Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van niet Yonna, sterker nog, ik ben het helemaal met je eens.

Dikke voor MissM!



Dikke voor Fuss ook, ze zijn soms zo lekker menselijk in een ziekenhuis hè!?



Allis, gefeliciteerd!!



Gelf, gelukkig alleen maar bloedarmoede.

Verder vind ik het ook niet vreemd dat je moe en dipperig bent hoor.

Hoe ist met je vriend?



Coetje, beterschap!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, is Saar er al?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
MissM wat Yonna zegt. Het ligt niet aan jou maar aan James. Die moet ook dingen in gaan zien.



Allis als je nog leest. Gefeliciteerd met je kleine meid. Wat leuk.



Fus bah wat een flauwe reactie van die gyn. Maar je zult zien dat Skippy er al voor die tijd is hoor. Ik ga in ieder geval duimen.



En hier is ze dan. Saar. Wat is het heerlijk om weer een puppy te hebben. Ze slaapt nu maar heeft de hele tuin al ontdekt. Sedi negeert haar vooralsnog. Maar dat komt vanzelf goed.







MissM, ik zou mijn kinderen ook nooit zo lang laten huilen. En daarnaast zijn jullie inmiddels ervaren genoeg om zijn 'huilritme' te kennen; even huilen met inslapen, of als hij wakker wordt etc.



Moeilijk dat hij er anders in staat dan jij. Al herken ik het wel een beetje hoor. Ook hier leunt man wat dat betreft erg op mij. Hij vraagt aan mij wanneer er fruit gegeten wordt, wanneer het tijd is voor de boterham, of er nog gespeeld mag worden voor we weggaan, wat de bedoeling is met dit of dat. Zo huilt er altijd wel een kind onder zijn 'regime' als ik even weg geweest ben en terug kom. Het huis is altijd een bende, want hij heeft het dan zo druk.



Inmiddels gaat het steeds beter en lijkt hij te groeien in zijn rol. Ik sluit me bij Yonna aan... misschien eens overleggen met hem?
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Afkickert meldt zich vanuit de bieb.

Nog geen beeb dus. Pfoeh, Fuss, hou je taai

MissM, hoop dat James het licht een beetje vlug ziet.

Zoebie, geniet van Saartje!



Menschen, geniet van elkaar en het internet, dan ga ik wel weer genieten van de zon en zo. Strand was leuk, voetbal was jammer, maandag was moedag, en ik heb een enoooorme behoefte aan vakantie (nog een dag of 10)

*fietst weer naar huis*
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag dames



Allis, gefeliciteerd



Coe, hoop dat je alweer wat beter voelt



Mamz,



Gelf, ga je rustig aan doen. Ik herken het wel van dat ziek zijn. Maar je moet toch gewoon naar je lichaam luisteren



MissM . wat rot dat Mmetje maar niet opknapt. En de dames hier hebben al wijze woorden gesproken. Opvoeden doe je samen en dat ligt niet bij jouw maar bij James.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Even ego:



Neef is vanmiddag om 12.15 overleden.

Hij is 56 jaar geworden...
Alle reacties Link kopieren
och lieve goldie toch, gecondoleerd en een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Gold.... wat een rot bericht.. gecondoleerd

Gold, gecondoleerd..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Gold wat jong nog hé. Gecondoleerd.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel meidels..



Op mijn Hyves een filmpje van Neef toen hij (jaren geleden) mee deed aan de Soundmixshow.



En dat nummer van John Miles was echt zijn lijflied...
Alle reacties Link kopieren
Oh en Allis, als je dit leest:

Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!



En zo is het leven...

Het ene leven begint, het andere eindigt...
Allis!! Dat had ik nog niet meegekregen... Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan!
Gecondoleerd lieve Goldie en rest van het gezin.:hug:



Allis,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Ja, dat zijn even zure dingen, Gold... Knuf voor jou!
Goldie en familie: gecondoleerd met neef
Alle reacties Link kopieren
*dankzij gouden handjes van Oudste toch weer online*



Goldie, gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Goldie, wat erg.....gecondoleerd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Gold, is het ook de bedoeling dat jullie dingen regelen voor de uitvaart of hoeft dat niet?



Mamz, wat fijn dat Oudste jullie weer online heeft gekregen. Ik had je al gemist!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen gerommel in het vooronder, Fuss? Het moet toch niet zo zijn dat hij/zij nu te lang blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Mamz, Skippy krijgt van Lief en mij nog de tijd tot maandag. Maandag kijken we verder. De gyn van vandaag wilde geloof ik al meteen een dag plannen voor een keizersnede

Morgen ga ik een klacht indienen, want ze was echt stom bezig, zeker als je bekijkt wat voor extra begeleiding ik de hele tijd gehad heb om angsten en onzekerheden te voorkomen. Zij heeft het bijna voor elkaar gekregen om alles weer teniet te doen. Als blijkt dat zij maandag dienst heeft ga ik iig niet, daar hebben we het hier thuis al over gehad.

Maar waarschijnlijk komt Skippy niet uit zichzelf zoals het zich nu laat aanzien.
Alle reacties Link kopieren
Fuss, toch!

Ik typ in het duister, ik probeer de fouten, die ik zie, er uit te halen!

Gelijk heb je dat je je niet zomaar laat weg sturen.

Hoeveel chinezen heb je al op?



Haai Mamz!



Ik ga naar bed, word aangavallen door de muggen.

Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Shit Fus. Wat een oen van een gyn hé. Maar je laat je door zo'n stom mens niet omlullen hoor. Je ging zo lekker. Je was zo heerlijk relaxed. En bij mij kwamen ze spontaan als ik hoorde dat ik ingeleid zou worden. Het kan zo maar in ene keer beginnen. Kop op meid.



Saar is een fotomodel. Ligt ze met een bal te spelen kijkt ze met een loense blik toch naar de camera.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven