Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Die mag Coe voorbinden en dan mag ze Coeman op de wasmachine spiesen he. Snap dat dan.



Zoebie krijgt een trukendooscursus voor vijftigplussers op de party, da's duidelijk
668, the neighbour of the Beast
Ik vind het een goed plan! Zonder vieze visioenen
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nooit op rommelmarkten.



Zo'n voorbindgevaljeweetwel, ohja die had een keeper ook een keer gekocht. Of gehuurd?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:32:

[...]





Getver ik krijg nu hele akelige visioenen hoor.



En dan moet je nog aan je cursus beginnen....



Met knallers als "Meer lol in je hol" en "Neuk je de blubber met aardbeiensmaakrubber".
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 26 juli 2010 @ 22:32:

*Vriend...ik dacht dat jullie het over het huishouden hadden Laat 'm in die waan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Stelletje mafkezen



Ik leef nog btw Maar erg druk met vakantie, genieten, genieten, vakantie, vakantie, genieten. En af en toe schoonmaken.



Nog maar 3 weken dan moeten ze weer naar school :( , maar dan kom ik jullie wel weer vervelen :-) Dat dan weer wel .



Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, ik zal me even voorstellen.



Ik ben borodini ik ben 31 jaar en ik was een vivaholist.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jij mag ook komen Bor



Ik ga vriend helpen met douchen en dan filmpje kijken
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet goed zijn..... rug in te zepen he Coe



31 alweer Bor? Godskolere!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Je weet ons wel te vinden hè Bor!



Marels, kappen met 31 ja!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zeep alles grondig in,beloofd Marels
Alle reacties Link kopieren
Muil marels



31 is uberjong hoor :P



Veel plezier onder de douche coebergje
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Truste,sweet dreams!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook plat.

Dag ladies! (die smiley heet wel hello, maar kan ook 'toedels' zwaaien he?)
Alle reacties Link kopieren
Sjees Nik, ben jij ook al zo'n oud wijf dan?



Ik ga ook trouwens, mijn bedje in. Morgen weer vroeg dag!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Was ik maar 31 Marels..................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie allemaal vroeg naar bed!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 22:35:

[...]





En dan moet je nog aan je cursus beginnen....



Met knallers als "Meer lol in je hol" en "Neuk je de blubber met aardbeiensmaakrubber".



Wou jij nog wat leren snotterkuuk? Je komp pas kijken.



Ha Borootje wat leuk dat je ook effe hier bent. Wel sterk hé gaat het over voorbindgevallen en dan ben je er opeens.



Meissie geniet hé.
Alle reacties Link kopieren
Bor ik bedoel van je vakantie genieten hé.

En Coe laat je dat voorbindgedoe wel in de grabbelton liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens naar bed, anders heb ik morgen spijt.

Adios, slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:53:

Bor ik bedoel van je vakantie genieten hé.

En Coe laat je dat voorbindgedoe wel in de grabbelton liggen.Wil jij 'm dan winnen Zoeb?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 22:55:

[...]



Wil jij 'm dan winnen Zoeb?Ieuw nee hoor. Ik heb een echte vent. Dat is beter.
Alle reacties Link kopieren
Even naar hart van Nederland kijken. Daar komt het grootste Scoutskamp op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar bed.

Ik ben ooit 1 keer op kamp geweest met scouting en dat was geen succes. Vreselijk vond ik het.

Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik heb de vaatwasser al leeg, ben nog nooit zo vroeg geweest geloof ik.

Verder ga ik vandaag,



- Boodschappen doen.

- Werken.

- Koken.

- Huiswerk. (nu Echtechtechtecht)

- Hardlopen. (misschien hoor)



Fijne dag allemaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven