Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 20:19:

[...]

Ik twijfel. Het kan maar zo.

Niet als ze in de dertig is.

Woehahaha! Zeven maanden lang intensieve relatie met de vrouw van zijn leven, maar haar na pagina's lang postings herkénnen aan haar teksten?

Enne, wat denk je? Waarom zou haar nick eindigen op 74? Zou dat misschien soms haar geboortejaar kunnen zijn? O jee, en dan nu nog rekenen... dat zou weleens teveel gevraagd kunnen zijn...
Ben je er nog steeds? Ik dacht dat we je vanmiddag al van advies voorzien hadden.

Je bent er nog niet uit dus. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
.
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2010 @ 20:23:

Lekker thuiskomen op de donderdag avond

Net 29 pagina's gelezen

Slotconclusie hier

TO:

* gaat niet vreemd

* gaat echt niet vreemd

* wil nog even extra benadrukken dat hij niet vreemd gaat

* geeft veel ontwijkende antwoorden (of eigenlijk geen antwoorden)

* heeft spijt, geen berouw

* Wil van alles, doet net niets

* en wij wachten hier met zijn allen op de mysterieuze vriendin van TO....

*pakt even koffie*De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....
Mijn hemel,wat een gelul zeg!

Wanneer komt de clou?

Grow up!
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 20:23:

[...]

Ik neem je advies aan.

Ik denk niet dat amari74 mijn ex is.Ik wist het! Dat was dus geen advies om haar te bellen...
Amari is 35 jaar, volgens haar loepje. Misschien kent ze de desbetreffende persoon wel?

Waarom komt berouw altijd na de zonde?
Bedankt voor jullie adviezen, allemaal.

Ik zal ze ter harte nemen.
.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 20:26:

[...]

Ik wist het! Dat was dus geen advies om haar te bellen... Nee, jouw/jullie advies over wat ik nu moet doen.
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2010 @ 20:23:

Lekker thuiskomen op de donderdag avond

Net 29 pagina's gelezen

Slotconclusie hier

TO:

* gaat niet vreemd

* gaat echt niet vreemd

* wil nog even extra benadrukken dat hij niet vreemd gaat

* geeft veel ontwijkende antwoorden (of eigenlijk geen antwoorden)

* heeft spijt, geen berouw

* Wil van alles, doet net niets

* en wij wachten hier met zijn allen op de mysterieuze vriendin van TO....

*pakt even koffie*Popcorn?
.
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 20:25:

[...]

De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....

Ja, de jongeman is een oplichter. Summerdance neemt de tijd voor haar samenvatting geloof ik. Wat ik er nu van begrijp heeft hij allerlei mensen bedonderd en toen het uit kwam (doordat zijn vriendin bedreigd werd), heeft zijn mama hem uit de brand geholpen.

Daar lees ik dan trouwens geen woord over. Dat hij het toch ook wel heel lullig vindt voor zijn mama. Maar ja, daar zal hij dan ook wel niet mee willen kussen en vuurwerk beleven...
En toch heb ik ergens gelezen dat een meisje een ex had die mensen bedonderd had en die nu zelf bedreigd werd. Weet alleen de naam van dat topic niet meer. Dat moet dan de ex zijn van Posel!

Denk eens mee dames.....
quote:Evidenza schreef op 29 juli 2010 @ 20:28:

[...]

Anders zou er geen zonde zijn.Je kunt ook berouw voor de zonde hebben. Scheelt een hoopt ellende. Nadenken voordat je domme dingen doet!
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 20:31:

En toch heb ik ergens gelezen dat een meisje een ex had die mensen bedonderd had en die nu zelf bedreigd werd. Weet alleen de naam van dat topic niet meer. Dat moet dan de ex zijn van Posel!

Denk eens mee dames.....Meegedacht. Maar dan nog mag je de link hier niet plaatsen. Moet inderdaad wel dezelfde dame zijn. Hoop voor haar eigen bestwil dat ze ruggegraat genoeg heeft om deze narcistische droeftoeter uit haar leven te houden.
Ik reageer zoals ik anders ook reageer op de oppervlakkige korte antwoorden/reacties van mijn ex. De dingen waar ik tegenaan liep heb aan Posel gevraagd en hij herkent het. Als jullie vanaf een uur of 5 of half 6 meelezen dan staat er toch duidelijk wat mijn bevinden zijn met mijn ex en dan kan Posel toch zijn conclusies trekken. Ik weet zelf niet eens of hij mijn ex is en de dingen hier wat verdraaid. Want ja, ik heb hem ook verteld dat ik hier op dit forum zit.... Ik denk dat hij, de leugenaar in dit geval, de enige is die het echte antwoord heeft...
Je mag hier wel een verwijzing (link) plaatsen naar een ander topic. Gebeurt zo vaak.

Of de viva regels moeten weer veranderd zijn.
quote:Rasa schreef op 29 juli 2010 @ 20:29:

[...]

Ja, de jongeman is een oplichter. Summerdance neemt de tijd voor haar samenvatting geloof ik. Wat ik er nu van begrijp heeft hij allerlei mensen bedonderd en toen het uit kwam (doordat zijn vriendin bedreigd werd), heeft zijn mama hem uit de brand geholpen.

Daar lees ik dan trouwens geen woord over. Dat hij het toch ook wel heel lullig vindt voor zijn mama. Maar ja, daar zal hij dan ook wel niet mee willen kussen en vuurwerk beleven...

En deze parel van de samenleving wil nu graag zijn ex weer in de armen sluiten?

@Iedereen, behalve Posel: waarom voeden we eigenlijk deze narcist nog in zijn negatieve manier van aandacht vragen?
.
*fantasie slaat op hol*

Kunnen we niet een soort van detective topic openen. Samenvattingen van verhaallijnen en profiel van TO zodat weten welke verhalen bij elkaar horen?

*zal wel niet mogen*
Zelfs al zou het mogen, dan wil ik hem niet op de betreffende dame wijzen. Een soort van bescherming van haar privacy, zeg maar.
quote:Christiane04 schreef op 29 juli 2010 @ 20:40:

@Iedereen, behalve Posel: waarom voeden we eigenlijk deze narcist nog in zijn negatieve manier van aandacht vragen?

Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.

*blijft proberen*
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 20:37:

Je mag hier wel een verwijzing (link) plaatsen naar een ander topic. Gebeurt zo vaak.

Of de viva regels moeten weer veranderd zijn.Zelfs al zou het mogen, dan wil ik hem niet op de betreffende dame wijzen. Een soort van bescherming van haar privacy, zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven