Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Op het nachtkastje:

Een stapel boeken van iemand anders die ik terug moet geven

Een stapel bibliotheekboeken, momenteel oa Isabel Allende en "Eten, bidden, beminnen" en een soort paperback "mam, het spijt me" over een seriemoordenaar (leest zo lekker weg in het kraambed )

Plus een heleboel medicatie.... paracetamol, iets tegen krampjes voor skippy, en hormoonzalf voor mijn jeuk.

En een fototoestel



Oh, en stof natuurlijk. Bijna vergeten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees één boek tegelijk.



Op mijn nachtkastje;

- wekker

- telefoon als ie aan de lader ligt

- flesje tea tree olie

- hielklovencreme

- rozenkwarts bol

- boek; de drie huurlingen van Raymond Feist



En die keuken; da's de gekregen nieuwe keuken voor in het nieuwe huis. Wel opletten mevroi
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Fuss

Wat voor medicatie was dat dan?

Fijn dat je je kraamzuster een paar dagen langer mag houden.:)

Klinkt alsof je erg tevreden over haar bent.



Ik ook nog steeds over over de mijne
Alle reacties Link kopieren
Waarom ik ook geen zin heb in een e-reader (behalve koppijndingen en tegen een irritant verlicht scherm aan kijken);

een boek pleur je gewoon ergens neer, die leg je op het randje van de tafel, op de vensterbank, op je stoelleuning, op je campingtafel in de brandende zon......



Bij zo'n e-ding moet je gewoon altijd opletten, kun je nooit "even" je boek wegleggen, omdat het gewoon een stervensduur electrisch apparaat is.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:fussie schreef op 26 juli 2010 @ 19:40:



Oh, en stof natuurlijk. Bijna vergeten





Die was ik vergeten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen stof op mijn nachtkastje! Ik heb gepoetst!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En die foto van die trouwdag op het nachtkastje: Ik lijk wel weggelopen uit Dynasty met die jurk en dat enorme haar!



Wat in Godsnaam dacht ik toen?!



Ik ben een beetje melig geloof ik.

En dat na twee roseetjes...
Alle reacties Link kopieren
Zuiplap!

En nu willen wij die trouwfoto ook zien!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg gelukkig hebben wij geen scanner Marels
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet zoooo ver weg, je mag hem hier wel komen scannen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik loop ff naar boven om te kijken wat er ligt.



Een wekker, kookwekker, sieraden die ik gisteren om had,

Triatlon/duatlonsport, 3 soorten handcreme, voetencreme, spul tegen zweetvoeten.

Van alles dus maar geen boeken.



Ik lees niet door elkaar, vind ik vervelend.

Ik lees wel snel, die 20 had ik binnen 3 weken uit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een foto, van mijn broer en mij. Maar die heb ik laatst laten vallen.

Stof ligt er niet, vanochtend nog gestoft.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook snel, en door elkaar lezen vind ik ook niks.

Ben trouwens alweer op zoek naar nieuwe boeken, want ik begin de schrijver die ik nu aan het lezen ben een beetje zat te worden, na 20 boeken ofzo
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wil ik weten waar jij die kookwekker voor nodig hebt op je nachtkastje Nikki ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 19:52:

Wil ik weten waar jij die kookwekker voor nodig hebt op je nachtkastje Nikki ?Zal ik het onthullen?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het wel wil weten....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ja doe maar.

Anders lig ik er de hele nacht van wakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 19:53:

Ik weet niet of ik het wel wil weten....

Wat wil je nou, wel of niet?

Dat Goldie lekker slaapt of niet?

Dat ik het onthul of niet?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan wat er onthuld gaat worden natuurlijk....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 19:56:

Dat ligt er aan wat er onthuld gaat worden natuurlijk....

Nou, wat die kookwekker daar doet..........

Of, wie wat én waarom doet met die kookwekker..........



Getverrr, de buren boren alweer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Juist. En wat jij met die kookwekker doet. Of eigenlijk; wat jij in je bed wilt timen. En ik weet niet of ik dát wel wil weten.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Als je iets wil timen kan je beter een stopwatch nemen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, laten we het anders verwoorden dan; wat jij exact 5,5 minuut vol wilt houden. Bijvoorbeeld.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 20:00:

Als je iets wil timen kan je beter een stopwatch nemen.

Ja dat klopt.

Dus ben ik nog steeds benieuwd wat die kookwekker daar doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel even de andere kant op kijken dan....
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven