Poes overleden

27-07-2010 21:00 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist Poes laten inslapen. Ze at al een paar weken weinig tot niet en de laatste dagen dronk ze ook niet meer.

Vanavond naar de dierenarts geweest. Helaas had hij slecht nieuws voor Poes en mij. Ze had gal in haar bloed. Dit wijst op het uitvallen van haar lever.

Ik ben zo verdrietig en ik mis haar nu al.

Poes is 14,5 jaar oud geworden.

Dag Poes, ik ga je missen.

Wat verdrietig
Hé Char, ik lees het net in de Strandbar.

Echt klote voor je, lieve schat!
Chardonnay, sterkte. Een erg mooie Poes. Volgens mij heb je er alles aangedaan om haar een mooi leven te geven.

Vorige week heb ik mijn kater moeten laten inslapen. Had er ook een topic over geopend. Hij heeft helaas zijn laatste gevecht (met een andere kat) deze keer verloren. 11 jaar is hij geworden. Vandaag heb ik hem weer teruggekregen in een urn, net als zijn broer en hondevriend. Dat geeft mij troost.

Inmiddels loopt hier wel alweer een pluizebol rond van ca. 9 weken. dit heb ik voornamelijk ook gedaan voor onze andere kat die erg hangt aan kattevriendjes en zijn hondevriend.
*murmelt het is allemaal de schuld van die havettes*
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jullie zijn lieverds. Thanks thanks thanks.
Boehoeh!! Kut zeg zeg chardonnay, leef met je mee. Dit is verdrietig, bah! Sterkte! Hele mooie poes
quote:itsme26 schreef op 27 juli 2010 @ 21:47:

*murmelt het is allemaal de schuld van die havettes*
Ach chardonnay, wat verdrietig.

Mijn poes ziet er precies hetzelfde uit en heet ook poes. Ik had haar gevonden toen ze net haar oogjes open had en met het flesje gevoed. Ik had haar gevonden in Turkije en aan mijn vader gegeven toen mijn moeder net overleden was.

Poes heeft vast een heel fijn leven bij je gehad.
quote:itsme26 schreef op 27 juli 2010 @ 21:47:

*murmelt het is allemaal de schuld van die havettes*Havettes toe de reskjoe! End ai mis joe toe!
quote:Charlotte69 schreef op 27 juli 2010 @ 21:51:

[...]

Havettes toe de reskjoe! End ai mis joe toe!mis joe too
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
sterkte lieve schat...

ik voel met je mee...

kus
mis joe toe kaais.
Char, is er hier nog een topic dat ik MOET lezen?

Gaan we even je zinnen verzetten en rellen?
Ga naar relaties en rel er op los
Oeps, ik heb pas een 24 uurs ban gehad (mijn eerste ) dus laat ik me even gedeisd houden.
Chardonnay,

Als ik je zou kennen had ik je een kaartje gestuurd. Ik kreeg na het laten inslapen van mijn kat, een kaart van de dierenarts met de volgende tekst:

"Soms is de leegte die valt groter dan ooit werd gedacht."

Ik vond dat heel toepasselijk op dat moment. En was heel blij met een echt kaartje omdat het verlies ook heel echt was.
Ik ga maar even een kijkje nemen, dan. Maar het is een beetje komkommertijd volgens mij. Veel gebroken harten, onzekerheden en dat soort zaken. Zal ik mijn familiesoap er eens opgooien?
Dikke Char...

Lekker bolletje was het
quote:Charlotte69 schreef op 27 juli 2010 @ 22:04:

Ik ga maar even een kijkje nemen, dan. Maar het is een beetje komkommertijd volgens mij. Veel gebroken harten, onzekerheden en dat soort zaken. Zal ik mijn familiesoap er eens opgooien? Doe maar niet. Niemand die jouw verhaal gelooft, al is het nog zo waar
Ach Char, wat een leuke poes! Wat een scheetje. En wat intens verdrietig. Groot Grijs Gestreept Gevaarte van Muis (mijn huisleeuwin dus) miauwt troostende berichten naar je. En ik geef je een dikke
Net Poes haar kattenbak en eetbakjes leeg gegooid en opgeruimd Poeoeoeoes, mis je!!!
Ah, wat rot voor je. Een huisdier maakt een deel uit van je gezin. Tuurlijk mis je haar. Heel veel sterkte
Lieve Char, nu pas bijgelezen.

Wat een ontzettend mooie lieve Poes was ze. Ik weet zeker dat ze een prachtig leven heeft gehad bij jullie.

Het doet ongelooflijk veel pijn, weet ik uit ervaring. Had begin dit jaar een topic (moest mijn kat, 20 jaar, toen nog in laten slapen) maar was toen ook heel erg blij met alle steun en lieve woorden.

Ik heb een week lang gehuild, en nu nog soms mis ik hem nog zo erg dat het pijn doet. Maar ik hield met elke vezel in mijn lijf zo ontzettend van mijn lieve kat.

Dat kost gewoon tijd om te verwerken.

Je hebt je Poes een mooi afscheid gegeven.

Nogmaals sterkte met je grote verlies. En koester alle mooie herinneringen die je aan haar hebt.

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2010 @ 22:10:

[...]

Doe maar niet. Niemand die jouw verhaal gelooft, al is het nog zo waar

En nog even een paar

Voor Poes en jou en de LeukerT.
Wat verdrietig zeg. En wat een prachtig mooi beestje. Kan me voorstellen dat dit een groot gemis is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven