Goed bedoeld maar helaas ........
woensdag 7 juli 2010 om 18:42
Grrrrrr, met veel moeite heb ik er een weten te scoren. EEN KATTENSPA. Krijg je op dit moment gratis bij Proplan HB. Ik begin nu toch ernstig aan hun intelligentie te twijfelen , ze vinden het niets. Of ze begrijpen het niet dat het lekkere bostels zijn en dat ze zichzelf dus ook lekker kunnen borstelen.
Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.
Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.
Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?
Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.
Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.
Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.
Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?
Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 7 juli 2010 om 19:27

woensdag 7 juli 2010 om 19:30
woensdag 7 juli 2010 om 19:31
woensdag 7 juli 2010 om 19:39
quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 19:29:
[afbeelding]
de enige actiefoto met voor katten bedoeld speelgoed.Een krabtorentje van de lidl, heeft het drie dagen overleeft, daarna rijp voor de sloopIk heb een foto van mijn kat die precies op die van jou lijkt, maar die staat niet op mijn leenlaptop, maar hij lijkt op mijn Floyd;
[afbeelding]
de enige actiefoto met voor katten bedoeld speelgoed.Een krabtorentje van de lidl, heeft het drie dagen overleeft, daarna rijp voor de sloopIk heb een foto van mijn kat die precies op die van jou lijkt, maar die staat niet op mijn leenlaptop, maar hij lijkt op mijn Floyd;
woensdag 7 juli 2010 om 19:39

woensdag 7 juli 2010 om 19:43
quote:Yoie schreef op 07 juli 2010 @ 19:39:
wat een grappig ding om te zien! Even OT hebben jullie nog suggesties. Ik ga morgen voor een kitten kijken maar het is al weer wat jaren geleden dat mijn kater zo jong was.
Wat is handig om aan te schaffen?
Kitten komt half augustus dus ik heb nog even
-Kattenbak
-Voerbakjes
-Voer
-Een oude krant of een rol aluminiumfolie voor propjes
-Zo begin volgend jaar een nieuwe bank waarschijnlijk
wat een grappig ding om te zien! Even OT hebben jullie nog suggesties. Ik ga morgen voor een kitten kijken maar het is al weer wat jaren geleden dat mijn kater zo jong was.
Wat is handig om aan te schaffen?
Kitten komt half augustus dus ik heb nog even
-Kattenbak
-Voerbakjes
-Voer
-Een oude krant of een rol aluminiumfolie voor propjes
-Zo begin volgend jaar een nieuwe bank waarschijnlijk
woensdag 7 juli 2010 om 19:43
Dat is het gekke hier, alles is zoooo welkom. Muisjes, veertjes, bedenk het en ze vinden het leuk, ik heb echt honderden foto's hoe blij ze zijn, dus het was voor mij net zelf een teleurstelling dat ze niet eens willen kijken wat ik voor ze heb meegenomen.
woensdag 7 juli 2010 om 19:44
woensdag 7 juli 2010 om 19:44

woensdag 7 juli 2010 om 19:45
Hoef bij mijn kater maar met één speeltje aan te komen: van die kleine tennisballetjes die je dus nergens kunt kopen omdat dierenwinkels ze te saai vinden en dat verkoopt dus niet.
Tis dat ik 'connecties' heb in die richting, heb nu dus zo ongeveer voor heel zijn leven een voorraadje in de kast liggen
Tis dat ik 'connecties' heb in die richting, heb nu dus zo ongeveer voor heel zijn leven een voorraadje in de kast liggen
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~

woensdag 7 juli 2010 om 19:46
het speeltje ansich niets, tenzij ze er tegen aan tikken en het ding dus door de kamer geslingerd word. Dat schijnt hilarisch te zijn
Mijn katten die staan erbij en keken erna en ik het maar door de kamer lanceren. Denk dat die beesten denken dat ik niet spoor
Mijn katten die staan erbij en keken erna en ik het maar door de kamer lanceren. Denk dat die beesten denken dat ik niet spoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 7 juli 2010 om 19:48

woensdag 7 juli 2010 om 19:49
quote:Wintermuts schreef op 07 juli 2010 @ 19:46:
[...]
Popje? WTF? Killer bedoel je waarschijnlijk!Hahahaha nee ook niet, geen popje, en geen killer. Een log gevaarte van 7 kilo die bijna gaat huilen als je boe roept, een dikke schijtluis is het, maar zo lief. Als ie los gaat.. dan moet je wel maken dat je weg komt want dan komt de bengaal in hem los.
[...]
Popje? WTF? Killer bedoel je waarschijnlijk!Hahahaha nee ook niet, geen popje, en geen killer. Een log gevaarte van 7 kilo die bijna gaat huilen als je boe roept, een dikke schijtluis is het, maar zo lief. Als ie los gaat.. dan moet je wel maken dat je weg komt want dan komt de bengaal in hem los.

woensdag 7 juli 2010 om 19:50
quote:Soezie81 schreef op 07 juli 2010 @ 19:45:
Hoef bij mijn kater maar met één speeltje aan te komen: van die kleine tennisballetjes die je dus nergens kunt kopen omdat dierenwinkels ze te saai vinden en dat verkoopt dus niet.
action....12 voor 2 euro
aluminiumfolieballen doen het hier briljant.
action....12 voor 2 euro
aluminiumfolieballen doen het hier briljant.