Las Barettas Naranjas!
zaterdag 26 juni 2010 om 10:53
dank u voor de koffie en veel plezier.
hier vanmorgen weer een ondergeplast bed; kind slaapt te diep en wordt niet wakker als ze moet plassen. ze wordt overigens ook niet wakker van een ondergezeken bed, ze blijft er gewoon in liggen Gisteravond, voor wij naar bed gingen, heb ik nog geprobeerd haar wakker te maken, maar zonder succes.
Nou ja, maar goed in de gaten houden dat ze plast voor ze naar bed gaat.
oja: er was weer meer dan een kilo af! vond het wel bijzonder, omdat ik weliswaar redelijk keurig had gelijnd, maar niet veel had bewogen. nou ja, wahtever: eraf is eraf.
wij gaan zo naar de stad: cadeautjes kopen voor zusnietlief en voor vrienden van Sokman
hier vanmorgen weer een ondergeplast bed; kind slaapt te diep en wordt niet wakker als ze moet plassen. ze wordt overigens ook niet wakker van een ondergezeken bed, ze blijft er gewoon in liggen Gisteravond, voor wij naar bed gingen, heb ik nog geprobeerd haar wakker te maken, maar zonder succes.
Nou ja, maar goed in de gaten houden dat ze plast voor ze naar bed gaat.
oja: er was weer meer dan een kilo af! vond het wel bijzonder, omdat ik weliswaar redelijk keurig had gelijnd, maar niet veel had bewogen. nou ja, wahtever: eraf is eraf.
wij gaan zo naar de stad: cadeautjes kopen voor zusnietlief en voor vrienden van Sokman
zaterdag 26 juni 2010 om 15:28
ach wat sneu voor mannie Pammie, van mislukte voorstelling
wij hebben onze plannen voor het weekend, BBQ met schoonjbroer en aanhang toch maar niet afgezegd, ondanks drukte toch wel zin in, heb vanmorgen wel afgedwongen dat ik alleen kon boodschappen doen, zonder kinderen, en bezoek zou voor het vlees zorgen dus dat scheelt al weer de helft
mama, wat zit je nu toch te typen, vraagt Limoen, tja een verhaaltje
in het kader van vies ondergezeken bed, hier weer een volgepoepte onderbroek (limoen, dus die loopt weer met luier rond
hahaha, droge was ophangen
Wij zijn iets leuks aan het uitzoeken voor een weekendje weg rond onze trouwdag, met kinderen want, oppas niet beschikbaar, maar er is best wel veel leuks, alleen even kijken of er nog wat te krijgen is want zomervakantie is dan ook al begonnen... man had superleuke dingen gevonden; boomhut, bootovernachting, strandhuisje etc... vanavond maar even verder kijken want moet nog wat paprika's tomaten en komkommers wassen/snijden voor straks
wij hebben onze plannen voor het weekend, BBQ met schoonjbroer en aanhang toch maar niet afgezegd, ondanks drukte toch wel zin in, heb vanmorgen wel afgedwongen dat ik alleen kon boodschappen doen, zonder kinderen, en bezoek zou voor het vlees zorgen dus dat scheelt al weer de helft
mama, wat zit je nu toch te typen, vraagt Limoen, tja een verhaaltje
in het kader van vies ondergezeken bed, hier weer een volgepoepte onderbroek (limoen, dus die loopt weer met luier rond
hahaha, droge was ophangen
Wij zijn iets leuks aan het uitzoeken voor een weekendje weg rond onze trouwdag, met kinderen want, oppas niet beschikbaar, maar er is best wel veel leuks, alleen even kijken of er nog wat te krijgen is want zomervakantie is dan ook al begonnen... man had superleuke dingen gevonden; boomhut, bootovernachting, strandhuisje etc... vanavond maar even verder kijken want moet nog wat paprika's tomaten en komkommers wassen/snijden voor straks
zaterdag 26 juni 2010 om 18:58
en, lekkere dag gehad allemaal? wij wel iig.
eerst, na het kopen van cadeautjes, hebben we met z'n 4-en koffie gedronken op een terras. er zat een klein speeltuintje bij, dus wij konden relatief rustig koffiedrinken; wat een luxe. Daarna ben ik met Poek naar het park geweest, waar we hebben gepicknickt en zij daarna in het overvolle pierenbadje heeft gespetterd. en zowaar had ze me daar niet bij nodig, dus kon ik ook ongestoord zitten
thuis nog een biertje gedronken en daarna maar eens eten gaan maken. heerlijk relaxed, zo met dit weer!
eerst, na het kopen van cadeautjes, hebben we met z'n 4-en koffie gedronken op een terras. er zat een klein speeltuintje bij, dus wij konden relatief rustig koffiedrinken; wat een luxe. Daarna ben ik met Poek naar het park geweest, waar we hebben gepicknickt en zij daarna in het overvolle pierenbadje heeft gespetterd. en zowaar had ze me daar niet bij nodig, dus kon ik ook ongestoord zitten
thuis nog een biertje gedronken en daarna maar eens eten gaan maken. heerlijk relaxed, zo met dit weer!
zaterdag 26 juni 2010 om 20:24
Man en de was zijn ondertussen iets minder grappig: gisteravond bleek hij niet alleen de droge was te hebben opgehangen, de helft van de natte had hij voor het gemak maar laten liggen. Net heeft hij de balkondeur opengezet waar de bbq rook van de buren precies naartoe waaide, en in de aldus gecreeerde schoorsteen heeft hij een wasrek met heel veel schone was en het wiegje dat ik eerder te luchten had gezet gedeponeerd. Resultaat: alles stinkt naar aanmaakblokjes. Fijn....
Verder was de dag wel relaxt, alleen Pluis slaapt, niet verrassend, niet geweldig door de warmte. Die ging dus aan het einde van de dag in standje "ik wil niet en ik ben niet moe".
Citro, veel plezier met je bbq!
Verder was de dag wel relaxt, alleen Pluis slaapt, niet verrassend, niet geweldig door de warmte. Die ging dus aan het einde van de dag in standje "ik wil niet en ik ben niet moe".
Citro, veel plezier met je bbq!
zaterdag 26 juni 2010 om 22:25
Daar ben ik weer. Was een erg leuke dag maar wel vermoeiend. Van 1 tot half 4 continu zitten schminken. En daarvoor nog geholpen met klaarzetten. Kinderen hebben heerlijk gespeeld, er waren meer dan genoeg dingen te doen. Van 4 tot 5 nog een kindergoochelshow en toen was ik helemaal klaar mee. Fietsen stonden bij vriendin, ik wilde naar huis maar toch 1 wijntje gedronken. Dat werden er 2. De kinderen renden ondertussen in hun onderbroek onder de sproeier door. Nummer 3 kwam bij het eten (spontane actie maar wel fijn want ik heb geen boodschappen kunnen doen tot nu toe ) en daarna zijn we écht gegaan. Kinderen lagen er weer pas om 9 uur in maar ze waren wel lief.
zaterdag 26 juni 2010 om 22:48
Oh da's wat minder grappig Miffy, gaat ie jullie stinkende was nu zelf weer opnieuw doen?
Jullie dag klink druk maar gezellig Pammie, en die van Sok relaxt en gezellig
BBQ was ook geslaagd, kindjes kunnen zich goed vermaken met meisje dat op bezoek was, Mandarijn trekt heel erg naar oudere meisjes en meisje is vergelijkbaar wild en druk, dus die hebben elkaar wel vermaakt, Limoen kijkt beetje tegen oudere meisje op, en die vond het volgens mij wel lekker dat Mandarijn zich eens een middag op een ander kindje stortte. Ze hebben de hele middag lekker door de tuin lopen rennen. Ze lagen er rond half 10 pas in (maar ze hadden gelukkig vanmiddag allebei nog even geslapen, ik trouwens ook, uurtje op de bank, heerlijk)
Dus wij hebben ons op het vlees en de rosé kunnen storten.
Jullie dag klink druk maar gezellig Pammie, en die van Sok relaxt en gezellig
BBQ was ook geslaagd, kindjes kunnen zich goed vermaken met meisje dat op bezoek was, Mandarijn trekt heel erg naar oudere meisjes en meisje is vergelijkbaar wild en druk, dus die hebben elkaar wel vermaakt, Limoen kijkt beetje tegen oudere meisje op, en die vond het volgens mij wel lekker dat Mandarijn zich eens een middag op een ander kindje stortte. Ze hebben de hele middag lekker door de tuin lopen rennen. Ze lagen er rond half 10 pas in (maar ze hadden gelukkig vanmiddag allebei nog even geslapen, ik trouwens ook, uurtje op de bank, heerlijk)
Dus wij hebben ons op het vlees en de rosé kunnen storten.
zaterdag 26 juni 2010 om 22:56
zaterdag 26 juni 2010 om 23:03
trusten, Pammie
Ik wil Poek best slapend op de WC zetten, maar ik moet er nog een trap mee af. en of me dat lukt...
klinkt idd wel vermoeiend, Pammie, jouw middag.
in loungechair liggen klinkt dan wel weer relaxed
en bbq van Citro klinkt ook goed; goed dat je toch gegaan bent. je kunt van zulke dingen toch weer veel energie krijgen. en fijn dat Limoen even 'rust' kreeg van Mandarijn.
ik heb net buiten op de fatboy twee kranten uitgelezen; Sokman is naar een verjaardag. heerlijk weer zo buiten. en de fatboy is wel de aanschaf van het jaar: kinderen liggen er zo'n beetje elk moment op, en ikzelf mag er ook graag opkruipen. deze bejaarde komt er alleen een beetje moeilijk uit omhoog
Ik wil Poek best slapend op de WC zetten, maar ik moet er nog een trap mee af. en of me dat lukt...
klinkt idd wel vermoeiend, Pammie, jouw middag.
in loungechair liggen klinkt dan wel weer relaxed
en bbq van Citro klinkt ook goed; goed dat je toch gegaan bent. je kunt van zulke dingen toch weer veel energie krijgen. en fijn dat Limoen even 'rust' kreeg van Mandarijn.
ik heb net buiten op de fatboy twee kranten uitgelezen; Sokman is naar een verjaardag. heerlijk weer zo buiten. en de fatboy is wel de aanschaf van het jaar: kinderen liggen er zo'n beetje elk moment op, en ikzelf mag er ook graag opkruipen. deze bejaarde komt er alleen een beetje moeilijk uit omhoog
zondag 27 juni 2010 om 09:53
Goodmorning.
Mannie zit al in het badje. Knap, want ik heb het gisteravond vol laten lopen dus het is nog heel koud. Mini zit te chillen in haar strandstoel. We hebben al gezellig ontbeten met z'n drietjes en doen we het vandaag verder ook rustig aan. Vanmiddag zullen we nog wel even naar de braderie in het dorp fietsen als ze zin hebben.
Mannie werd om 4 uur wakker maar sliep door tot kwart voor 8. Dat komt echt bijna nooit voor. Mini was nog een half uurtje later zelfs. Pamman was om half 4 thuis en om 9 uur weer weg. Hij was een beetje moe
zondag 27 juni 2010 om 12:01
fijn dat het slapen zo goed ging Pammie. en geniet van je relaxte dag.
hier staat de derde lading muffins in de oven: Poek mag morgen trakteren (ze is wel over 1,5 week jarig, maar OK)
heb me wel weer aan de oven gebrand.
Straks maar eens douchen (ik mocht uitslapen, joepie) en dan kunnen we al weer bijna op zusnietlief aan. minder joepie
hier staat de derde lading muffins in de oven: Poek mag morgen trakteren (ze is wel over 1,5 week jarig, maar OK)
heb me wel weer aan de oven gebrand.
Straks maar eens douchen (ik mocht uitslapen, joepie) en dan kunnen we al weer bijna op zusnietlief aan. minder joepie
zondag 27 juni 2010 om 12:04
zondag 27 juni 2010 om 15:31
Ik mocht ook uitslapen, joepie! Man had ondertussen de kinderen gevoederd, gewassen en was al aan het stofzuigen toen ik beneden kwam, ik was aangenaam verrast. Vanmorgen op de fiets onze mogelijk toekomstige nieuwe buurt verkend. Er is daar een mooi groot park vlakbij met een heuvel en wat speeltoestellen, Limoen vond het helemaal geweldig, het leek wel of ze afgeschoten werd zo liep ze te rennen door het veld.
Misschien dat dat huis het toch wel wordt (eerste linkje van de 3 die ik vorige keer heb gepost)
Helaas sloeg het humeur snel om toen ze geen ballon mocht, er bleek een marktje in het centrum te zijn en ze had dus haar zinnen op een ballon gezet. Tijdens het middag eten ook een en al drama met toen ik ze allebei naar bed bracht weer. Ze zijn hartstikke moe van gisteren nog, lagen er veel te laat in en hebben vanmorgen helemaal niet uitgeslapen, was duidelijk te merken. Nu slapen ze gelukkig wel allebei.
Ben je er nog uitgekomen met de kadootjes eigenlijk Sok, of moet je nog wat kopen?
Tis ook heerlijk weer om muffins te bakken nu
Misschien dat dat huis het toch wel wordt (eerste linkje van de 3 die ik vorige keer heb gepost)
Helaas sloeg het humeur snel om toen ze geen ballon mocht, er bleek een marktje in het centrum te zijn en ze had dus haar zinnen op een ballon gezet. Tijdens het middag eten ook een en al drama met toen ik ze allebei naar bed bracht weer. Ze zijn hartstikke moe van gisteren nog, lagen er veel te laat in en hebben vanmorgen helemaal niet uitgeslapen, was duidelijk te merken. Nu slapen ze gelukkig wel allebei.
Ben je er nog uitgekomen met de kadootjes eigenlijk Sok, of moet je nog wat kopen?
Tis ook heerlijk weer om muffins te bakken nu
zondag 27 juni 2010 om 21:15
Te moe en dus een drama met naar bed gaan: check. De halve buurt denkt nu vermoedelijk dat Pluis mishandeld wordt. Uiteindelijk waren we wel weer vriendjes toen hij ging slapen.
Sok, al die muffins, en er zelf niet 1 opgegeten?
Mijn enkels zijn vandaag in de loop van de dag verdwenen. Ik ben benieuwd of ik ze voor de bevalling nog terug zie.
Sok, al die muffins, en er zelf niet 1 opgegeten?
Mijn enkels zijn vandaag in de loop van de dag verdwenen. Ik ben benieuwd of ik ze voor de bevalling nog terug zie.
zondag 27 juni 2010 om 21:51
Ik ben d'r ook klaar mee. Braderie was leuk maar vooral warm. Ik was om 5 uur terug en moest toen nog boodschappen doen en dvd's terugbrengen die al te laat waren. Snel grut in de auto gegooid, naar videotheek, naar Appie, die was dicht, die in ons dorp was ook dicht maar dorp verderop was gelukkig open. Boodschappen gedaan met kinderen die maar niet konden luisteren naar 'hou eens op met klieren met die kar!'. Thuis alles naar binnen gesjouwd. Hoor ik ineens vanuit de wc dat Mini 'geknoeid' heeft. Heeft kind haar ijsthee meegenomen de wc in (dat mag niet!), de halve wc-vloer ondergegooid met ijsthee (dat mag niet!) en toen had ze de dop in haar mond en terwijl ze die eruit probeerde te halen kwam de rest van de ijsthee mee Echt waar, soms is het nog of ik een twee-jarige in huis heb. Ik ben toen zo ontploft dat Mannie zowaar ineens ging luisteren. Mini is wijselijk op haar kamer gaan zitten. Dan ben je moe, hongerig en heel warm, je moet de boodschappen opruimen en koken en dan gebeurd zoiets stoms. En dat soort fratsen hadden ze de hele dag al.
Nu is het opgeruimd, gezogen, de koelkast is weer vol, er staan verse pioenrozen, bijna alles staat klaar voor morgen, de tuin is geveegd, plantjes buiten hebben water, grut is schoongewassen braaf gaan slapen. Ik zit uit te puffen op de bank.
Nu is het opgeruimd, gezogen, de koelkast is weer vol, er staan verse pioenrozen, bijna alles staat klaar voor morgen, de tuin is geveegd, plantjes buiten hebben water, grut is schoongewassen braaf gaan slapen. Ik zit uit te puffen op de bank.
zondag 27 juni 2010 om 22:01
zondag 27 juni 2010 om 22:12
Pammie, ik heb wel het voordeel dat ik nu niks hoef te doen. Er zijn nog wel wat klusjes in en om het huis, maar veel daarvan liggen al tijden en kunnen ook nog wel even blijven liggen.
Morgen wel een dagje met Pluis, maar die amuseert zich op het moment heel goed zelf (als hij niet volledig afgepeigerd is), en we gaan 's ochtends zwemmen, dus dat komt wel goed.
Succes morgen! Ben benieuwd naar de reactie. Gaat Pamman na zijn weekendje doorhalen morgen weer gewoon aan het werk?
Morgen wel een dagje met Pluis, maar die amuseert zich op het moment heel goed zelf (als hij niet volledig afgepeigerd is), en we gaan 's ochtends zwemmen, dus dat komt wel goed.
Succes morgen! Ben benieuwd naar de reactie. Gaat Pamman na zijn weekendje doorhalen morgen weer gewoon aan het werk?
zondag 27 juni 2010 om 23:15
het klinkt hier wel allemaal als 'warm-weer-humeurtjes' bij de kinderen, of zie ik dat verkeerd? hir was het vandaag, op een enkele uitzondering na, eigenlijk wel gezellig, zelfs op verjaardag van zusnietlief. Broer was er ook en die had het wel naar zijn zin: er was patat, mayo en satesaus en daar houdt-ie nogal van. kinderen hebben de rest van de familie ge-entertained, ook altijd fijn. en net hebben wij samen vanaf de fatboy NCIS gekeken, ook lekker.
ik heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan; veuls te warrum
hoe is het eigenlijk met Remma? Was je nou al klaar?
ik heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan; veuls te warrum
hoe is het eigenlijk met Remma? Was je nou al klaar?