Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 13 juli 2010 om 13:07
Ik vind van niet Yonna, sterker nog, ik ben het helemaal met je eens.
Dikke voor MissM!
Dikke voor Fuss ook, ze zijn soms zo lekker menselijk in een ziekenhuis hè!?
Allis, gefeliciteerd!!
Gelf, gelukkig alleen maar bloedarmoede.
Verder vind ik het ook niet vreemd dat je moe en dipperig bent hoor.
Hoe ist met je vriend?
Coetje, beterschap!
Dikke voor MissM!
Dikke voor Fuss ook, ze zijn soms zo lekker menselijk in een ziekenhuis hè!?
Allis, gefeliciteerd!!
Gelf, gelukkig alleen maar bloedarmoede.
Verder vind ik het ook niet vreemd dat je moe en dipperig bent hoor.
Hoe ist met je vriend?
Coetje, beterschap!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 13 juli 2010 om 13:56
MissM wat Yonna zegt. Het ligt niet aan jou maar aan James. Die moet ook dingen in gaan zien.
Allis als je nog leest. Gefeliciteerd met je kleine meid. Wat leuk.
Fus bah wat een flauwe reactie van die gyn. Maar je zult zien dat Skippy er al voor die tijd is hoor. Ik ga in ieder geval duimen.
En hier is ze dan. Saar. Wat is het heerlijk om weer een puppy te hebben. Ze slaapt nu maar heeft de hele tuin al ontdekt. Sedi negeert haar vooralsnog. Maar dat komt vanzelf goed.
Allis als je nog leest. Gefeliciteerd met je kleine meid. Wat leuk.
Fus bah wat een flauwe reactie van die gyn. Maar je zult zien dat Skippy er al voor die tijd is hoor. Ik ga in ieder geval duimen.
En hier is ze dan. Saar. Wat is het heerlijk om weer een puppy te hebben. Ze slaapt nu maar heeft de hele tuin al ontdekt. Sedi negeert haar vooralsnog. Maar dat komt vanzelf goed.
dinsdag 13 juli 2010 om 13:57
MissM, ik zou mijn kinderen ook nooit zo lang laten huilen. En daarnaast zijn jullie inmiddels ervaren genoeg om zijn 'huilritme' te kennen; even huilen met inslapen, of als hij wakker wordt etc.
Moeilijk dat hij er anders in staat dan jij. Al herken ik het wel een beetje hoor. Ook hier leunt man wat dat betreft erg op mij. Hij vraagt aan mij wanneer er fruit gegeten wordt, wanneer het tijd is voor de boterham, of er nog gespeeld mag worden voor we weggaan, wat de bedoeling is met dit of dat. Zo huilt er altijd wel een kind onder zijn 'regime' als ik even weg geweest ben en terug kom. Het huis is altijd een bende, want hij heeft het dan zo druk.
Inmiddels gaat het steeds beter en lijkt hij te groeien in zijn rol. Ik sluit me bij Yonna aan... misschien eens overleggen met hem?
Moeilijk dat hij er anders in staat dan jij. Al herken ik het wel een beetje hoor. Ook hier leunt man wat dat betreft erg op mij. Hij vraagt aan mij wanneer er fruit gegeten wordt, wanneer het tijd is voor de boterham, of er nog gespeeld mag worden voor we weggaan, wat de bedoeling is met dit of dat. Zo huilt er altijd wel een kind onder zijn 'regime' als ik even weg geweest ben en terug kom. Het huis is altijd een bende, want hij heeft het dan zo druk.
Inmiddels gaat het steeds beter en lijkt hij te groeien in zijn rol. Ik sluit me bij Yonna aan... misschien eens overleggen met hem?
dinsdag 13 juli 2010 om 14:26
Mogguh
Afkickert meldt zich vanuit de bieb.
Nog geen beeb dus. Pfoeh, Fuss, hou je taai
MissM, hoop dat James het licht een beetje vlug ziet.
Zoebie, geniet van Saartje!
Menschen, geniet van elkaar en het internet, dan ga ik wel weer genieten van de zon en zo. Strand was leuk, voetbal was jammer, maandag was moedag, en ik heb een enoooorme behoefte aan vakantie (nog een dag of 10)
*fietst weer naar huis*
Afkickert meldt zich vanuit de bieb.
Nog geen beeb dus. Pfoeh, Fuss, hou je taai
MissM, hoop dat James het licht een beetje vlug ziet.
Zoebie, geniet van Saartje!
Menschen, geniet van elkaar en het internet, dan ga ik wel weer genieten van de zon en zo. Strand was leuk, voetbal was jammer, maandag was moedag, en ik heb een enoooorme behoefte aan vakantie (nog een dag of 10)
*fietst weer naar huis*
dinsdag 13 juli 2010 om 16:20
goedemiddag dames
Allis, gefeliciteerd
Coe, hoop dat je alweer wat beter voelt
Mamz,
Gelf, ga je rustig aan doen. Ik herken het wel van dat ziek zijn. Maar je moet toch gewoon naar je lichaam luisteren
MissM . wat rot dat Mmetje maar niet opknapt. En de dames hier hebben al wijze woorden gesproken. Opvoeden doe je samen en dat ligt niet bij jouw maar bij James.
Allis, gefeliciteerd
Coe, hoop dat je alweer wat beter voelt
Mamz,
Gelf, ga je rustig aan doen. Ik herken het wel van dat ziek zijn. Maar je moet toch gewoon naar je lichaam luisteren
MissM . wat rot dat Mmetje maar niet opknapt. En de dames hier hebben al wijze woorden gesproken. Opvoeden doe je samen en dat ligt niet bij jouw maar bij James.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 13 juli 2010 om 22:44
Mamz, Skippy krijgt van Lief en mij nog de tijd tot maandag. Maandag kijken we verder. De gyn van vandaag wilde geloof ik al meteen een dag plannen voor een keizersnede
Morgen ga ik een klacht indienen, want ze was echt stom bezig, zeker als je bekijkt wat voor extra begeleiding ik de hele tijd gehad heb om angsten en onzekerheden te voorkomen. Zij heeft het bijna voor elkaar gekregen om alles weer teniet te doen. Als blijkt dat zij maandag dienst heeft ga ik iig niet, daar hebben we het hier thuis al over gehad.
Maar waarschijnlijk komt Skippy niet uit zichzelf zoals het zich nu laat aanzien.
Morgen ga ik een klacht indienen, want ze was echt stom bezig, zeker als je bekijkt wat voor extra begeleiding ik de hele tijd gehad heb om angsten en onzekerheden te voorkomen. Zij heeft het bijna voor elkaar gekregen om alles weer teniet te doen. Als blijkt dat zij maandag dienst heeft ga ik iig niet, daar hebben we het hier thuis al over gehad.
Maar waarschijnlijk komt Skippy niet uit zichzelf zoals het zich nu laat aanzien.
dinsdag 13 juli 2010 om 23:29
woensdag 14 juli 2010 om 01:33
Shit Fus. Wat een oen van een gyn hé. Maar je laat je door zo'n stom mens niet omlullen hoor. Je ging zo lekker. Je was zo heerlijk relaxed. En bij mij kwamen ze spontaan als ik hoorde dat ik ingeleid zou worden. Het kan zo maar in ene keer beginnen. Kop op meid.
Saar is een fotomodel. Ligt ze met een bal te spelen kijkt ze met een loense blik toch naar de camera.
Saar is een fotomodel. Ligt ze met een bal te spelen kijkt ze met een loense blik toch naar de camera.