December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
ik heb even snel bijgelezen, en alleen even hierop gereageerd omdat het niet klopte, verder nu geen tijd om te reageren... Vanavond weer..
Sannie,

Dan heb ik de gebruiksaanwijzing verkeerd onthouden. Bedankt voor de uitleg.
Meiden! Morgen ben ik er denk ik weer, moet nu werken! Bah! Had nog even fotoalbum bijgewerkt, en filmpjes geplaatst op Joeri's beebiesite...

Moest hem net wegbrengen en moet nu met de hond wandelen voor ik vertrek. Vent ligt in bed, is ziek... Heeft waarschijnlijk de griep, was wel gaan werken vanmorgen (kon niet gemist worden...)Hij lekker uitzieken, Joeri spelen op het kinderdagverblijf en ik? Werken...tis toch oneerlijk verdeeld!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mette nee die van ons die kan rustig ff 15 minuutjes wachten met eten. Dus dan is het eerst aankleden en dan pas naar beneden en een kommetje pap maken. Gaat prima zonder gejengel of huilbuien enzo.

Knorrie klinkt leuk die traktatie! Ik weet zelf nog niet helemaal precies wat ik ga doen daarmee eerlijk gezegd. Moet volgende week ook maar eens vragen voor hoeveel kinderen ik moet hebben hihihi.

JOni wat een gezellige lap tekst! Met vitamine druppels bedoel je neem ik aan vitD of mis ik iets? Die geven we nu ook sinds een aantal dagen weer dus dat blijf ik dan ook maar netjes doen hihihihi. Ik ga binnenkort ook met Davina naar de kapper, veel plezier in ieder geval!

Marloes bedankt en veel plezier vanmiddag!

Gucci oooh ik hoop dat je die baan kunt krijgen!! Dat zou wel lekker zijn dan! Veel plezier met filmkijken nog even!

Knorrie veel succes met werken! Grappige foto en inderdaad dat druppeltje snot hihihi.

Zo ik ben weer een beetje bij. Had een beetje een vage dag tot nu toe. Was op werk maar heb bijna helemaal niks uitgevoerd heb alleen met mijn collega zitten praten. Zijn vriendin heeft kanker en vorige week hebben ze te horen gekregen dat ze is opgegeven en dat vertelde hij vandaag, dus lang gesprek moeilijk onderwerp. Vind het zo erg voor hun ze is pas 33 jaar zo oneerlijk.
Wilde eigenlijk hier een lap tekst neerplempen die een hele pagina in beslag zou nemen maar heb er de puf niet voor... *schaam*

Ben een beetje moe, ons meisje net op bed gelegd dus ik denk dat ik even beneden ga stofzuigen, dweilen en dan lekker even op de bank.

Groetjes aan iedereen!

Owja, wat ik nog onthouden had, Knor: tis idd oneerlijk! een ontzettende lieve foto trouwens! lekker manneke!
Hoi!

Met mijn rug gaat het stukken beter. Best maf, want het ene moment verga ik van de pijn en dan ebt het langzaam weg en is alles weer oke. Ik blijf voor de zekerheid maar even heel voorzichtig. Gelukkig is het bijna weekend en is JP er om me te helpen met Manu.

Mette: Bij ons ook zo'n hongerlapje 's morgens! Het is echt direct fles aankoppelen, anders wordt het krijsen. Zodra het flesje ziet wordt hij al bijna agressief! Ik denk dat wij de pap-fase maar gewoon overslaan, want Manuel is zo gek op brood dat hij daar waarschijnlijk meer van geniet.

Ik kan me voorstellen dat Nova niet iedere keer zin heeft in de fysio. Dat gedoe iedere keer aan haar lijfje!

Joni: Mijn zus geeft ook geen vit D aan haar zoontje. Ik denk dat ik het wel doe hoor, ik heb nog geen flesje liggen van toen ik bv gaf. Ik wilde eigenlijk gisteren eens een flesje gewone melk gaan geven, maar durf het nog niet omdat Manu nog steeds erg dunne poep heeft. Beter even wachten tot zijn darmen tot rust zijn gekomen...

Nee ik zie wel duidelijk een randje tand, maar voel hem nog niet. Ik geloof niet dat ik kan zeggen dat Manuel nu eindelijk een tandje heeft, maar het zit er wel aan te komen. Die bobbels heeft hij al maaaaanden.

Knorretje: Haha, lieve foto zeg! En die snottebel geeft wel karakter toch?!

Wat zielig dat Joeri weer van die rode billen heeft. Manuel heeft dat ook snel, maar gek genoeg is het ook altijd zo weer verdwenen.

Beterschap met je (grote) man! Zelf niet ziek worden dan hè?

Gucci: Zou gaaf zijn als je een baan kan krijgen bij dat kantoor. Wat is het voor werk?

Lief dat je naar mijn moeder vraagt. Het zal wel heel lang duren voor die rugklachten bij haar helemaal over zijn. Het is een erg zwakke plek bij haar, dus het is erg oppassen geblazen met rare bewegingen en tillen enzo. Uit bloedonderzoek is nu gebleken dat ze een lichte vorm van reuma heeft. Komende week gaat ze naar een reumatoloog voor meer onderzoek.

Jij heel veel plezier met je moeder! Ze is al geland!

Marloes: Stoer hè, zo'n bord in de tuin!

Mainecoon: Wat erg voor je collega. Wat voor vorm van kanker heeft zijn vriendin? Hoe gaan ze ermee om? Ik hoorde laatst van een kennis zo'n zelfde verhaal. Zij hebben toen een paar maanden vrij genomen om alleen nog maar leuke dingen te gaan doen. Uiteindelijk is ze op een reisje naar New York toch nog onverwacht overleden. Zo erg!

Manuel heeft gisteren een mep gekregen van een kat. Het is een kat van de buren van mijn ouders die bij mijn ouders vaak naar binnen loopt om te kroelen en dan krijgt hij ook een kattensnoepje. Vinden mijn ouders gewoon gezellig... Manuel was iets te enthousiast aan het 'aaien' (lees: haar trekken) en toen werd de poes boos. Tja... eigen schuld maar weet dat kind veel! Zielig hoor, hij schrok zich rot en heeft 10 minuten gehuild! Gelukkig zijn mijn eigen katten wat vriendelijker (die peren hem gewoon als ze Manu zien aankomen...)

Nog een uurtje en het is weekend.
GROEP: Wat geven jullie nu voor fruithap? In de zomer gaf ik vanalles: druiven, banaan, mango, kiwi... Maar in de winter is er wat minder te krijgen, dus meestal hou ik het maar bij stukjes banaan (is ook erg favoriet bij meneer). Peer en mandarijn vind Manuel niet zo lekker. Ik wil ook een keer een geraspte appel proberen, maar wat geven jullie allemaal?
Even gauw, want ik moet nog m'n rijm voor morgen afmaken.

Ben net Nova sjaal kwijtgeraakt. In de auto doe ik m altijd af, en had de sjaal even over de stang van de wagen gehangen. Toen de wagen in de auto en ws is ie d'r vanaf gevallen.. Kom ik net terug op de parkeerplaats, maar helaas was ie al weg.. Baal vooral omdat het een dure sjaal was bijpassend bij haar muts.

Maar goed net de winkel opgebeld en ze hadden er nog 1 liggen! Dus die maar ophalen morgen.

Tinus; Moet Manu dan geen injectie hebben voor een krab van een kat, of had hij geen schraap eraan over gehouden?

Ik ga even rijmen,

x
Mette: Balen van Nova's sjaal! Heb je dat slofje eigenlijk ooit nog teruggevonden?

Nee hoor, Manu hoeft geen prikje. Het was meer een mep zonder nageltjes geloof ik, er was niks te zien. Manu heeft alleen een deuk in zijn ego opgelopen (poesjes zijn toch lief?!)

Rijm ze!
Jaaaa! Met die slof kwam m'n zus vorig weekend aanzetten.. Zat in het tasje van m'n nichtje, vuile dief

O ja over die tetanus bij kattenkrabben, volgens mij is dat de T in DKTP prik

Gelukkig heeft hij geen krassen op zijn wang, en was het alleen maar de schrik.

Nu ga ik écht rijmen,

Nog maar een half uurtje Tinus..

En dan.. WEEKEND!!
Wilde er even voor gaan zitten maar Kaya heeft andere plannen. Daarom alleen even reageren op de fruitvraag:

Hier wissel ik af tussen: appel (heel kort gekookt) banaan, kiwi (gold en gewone), mango, peer en heel soms een beetje ananas (mag eigenlijk nog niet volgens het cb). Mandarijn is hier ook nog niet zo favoriet.

Wat ik vaak doe is een smoothie maken met verse jus, banaan en bv een kiwi of wat bevroren bosvruchten. Kaya drinkt erg weinig en krijgt zo toch vocht binnen en ze leert meteen drinken uit een beker.

Pitloze druifjes kan je misschien ook proberen al is het velletje moeilijk te verteren... moet nu echt naar mn meisje.... Doei!
heerlijk, het is weekend.. En manlief is ook weg, de kinderen slapen, dus ik heb alle tijd voor mezelf.. Eindelijk, ik had er wel zin in. Gister was ik echt enorm verkouden en had ik bijna geen stem.. Gisteravond ook nog dienst. Ik was lekker vroeg naar bed gegaan en ze bleven maar bellen. Eerst om 10 uur en toen om 11 uur weer (ja, ik ben nu maar, want anders bel ik je midden in de nacht - ja dank je, nu bel je me ook wakker en misschien was het vannacht niet eens nodig geweest). Maar ze kon ook niet weten dat ik al sliep (hoewel de verpleegkundige was ook enorm verkouden en had net zo'n zielige stem als ik..) Wel nog even gezellig gekletst, eerder die avond, want ik had haar een tijd niet gesproken en ze had een tijdje geleden in kinderen gestaan. Ze vertelde hoe dat ging. Het ging over haar kindje met een handicap, maar achteraf was ze het niet eens met het artikel. Het werd veel te dramatisch gebracht, maar dat was blijkbaar voor de lezers...

eerst even de vragen: fruit.. Lang leven de blender.. Alles wat we in huis hebben gaat de blender in: appel, peer, mandarijn, banaan. Pitloze druiven hebben we geloof ik een keer gedaa, maar ja, dan zie je altijd wel alle velletjes terug in de poep (voor de smakelijke details). Meestal doe ik alles in de blender, maar als de peer al wat meer rijp is, dan prak ik.. Soms geef ik Casper ook halve partjes mandarijn, maar dan krijg je ook mandarijnenvelletjes poep...

mette, nu al aan het rijmen... Goed joh.. Ik wil eigenlijk wel sinterklaas vieren, maar we gaan naar mijn ouders toe en mijn moeder wil echt echt geen cadeaus voor de volwassenen.. Dus ik moet nog even nadenken wat we doen..

arme manuel met de katten... Misschien heeft de kat het nu ook geleerd en loopt hij voortaan weg van manuel?? Dat hij er zo van overstuur was, zielig hoor.. Hier zijn de katten meestal ook al weg voor Casper eraan komt.. Bij Renske waren we in het begin zo actief om haar te leren de katten te aaien, dat ze nog een half jaar lang aai heeft gezegd tegen de katten...

knorretje., wat een heerlijke foto.. Even fotoshoppen voor de snottebel... Daar kom ik nu ook altijd achter, heb ik een leuke foto, zit er een snottebel of etensrestjes...

spannend gucci, heeft je schoonmoeder al wat meer gehoord over de baan??

's morgens hoeft Casper gelukkig niet gelijk te eten. Hij kan soms ook lekker lang uitslapen of nog een tijdje wat draaien in bed.. klop klop (onder op de houten tafel), morgenochtend mag hij het weer doen, want ik wil heerlijk uitslapen..

gr. sannie
Nou ik belde net een vriendin vertelde ze dat ze een miskraam heeft gehad! Ze dacht al bijna 12 weken zwanger te zijn .......... maar het kindje was met 7 weken waarschijnlijk al overleden. Ze had redelijk wat bloed verloren met de miskraam en moest een nachtje in het ziekenhuis verblijven. Vind het echt vervelend voor ze ik weet hoe graag ze kinderen willen. Maar ja ze zijn nu weer bezig dus hopelijk is ze snel weer zwanger en gaat het nu wel goed. Maar het is echt vervelend nieuws dag ofzo eerst mijn collega die z'n vriendin is opgegeven en nu dit ......... moet maar gauw naar bed dan is de dag voorbij. Zal zo nog even de foto van het hobbelpaard plaatsen en morgen ga ik en poging wagen om een raamschildering te maken van een poes en dan wat tekst erbij. Davina is namelijk dol op onze poes (helaas voor haar is de liefde niet echt wederzijds hihihihi).
Het hobbelpaard van Davina:

Joni, ga zo dan wel nog even naar HM!

Is het nog gelukt bij de kapper?

Gucci, en is het gezellig met je moeder, vast wel!!

