3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:39
2300 postings is toch heel bescheiden.
Ik kan zo het hele verhaal van het zwanger worden, zwanger zijn en de bevalling oplepelen. Alsof het gisteren was.
Maar ik zal jullie verder laten genieten van jullie kindjes en nevens en nichtjes. *ik hoef niet te vertellen dat het allermooiste en allerliefste meisjes van het hele universum door mij is gebaard*
Ik kan zo het hele verhaal van het zwanger worden, zwanger zijn en de bevalling oplepelen. Alsof het gisteren was.
Maar ik zal jullie verder laten genieten van jullie kindjes en nevens en nichtjes. *ik hoef niet te vertellen dat het allermooiste en allerliefste meisjes van het hele universum door mij is gebaard*
vrijdag 10 september 2010 om 22:39
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:31:
ik weet nog zo dat hij op zijn eerste verjaardag zijn kaarsje van de taart uit deed met zijn vingers even verbaasd keek om vervolgens te gaan huilen.
En zijn tweede verjaardag was er een clown gemaakt van ballonnen en die vond die een beetje eng.
En zijn derde verjaardag enz enz.
Dat deed mijn puber ook op zn eerste verjaardag!! En gelijk een joekel van een blaar op zn wijsvinger... en janken!!
En vanavond had ie een joekel van een bloedblaar onder zn grote teen, van het gymen op blote voeten op school. Ze zouden buiten gymen dus iedereen had zn buitenschoenen aan... gingen ze ineens binnen gymen dus iedereen op blote voeten.
Ik heb dus lekker blaar geprikt vanavond.. heerlijke hobby vind ik dat!
ik weet nog zo dat hij op zijn eerste verjaardag zijn kaarsje van de taart uit deed met zijn vingers even verbaasd keek om vervolgens te gaan huilen.
En zijn tweede verjaardag was er een clown gemaakt van ballonnen en die vond die een beetje eng.
En zijn derde verjaardag enz enz.
Dat deed mijn puber ook op zn eerste verjaardag!! En gelijk een joekel van een blaar op zn wijsvinger... en janken!!
En vanavond had ie een joekel van een bloedblaar onder zn grote teen, van het gymen op blote voeten op school. Ze zouden buiten gymen dus iedereen had zn buitenschoenen aan... gingen ze ineens binnen gymen dus iedereen op blote voeten.
Ik heb dus lekker blaar geprikt vanavond.. heerlijke hobby vind ik dat!
vrijdag 10 september 2010 om 22:42
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:36:
neh die kans is dan wat klein chris. Maarre ik ga nog ff topichoppen en dan hoop ik snel in slaap te vallen.
Weltrusten IBI!
Voor de boerderijmensen: hoe kan ik (jasmijn) jullie toevoegen. Ik snap de ballen er nog niet van. Al heb ik wel al wat doperwtjes gezaaid.
neh die kans is dan wat klein chris. Maarre ik ga nog ff topichoppen en dan hoop ik snel in slaap te vallen.
Weltrusten IBI!
Voor de boerderijmensen: hoe kan ik (jasmijn) jullie toevoegen. Ik snap de ballen er nog niet van. Al heb ik wel al wat doperwtjes gezaaid.
vrijdag 10 september 2010 om 22:42
vrijdag 10 september 2010 om 22:44
Wat is dit trouwens raar om thuis zo laat nog op LM te wachten....nog niet eerder gebeurd omdat we weekends altijd daar zijn en de enige keren dat ie tot laat moest werken waren in de vakantie en waren we dus ook daar.
Het voelt wel vertrouwd ouderwets om weer op mn bank te hangen met het lappie maar ook wel raar.
Hoe snel kan je aan dingen gewend raken en andere dingen ontwennen...
Het voelt wel vertrouwd ouderwets om weer op mn bank te hangen met het lappie maar ook wel raar.
Hoe snel kan je aan dingen gewend raken en andere dingen ontwennen...
vrijdag 10 september 2010 om 22:45
vrijdag 10 september 2010 om 22:45
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:43:
Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?
Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.
Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.
Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?
Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.
Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.
vrijdag 10 september 2010 om 22:45
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:43:
Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?
Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.
Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.
Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?
Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.
Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.