Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Das mooi... dan maak ik het nog net mee!
Ghe, ik ben benieuwd!

Moet ik de tribune klaar zetten, Fussie?
Alle reacties Link kopieren
Neuh. Misschien dat ik me toch nog maar aan Lief moet vergrijpen ook.... Heb deze week al liters bitter lemon weggewerkt, daar kan het ook niet aan liggen.



net wel heerlijk gelachen om Lenette van Dongen op tv. Mooi mens
Alle reacties Link kopieren
Zet 'm op Fuss!

Ik heb ook wel eens iets gehoord over ananas, morgen proberen?



Ik ben moe, heb de hele dag en avond gewerkt en ik ga nu naar bed.

Adios!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Zwoele nacht gehad, Fuss?



Ik een nachtmerrie en ik word maar niet wakker. Fiets van Middelste is spoorloos en voor zover ik gisterennacht kon nagaan ergens zomaar achtergelaten en vergeten

*bidt dat 'ie toch op slot op het schoolplein staat*
Alle reacties Link kopieren
Moggûh!



Mamz, dat is balen! Je hebt de 'hele weg al terug gelopen' zie ik. Ik bid met je mee dat ie gewoon op het plein staat!

Nog dank je wel voor je lieve compliment!



Fussie? We gaan je spammen! Alsof je niet zelf komt zeggen dat Skippy onderweg is



Druif, ik heb het stukje over emotioneel fysiek in een word document gezet. Het kon ook over mij gaan! Herkenbaar!

Een hele fijne vakantie!



Fijn dat het met Mmetje beter gaat! Zijn zijn billetjes ook weer oké?



Vandaag een reportage in Noord-Holland, ik heb besloten dat ik over de dijk ga en niet via de snelweg. De toeristische route dus!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Yonna, dat klinkt prachtig, geniet!

Vond het stukje over emotioneel fysiek ook wel erg herkenbaar ;)
Mogu!



Grrr,had een heel stuk getypt en ineens foetsie!



Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er trouwens best wel van dat ik nu weg moet en Fussie zich niet heeft laten zien...... Kan iemand me sms-en vandaag als Skippy aanstalten maakt?
Fussie ligt in bed, naast een uitgeputte Lief, omringt door doosjes van de Chinees terwijl

ze lliters bitter lemon en frambozenbladthee wegwerkt. Met dadelijk als toetje een flinke ananas
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog gewoon hoor, Lief had e lapttop ingepikt.

Ik wil nooit meer chinees. Ben er helemaal klaar mee want het doet toch niets. En ik vind het vanaf gisteren vies.

Nu rennen want naar de fysio. Even weer mijn zomeruggs laten aanmeten.....
Rennen? Doe maar rustig aan!

(Stiekem vind ik het wel leuk dat Skippy nog lekker op z'n plaats zit, mijn verjaardag komt steeds dichterbij Al wil jij natuurlijk dat Skippy een mooie "eigen" verjaardag krijgt )



Overigens zou het fijn zijn als Skippy niet as zondag komt want dan kan ik niet achter de computer
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



nog geen activiteiten dus bij fuss. Dan zou ik die vieze chinees inderdaad ook maar laten voor wat het was



MissM, fijn dat het met MMetje beter gaat. Maar hoe is het met jouw dan



Jonna, ik ben het wel eens met mamz wat betreft dat compliment. Zo warm als jij bent, dat zie je niet meer zo heel vaak. Veel plezier vandaag

Weet je wat overigens stom is, zodra jij zegt dat je een rapportage hebt. Denk ik weer terug aan onze bruiloft



Mamz, wat balen van die fiets. Nu maar hopen dat hij gewoon op het schoolplein staat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wakker

De fiets stond op het schoolplein en nu veilig achter slot en grendel in mijn schuur, de sleutel is nog even spoorloos.

*denk smiley die zijn hoofd afveegt met een zakdoekje*

Ook nog even drie logeertassen in laten pakken, lunchpakketten, schooltassen, ontbijt, op tijd op school binnen anderhalf uur.

Chaos rulez



Nu een hele dag voor mij en de nijntjes waarin alleen een afspraak met neuroloog. En vanavond na de borrel op de bso ook nog een nacht voor mezelf. De heren gaan een sleepover doen.

*denkt aan puinhoop boven en drinkt een bak koffie*
Met mij gaat het wel goed, een beetje moe want ik heb vannacht weer een tijd wakker gelegen.

Ik ben blij dat het huis nu te koop staat, het geregeld van te voren (terwijl Mmetje net ziek was) kostte een hoop energie en stress omdat het meeste op mij neer kwam.



Ik krijg trouwens waarschijnlijk een fotoshoot van mij, James en Mmetje cadeau voor mijn verjaardag. Leuk, er zijn bijna geen foto's waar we alledrie samen op staan, en weinig foto's van mij met M omdat ik altijd degene ben die de foto's maakt.
Gelukkig dat fiets terecht is Mamz!

Ga je wel nog iets leuks voor jezelf doen nu je vandaag tijd voor jezelf hebt?
Alle reacties Link kopieren
MissM, hartstikke leuk, die fotoshoot. Hoop dat de fotograaf er superplaatjes van maakt waar je trots op bent!



Ik ga vanochtend rustig aan doen en vanmiddag lekker zwemmen. Dan heb ik deze week pakhembeet 2 km gezwommen en dat is naast heel gezond nog eens leuk ook
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk kado MissM.



Moggû trouwens.



Ik ben nog niet wakker, ben moe en heb beetje hoofdpijn.



Dat klinkt goed Mamz! Ga zo door.



Jammer dat die vieze chinees niets heeft gedaan Fuss.



Ik ga eens de was doen en douchen en verder doe ik niet veel vandaag, heb geen zin!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Een lekker niks dagje Nikki.Dat is ook weleens lekker.



De boodschappen voor mijn moeder zijn binnen.

Nichtje komt hier een dagje dus ik doe niet veel behalve knuffelen
Alle reacties Link kopieren


Ik ben niet vooruit te branden maar er moet toch een heen en ander gebeuren:

Tennis

Mossels halen bij de C1000

Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen

Stofzuigen

Keuken aan kant

Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien

Koken.



MissM, die mooie man met Mmetje op je Hyves, is dat James?



Mamz, fijn dat de fiets terecht is!



Zoeb, hoe gaat het met Saar? En hoe is de andere hand er nu mee?



Fuss? Skippie nog op zijn/haar plek?

Seks ook al geprobeerd?

Ananas schijnt idd ook te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een dagje met Nichtje Coe.

Gaat alles nu een beetje beter met broer?
Nee, dat is de beste vriend van James.

Maar James is ook een lekker ding hoor (al zouden er wel een paar kilo's af mogen, maar hé, dat mag bij mij ook).
Alle reacties Link kopieren
Een paar kilo te veel?

Bij mijn Goldman zijn het er wel meer dan 'een paar'.

Ik zeg altijd maar zo:

Dan heb ik des te meer om van te houden!



Ik heb net een heerlijk salade niçoise gegeten. (met de restjes van gisteren en een blikje tonijn kan je een boel)
Alle reacties Link kopieren
Tennis

Mossels halen bij de C1000

Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen

Stofzuigen

Keuken aan kant (eerst moest de pan schoon)

Frituurpan schoonmaken K*tklus en van nieuw frituurvet voorzien

Koken.



Bezem ik maar alleen vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Tennis

Mossels halen bij de C1000

Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen

Stofzuigen

Keuken aan kant

Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien

Koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven