Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door

zondag 1 augustus 2010 om 20:45
Anne, ik begrijp niet zo goed waarom het bij de poezennaam moet passen?
Ik ben meer van de stoere korte nederlandse namen, zoals Teun, Flip, Guus, Joris, Pim, Tom(mie), Koos, alhoewel ik ook een Poekie heb gehad . Ook leuk: Bram, Karel, Gijs, Kees, Jansen, Willem, Frits, Jaap, Japie
Zag zojuist in mijn boek nog een Bertus voorbijkomen. Ook leuk.
Je kunt ook even een paar dagen wachten. Kijken hoe hij zich gedraagt en dan een naam geven. Af en toe kan het je zomaar te binnen schieten! Zo van: jaaaaaaaaaaaa dit is een echte ..........
Ik ben meer van de stoere korte nederlandse namen, zoals Teun, Flip, Guus, Joris, Pim, Tom(mie), Koos, alhoewel ik ook een Poekie heb gehad . Ook leuk: Bram, Karel, Gijs, Kees, Jansen, Willem, Frits, Jaap, Japie
Zag zojuist in mijn boek nog een Bertus voorbijkomen. Ook leuk.
Je kunt ook even een paar dagen wachten. Kijken hoe hij zich gedraagt en dan een naam geven. Af en toe kan het je zomaar te binnen schieten! Zo van: jaaaaaaaaaaaa dit is een echte ..........
zondag 1 augustus 2010 om 20:47
zondag 1 augustus 2010 om 20:49
Hier ook contactlenzen dus absoluut geen last van uien snijden! Maar ja, om daar nu speciaal lenzen voor te nemen...
Ik vind Fedor trouwens ook een mooie naam. Ik keek net even op een Nederlands-Griekse vertaalsite maar ben nog niet echt iets tegengekomen. Ja, mooi is Oreo in het Grieks, dat vond ik nog wel leuk, maar ja..zo heten die koekies ook
Ik vind Fedor trouwens ook een mooie naam. Ik keek net even op een Nederlands-Griekse vertaalsite maar ben nog niet echt iets tegengekomen. Ja, mooi is Oreo in het Grieks, dat vond ik nog wel leuk, maar ja..zo heten die koekies ook
Ik ben mijn eigen bananenschil

zondag 1 augustus 2010 om 20:50
Nee, maar het echte aanvallen van Banjer vind ik wel heftig. Je zou verwachten dat ze alleen maar zou grommen en blazen! Charlie is natuurlijk nog maar een kitten en kan daar niet tegenop, kan niet echt terugvechten. Dus ik zou het nu niet tot het uiterste forceren. Banjer weet nu dat ze er is, dus ik zou kleine nu apart zetten en morgen weer verder. Stapje voor stapje

zondag 1 augustus 2010 om 20:54
ADM, het is even heftig, zo'n kennismaking. Vooral voor Poes die er al is (ieieieieeeee, een indringer). Geef Poes veel aandacht, aai haar, stel haar gerust, zet een lieve geruststellende stem op (koediekoedie...jaaa, je bent een lieve poes, is allemaal goed etc.)
Ze moeten het zelf even uitzoeken met elkaar maar hou het wel een beetje in de gaten. Ga Poes niet straffen maar probeer haar wel een beetje te leiden zeg maar.
Succes! Het komt echt goed hoor!
Ze moeten het zelf even uitzoeken met elkaar maar hou het wel een beetje in de gaten. Ga Poes niet straffen maar probeer haar wel een beetje te leiden zeg maar.
Succes! Het komt echt goed hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil

zondag 1 augustus 2010 om 20:57
quote:delphicat schreef op 01 augustus 2010 @ 20:54:
Maar dat gebeurt toch niet als ADM en vriend erbij zijn, Slof? Nu maak je ze misschien onnodig bang?
Ik vind Kos wel een leuke stoere en toch Griekse naam.Sorry dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het in dit geval misschien beter is om het in stapjes te doen en de kleine vannacht apart te zetten.
Maar dat gebeurt toch niet als ADM en vriend erbij zijn, Slof? Nu maak je ze misschien onnodig bang?
Ik vind Kos wel een leuke stoere en toch Griekse naam.Sorry dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het in dit geval misschien beter is om het in stapjes te doen en de kleine vannacht apart te zetten.
zondag 1 augustus 2010 om 21:01
zondag 1 augustus 2010 om 21:02
Bo Ghi kon Kay zoooo verschrikkelijk plagen. En af en toe moest hij hem echt even corrigeren.
Ik heb er een keer een leuk verhaal van gemaakt.
Kay en Floyd willen naar binnen en Bo ziet het.
Hier had Bo eindelijk door dat je de deur open doet met de deurkruk ;
Hij probeerde nog de deur voor Kay te openen door naar de kruk te klimmen;
Kreeg het hummeltje nog op zijn flikker omdat hij de deur niet te snel had geopend ;
Ik heb er een keer een leuk verhaal van gemaakt.
Kay en Floyd willen naar binnen en Bo ziet het.
Hier had Bo eindelijk door dat je de deur open doet met de deurkruk ;
Hij probeerde nog de deur voor Kay te openen door naar de kruk te klimmen;
Kreeg het hummeltje nog op zijn flikker omdat hij de deur niet te snel had geopend ;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.