Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:gelfling schreef op 12 mei 2010 @ 09:27:

Mogguh!!

Ik heb vandaag zo'n zin om te gaan werken.. kan niet wachten

Dus.. ik ben er maar heeeeeel even. Hopelijk later nog even terug, in de pauze ofzo



MissM, sterkte met wachten... niet fijn..



Fijne dag!



Staande ovatie voor Gelfling!!



Alle reacties Link kopieren
Je trapt er toch niet echt in he Buuf?? (hoewel ie natuurlijk wel speciaal voor jou bedoelt was )
Alle reacties Link kopieren
Maar.. hoewel jij het juist heel erg 'mij' vindt heb je me toch weer aan het denken gezet gisteren. Dus ik dacht, als ik nou eens probeer om dingen anders te benoemen.. misschien gaat het dan ook wel anders voelen?!

Dus voortaan ga ik lekker werken, fijn boodschappen doen, gezellig stofzuigen etc. ... (ben benieuwd hoelang ik dat volhou )
Alle reacties Link kopieren
Gezéllig stofzuigen

Als het helpt ga i khet ook doen!





Nu eerst naar zolder, Zoon wil aan de slag (die wel, zijn mama hangt liever )
Alle reacties Link kopieren




Dat is halfvol denken Gelf! Heel goed! En nee, ik was er niet ingetrapt....zat met een smile van hier tot Tokio
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



al weer allemaal hard aan het werk zie ik



Doe mij ook maar wat kunstmatige zon fuss



Vandaag nog even werken en dan twee dagen vrij en dan even een drukke werkperiode
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Ik heb lekker uitgeslapen, het is duidelijk vakantie hier.



Nog geen nieuws van buurman, dus ik denk dat het niet goed is. Straks ga ik even bij hem kijken.



Verder:

Was vouwen en opruimen (nog steeds )

Naar de kapper.

Boodschappen.

Stofzuigen.

Sos verbouwing kijken op uitzending gemist.



Nu eerst de krant en een theetje.



Later lieverdssss
Alle reacties Link kopieren
Luilakken. Gelf moest lachen om die zeer optimistische mail van jou.

Fijn boodschappen doen, lekker stofzuigen en gezellig werken (of alles andersom)

Niets voor jou Gelf. Maar ik trapte er weer eens in. Zoals gewoonlijk.
Morgen schijnt het iets beter weer te worden.

Kan ik mooi even met Mmetje de stad in.



Ondertussen nog steeds geen nieuws over de bevalling. Ik vind het zo spannend!
Luilakken? Ik ben hier anders heel hard aan het forummen werk
Alle reacties Link kopieren
Goed zo MissM



Hier is het zolder opruimen wel heel gezellig geweest Lekker samen met Zoon een beetje omkeutelen en nu is er weer plaats voor de racebaan

Deels ook al zijn tas ingepakt, dan kan hij straks maar gaan kamperen. Alhoewel het maar koud is, brrr.



Ook al naar de fysio geweest. Ik schijn toch wel een ernstig geval te zijn. Jippie Maar goed, voorlopig is het rustig aan, voldoende rusten én voldoende bewegen. Ik hoef nog maar 7 dagen te werken dus dat scheelt ook al.



Nu eens boterhammen klaarmaken
Middag!



Taart is gehaald dus het feest kan beginnen!Tjemig,mijn Oudste is nu 12..



Gold,hopelijk valt het mee met de buurman!

MissM,bij jou ook!Al vind ik het ook wel lang duren voor je iets hoort.Ik duim voor je.

Fuss,kan je me vanavond korte samenvatting geven van het blok aub?Heb erg moeten lachen om die dodo vorige week.



Ik flans nog even een pan soep in elkaar voor degene die willen blijven eten en verder druk met zorgen



Fijne dag
Coe, gefeliciteerd met oudste!

Alle reacties Link kopieren
12 jaar, dat is hartstikke stoer Op zo'n leeftijd wordt het gewoon grappig om aan het piepkleine babietje te denken dat ze ooit was



Tip voor luchtmachtdagen klinkt goed! En daar wil ik het dan maar bij laten, pacifist dat ik nu eenmaal ben (maar die machines zijn gewoon gaaf).



Gezellig stofzuigen, fijn boodschappen doen, leuk eten koken, dat lijkt me ook wel wat



Loge is net gearriveerd, de oppaskinderen en twee van de mijnen zijn net naar buiten gebonjourd (pfoehee, wat waren er drukkerts tussen) en de buurvrouw is nog steeds ziek als ik Oudste mag geloven.

Tja, had ze maar geen buurvrouw moeten worden



Ik heb na een lange dag (begon om acht uur al met een boze Oudste) recht op een koffie- en forumpauze
Alle reacties Link kopieren
Proost dan maar voor je kopje koffie



Coe, proficiat met je dochter! Al twaalf jaar moeder, wow!



Oh, ik moet even op zolder kijken, zo klinkt het tenminste

Ga ik meteen maar even rusten.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een topic geopend en dat zal uitleggen waarom ik mijzelf hier niet zo vaak laat zien, jullie zijn zo goed... en ik niet.



Maar vandaag wel veel huishoudelijk werk verzet samen met de huishoudster.
Alle reacties Link kopieren
Slecht nieuws van buurman.

Hij moet 7 weken bestraald worden...

Het ging ook allemaal té goed....



Gefeliciteerd met je 12-jarige dochter Coe.

Tja, je zit even niet op te letten en ze zijn groot. Zo herkenbaar..



Ik ga je topic even zoeken ZenZ.



Rainzje, waar zit je meid?

Alles goed?



Vandaag weer een minder goede dag wat het bekken betreft Fuss?
Alle reacties Link kopieren
*steekt hoofd om de hoek en schuifelt naar binnen*
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het even laat weten Rainz. Neem lekker je tijd, als ik af en toe je maar even zie, dat ik me geen al te grote zorgen hoef te maken enzo. En dat als er iets is je ons ook opzoekt oke?



Gold, toch bestraling nog voor de buurman? Maar is het dan wel goed weg?



Met mijn bekken gaat het vandaag juist wel goed. Maar er is geen peil op te trekken en waar ik steeds denk dat ik me niet zo moet aanstellen heb ik het dus wel heel heftig. Vind het wel fijn om te weten, dan heb ik net wat meer stok achter de deur om genoeg rust te nemen.



Ff Z&Z een hart onder de riem steken, dat ik het zonder lijstjes hier ook echt niet red!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is het dan wel echt weg Fuss. Maar je weet het natuurlijk nooit he?



Een voor ZenZ omdat het zo herkenbaar is...



En een voor Rainzje... omdat ik haar ook lief vind. En omdat ik me voor kan stellen hoe ze zich voelt.



En een voor Fuss, omdat ze zich echt niet aanstelt.



Ik ga zo naar de kapper.

Nu was ik al een tijd bezig om mijn haar te laten groeien, maar het is nu voor mijn doen best al wel lang (ik kan het al goed opsteken of in een staartje doen) dat het erg dun en sprieterig wordt en dat het af lijkt te breken of uitvalt. Dat ik denk dat mijn haar gewoon geen haar is om lang te kunnen zijn.

Straks effe luisteren wat de kapster er over zegt.



Ik gooi er maar even een group in.

Teletubbies!
ZeZ



ik herken je gevoel wel, ik voel me ook vaak te lamlendig.

En dan blijf ik op het forum plakken, wat ik wel leuk vind maar ook weer niet omdat het teveel tijd kost die ik nuttiger had kunnen besteden.
Alle reacties Link kopieren
Grrr, zit ik net een stukkie te typen, is het opeens weg??!

Dan maar even de samenvatting:



Coe, gefeliciteerd met je oudste kind, 12 jaar al! Poeh he Hoop dat jullie een leuk feestje hebben.



MissM, al iets gehoord?



Rainz, fijn dat je even langskwam. Het moet een hele verwarrende tijd voor je zijn denk wel dat het goed is dat jullie de tijd nemen om ook ieder voor zich na te denken.



Goldie, voor het nieuws over de buurman....



Ik ga vanavond eens lekker mezelf zijn: lui dus

(maar heb best lekker gewerkt vandaag en da's echt waar! )
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Ik heb me toch een partij lekker gewerkt én boodschappen gedaan.

Écht waar.

Zus, kop op. Je bent vandaag weer goed bezig geweest, houd vast dat gevoel!

Verder ben ik het helemaal eens met MissM.

Morgen moet ik wel puinruimen hier, want mijn strijk van zondag ligt er gewoon nog.



Rainz, goed dat je weer even langs komt.

Rustig aan, die verwarring is niet meer dan logisch vind ik.





Balen Gold dat Buurman bestraald moet worden, moest mijn schoonmoeder ook en het was geen pretje.

Maar ze is er nog wel en daar gaat het om hè!



Mooi Fuss, dat je best een 'pittig' geval bent, (euke zin dit. )

En dat je vandaag geen last hebt, houden zo!!



Nu ga ik even nieuws kijken, vreselijk hè dat vliegtuigongeluk, en eten.

Tot later!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
OHJAAAAAH.



Coetje, gefeliciteerd met je grote kind!

Vanharte, ik hoop dat jullie een mooie 'rustige' dag hadden/hebben.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dag liefjes,



Ik kom even laten weten dat ik nog leef. Ik heb een beetje een combinatie van forummoeheid en een echt leven, dus da's heel slecht om groepjes bij te houden. Ik kon heus snel weer langs, maar momenteel ben ik er dus gewoon even niet zo veel.

Heb ook niet teruggelezen, dus ik houd het even bij een voor iedereen.



En Coe, gefeliciteerd met klein groot kind! Gaat toch hard he!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven