Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 15 juni 2010 om 12:29
Oh die moet ik ook nog bijwerken,de meetlijst.
Ik heb geen oppas meer.Ik heb haar gezegd dat ze niet meer hoeft te komen nadat ik voor de 3e keer euromunten mis uit mijn potje.De eerste 2 keer twijfelde ik nog aan mezelf maar nu had ik vantevoren eerst geteld en mis weer geld.Vanochtend haar moeder gebeld,want zij durft niet meer op te nemen nadat ik haar voicemail heb ingesproken.TSSSK!
Ik heb geen oppas meer.Ik heb haar gezegd dat ze niet meer hoeft te komen nadat ik voor de 3e keer euromunten mis uit mijn potje.De eerste 2 keer twijfelde ik nog aan mezelf maar nu had ik vantevoren eerst geteld en mis weer geld.Vanochtend haar moeder gebeld,want zij durft niet meer op te nemen nadat ik haar voicemail heb ingesproken.TSSSK!
dinsdag 15 juni 2010 om 12:32
dinsdag 15 juni 2010 om 13:09
Gelfje,moeder nam wel op,oppas zelf niet
Moeder was niet blij!Oppas zit nog op school dus die krijgt vanavond op haar donder.En ze moet van haar moeder het geld terugbetalen.Moeder stak nog een heel verhaal af,dat ze van hen ook al eens geld gepikt had en dat ze het heel jammer zou vinden als ze mij als oppasadres kwijt is.Zal me worst wezen,ze komt er bij niet meer in.Het gaat me niet eens om het geld,potje staat tussen mijn lingerie,daar heeft ze gewoon niks te zoeken.Benieuwd of ze me vandaag nog belt.
Mamz,mannen/jongens wil Oudste niet.En ik ben eerlijk gezegd ook wel even klaar met oppassen.Eerst had ik een meisje die alle kasten nazocht,daarna een jongen die rare opmerkingen to Oudste maakte en nu dit weer.
Gelukkig heb ik altijd mijn "zusje"achter de hand.
Moeder was niet blij!Oppas zit nog op school dus die krijgt vanavond op haar donder.En ze moet van haar moeder het geld terugbetalen.Moeder stak nog een heel verhaal af,dat ze van hen ook al eens geld gepikt had en dat ze het heel jammer zou vinden als ze mij als oppasadres kwijt is.Zal me worst wezen,ze komt er bij niet meer in.Het gaat me niet eens om het geld,potje staat tussen mijn lingerie,daar heeft ze gewoon niks te zoeken.Benieuwd of ze me vandaag nog belt.
Mamz,mannen/jongens wil Oudste niet.En ik ben eerlijk gezegd ook wel even klaar met oppassen.Eerst had ik een meisje die alle kasten nazocht,daarna een jongen die rare opmerkingen to Oudste maakte en nu dit weer.
Gelukkig heb ik altijd mijn "zusje"achter de hand.
dinsdag 15 juni 2010 om 13:17
dinsdag 15 juni 2010 om 14:28
Boodschappen zijn in tha house.
Ik ben totaal los gegaan bij de verse groenten en fruit.
En nu houden Oudste en ik pauze met een fles water en een bordje met stukjes meloen.
Tjonge Zoeb, bij jou ook al jatwerk...
Ik ben zelf niet zo van de oppassen...vroegah kwam mijn vader eigenlijk altijd op de meiden passen als wij eens weg moesten.
Vanavond eten wij roebakmie met kipfilet en veel verse groeten dus en een grote bak compensatie-sla.
Ik zal de agenda van augustus eens nalopen om te kijken hoe het dan ziet met de vrije weekenden.
Ik ben totaal los gegaan bij de verse groenten en fruit.
En nu houden Oudste en ik pauze met een fles water en een bordje met stukjes meloen.
Tjonge Zoeb, bij jou ook al jatwerk...
Ik ben zelf niet zo van de oppassen...vroegah kwam mijn vader eigenlijk altijd op de meiden passen als wij eens weg moesten.
Vanavond eten wij roebakmie met kipfilet en veel verse groeten dus en een grote bak compensatie-sla.
Ik zal de agenda van augustus eens nalopen om te kijken hoe het dan ziet met de vrije weekenden.
dinsdag 15 juni 2010 om 19:25
Fussie, gefeliciteerd meid!
Laatste verjaardag voordat Skippy er is!! Maak er een mooie dag van!
Jeetje Coe, jatwerk, da's ook nogal wat zeg... Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
Vanavond even een avondje rust. Gisteren heb ik tot half 5 gewerkt en ik zat om kwart over 6 alweer in de auto terug naar mijn werk.
Eén van mijn bewoners ligt op sterven (nou ja, eigenlijk twee, maar dat even terzijde) en ik had haar al wéken beloofd dat ik nog eens een keer met mijn kat langs zou komen.
Gisteren was ze dan nog redelijk alert en ik wilde dat gewoon echt nog voor haar doen. Was ook wel heel fijn achteraf, want ze heeft er echt nog wel iets aan gehad, en ik ben dus heel blij dat ik dat voor haar heb kunnen doen.
Ik moet zeggen dat dit toch wel even de mindere kanten zijn van mijn werk, aan iemands sterfbed zitten. Ergens vind ik het wel heel mooi hoor, dat ik dat voor mensen kan doen. En ik vind geloof ik echt iemands hand vasthouden op het einde ook wel iets heel intiems, iets heel moois dat je samen deelt, maar mán, ik vind het zwaarder dan ik gedacht had.
Ook daar zal ik wel weer aan wennen hoor, uiteindelijk.
Maar goed, dit zijn gewoon ook twee bewoners waar ik goed contact mee gehad heb, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.
En och, dit is ook voor het eerst dat ik het zo bewust mee maak dat twee van mijn bewoners echt aan het sterven zijn, dus ik verwacht ook dat het wel went uiteindelijk.
Maar goed, nee, niet de leukste onderdelen van mijn werk
Laatste verjaardag voordat Skippy er is!! Maak er een mooie dag van!
Jeetje Coe, jatwerk, da's ook nogal wat zeg... Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
Vanavond even een avondje rust. Gisteren heb ik tot half 5 gewerkt en ik zat om kwart over 6 alweer in de auto terug naar mijn werk.
Eén van mijn bewoners ligt op sterven (nou ja, eigenlijk twee, maar dat even terzijde) en ik had haar al wéken beloofd dat ik nog eens een keer met mijn kat langs zou komen.
Gisteren was ze dan nog redelijk alert en ik wilde dat gewoon echt nog voor haar doen. Was ook wel heel fijn achteraf, want ze heeft er echt nog wel iets aan gehad, en ik ben dus heel blij dat ik dat voor haar heb kunnen doen.
Ik moet zeggen dat dit toch wel even de mindere kanten zijn van mijn werk, aan iemands sterfbed zitten. Ergens vind ik het wel heel mooi hoor, dat ik dat voor mensen kan doen. En ik vind geloof ik echt iemands hand vasthouden op het einde ook wel iets heel intiems, iets heel moois dat je samen deelt, maar mán, ik vind het zwaarder dan ik gedacht had.
Ook daar zal ik wel weer aan wennen hoor, uiteindelijk.
Maar goed, dit zijn gewoon ook twee bewoners waar ik goed contact mee gehad heb, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.
En och, dit is ook voor het eerst dat ik het zo bewust mee maak dat twee van mijn bewoners echt aan het sterven zijn, dus ik verwacht ook dat het wel went uiteindelijk.
Maar goed, nee, niet de leukste onderdelen van mijn werk
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 15 juni 2010 om 19:27
dinsdag 15 juni 2010 om 19:29
Marels, dat is behoorlijk heftig, en twee vrijwel tegelijk zit je dan ook niet mee, om er aan te wennen.
We hebben sla uit eigen tuin op Oudste was er zo groots mee, hij vond elk blaadje prachtig. En lekker was het ook
De zieke vermoedt dat hij morgen wel weer gaat proberen op school. Hij is enorm hangerig geweest, maar niet koortsig of dat 'ie er erg last van had.
We hebben sla uit eigen tuin op Oudste was er zo groots mee, hij vond elk blaadje prachtig. En lekker was het ook
De zieke vermoedt dat hij morgen wel weer gaat proberen op school. Hij is enorm hangerig geweest, maar niet koortsig of dat 'ie er erg last van had.
dinsdag 15 juni 2010 om 19:32
Happy! Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Echt heerlijk!
Mamz, op zich valt het wel mee hoor, ik vond het gisteren even heel zwaar toen ik bij die ene bewoner binnen stapte, maar op zich is het niet dat ik nu helemaal van het padje ben ofzo.
Het is alleen niet het leukste deel van mijn werk, maar het hoort erbij.
Mamz, op zich valt het wel mee hoor, ik vond het gisteren even heel zwaar toen ik bij die ene bewoner binnen stapte, maar op zich is het niet dat ik nu helemaal van het padje ben ofzo.
Het is alleen niet het leukste deel van mijn werk, maar het hoort erbij.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 15 juni 2010 om 21:19
Pff, nu zit ik in slaap te vallen.
Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.
Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.
Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 15 juni 2010 om 21:19
Pff, nu zit ik in slaap te vallen.
Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.
Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.
Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
668, the neighbour of the Beast