Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Foto's zijn prachtig!

Wat een mooi bruidspaar, wauw!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best een link hier neerzetten, maar ik weet niet of Its dat wil. Dat iedereen ook haar echte naam weet enzo.....



Als je op mijn site boven in de balk op weblog klikt kom je er ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even zoeken maar heb ze gevonden! Leuk.. ik ben razend benieuwd naar de close ups maar dat zal nog wel even duren..



Fussie, dat had ik me ook al bedacht. Die mensen zijn er niet voor niets.
Alle reacties Link kopieren
GEvonden! Moooooooooi!!!!!!! Prachtige jurk ook Its!



(he, ik ga ze Lief eens laten zien, kijken oftie ook wil.....)
Mooie foto's Yonna!!!

Ik zag trouwens op je site dat je originele vriend er ook tussen staat. Heb ik iets gemist? Heeft iemand hem dan eindelijk weten te strikken?



Heb je trouwens al wat van Summer gehoord? Ze was vlak na mij uitgerekend, dus denk dat het kindje ook alweer een week of 6 is.



Meisjes... ik ben niet vooruit te branden. Gisteren ook al niet. Het weekend was eigenlijk te vol, want oudste heeft nog niet eens al haar kadootjes kunnen bekijken. Heb vandaag een speel-vrije-dag gepland. Hopen dat de meiden zich daar ook aan houden.
Je zag er trouwens prachtig uit, Its!!!! Mooi hoor...
Alle reacties Link kopieren
Druif, originele vriend heeft inderdaad een vriendin, maar ze zijn niet getrouwd

Het leek ze leuk om een 'proefsessie' te doen en dat is aardig gelukt!

Summer is bevallen van een meisje, een dag voor mijn verjaardag. Heel mooi meisje om te zien met pikzwart haar en ze lijkt op Sum!



Wat is een speel-vrije-dag?
Hahaha.. het ziet er goed uit hoor! Ben er zo ingetrapt.



Leuk voor Summer. Heb er niets over gelezen.



Een speel-vrije-dag... tja.. dat heb ik net verzonnen. Een dag waarop er niet met vriendinnen gespeeld wordt. Een gewone thuis dag dus. Lijkt me echt heerlijk.
Ik heb trouwens een terugval wat mijn moeder betreft. Ik denk ongeveer de hele dag aan haar. Heb net aan het jongste meisje foto's van oma laten zien, want als ze het over 'oma' heeft, heeft ze het al niet eens meer over mijn moeder. Helaas. Nu wil ze de hele tijd 'oma kijken'... En op een of andere manier krijg ik de indruk dat ze zich oma herinnert of herkent eigenlijk. De manier waarop ze er naar kijkt..
dubbel
Alle reacties Link kopieren
ik krijg er bijna een crisis van, al die namen en nicks en dan nog weer veranderen ook nu



maar waar vind ik die website, ik wil de foto's ook graag zien



maar wat zijn jullie al ijverig met die lijstjes.

Ik roep altijd heel hard, ik doe niet aan lijstjes maar stiekum soms wel.

Vandaag in ieder geval hardlopen
Alle reacties Link kopieren
Niet miepen Zon!
Alle reacties Link kopieren
gevonden



ik ga aan de studie
Alle reacties Link kopieren
Bier in tha house

Terrasverwarmer in tha house.

Hondenvoer in tha house.

Was gevouwen

Nieuwe was draait.



Ik ben af en toe ook voor speel-vrije dagen hoor Druif.

Af en toe wil ik mijn kind gewoon eens voor mezelf hebben om wat aan te keutelen.



Even een theetje en dan aan de stofzuig.
Mooie foto's!



Yonna, de foto's op je homepage (in die balk) heb jij die ook genomen of zijn dat stockfoto's.

Er zit 1 dame tussen die ik ken, maar zover ik weet is zij niet getrouwd. Of het is haar dubbelgangster
Alle reacties Link kopieren
We hebben slecht nieuws. De echo van de lever van manlief was inderdaad niet goed. Er zit iets van 1 cm doorsnee. Is het een uitzaaiing??? Vanmiddag met spoed een ct scan. Woensdag de uitslag.

Het is verdomme klotenieuws. En het ging juist zo goed allemaal. 't Is ons niet gegund dat we eens echt rust krijgen.

Ik kan alleen maar vloeken en manlief is lamgeslagen. Ikzelf ook natuurlijk. Het zal toch niet?
Alle reacties Link kopieren
ach Zoeb toch

Verdorie, ik wou dat je hier om de hoek woonde, dan kreeg je een dikke knuffle van me. Nu moet je het met deze doen
Alle reacties Link kopieren
MissM, allemaal van mij. Welke dame ken je?



Zoeb, dat is klote nieuws!! Ik duim en ga een kaarsje aan steken!
Alle reacties Link kopieren
En voor Druif ook eentje. Laat je verdriet maar lekker komen. Het zal er ook mee te maken hebben dat je een druk weeknd heb gehad, dan komt het verdriet ook altijd weer rauwer binnen. Wel fijn dat je meisje Oma herkent!

Ik geniet er altijd van dat Zoon nog zo gemakkelijk over zijn Beppe praat.



Grrr, laptop loopt vast. Snel even posten.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, ik duim mee.....goed dat er meteen actie wordt genomen!



En voor degenen die het weblog nog niet kunnen vinden: een mailtje naar viva@onzeonzin.nl en er komt een link retour.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 31 mei 2010 @ 11:17:

Bier in tha house

Terrasverwarmer in tha house.

Hondenvoer in tha house.

Was gevouwen

Nieuwe was draait.

Je geeft een tuinfeestje en hebt geen zin om te koken???
Alle reacties Link kopieren
als je een tuinfeestje geeft hoef je toch niet te koken?

dan heb je toch een stoere vent die achter de BBQ zich weer helemaal in zijn element voelt



hoi happy



prachtige foto's trouwens
Alle reacties Link kopieren
Zoeb sterkte, moeilijke tijden dus begrijp ik

En voor jou ook fussie
Alle reacties Link kopieren
't Is klote. Manlief zit alleen maar voor zich uit te staren.

Ik hoop dat het iets onbenulligs is. Maar ik geloof er niet in. Waarom anders die haast die erachter wordt gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonlicht2 schreef op 31 mei 2010 @ 11:38:

als je een tuinfeestje geeft hoef je toch niet te koken?

dan heb je toch een stoere vent die achter de BBQ zich weer helemaal in zijn element voelt



hoi happy



prachtige foto's trouwens



Ha Zonlicht, dankjewel!



Er wordt bij Goldie ook niet gekookt of ge-BBQ'd, want er wordt bier en hondenvoer onder de terrasverwamer geserveerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven