Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 16 juli 2010 om 06:58
vrijdag 16 juli 2010 om 07:13
Moggûh!
Mamz, dat is balen! Je hebt de 'hele weg al terug gelopen' zie ik. Ik bid met je mee dat ie gewoon op het plein staat!
Nog dank je wel voor je lieve compliment!
Fussie? We gaan je spammen! Alsof je niet zelf komt zeggen dat Skippy onderweg is
Druif, ik heb het stukje over emotioneel fysiek in een word document gezet. Het kon ook over mij gaan! Herkenbaar!
Een hele fijne vakantie!
Fijn dat het met Mmetje beter gaat! Zijn zijn billetjes ook weer oké?
Vandaag een reportage in Noord-Holland, ik heb besloten dat ik over de dijk ga en niet via de snelweg. De toeristische route dus!
Geniet!
Mamz, dat is balen! Je hebt de 'hele weg al terug gelopen' zie ik. Ik bid met je mee dat ie gewoon op het plein staat!
Nog dank je wel voor je lieve compliment!
Fussie? We gaan je spammen! Alsof je niet zelf komt zeggen dat Skippy onderweg is
Druif, ik heb het stukje over emotioneel fysiek in een word document gezet. Het kon ook over mij gaan! Herkenbaar!
Een hele fijne vakantie!
Fijn dat het met Mmetje beter gaat! Zijn zijn billetjes ook weer oké?
Vandaag een reportage in Noord-Holland, ik heb besloten dat ik over de dijk ga en niet via de snelweg. De toeristische route dus!
Geniet!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:14
vrijdag 16 juli 2010 om 09:23
Rennen? Doe maar rustig aan!
(Stiekem vind ik het wel leuk dat Skippy nog lekker op z'n plaats zit, mijn verjaardag komt steeds dichterbij Al wil jij natuurlijk dat Skippy een mooie "eigen" verjaardag krijgt )
Overigens zou het fijn zijn als Skippy niet as zondag komt want dan kan ik niet achter de computer
(Stiekem vind ik het wel leuk dat Skippy nog lekker op z'n plaats zit, mijn verjaardag komt steeds dichterbij Al wil jij natuurlijk dat Skippy een mooie "eigen" verjaardag krijgt )
Overigens zou het fijn zijn als Skippy niet as zondag komt want dan kan ik niet achter de computer
vrijdag 16 juli 2010 om 09:31
goedemorgen
nog geen activiteiten dus bij fuss. Dan zou ik die vieze chinees inderdaad ook maar laten voor wat het was
MissM, fijn dat het met MMetje beter gaat. Maar hoe is het met jouw dan
Jonna, ik ben het wel eens met mamz wat betreft dat compliment. Zo warm als jij bent, dat zie je niet meer zo heel vaak. Veel plezier vandaag
Weet je wat overigens stom is, zodra jij zegt dat je een rapportage hebt. Denk ik weer terug aan onze bruiloft
Mamz, wat balen van die fiets. Nu maar hopen dat hij gewoon op het schoolplein staat
nog geen activiteiten dus bij fuss. Dan zou ik die vieze chinees inderdaad ook maar laten voor wat het was
MissM, fijn dat het met MMetje beter gaat. Maar hoe is het met jouw dan
Jonna, ik ben het wel eens met mamz wat betreft dat compliment. Zo warm als jij bent, dat zie je niet meer zo heel vaak. Veel plezier vandaag
Weet je wat overigens stom is, zodra jij zegt dat je een rapportage hebt. Denk ik weer terug aan onze bruiloft
Mamz, wat balen van die fiets. Nu maar hopen dat hij gewoon op het schoolplein staat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 16 juli 2010 om 09:34
Ik ben wakker
De fiets stond op het schoolplein en nu veilig achter slot en grendel in mijn schuur, de sleutel is nog even spoorloos.
*denk smiley die zijn hoofd afveegt met een zakdoekje*
Ook nog even drie logeertassen in laten pakken, lunchpakketten, schooltassen, ontbijt, op tijd op school binnen anderhalf uur.
Chaos rulez
Nu een hele dag voor mij en de nijntjes waarin alleen een afspraak met neuroloog. En vanavond na de borrel op de bso ook nog een nacht voor mezelf. De heren gaan een sleepover doen.
*denkt aan puinhoop boven en drinkt een bak koffie*
De fiets stond op het schoolplein en nu veilig achter slot en grendel in mijn schuur, de sleutel is nog even spoorloos.
*denk smiley die zijn hoofd afveegt met een zakdoekje*
Ook nog even drie logeertassen in laten pakken, lunchpakketten, schooltassen, ontbijt, op tijd op school binnen anderhalf uur.
Chaos rulez
Nu een hele dag voor mij en de nijntjes waarin alleen een afspraak met neuroloog. En vanavond na de borrel op de bso ook nog een nacht voor mezelf. De heren gaan een sleepover doen.
*denkt aan puinhoop boven en drinkt een bak koffie*
vrijdag 16 juli 2010 om 09:35
Met mij gaat het wel goed, een beetje moe want ik heb vannacht weer een tijd wakker gelegen.
Ik ben blij dat het huis nu te koop staat, het geregeld van te voren (terwijl Mmetje net ziek was) kostte een hoop energie en stress omdat het meeste op mij neer kwam.
Ik krijg trouwens waarschijnlijk een fotoshoot van mij, James en Mmetje cadeau voor mijn verjaardag. Leuk, er zijn bijna geen foto's waar we alledrie samen op staan, en weinig foto's van mij met M omdat ik altijd degene ben die de foto's maakt.
Ik ben blij dat het huis nu te koop staat, het geregeld van te voren (terwijl Mmetje net ziek was) kostte een hoop energie en stress omdat het meeste op mij neer kwam.
Ik krijg trouwens waarschijnlijk een fotoshoot van mij, James en Mmetje cadeau voor mijn verjaardag. Leuk, er zijn bijna geen foto's waar we alledrie samen op staan, en weinig foto's van mij met M omdat ik altijd degene ben die de foto's maakt.
vrijdag 16 juli 2010 om 09:39
vrijdag 16 juli 2010 om 10:11
vrijdag 16 juli 2010 om 11:15
Ik ben niet vooruit te branden maar er moet toch een heen en ander gebeuren:
Tennis
Mossels halen bij de C1000
Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen
Stofzuigen
Keuken aan kant
Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien
Koken.
MissM, die mooie man met Mmetje op je Hyves, is dat James?
Mamz, fijn dat de fiets terecht is!
Zoeb, hoe gaat het met Saar? En hoe is de andere hand er nu mee?
Fuss? Skippie nog op zijn/haar plek?
Seks ook al geprobeerd?
Ananas schijnt idd ook te helpen.
vrijdag 16 juli 2010 om 12:05