Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 4 oktober 2010 om 20:31
quote:catastrofe schreef op 03 oktober 2010 @ 15:04:
Yannick mooi en past beter bij Ilias dan Julian, vind ik. Je kan 'm wel op 2 manieren uitspreken en dat maakt het misschien lastig. Ik ken namelijk een Janniek en een Jannik (qua uitspraak).
Jonah heel erg mooi, past ook erg goed bij Ilias
Samuel ja, helemaal mijn smaak
Pepijn erg mooi, maar idd ook wat gewoner dan Ilias
Mees hele leuke naam, maar wel totaal anders dan Ilias
Noah erg mooi, past er goed bij
Julian idd erg mooi maar niet heel apart. Ilias vind ik veel aparter. Maar dat wil niet zeggen dat Julian niet mooi is ofzo.
Yannick mooi en past beter bij Ilias dan Julian, vind ik. Je kan 'm wel op 2 manieren uitspreken en dat maakt het misschien lastig. Ik ken namelijk een Janniek en een Jannik (qua uitspraak).
Jonah heel erg mooi, past ook erg goed bij Ilias
Samuel ja, helemaal mijn smaak
Pepijn erg mooi, maar idd ook wat gewoner dan Ilias
Mees hele leuke naam, maar wel totaal anders dan Ilias
Noah erg mooi, past er goed bij
Julian idd erg mooi maar niet heel apart. Ilias vind ik veel aparter. Maar dat wil niet zeggen dat Julian niet mooi is ofzo.

dinsdag 5 oktober 2010 om 19:13
quote:catastrofe schreef op 03 oktober 2010 @ 23:22:
[...]
Wat grappig dat we dezelfde smaak hebben.
Misschien zou je een paar namen op kunnen noemen die je ook nog leuk vindt, kan ik daar wat inspiratie uit putten.
Ik heb verder op mijn lijstje staan:
Sverre
Stian
Elias (maar ja, je hebt al een Ilias )
Finn
Tim
Joshua vind ik ook een prachtige naam, maar ik vind Engelse namen in het Nederlands al snel ordinair en zal het dus zelf niet kiezen
[...]
Wat grappig dat we dezelfde smaak hebben.
Misschien zou je een paar namen op kunnen noemen die je ook nog leuk vindt, kan ik daar wat inspiratie uit putten.
Sverre
Stian
Finn
Tim
Joshua vind ik ook een prachtige naam, maar ik vind Engelse namen in het Nederlands al snel ordinair en zal het dus zelf niet kiezen
woensdag 6 oktober 2010 om 20:30
quote:StatlerandWaldorf schreef op 05 oktober 2010 @ 19:13:
[...]
Sverre
Stian
Finn
Tim
Joshua vind ik ook een prachtige naam, maar ik vind Engelse namen in het Nederlands al snel ordinair en zal het dus zelf niet kiezenMijn jongste zoon heet Sverre. Het betekent druktemaker, wervelwind. En laat ik het zo zeggen, hij doet zijn naam eer aan. Ik blijf het een geweldige naam vinden, toch wel handig als je die aan je eigen kind geeft!
[...]
Sverre
Stian
Finn
Tim
Joshua vind ik ook een prachtige naam, maar ik vind Engelse namen in het Nederlands al snel ordinair en zal het dus zelf niet kiezenMijn jongste zoon heet Sverre. Het betekent druktemaker, wervelwind. En laat ik het zo zeggen, hij doet zijn naam eer aan. Ik blijf het een geweldige naam vinden, toch wel handig als je die aan je eigen kind geeft!
donderdag 7 oktober 2010 om 18:52
donderdag 7 oktober 2010 om 21:18
Ik ken meerdere mensen die een voor- en achternaam hebben met dezelfde letter. Nooit over nagedacht dat dat gek was. Nee, het heeft ook wel iets leuks.
Over Hugo... leuke naam! Ik ken een Hugo en zijn broer heet Yvo. Andere namen die ik er wel bij vind passen zijn: Yannick, Jesse, Marnix, Olivier, Florian, Fabian, Tobias, Sebastiaan, Julian, Maarten, Merijn, Julius, Thijmen, Jasper, Wouter, Floris, Matthijs, Ruben.
Over Hugo... leuke naam! Ik ken een Hugo en zijn broer heet Yvo. Andere namen die ik er wel bij vind passen zijn: Yannick, Jesse, Marnix, Olivier, Florian, Fabian, Tobias, Sebastiaan, Julian, Maarten, Merijn, Julius, Thijmen, Jasper, Wouter, Floris, Matthijs, Ruben.