Ik hoop dat het wat word met dat werk!

Knorretje, wat een lieve foto!! lekker met dat snotje!

Beterschap voor je vent!

maincoon, getsie wat een rotbericht van je collega, kan me voorstellen dat er dan niet zo veel van werken komt....

Jeetje en dan ook nog dat nieuws van je vriendin...

Leuk zeg dat hobbelpaard!!!

Nurse, volgens mij word je van stofzuigen en dweilen moeier dan van viva-en hoor!

Tinus, fijn dat het weer beter gaat met je rug! Maar doe inderdaad nog maar even rustig aan!

Ach arme Manuel, heeft gelijk een kattentrauma....

Moet eerlijk bekennen dat ik de fruitpotjes nog wel erg makkelijk vind vaak, maar anders banaan, appel, peer, kiwi en mandarijn vond ze ook wel aardig geloof ik.

Mette, balen van die sjaal, maar gelukkig dat ze er nog een hadden! Hihi had je nichtje het slofje meegejat, tja dan kan je lang zoeken!

Sannie, balen dat je steeds wakker werd gebeld tijdens je dienst...

Vanmiddag dus weer even in ons nieuwe huis geweest!!! En het is nog steeds super! bouwkundig rapport lijkt gelukkig ook goed uit te pakken, dus het gaat helemaal super!

Ons huis staat nu ook op de site van de makelaar (nog zonder foto's).

Zo gaan we maar eens slingers ophangen hier, want van het weekend is het feest!!!!!!!!

Heb vanmiddag op de valreep nog een verjaardagsjurk gekocht, maar weet niet of ik daar vanavond nog foto's van kan plaatsen, anders zien jullie hem wel op de verjaardagsfoto's!

Marloes
Het is gelukt bij de kapper. Er is niet veel af, maar het was wel leuk. M'n moeder heeft gefilmd.

De foto's staan op HM.

Ook de foto van zijn tractaties op de topic kinderfeestje.
Hierbij toch nog de foto van haar ffestjurk en nieuwe maillot, alleen nog een truitje erbij pakken uit de kast en het is af!

En dan gelijk nog maar een paar!

Hoera!

Hoezo ondeugend??

En nog eenlinknaar de rest van de foto's!

Marloes
Mooi jurkje hoor Marloes! Wij hebben in Thailand op een marktje in de indiase buurt een prinsessenjurkje gekocht voor haar verjaardagsfeestje hihihihi. Heel anders dus.
Hey Meiden,

Daar ben ik weer!!!! Ja ik weet het....heb jullie zwaar verwaarloosd,

maar zoals sommige meiden van jullie die ik op Hyves heb gesproken weten, heb ik het enorm druk gehad. Ben net ook nog eens verhuisd als klap op de vuurpijl en morgen de GROTE dag, dan wordt Dylan 1 jaar!!!

Ben best zenuwachtig eigenlijk. Ik wil even heel snel reageren op Indian, die ik op hyves even gesproken heb maar hier nu in het lijstje zie staan dat je ZWANGER bent!!!! Van harte gefeliciteerd zeg, en dan heb je gewoon niet even gezegd toen?? Oh ik krijg ook weer kriebels hoor, al die zwangeren die ik ook weer zie lopen, het blijft speciaal he?

En ik wilde natuurlijk even polsen hoe het met onze Nurse gaat? Ik zag net een foto bij je nick staan maar je hebt een flinke toeter hey! Gaat alles goed met je? En natuurlijk ,met die kleine Roxanne?

Als ik je buik zo op dat kleine fotootje zie lijkt het wel of je een jongen krijgt, echt naar voren he? Nog even volhouden he?

En Joni, wilde ik ook nog even vragen of je ook al een beetj zenuwachtig bent voor Boyd zijn verjaardag? De 27e he? Twee dagjes na Dylan.

Nou ik ga vanaf maandag een beetje teruglezen want ik ben er natuurlijk helemaal uit, ik ga nu even boodschappen doen en mijn lijstje af en dan heb ik maandag weer alle tijd om mee te forummen, gezellig!!

Dikke kus
anoniem_4979 wijzigde dit bericht op 24-11-2007 10:33
Reden: foutje in de zin
% gewijzigd
Zo, de eerste cadeautjes zijn uitgepakt!! (babyrollator en teletubbiebadspeeltje) en ze vond het super! De 1e stapjes zijn al gezet en de teletubbies uitgebreid bewonderd!

De slingers vind ze super, zit elke keer er naar te wijzen.

Nu ligt ze er net weer in voor een tukkie en vanaf 14:00 komt dan de visite.

H is de boodschappen aan het doen nu en de taart aan het halen, ben benieuwd hoe de fototaart geworden is!

Kidon, welkom terug!! Alvast een hele gezellige dag gewenst voor morgen!!

En natuurlijk alvast gefeliciteerd!!!

Marloes
wat spannend al die verjardagen die eraan komen.. (of al gevierd worden). Maak je wel een foto ervan.. Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet. Ik was laatst ook ergens waar ze zo'n taart hadden, maar toen had men weer moeite met het opeten, want wie gaat nu het hoofdopeten...

marloes, fijn dat het allemaal goed gaat met het huis..

Vanmorgen me rot geschokken. Ik was bezig met de was en dacht dat er nog een hele berg voor de trap lag en dus CAsper er niet bij kon. maarRenske was aan het helpen en bracht het achter me aan en in die 2 minuten zag Casper z'n kans schoon. Tree 6 van de trap... Hij was vrolijk naar boven geklommen.. Dus voortaan geen enkele minuut meer de deur openhouden.... (traphekje past daar niet)

Voor Amber, Boyd en Dylan.

Heel veel plezier op jullie feestjes dit weekend!!

xx

Zooo... een prachtige taart voor Amber, Dylan en Boyd!

Ik denk dat ik de komende weken elk berichtje kan beginnen met een taart!

Hier niet veel nieuws te melden. Nou ja, Kaya heeft ondertussen door hoe ze de trede tussen de woon- en eetkamer kan nemen. Ze kruipt ons nu dus overal achterna. Alleen nu nog leren hoe ze zonder te vallen die trede af kan gaan... Wel schattig want ze is heel voorzichtig. Als ze er aan komt dan voelt ze eerst met 1 handje of ze steun heeft!

Ik vroeg me trouwens nog af: Mette: je vertelde een tijdje terug dat Nova "Mama" had gezegd in de auto, doet ze dat sindsdien vaker? Hier namelijk nog steeds geen papa of mama of andere "woordjes".

Sannie: Wat een ondernemen ventje is die Casper van jou zeg! Dan schrik je je wel het leplazerus! Toch maar traphekjes gebruiken dan! (nou ik dat zo schrijf... we moeten die van ons ook maar eens gaan plaatsen)

Mainecoon: Wat een leuk hobbelpaard-beest zeg. Ik heb er hier ook 1 staan die ik ook nog wilde pimpen, maar het is er 1 met een "echt" vachtje, dus ik kan m niet echt beschilderen. Ik wilde m eigenlijk met van die plakspiegeltjes zoals van zo'n discobol, helemaal volplakken maar dat kost me denk ik een klein fortuin ...

Aola,

even een snel berichtje want ik moet aan die arbeid. We krijgen eeters dusssssss

We hebben ons eerste sint feest achter de rug op het werk van mijn vader. En hij was zelf de sint. Leul leuk leuk. Timo heeft een vrachtauto van cars gekregen en Floortje en nijntje activitie bloem (=een aanrader !!!!). Floortje was toch aan het lachen en dansen !! En Timo gaf de sint een koek en een tekening, dapper mannetje.

Floortje gaat nu prima midden in haar kuur !! Ik merk zoveel verschil, een heel ander kind !! Hoop echt echt echt dat dat na de kuur zo blijft !!!

Ze blijft alleen veel komen 's nachts. Om de 4 uur en is pas stil met de fles. Dus ik ben gewoon erg moe !!!!

Heeeeeeeeeeeel veel plezier voor de jarige dit weekend !!!! Laat je maar lekker verwennen door papa, mama, opa's en oma's hoor !!!!!!!!!!!

Boehoe, zijn ze alweer baby af !!!!

Vanavcht gedroomd dat ik zwanger was trouwens. Had een echo met 6 wkn en 9 wkn. Maar werd niet heel verdrietig wakker hoor en werd prompt ongesteld hahaha !!

Sorry voor de ego !!!!!!
a1mee; wat zijn ze pienter he ?! Zo schattig !!

Trouwens vergeet te melden dat Floortje ook in elk geval een snijtand onderin krijgt. Misschien wel 2 want ze komen allemaal per 2. Dat is nummer 7/8 !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven