juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
@ Mango, thanks voor de tip! Die gaan we uitproberen!!!

@ Annickaatje, wat een positieve berichten van je man! Dat scheelt een heleboel stress, het idee dat ie weer gewoon een baan heeft! En een maandje extra thuis is nu denk ik helemaal niet erg!

Wat zijn honden kort zwanger zeg, die puppies ontwikkelen zich dan echt supersnel! Heb ik nooit geweten, nou ben benieuwd wie er het eerst aan de beurt is bij jullie!

@ 19Juni, ik vond het bevallingspraatje weinig meer informatie geven dan ik al wist! Had idd alles al gelezen. Ach en als de bevalling begint pakken we gewoon de folder er weer bij en gaan we zitten tellen!

De laatste babykleertjes hangen nu te drogen, dus dat is bijna klaar!

Zometeen maar even de grote boodschappen weer doen, elke week weer een feest! Not....
effe snel: kindje is in orde en helemaal ingedaald nu. Laat die volle maan maar komen.!
Dat is goed nieuws Allis, nu die van mij nog indalen...

Nou ja, betreft volle maan, voel ook meer voor 26 juni
my god, is het 26 juni volle maan?? dan heb ik pas 2 dagen verlof... en een verjaardag. Wanneer is de volgende, dan neem ik die wel
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:allis schreef op 16 juni 2010 @ 23:06:

voor nut:

http://www.hipdesign.nl/g ... s/collectie/Hip_Mooi/Nowi

http://www.hipdesign.nl/g ... ollectie/Hip_Trend/Amelie

http://www.hipdesign.nl/g ... s/collectie/Hip_Basis/Tim

http://www.hipdesign.nl/g ... ollectie/Hip_Vrolijk/Olaf

http://www.hipdesign.nl/g ... ollectie/Hip_Vrolijk/Nora

http://www.gupje.com/shop/Geboortekaartjes/5#110

http://www.gupje.com/shop/Geboortekaartjes/5#109He supertnx hier kan ik wat mee!
quote:felice71 schreef op 17 juni 2010 @ 12:49:

my god, is het 26 juni volle maan?? dan heb ik pas 2 dagen verlof... en een verjaardag. Wanneer is de volgende, dan neem ik die wel

dan is het volle maan en maansverduistering.

26 Juli is het weer volle maan, dan komt het mij wel goed uit
De volgende is 26 juli, dus die komt voor hou wel mooi uit Felice!!! Is wel 2 dagen extra, voor mij 7 dagen en dat vind ik echt te lang hoor.

Ik weet dat de meeste baby's later komen hoor, dat lijkt me nu echt strontvervelend, zit je daar al twee weken te wachten met je dikke buik...

Heb nog wel even aan de vk gevraagd of een grote baby niet misschien wat eerder komt, maar ja, daar kunnen ze toch niets over zeggen. Er zit natuurlijk ook niets anders op dan afwachten, maar het is zo spannend allemaal!!! En zwaar....
Is het niet ergens rond 12 juli volle maan? Ik wil wel graag wat eerder... misschien even naar Australië dan maar, grinnik!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
19juni, het is makkelijker om je erop in te stellen dat je overtijd gaat lopen dan dat je kindje te vroeg komt. Bij J. ben ik 2 weken overtijd gegaan en heb er geen moment genoeg van gehad.

En helaas heb je er zelf ook weinig over te zeggen.
quote:felice71 schreef op 17 juni 2010 @ 13:17:

Is het niet ergens rond 12 juli volle maan? Ik wil wel graag wat eerder... misschien even naar Australië dan maar, grinnik!halve maan is ook bijzonder hoor!
@ nut, ja dat weet ik ook wel hoor. Maar ik tel gewoon liever in stukjes, dan lijkt het niet zo lang

Zo heb ik ook heel lang naar de 20 weken uitgekeken, 27 weken enz.

Tja, zo tel ik ook altijd halverwege de week een week erbij. Ipv 35,5 week zit ik dan nu 36 weken... Kijk, en dan schiet het ineens een heel eind op!
Ik ga ook voor 26 juli!! Man heeft nl 4 dagen bevallingsverlof, vrijdags vrij en daarna begint zijn vakantie. Dus dat lijkt me wel een gunstige dag.

Ik wist ook niet dat honden maar zo kort zwanger waren.

Ik heb vanaf nu officieel verlof. Het was vandaag mijn laatste werkdag en dus ben ik nog maar even naar school gegaan. Net echt.

Een kind uit groep 4: "Juf, wat als je kind nu dood gaat....." Verder kwam hij niet, want hij werd afgekapt door m'n duo.

Een ander: "Juf, wat nou als de baby er maar niet uit wil komen? Wat gaat er dan gebeuren?"

Mmh, zit hier een zak schepsnoep op te kanen.
gefeliciteerd Mango!

Had net zo'n leuk gesprek met een potentiele vervangster, heb opeens weer super veel energie. Dus om het te vieren ben ik wat vroeger naar huis gegaan, neem ik zo een ijsje en ga ik daarna even kijken of er plek bij de kapper is. Het leven kan zo mooi zijn
@ Mango, heerlijk officieel verlof! Alleen het idee al dat het nu gewoon echt is!

@ Volle maan, mijn voorkeure gaat uit naar de eerste volle maan die van juni dus. Die andere red ik zoiezo niet meer!

Ben benieuwd of er echt kindjes van ons forum met volle maan geboren gaan worden!
Lekker hoor, zo'n zak schepsnoep!!

Ik ga vandaag géén ijsje eten!! Heb gisteren 4 ijsjes op en was ook 3 kilo aangekomen in twee weken tijd. Dat is mij toch iets te veel van het goeie...

Dus ik zeg: lekker, zo'n zak worteltjes!!!

@ Kena, ja daar ben ik dan ook wel naar benieuwd! De ud's zijn redelijk verdeeld, dus het zou wel heel grappig zijn als het echt zo blijkt te zijn!
een Split is maar 60 kcal hoor.....
I know, en een festini-peer ijsje nog minder zelfs...

Ok, ik ga wat minderen met de 3 bollen-ijsjes en ook met de cornetto's en magnums, ipv eet ik dan een waterijsje of een split :D

Ja want die worteltjes is ook maar niks hoor...
IJsfreaks

misschien gooi ik de ijsmaker nog wel aan deze week, voor kokosijs, njammie. Nee nee, het is genoeg, niet doen! Voor de lekkere trek zijn er nog wel splitjes en peerijsjes

Ik bedacht vandaag dat het misschien handig is om een heleboel boodschappen al aan te schaffen. En om alvast wat maaltijden te koken voor in de kraamweek. Nog meer mensen die dit soort ideeën hebben?

Verder doen mijn voeten pijn van het vocht. Had nu toch wel die steunkousen gewild geloof ik
Jazeker dat ik dat idee heb om veel boodschappen te doen, alleen wanneer? Als ik het nu al doe is alles op tegen de tijd dat ik ga bevallen

Maaltijden in de kraamweek?

Biefstuk

Broodje Filet

Carpaccio

Entrecote

Tournedos

leverworst

mmmm ik hoef niets te koken hoor

Net even met J. bij ons in het restaurant gegeten, had geen zin om te koken en wat is er dan makkelijker om even naar de stad te fietsen. Fietsen wordt wel met de dag zwaarder zeg, heb spierpijn in mn bovenbenen...of ik heel fanatiek heb gesport!

Ijs, eigenlijk heb ik het allerliefste gewone raketjes en sorbetijs, van roomijs wordt ik snel misselijk en zit heel snel vol, net als chocolade, 2 happen en ik ben misselijk...voordeel!

Vind het wel spannend worden hier, iedere keer als ik het topic open dan denk ik zou er al iemand zich melden met weeën.....
Oooh ja, de verboden broodjes en vleesjes..... (is er een kwijlsmiley? )

Voor wie erg van de zwitsal is: bij de zeeman hebben ze momenteel een restpartij mama badolie in de reclame. Een flesje is 1,50 (normaal bijna acht euro zag ik ) Lekker voor in bad
Oooh, nut! Das lekker! Hier in het dorp heeft de slager alleen maar filet in het weekend. Maar dan scheurt man maar ff naar de stad hoor. Ik wil écht lekkere filet van de slager!! En een dikke sappige biefstuk met uitjes en spekjes en peperroomsaus.

Wij moeten eerst nog een nieuwe diepvries voordat ik vooruit kan koken. Moet sowieso, anders kan ik straks m'n melk niet kwijt.

En voor de ijsjes

Felice: Meid, wat fijn om te horen dat het gesprek met de eventuele vervangster goed was!
Goede tip, ga morgen meteen even kijken!!

Ja ik wil ook best boodschappen in huis halen hoor, maar vrees dat dan alles op is... Mijn vriend is kok, dus ik reken erop dat hij me die dagen verwent met alles waar ik zin in heb! Hij heeft al beloofd verse steak tartaar te maken, jummie!!!

Verder doe ik graag boodschappen wat betreft kleren voor mezelf straks. Ik ben heel die positiemode zo k*tsbeu!! Weet nog niet zo goed welke maat er straks overblijft, maar ik vind het alleen al leuk om rond te kijken wat ik straks allemaal weer aankan!

Ik vind het ook erg leuk om in zo'n vol topic mee te schrijven, dat maakt het wel spannend idd!! Het andere topic waar ik eerst schreef waren we nog maar met z'n 3-en, en daar is de eerste ook van bevallen eergisteren met 37 weken + 1 dag.

Enne nut, na 2 happen chocola misselijk, ik wilde dat ik dat had zeg!!! Heb ik trouwens wel altijd gehad, maar nu bepaald niet.

Maar, heb nog steeds geen ijsje op vandaag!
Ben die kleding ook zat! Vorige keer heb ik het nog best lang gedragen na die tijd. Was zoveel zwaarder.... en had de puf er niet voor om er wat aan te doen.

Hier zit iemand tegen mijn ribben aan te duwen.....
Hier heeft iemand de hik

Ik ben nog wel blij met mn kleding, nu mag ik nog even ongegeneerd met mn dikke buik pronken, straks is het weer allemaal vet en moet ik hem weer inhouden
Was net bezig met de tabel. De eerste baby's mogen gewoon komen! Doen we ook aan een meldingsplicht vanaf 37,38 wk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven