuk door, en hard!
Gisteren zijn ze in het ziekenhuis begonnen met het inleiden van een vriendin, maar er is nog steeds geen nieuws. En op een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over, ik zal blij zijn als het achter de rug is en we wat horen...
Mmetje begint nu wakker te worden, ik hoor gepruttel over de babyfoon Aan de slag!
Mamz, het is idd een F-16. Als ze zoiets leuk
vinden zou je ook een keer naad het MLM (militair luchtvaartmuseum) kunnen gaan, maar dat is wel in Soesterberg dus misschien te ver weg.
Het regent hier al sinds gisteren aan een stuk door, en hard!
Gisteren zijn ze in het ziekenhuis begonnen met het inleiden van een vriendin, maar er is nog steeds geen nieuws. En op een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over, ik zal blij zijn als het achter de rug is en we wat horen...
Mmetje begint nu wakker te worden, ik hoor gepruttel over de babyfoon Aan de slag!
woensdag 12 mei 2010 om 07:57
Moggû,
Succes met afwachten dan maar MissM.
Enne hier is het ook knudde, gisteravond zeiknat geregend toen naar huis fietste.
Ik heb vandaag 2 missies, Werken en boodschappen doen.
Sportman moet overwerken, en we hebben niets meer in huis dus ik moet wel iets halen voor vanavond en morgen.
Fijne dag iedereen!
Succes met afwachten dan maar MissM.
Enne hier is het ook knudde, gisteravond zeiknat geregend toen naar huis fietste.
Ik heb vandaag 2 missies, Werken en boodschappen doen.
Sportman moet overwerken, en we hebben niets meer in huis dus ik moet wel iets halen voor vanavond en morgen.
Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 12 mei 2010 om 09:28
Goedemorgen
Maar even een kunstmatig zonnetje erbij, het ziet er buitne niet meteen stralend uit Wat een sombere vakantie, qua weer zeg, bah bah.
MissM, wat was je ventje alweer vroeg wakker. Geloof dat ik daar nog even niet aan moet denken hoor, nachtvoedingen enzo. Al iets gehoord van je vriendin intussen? Inleiden kan best lang duren he?
Rainz, waar zit je????
Heb gisteren niets gezien van dat programma. Vanavond komt het Blok weer, daar doet een hele handige harry aan mee. Vorige week mocht hij voor het eerst mee doen, zat hij meteen 2x bij de ehbo Ben benieuwd hoe het vanavond met hem gaat
Lijstje:
- slaapkamer Zoon opruimen
- wasgoed Zoon in de kast leggen
- logeertas Zoon inpakken (hij gaat kamperen )
- macaroni koken voor iedereen
- fysio
- vaatwasser
- was draaien
- WVTLTK
Zoon gaat met mijn vriendin mee, kamperen. Zaterdag haal ik hem weer op. Normaal zou ik ook meegaan maar nu sla ik een jaartje over. Wel gek dat Zoon deze vakantie zoveel weg is, mis 'm wel dan.
Maar even een kunstmatig zonnetje erbij, het ziet er buitne niet meteen stralend uit Wat een sombere vakantie, qua weer zeg, bah bah.
MissM, wat was je ventje alweer vroeg wakker. Geloof dat ik daar nog even niet aan moet denken hoor, nachtvoedingen enzo. Al iets gehoord van je vriendin intussen? Inleiden kan best lang duren he?
Rainz, waar zit je????
Heb gisteren niets gezien van dat programma. Vanavond komt het Blok weer, daar doet een hele handige harry aan mee. Vorige week mocht hij voor het eerst mee doen, zat hij meteen 2x bij de ehbo Ben benieuwd hoe het vanavond met hem gaat
Lijstje:
- slaapkamer Zoon opruimen
- wasgoed Zoon in de kast leggen
- logeertas Zoon inpakken (hij gaat kamperen )
- macaroni koken voor iedereen
- fysio
- vaatwasser
- was draaien
- WVTLTK
Zoon gaat met mijn vriendin mee, kamperen. Zaterdag haal ik hem weer op. Normaal zou ik ook meegaan maar nu sla ik een jaartje over. Wel gek dat Zoon deze vakantie zoveel weg is, mis 'm wel dan.