Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
@ikkezelf: seks is tussen Nr1 en mij altijd probleem geweest, verhaal ga ik niet uit de doeken doen. Heb mij hier lang overheen gezet en een soort modus gevonden hiermee te dealen. Intimiteit binnen onze relatie was altijd een probleem en onze basis was altijd vriendschap. Inderdaad enge gedachte....ben er pas sinds kort serieus over aan het denken en wil in rust een keuze maken en mijn nummer 1 ook meenemen in mijn gedachtewereld. Mijn man valt in het autistisch spectrum en stap voor stap zal er ooit een keuze gemaakt gaan worden. Hier laat ik het even bij. Welterusten allemaal.
sarama en ik vind het verdrietig om te lezen. En nu blijf je bij gebrek aan beter maar gewoon thuis en ga je er maar wat van maken omdat jij dat ook wil of doe je het voor de kids en offer je je eigen daar voor op? En nr 2 hoe erg denk je dat hij er mee zit?
krokus, snap ik gelijk je dilemma. Moeilijk hoor. Slaap lekker.
@ ikkezelf zegt:mannen doen het voor de seks en de vrouwen hopen vnuit seks op liefde en een langdurige relatie en meer.

Denk dat dit zeker een punt is!!

Dat is ook waarom ik het contact heb verbroken. Wil mezelf niet meer voor de gek houden, hij gaat toch niet weg bij zijn nr 1 dan was dat de afgelopen viereneenhalf jaar wel gebeurd.
Ikkezelf,we gaan het proberen..nr2 en ik.

Maar nu nog even niet huisje,boompje,beestje hoor.

Onze levens verschillen nu nog teveel van elkaar.

Ik wou dat ik mijn nr2 aan je kon voorstellen,je zou versteld staan met wat je ziet,niet te vergelijken met de doorsnee man.

Lekker latten en als we wat ouder zijn gaan we samen in het bejaardentehuis..ha,ha,ha
Krijg daarop van nr 2 geen duidelijk antwoord.....hij gaf aan geen keuze te hebben omdat ik dat al heb gedaan. Jij hebt je zegje gedaan zegt hij. Ik heb ook aangegeven dat ik niet meer voor "erbij" wil zijn dat ik het niet meer kan en wil zo. Voor mijn gevoel is het voor nr 2 niet meer interesant als ik niet meer wil n**ken. Zo voel ik het nu!
Ik wil eraan werken dat het weer goed voelt thuis! Ik wil nr 2 uit mijn hoofd!
Ik wou dat ik mijn nr2 aan je kon voorstellen,je zou versteld staan met wat je ziet,niet te vergelijken met de doorsnee man.

Hopenlijk niet iemand waarvan ik zou denken "volledig logisch dat die na zo veel jaar nog niet aan de vrouw is" . Ben jij de enige vrouw die dat in hem ziet en heb je hem al die jaren zo goed verstopt kunnen houden? haha
Voor mijn gevoel is het voor nr 2 niet meer interesant als ik niet meer wil n**ken. Zo voel ik het nu!

Samara jij schrijft het harder en duidelijker dan ik al dacht waar het misschien vanuit zijn standpunt voornamelijk op neer komt. In principe heb je hem alsnog een keuze gegeven want die had hij op het laatste moment nog kunnen maken en jij zou er in mee gegaan zijn. Nu legt hij wel even heel simpel de bal bij jou neer dat het allemaal niet zo zal lopen zoals het had kunnen lopen omdat jij een knoop door hakt. Voor mijn gevoel had het voor hem nog jaren zo door kunnen gaan mits het hem in zijn echte leven maar geen echte problemen op zou gaan leveren.
Jaaa..daar lijkt het wel op he ikkezelf..ha,ha

Nee,weet je hij is teveel man....en heel kieskeurig,van alles geprobeerd maar uiteindelijk de ware in mij gevonden....,..mmm wat heerlijk,slijmballerig maar zo waar.
Ik was gisteren alleen nr 1 was weg voor werk deze week. Nr 2 mailde of hij langs zou komen nog 1 keer neuken laatste keer!!! Overigens is hij nog nooit hier thuis geweest hoor! Ik heb gezegd dat de laatste keer allang geweest en dat ik zijn aanbod helaas voor hem afsla! Ben zo naiëf geweest jou kijk op mijn situatie heb ik nodig want ik denk dat je het bij het rechte eind hebt!! Liefde maakt .........bah!
Vooral voor de kids blijf ik thuis.......heel erg maar zo zit het geloof ik wel. Terwijl nr 1 echt een super goede vent en papa is!

Ik wil eraan werken dat het weer goed voelt thuis! Ik wil nr 2 uit mijn hoofd!

Samara, is het niet zo dat je nr 2 hevig geidealiseert hebt en hij dat ideale plaatje ook makkelijk in kon vullen want hij kon die paar uur dat je elkaar af en toe zag simpel steeds op zijn best zijn? Daar kan je nr 1 dan nooit aan tippen want die maak je in goede en minder goede tijden dagelijks 24 uur per dag mee. Het zorgt er misschien wel voor dat je steeds meer verwijderd van je nr 1 raakt en hij er in het vergelijk maar bekaaid van af blijft komen. Als gewone okay huisvader, pappa en dagelijks aanwezige echtgenoot kun je natuurlijk nooit op tegen een prins op het witte paard die af en toe even langs komt crossen als hij weer eens in een goede bui is.
Nee,weet je hij is teveel man....en heel kieskeurig,van alles geprobeerd maar uiteindelijk de ware in mij gevonden....,..mmm wat heerlijk,slijmballerig maar zo waar.

katara, als ik zou was zou ik toch eens gaan posten bij het homobosje in jouw omgeving en eens kijken of zijn kentekenplaat je bekend voor komt haha. Verdachte zaak.
Ik moet nog effe kwijt dat ik vandaag een top dag achter de rug heb..laten we zeggen dat ik promotie heb gemaakt op 't werk.

Morgen taart halen! Weltrusten iedereen!
Heb ook gezegd dat ik de knoop doorhak tegen hem, denk zeker dat hij dit jaren had kunnen volhouden. Ben de laatste tijd langzaam aan het ontwaken.........
Samara, is het niet zo dat je nr 2 hevig geidealiseert hebt en hij dat ideale plaatje ook makkelijk in kon vullen want hij kon die paar uur dat je elkaar af en toe zag simpel steeds op zijn best zijn? Daar kan je nr 1 dan nooit aan tippen want die maak je in goede en minder goede tijden dagelijks 24 uur per dag mee. Het zorgt er misschien wel voor dat je steeds meer verwijderd van je nr 1 raakt en hij er in het vergelijk maar bekaaid van af blijft komen. Als gewone okay huisvader, pappa en dagelijks aanwezige echtgenoot kun je natuurlijk nooit op tegen een prins op het witte paard die af en toe even langs komt crossen als hij weer eens in een goede bui is.

Precies!!!! Je heb gelijk, ik voel me zo dom! Fijn je post!

Heb jij dit ook mee gemaakt? Heb nog niet zoveel post gelezen dat komt nog wel!

Voor nu welterusten en heel erg bedankt!
Sarama, ik zie jou niet als naief. Als je vroeger verliefd bent geweest op en je treft die persoon later opnieuw dan kan dat gewoon gebeuren. Als de ander daar dan in mee gaat denk je al snel, en maar al te graag, dat het wederzijds is en nog steeds heel echt is. Het risico is er dan gewoon dat de ander er volledig anders in staat dan jij graag wil zien. Wel de lusten niet de lasten of zoiets. Niet echt fraai van die ander. Liefde (noem het maar gewoon verliefdheid want liefde is toch wat anders) maakt dan inderdaad blind.
Morgen taart halen! Weltrusten iedereen!

oioi gaat ze het geld al uitgeven voordat ze het binnen heeft. Geniet er van hoor.
Sarama ik heb het niet echt meegemaakt maar had het mee kunnen maken. Nadat ik vrij was had ik een gebonden dame die ik vroeger ontzettend leuk vond in de situatie kunnen brengen zoals waar jij in zit/zat. Haar verzoek om nu eens te ontmoeten heb ik vriendelijk afgeslagen. Ook al was ik nu vrij ik had haar in een onzettend dilemma kunnen brengen. Vroeger was voor mij vroeger en ook al zag ik haar echt wel zitten ik vond niet dat ik het breekijzer zou mogen zijn zodat zij bepaalde stappen zou gaan ondernemen. Het was wel verdomde verlijdelijk om het wel gewoon te doen.
Ikkezelf het begon voor mij bij elkaar een keer ontmoeten zonder bijbedoelingen gewoon praten over vroeger. Over waarom het toen niet meer ging enz....Tja........dan komen er toch allerlei gevoelens los en heel raar net of de tijd had stil gestaan en je verder gaat waar je gebleven bent. Wat natuurlijk absoluut niet zo is maar zie dat maar eens als je een roze bril op hebt! Ikkezelf heb ik het goed dat jij een man bent?

Heb NU wel het idee dat nr 2 op een andere manier erin ging als ik. Toch wel echt gericht op de seks buiten de deur......denk ik achteraf. Het is ook absoluut niet zo dat we meteen helemaal los gingen zeg maar......dat heeft toch wel een tijd geduurd en hij had alle geduld leek.......daardoor ben ik erin gaan geloven.
@katara, proficiat! en laat het commentaar van ikkezelf je niet van de wijs brengen...homobosjes - hoe kom je erbij??

@ikkezelf, je uitspraken zijn soms keihard en er zit natuurlijk een kern van waarheid in. Had ook al het idee dat je een man was....en moet toegeven dat die het meestal heel anders zien. Ja, mannen willen sex en vrouwen willen geborgenheid en liefde. Maar je spreekt tegen Krokus ook over schande; nou dat gaat me te ver hoor. En is ook nergens voor nodig om je te schamen vind ik.

Dat je een weerstand hebt kunnen bieden aan een relatie met een gebonden dame vind ik wel een topprestatie en ik denk dat niet veel mensen je dat nadoen..Heb je er ooit spijt van gehad? En heeft zij niet doorgezet? Toen ik mijn nr2 na 30jr weer in de ogen keek was de spanning te snijden maar als ik de eerste stap niet had gezet was hij voor altijd alleen mijn beste vriend gebleven...maar ik ben blij dat ik wel de grens van ook sex hebben heb overschreden....

@Krokus, ik bewonder je dat je al zolang met nr1 het bed moet delen terwijl je daar geen plezier aan beleeft. Lijkt me zeker niet makkelijk. En alhoewel mijn nr1 verder een doorsnee persoon is hebben wij in ons huwelijk ook nooit spetterende sex gehad...

en ja, dat heb ik dus ook met nr2 wel! Daarom kan ik nu niet met nr1 in bed liggen zonder daaraan te denken...probeer het wel, maar in mijn achterhoofd blijf ik dan toch vergelijken - hoe oneerlijk ook....

@Samara, als ik jouw verhaal lees denk ik ook dat het goed is dat je de knoop hebt doorgehakt en inderdaad lijkt het alsof jouw nr2 alleen maar voor het lichamelijke deel bij je wilde zijn.

Maar dom hoef je je nooit te voelen hoor! Gevoelens zijn toch heel lastig om mee om te gaan soms...

Blijft mijn vraag aan jullie allemaal: hoe ga je om met het schuldgevoelens naar nr1? Natuurlijk weet ik dat ik degene ben die niet eerlijk is ten opzichte van nr1, maar mijn relatie met nr2 is niet meer weg te denken.
zooo, IZ heeft het topic weer eens opgeschud?
Sarama, inderdaad een man.

Purple volgens mij was katara nog wakker (ook blij en vrolijk) genoeg om te lezen dat ik haar gewoon wat aan het stangen was. Ook krokus neemt dat "schande" van mij zeker wel met een korreltje zout want wat mannen mogen mogen vrouwen van mij net zo goed. Ze heeft me zelfs iets duidelijk gemaakt waardoor ik gewoon veel begrip voor haar situatie op kan brengen en ook veel respect voor haar heb hoe ze er toch maar even mee om wil blijven gaan.

Ik heb geen spijt dat ik niet ingegaan ben op de gebonden dame die ik heel vroeger een ontzettend stuk vond. Dat is ze nu ook nog maar vroeger is vroeger. Als ik eenmaal besloten heb om iets niet te doen omdat ik dat beter vind dan kan zo een dame mij daar echt niet van af brengen ook al klinkt het verleidelijk. Dan bind ik de kat ook niet op het spek door een face to face gesprek aan te gaan. Ik zou er haar en mij zelf geen plezier mee hebben gedaan. Ik wist dat ze thuis niet zo lekker zat maar heb dan zoiets van "los dat dan maar eerst eens op want door met mij wat gaan te klooien daar wordt het thuis zeker niet beter".

Frances, inderdaad het topic weer even wat leven ingeblazen. Misschien komt Knip nu wel opdagen om me weer eens flink op mijn flikker te geven. Schijnbaar is het weer eens nodig haha.

Frances ik ken natuurlijk jouw situatie niet beter dan datgene wat ik hier van jou lees. Van daaruit komt deze toch griezelig afhankelijk van 1 persoon en zijn kuren op mij over. Vraag me sterk af of hij wel voldoende respect voor jou heeft en je straks ooit als gelijkwaardige partner gaat zien. Dit natuurlijk mocht het zo ver eens komen waar ik nog zonder meer aan twijfel.
Purple, jij noemt het een relatie en ik vind iets dergelijks een affaire. Het woord relatie houd toch wel iets meer in dan elkaar af en toe tijdens gestolen momenten eens ontmoeten en dan waarschijnlijk de meeste tijd aan sex besteden. In een relatie deel je samen lief en leed, in een affaire meestal alleen lief en praat je misschien eens over leed maar je deelt het niet echt samen.
Tja, ikkezelf, misschien dat de meesten een nr2 als affaire hebben, maar ik ga in mijn geval uit van een relatie...zij het dan dat de basis ervoor niet een liefde is maar een hechte vriendschap. Voor mijn nr2 zou ik door het vuur gaan, en dat kan ik niet altijd van nr1 zeggen.

Het is ook zo dat nr2 en ik wel heel veel overleggen, spreek hem meestal meerdere keren per dag via een chat...Hij is geen makkelijke prater, maar wij hebben dezelfde achtergrond (zijn vlak bij elkaar opgegroeid en bij elkaar in de klas gezeten) dus hebben een vrij sterke band..

Ik reageerde misschien wat overdreven op je woorden; maar ben zelf vrij serieus op dit forum en had dus niet door dat je aan het stangen was..no hard feelings I hope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven