Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een bourka aan met een witte legging. Perfect als je veel eet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het een beetje met Nikki eens, ik vind dat ook niet zo leuk. Maar goed, als jij het maar leuk gehad hebt. En je vriendin ook.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 24 juli 2010 @ 20:31:

Ja Nikki, daarom zei ik al dat ik me een beetje opgelaten voelde.

Ik hou me maar vast aan het idee dat vriendin het zonder mijn niet meer had getrokken en dat ze het dankzij mijn support heeft gehaald.



Zo moet je ook denken!

Sportman heeft vorig jaar, bewust, de marathon niet uit gelopen, ging wel over de finish maar had 3 km van te voren zijn nummer aan mij gegeven.

Hij voelde zich anders zo rottig dat die mensen dachten dat hij een super tijd had gelopen terwijl hij 13 km minder had gelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Het was ook leuk, maar jullie hebben ook gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop gewoon geen marathons. Nog makkelijker.



Aan de andere kant; als ik dat wel deed was ik waarschijnlijk maar half zo zwaar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had de keuze om met een bos gladiolen in Nijmegen aan de kant te gaan zitten, óf haar een eind tegemoet lopen. Ik dacht dat ze dat laatste meer zou waarderen en dat klopte.

Vandaar.

Ik kan er ook wel mee leven hoor. Tuurlijk klapten die mensen niet voor mij persoonlijk, maar het was wél leuk om mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Had ik al gezegd dat mijn keukenkastjes zo mooi zijn trouwens?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Daar gaat het toch om Goldie!

Super trouwens dat vriendin het wer gedaan heeft, echt stoer!



Zo heb ik een keer de 10 km loop voor de marathon gelopen, je finisht dan vlak voor de marathon (zelfde parcours), alleen om de sfeer te proeven.

Ik riep zelf naar mensen in Crooswijk, 'Ga eens voor me klappen!'

Was zo leuk.

Maar de marathon, veel te ver!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 20:40:

Had ik al gezegd dat mijn keukenkastjes zo mooi zijn trouwens?

Ik ben ook trots op jou!



Hier is het een beetje zooierig, veel gewerkt en vandaag en morgen weg.

Ik denk dat ik maandagochtend iets ga doen hier.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Bezemen? Waz'da?



Ik ben trots op Marels!



En ik ben jaloers op Nikki.

Ik wil ook high thea-en!
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier meeten! Ik regel de high tea wel!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Deal!

(Jammer dat er geen kwijlsmiley is)
Alle reacties Link kopieren
Ok, wanneer?! Deze eet wel iets!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
High tea in Hotel New York anders? Ik vind dat geweldig!!

Bezemmeet daar; middagje high-tea'en!! Is niet eens zo gek duur ook, ik geloof 16,50 per persoon ofzo.



Of gaan we zelfgemaakt high tea-en?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Eén of ander eng mens uit Zeeland heeft mijn uitnodiging voor Feesboek geaccepteerd. Yikes!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij Lof der Zoetheid.

Beetje zo'n sfeertje als Hotel New York, maar dan veel kleiner en leuker.

Je kan er met mooi weer buiten zitten. En ze hebben een ouderwetse platenspeler.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 20:54:

Eén of ander eng mens uit Zeeland heeft mijn uitnodiging voor Feesboek geaccepteerd. Yikes!OHJE!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 20:54:

Eén of ander eng mens uit Zeeland heeft mijn uitnodiging voor Feesboek geaccepteerd. Yikes!

Nee, dat mormel die me vroeg is een knapperd.

(Maar goed, anders kom ik nooit aan vrienden)
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nog proberen te meeten bij mij aan het zwembad?

Ik zal Goldman eens vragen of we de gezamenlijke agenda's van augustus eens kunnen trekken.



Al klinkt high-tea-en in hotel NY ook niet verkeerd.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:01
Reden: één wijntje en ik kan niet meer normaal typen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We kunnen ook in de winter high tea-en, dan is het in jullie tuin niet zo lekker.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens aan de boswandeling. Heb ik vandaag van vriendin gekregen!



Hé Goldie ik zit naar een of ander K*T progamma te kijken, moest jij niet meedoen?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles puik, alleen high tea associeert bij mij met Hotel New York. Omdat ik dat vroegah met oma altijd deed

Maar ergens anders is het vast ook leuk.



Het schijnt dat je in de Orangerie in Bergen op Zoom ook kunt high-tea'en (moet ik even nazoeken), da's luxe enzo.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh, de Orangerie krijgt niet zulke goede waarderingen. Daarvoor ga je niet sjiek de friemel high-tea'en. Dan mot 't goed zijn.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En waaarom is er alleen pulp op de tv?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Omdat het zaterdag is, omdat het zomer is, omdat de omroepen denken dat iedereen dbiel is?

Zeg het maar!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven