Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 6 juli 2010 om 08:49
Goeiemorgen
Indrukwekkend he, Nikki, die uitzending. Heb ook zitten kijken. Brrr, enge vent.
Hier een drukke ochtend...
gynaecoloog, hema, bibliotheek, en nog iets maar dat ben ik even vergeten. Vanmiddag niets
Nu opschieten want moet zo vertrekken. Duurt momenteel een half uurtje op de fiets voor ik er ben
Indrukwekkend he, Nikki, die uitzending. Heb ook zitten kijken. Brrr, enge vent.
Hier een drukke ochtend...
gynaecoloog, hema, bibliotheek, en nog iets maar dat ben ik even vergeten. Vanmiddag niets
Nu opschieten want moet zo vertrekken. Duurt momenteel een half uurtje op de fiets voor ik er ben
dinsdag 6 juli 2010 om 08:51
Mogguh...
Even uit het blote bolletje:
Nikki, wat een k*tnieuws.
Wat moeten die mensen het moeilijk hebben...
Zoeb, wat een poepie!!!
Hoe gaat ze heten?
Gelfje
Verhips, die meeting...
Ik ben bang dat door de omstandigheden (veel afwezig in de weekenden) het moeilijk wordt om het bij mij te doen.
Het weekend van 31 juli/1 aug zou als eerste kunnen, maar dan kunnen er maar 4 van jullie.
Nieuw schemaatje maken voor augustus dan maar?
Of spreken jullie in jullie weer een keer bij iemand anders af? (Was het de bedoeling bij Yonna en Happy?)
Nogmaals: Ik zou het echt heel erg leuk vinden als jullie hierheen zouden komen, maar ik begrijp het ook als het zo wel heel erg moeilijk wordt...
Vandaag ben ik wederom druk met de voorbereidingen voor het feest van Oudste van vrijdag.
Vandaag dus:
Vlees en brood gaan bestellen.
Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet.
Boodschappenlijst maken.
Nog meer was wegwerken. (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)
Terras onkruid-vrij maken.
En awvttk.
Ik hoef me dus alweer niet te vervelen.
Oh ja:
Wie weet er een goed alternatief voor champagne?
We willen als welkomstdrankje een soort Kirr-royal maken, maar met echte champagne wordt dat wel erg prijzig voor 58 personen.
Dus ik dacht aan prosecco of een cava of zo? (Ja, de gasten zijn allemaal 18 of ouder )
Even uit het blote bolletje:
Nikki, wat een k*tnieuws.
Wat moeten die mensen het moeilijk hebben...
Zoeb, wat een poepie!!!
Hoe gaat ze heten?
Gelfje
Verhips, die meeting...
Ik ben bang dat door de omstandigheden (veel afwezig in de weekenden) het moeilijk wordt om het bij mij te doen.
Het weekend van 31 juli/1 aug zou als eerste kunnen, maar dan kunnen er maar 4 van jullie.
Nieuw schemaatje maken voor augustus dan maar?
Of spreken jullie in jullie weer een keer bij iemand anders af? (Was het de bedoeling bij Yonna en Happy?)
Nogmaals: Ik zou het echt heel erg leuk vinden als jullie hierheen zouden komen, maar ik begrijp het ook als het zo wel heel erg moeilijk wordt...
Vandaag ben ik wederom druk met de voorbereidingen voor het feest van Oudste van vrijdag.
Vandaag dus:
Vlees en brood gaan bestellen.
Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet.
Boodschappenlijst maken.
Nog meer was wegwerken. (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)
Terras onkruid-vrij maken.
En awvttk.
Ik hoef me dus alweer niet te vervelen.
Oh ja:
Wie weet er een goed alternatief voor champagne?
We willen als welkomstdrankje een soort Kirr-royal maken, maar met echte champagne wordt dat wel erg prijzig voor 58 personen.
Dus ik dacht aan prosecco of een cava of zo? (Ja, de gasten zijn allemaal 18 of ouder )
dinsdag 6 juli 2010 om 09:03
He getsie, wat lees ik vervelende dingen....
Gelf, veel sterkte.
Nikki, dat is inderdaad rot nieuws. Ook jij veel sterkte.
GL, Prosecco lijkt me een goed alternatief!
Zoeb, wat een schatje. Hoe was het weekend bij Robo?
Fuss, wat hou je het goed vol!
Hier tweede dag vakantie. Mijn middelste meisje moest gisteren behoorlijk wennen. Ze wist zich niet zo goed raad. Verder wel heerlijk wat rustigere dagen.
Vanavond gaan we voetbal kijken bij de buren. Wat zouden jullie doen? Oppas of niet? Het is een paar huizen verderop. Misschien de babyfoon?
Verder vandaag:
* was draaien
* opvouw (nog niet heel veel gelukkig)
* boodschapjes doen
* stofzuigen
* bedden verschonen
Gelf, veel sterkte.
Nikki, dat is inderdaad rot nieuws. Ook jij veel sterkte.
GL, Prosecco lijkt me een goed alternatief!
Zoeb, wat een schatje. Hoe was het weekend bij Robo?
Fuss, wat hou je het goed vol!
Hier tweede dag vakantie. Mijn middelste meisje moest gisteren behoorlijk wennen. Ze wist zich niet zo goed raad. Verder wel heerlijk wat rustigere dagen.
Vanavond gaan we voetbal kijken bij de buren. Wat zouden jullie doen? Oppas of niet? Het is een paar huizen verderop. Misschien de babyfoon?
Verder vandaag:
* was draaien
* opvouw (nog niet heel veel gelukkig)
* boodschapjes doen
* stofzuigen
* bedden verschonen
dinsdag 6 juli 2010 om 09:29
goedemorgen
Gelf en nikki
Gold, op onze trouwerij hadden we ook prosecco voor de kir Royal te maken. Dat smaakte prima
Ik denk dat je meisje even moet wennen aan het niets doen druifje. Dat heb ik ook heel vaak in de vakantie
Fuss, is er al een nieuws. Zal wel niet als je hier nog was vanochtend
Gelf en nikki
Gold, op onze trouwerij hadden we ook prosecco voor de kir Royal te maken. Dat smaakte prima
Ik denk dat je meisje even moet wennen aan het niets doen druifje. Dat heb ik ook heel vaak in de vakantie
Fuss, is er al een nieuws. Zal wel niet als je hier nog was vanochtend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 6 juli 2010 om 09:52
dinsdag 6 juli 2010 om 09:57
Wat zijn jullie toch allemaal een lieffies!! Dank je wel voor alle knuffels etc... Misschien gooi ik binnenkort wel even wat op de BH, dat 'praat' toch wat vrijer. Heb in mijn omgeving op zich wel mensen hoor maar merk ook dat ik het heel moeilijk vind om mensen om 'hulp' te vragen. Heb al best veel van die sombere perioden gehad en wil mensen daar ook niet mee blijven lastigvallen ofzo.. Wat Coe ook al zei misschien zou het goed zijn om eens met iemand van buiten te praten..
MissM, ik hoop inderdaad dat jij hier ook een beetje van je af kunt praten want het is allemaal gewoon niet niks. Zo'n heel nieuw leven met een Mmetje erbij..
Zoeb, wat een ontzettend lief koppie!!! Echt zoooo schattig... hebben jullie al een naam voor haar??
Nik, wat een rotnieuws zeg...
Fus... moeten we al collectief meepuffen???? (enne.. wat er verder bij mij ook mag spelen, dat doe ik met liefde hoor!!!)
Mooie dag vandaag!
MissM, ik hoop inderdaad dat jij hier ook een beetje van je af kunt praten want het is allemaal gewoon niet niks. Zo'n heel nieuw leven met een Mmetje erbij..
Zoeb, wat een ontzettend lief koppie!!! Echt zoooo schattig... hebben jullie al een naam voor haar??
Nik, wat een rotnieuws zeg...
Fus... moeten we al collectief meepuffen???? (enne.. wat er verder bij mij ook mag spelen, dat doe ik met liefde hoor!!!)
Mooie dag vandaag!
dinsdag 6 juli 2010 om 11:19
Wat een leuke naam Zoeb,past goed bij je.
Gelfje,ik vond het een moeilijke stap om met iemand van buitenaf te gaan praten,maar het heeft me ontzettend geholpen.Ik merkte dat ik in het zelfde kringetje bleef hangen,als iemand vroeg hoe het ging,antwoorde ik steevast,ja goed hoor!Terwijl ik me dan vanbinnen zo ontzettend rot voelde.Het voelde als een opluchting om eens alles eruit te gooien.Goede tip die zij me gaf,als je veel piekert s'avonds,het gewoon opschrijven,dan is het al een groot deel uit je hoofd.Werkt bij mij iig goed.
En we blijven je gewoon heel veel knuffels sturen
Gelfje,ik vond het een moeilijke stap om met iemand van buitenaf te gaan praten,maar het heeft me ontzettend geholpen.Ik merkte dat ik in het zelfde kringetje bleef hangen,als iemand vroeg hoe het ging,antwoorde ik steevast,ja goed hoor!Terwijl ik me dan vanbinnen zo ontzettend rot voelde.Het voelde als een opluchting om eens alles eruit te gooien.Goede tip die zij me gaf,als je veel piekert s'avonds,het gewoon opschrijven,dan is het al een groot deel uit je hoofd.Werkt bij mij iig goed.
En we blijven je gewoon heel veel knuffels sturen
dinsdag 6 juli 2010 om 11:24
Maar twee verplichte dagen forumloos, voelt als een eeuwigheid
Ik moet echt mijn computer eens wegbrengen..
Zoebie, wat leuk, een eigen hondje, en wat is het een moppie!
Nikki, wat een rotnieuws van de vriend van je ouders.
Gelfling, dikke
Fussie, 10/7 kan ik onthouden dus doe maar
MissM, jij ook een dikke Volgens mij praat je niet zoveel tegen James over wat je bezighoudt en dat zou ook een goede zijn (als hij je kan vragen om bij te blijven 's avonds heeft hij echt geen benul van wat slaaptekort met een mens kan doen).
Is baby al eens wakker geworden van gejuich, Druifje? In dat geval zou ik gaan voor een campingbedje bij de buren.
Vandaag:
wortelkanaalbehandeling *gelukkig pijnloos*
rust, wvttk, rekening controleren
afspreekdag als de kinderen maatjes vinden
voetbal kijken
Afgelopen dagen lekker kunnen studeren
Ik moet echt mijn computer eens wegbrengen..
Zoebie, wat leuk, een eigen hondje, en wat is het een moppie!
Nikki, wat een rotnieuws van de vriend van je ouders.
Gelfling, dikke
Fussie, 10/7 kan ik onthouden dus doe maar
MissM, jij ook een dikke Volgens mij praat je niet zoveel tegen James over wat je bezighoudt en dat zou ook een goede zijn (als hij je kan vragen om bij te blijven 's avonds heeft hij echt geen benul van wat slaaptekort met een mens kan doen).
Is baby al eens wakker geworden van gejuich, Druifje? In dat geval zou ik gaan voor een campingbedje bij de buren.
Vandaag:
wortelkanaalbehandeling *gelukkig pijnloos*
rust, wvttk, rekening controleren
afspreekdag als de kinderen maatjes vinden
voetbal kijken
Afgelopen dagen lekker kunnen studeren
dinsdag 6 juli 2010 om 11:39
Leuke, lieve naam Zoeb! 'Bekt' lekker
Kraamvisite bij Fuss lijkt mij sowieso een goed idee
Oke Itskie, dan wordt het gewoon lekker prosecco
Vlees en brood gaan bestellen.
Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet. Komt er net een folder van Gamma met een mooie aanbieding dus ik ga niet naar Blokker.
Boodschappenlijst maken.
Nog meer was wegwerken. Bezig (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)
Terras onkruid-vrij maken.
En awvttk:
Vergeten dat er koffie was bij jarige tennis-kennis.
En mijn Goldmannetje is inderdaad jarig vandaag Coe.
Ter ere van zijn verjaardag gaan wij vanavond lekker met zijn viertjes voetbal kijken.
En dan mag ie vrijdag op het feest van Oudste ook nog een beetje meevieren.
Kraamvisite bij Fuss lijkt mij sowieso een goed idee
Oke Itskie, dan wordt het gewoon lekker prosecco
Vlees en brood gaan bestellen.
Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet. Komt er net een folder van Gamma met een mooie aanbieding dus ik ga niet naar Blokker.
Boodschappenlijst maken.
Nog meer was wegwerken. Bezig (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)
Terras onkruid-vrij maken.
En awvttk:
Vergeten dat er koffie was bij jarige tennis-kennis.
En mijn Goldmannetje is inderdaad jarig vandaag Coe.
Ter ere van zijn verjaardag gaan wij vanavond lekker met zijn viertjes voetbal kijken.
En dan mag ie vrijdag op het feest van Oudste ook nog een beetje meevieren.
dinsdag 6 juli 2010 om 12:43
dinsdag 6 juli 2010 om 13:01
Gold proficiat met Man
Hmz, ik denk dat ik boven een film ga kijken. Heb helemaal geen zin in de voetbal. Heb tot nu toe ook geen wedstrijd van NL gezien, bevalt me eigenlijk wel
controle bij de gyn was prima vanmorgen. Skippy ligt er nog lekker bij in het sop, nog geen tekenen van een naderende bevalling. Nou prima. Ik vind het wel oke zo, Skippy komt vanzelf Kraambezoek is oke hoor, tegen de tijd dat Skippy wél geboren is
Gelf, met iemand praten kan idd heel fijn zijn. Heeft mij nu in de zwangerschap bv heel erg geholpen.
Fijn dat je wortelkanaalbehandeling meeviel Mamz!
Tijd voor een dutje, doei doei
Hmz, ik denk dat ik boven een film ga kijken. Heb helemaal geen zin in de voetbal. Heb tot nu toe ook geen wedstrijd van NL gezien, bevalt me eigenlijk wel
controle bij de gyn was prima vanmorgen. Skippy ligt er nog lekker bij in het sop, nog geen tekenen van een naderende bevalling. Nou prima. Ik vind het wel oke zo, Skippy komt vanzelf Kraambezoek is oke hoor, tegen de tijd dat Skippy wél geboren is
Gelf, met iemand praten kan idd heel fijn zijn. Heeft mij nu in de zwangerschap bv heel erg geholpen.
Fijn dat je wortelkanaalbehandeling meeviel Mamz!
Tijd voor een dutje, doei doei
dinsdag 6 juli 2010 om 13:33
Mijn lindemanskriekjes liggen ook koud te worden.Verder heb ik nog 2 emmers popcorn over van vrijdag en wat minisnacks voor in de frietpan.
Fuss,fijn hoor dat Skippy het nog naar zijn zin heeft in je buik.
Zoeb,ik had hier 3 kwijlende kinderen bij de foto van Saar.Het gesmeek was niet van de lucht,aaahhh toe mam,please allerliefste mama
Ik ga ook een tukkie proberen te doen,moeheid van het weekend komt eruit denk ik.
Fuss,fijn hoor dat Skippy het nog naar zijn zin heeft in je buik.
Zoeb,ik had hier 3 kwijlende kinderen bij de foto van Saar.Het gesmeek was niet van de lucht,aaahhh toe mam,please allerliefste mama
Ik ga ook een tukkie proberen te doen,moeheid van het weekend komt eruit denk ik.
dinsdag 6 juli 2010 om 13:45
Och Coetje dan kom je toch een keertje kijken en dan kunnen de kinderen puppy knuffelen. 't Is ook wel een droppie hoor.
Goldy gefeliciteerd met Goldman. Lekker zo'n man die er niets aan doet hé. Ikke wel tenminste.
Mamz wat een k*t ding die pc van jou.
Fussie je hoort maar weinig mensen zeggen dat ze het nog niet zat zijn die laatste weken. Ik was er wel zo één. En jij heerlijk mens ook. Hoe jij ermee om gaat. Gewoon zo relaxed.
Kanjer dat je bent.
Ik ben ook zo duf als wat. Zo'n jankdag zoals gisteren gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Saar maakt veel goed, maar het wil niet zeggen dat ik die twee anderen niet mis. Het is zo saai in huis nu. Maar ze hebben het prima bij Robo.
En dan komt man gisteren nog even met een verhaal dat hij eens een hondje heeft gehad en die mocht hij niet houden van zijn pap en mam. Hondje ging naar de hondenopvang en had zo gejankt dat het 's morgens dood was. Mijn maag draaide bij het idee. Lekker dan, zo'n verhaal als je net twee schattige puppies weg hebt gebracht en die beledigd waren dat ik ze achter had gelaten. Ik was net een beetje van mijn huilbui af en toen begon het weer. Het was een zware dag gisteren.
Goldy gefeliciteerd met Goldman. Lekker zo'n man die er niets aan doet hé. Ikke wel tenminste.
Mamz wat een k*t ding die pc van jou.
Fussie je hoort maar weinig mensen zeggen dat ze het nog niet zat zijn die laatste weken. Ik was er wel zo één. En jij heerlijk mens ook. Hoe jij ermee om gaat. Gewoon zo relaxed.
Kanjer dat je bent.
Ik ben ook zo duf als wat. Zo'n jankdag zoals gisteren gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Saar maakt veel goed, maar het wil niet zeggen dat ik die twee anderen niet mis. Het is zo saai in huis nu. Maar ze hebben het prima bij Robo.
En dan komt man gisteren nog even met een verhaal dat hij eens een hondje heeft gehad en die mocht hij niet houden van zijn pap en mam. Hondje ging naar de hondenopvang en had zo gejankt dat het 's morgens dood was. Mijn maag draaide bij het idee. Lekker dan, zo'n verhaal als je net twee schattige puppies weg hebt gebracht en die beledigd waren dat ik ze achter had gelaten. Ik was net een beetje van mijn huilbui af en toen begon het weer. Het was een zware dag gisteren.
dinsdag 6 juli 2010 om 13:53
Zoebie, laat maar vallen al die tranen, ze zullen er wel uit moeten. Ik hoop dat als je ooit nog bij Robo komt de honden je hebben vergeven. Zeker weten dat Saar je dinsdag heel blij gaat maken.
Fussie, eigenlijk best wel grappig dat jij geen wedstrijd hebt gezien, jij was hier toch de voetbaldame?
Ik heb beloofd dat ik vanavond ga kijken dus dan moet het. Laatste wedstrijd zat ik al tijdens en na de rust achter het forum (dat kwam wel weer goed na de doelpunten).
Sjippies en cola, wij gaan het helemaal zoals het hoort doen
Fussie, eigenlijk best wel grappig dat jij geen wedstrijd hebt gezien, jij was hier toch de voetbaldame?
Ik heb beloofd dat ik vanavond ga kijken dus dan moet het. Laatste wedstrijd zat ik al tijdens en na de rust achter het forum (dat kwam wel weer goed na de doelpunten).
Sjippies en cola, wij gaan het helemaal zoals het hoort doen