kinderopvang
woensdag 1 september 2010 om 01:32
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
woensdag 1 september 2010 om 19:07
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:51:
Hallo allemaal,
Sow fanatiek hoor allemaal! Ik werk niet voor andere klopt helemaal. Mijn man heeft genoeg werkplekken voor mij. Hij heeft genoeg bedrijven waar ik kan werken. Dus maak je daar geen zorgen over. Voor alle duidelijkheid ik heb mijn idee al bedankt voor jullie inzet. Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden. Zie je nog meer spelfoten hey ga je dat niet verbeteren?
WATTAH!!!!!
Vrouw, ga je mond spoelen, dit is toch niet te lezen dit. Gebruik eens interpunctie en je spellingscontroll ik word kriegel van het lezen van je bijdrages, los nog van het inhoudelijke.
Maar een kdv ALLEEN voor buitenlandse kindertjes??
En dat noem je NIET discrimineren?? Okee, you lost me here.....
Ik wens je veel geluk. Ik denk alleen dat je weinig animo zult krijgen, de meeste buitenlanders willen nml nog steeds integreren....
Baaibaai!!
Hallo allemaal,
Sow fanatiek hoor allemaal! Ik werk niet voor andere klopt helemaal. Mijn man heeft genoeg werkplekken voor mij. Hij heeft genoeg bedrijven waar ik kan werken. Dus maak je daar geen zorgen over. Voor alle duidelijkheid ik heb mijn idee al bedankt voor jullie inzet. Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden. Zie je nog meer spelfoten hey ga je dat niet verbeteren?
WATTAH!!!!!
Vrouw, ga je mond spoelen, dit is toch niet te lezen dit. Gebruik eens interpunctie en je spellingscontroll ik word kriegel van het lezen van je bijdrages, los nog van het inhoudelijke.
Maar een kdv ALLEEN voor buitenlandse kindertjes??
En dat noem je NIET discrimineren?? Okee, you lost me here.....
Ik wens je veel geluk. Ik denk alleen dat je weinig animo zult krijgen, de meeste buitenlanders willen nml nog steeds integreren....
Baaibaai!!
woensdag 1 september 2010 om 19:10
woensdag 1 september 2010 om 19:53
Hou je reactie voor je zelf!! ik ben turks afkomst en ben daar blij mee en jaa natuurlijk kan het kloppen dat ik Nederlands niet perfect spreek, maakt ook niet uit hoor ik heb ook veel nederlanders gezien die tig-jaren met turken zijn getrouwd en geen woordje turks kan spreken. en trouwens hebben jullie niks beters te doen ahahahah wat denken jullie dat ik me beledigd ga voelen nou neeeeee!! jullie zijn belachelijk ahahaha belagelijk nou goed?
woensdag 1 september 2010 om 21:39
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 19:53:
Hou je reactie voor je zelf!! ik ben turks afkomst en ben daar blij mee en jaa natuurlijk kan het kloppen dat ik Nederlands niet perfect spreek, maakt ook niet uit hoor ik heb ook veel nederlanders gezien die tig-jaren met turken zijn getrouwd en geen woordje turks kan spreken. en trouwens hebben jullie niks beters te doen ahahahah wat denken jullie dat ik me beledigd ga voelen nou neeeeee!! jullie zijn belachelijk ahahaha belagelijk nou goed?Do you kiss your mommy with that mouth?
Hou je reactie voor je zelf!! ik ben turks afkomst en ben daar blij mee en jaa natuurlijk kan het kloppen dat ik Nederlands niet perfect spreek, maakt ook niet uit hoor ik heb ook veel nederlanders gezien die tig-jaren met turken zijn getrouwd en geen woordje turks kan spreken. en trouwens hebben jullie niks beters te doen ahahahah wat denken jullie dat ik me beledigd ga voelen nou neeeeee!! jullie zijn belachelijk ahahaha belagelijk nou goed?Do you kiss your mommy with that mouth?
donderdag 2 september 2010 om 12:28
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 15:08:
Ahahahah maak je niet zorgen lieve schat! Ik kan zo aan iets komen. Mijn man heeft een groot bedrijf waar ik veel werk kan vinden. Dat is het probleem niet. het probleem is ik kom hier een onderwerp openen om adviezen te vragen aan mensen die daar ervaring mee hebben om te kijken of het wel iets voor mij is. Niet dat ik morgen gelijk kdv ga openen. Het leek me leuk dat wilt niet zeggen morgen geopend. Ik ben aan het kijken wat het beste voor me past. En zulke opmerkingen van jullie was nergens voor nodigViskraam hè? Wat heb ik gewonnen?
Ahahahah maak je niet zorgen lieve schat! Ik kan zo aan iets komen. Mijn man heeft een groot bedrijf waar ik veel werk kan vinden. Dat is het probleem niet. het probleem is ik kom hier een onderwerp openen om adviezen te vragen aan mensen die daar ervaring mee hebben om te kijken of het wel iets voor mij is. Niet dat ik morgen gelijk kdv ga openen. Het leek me leuk dat wilt niet zeggen morgen geopend. Ik ben aan het kijken wat het beste voor me past. En zulke opmerkingen van jullie was nergens voor nodigViskraam hè? Wat heb ik gewonnen?
donderdag 2 september 2010 om 12:34
niet hele topic doorgelezen, zit op mijn mobiel te forummen, maar meer info vind je op www.implementatiekinderopvang2010.nl, als je gastouder wilt worden.
Overigens eens met de rest dat je niet zo serieus overkomt...
Overigens eens met de rest dat je niet zo serieus overkomt...
donderdag 2 september 2010 om 14:16
Geen viskraam en ook geen kleding van Dolse&Gabbana, Vercasi en Armany mijn man heeft een netwerk maybe gezien gehoord Ortel Telecom is van mijn man . Maar goed dat is onze onderwerp ook niet en begrijp ook niet waarom iedereen het werk van mijn man intresant vind. Hahahaah jullie hebben echt niks te doen zeg jeetjeeeeeeeee als jullie het boelshit vinden waarom reageren jullie dan. Sow wat echt nikss te doen vervelen is erg he? Ahahaha zit aan je neus dan