3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 20:32
Ik krijg binnenkort (vanaf volgende week maandag) ook therapie. Ik ga een dagbehandeling van drie dagen doen erop gericht om weer mee te kunnen doen in de maatschappij. Ik heb last van endogene depressies en ben de laatste depressie qua depressie wel te boven gekomen, maar het lukt me dus niet meer om op een normaal level te functioneren (lees: studeren, werken, concentreren, etc).
Ik krijg daar dus hulp bij. Ik krijg 3 dagdelen in de week een aantal therapievormen. Wat kan ik precies verwachten?
Ik vind het eerlijk gezegd best eng.
Ik krijg daar dus hulp bij. Ik krijg 3 dagdelen in de week een aantal therapievormen. Wat kan ik precies verwachten?
Ik vind het eerlijk gezegd best eng.
woensdag 25 augustus 2010 om 20:37
ik volg zelf dagtherapie, 4 dagen in de week en ik heb verschillende soorten therapie zoals beeldende therapie, cognitieve therapie, PMT en directieve therapie. Iedere therapie richt zich op een deel van jouzelf en bij ons is het een wisselwerking tussen therapeut, groep en jezelf.
Wat vind je er eng aan? Wat stel je je er van voor?
Wat vind je er eng aan? Wat stel je je er van voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 augustus 2010 om 20:39
woensdag 25 augustus 2010 om 20:41
Ik krijg in ieder geval PMT (waar ik bij de gedachte alleen al van ga rillen), creatieve therapie en nog wat andere dingen. Ze noemen het een resocialisatiegroep.
Wat ik eng vind? Met name het onbekende. Het label dat je opgeplakt krijgt als je in therapie bent.
Wat ik eng vind? Met name het onbekende. Het label dat je opgeplakt krijgt als je in therapie bent.
anoniem_37416 wijzigde dit bericht op 25-08-2010 20:43
Reden: Citaat verwijderd.
Reden: Citaat verwijderd.
% gewijzigd
woensdag 25 augustus 2010 om 20:42