Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 13 oktober 2010 om 15:38
quote:VeroniqueVB schreef op 12 oktober 2010 @ 16:30:
Ik heb zelf één prachtig kindje die Sven heet!
Misschien een tip voor de vrouwen die nog geen leuke naam weten? Mijn leven is op een positieve manier veranderd sinds ik een kindje heb, echt een fantastisch leven!Is dat ook je echte naam? Zo ja, dan zou ik een nickchange overwegen. Je bent erg gemakkelijk googlebaar met telnr, mailadres enz.

donderdag 14 oktober 2010 om 12:14
donderdag 14 oktober 2010 om 21:55
quote:VeroniqueVanBerlo schreef op 12 oktober 2010 @ 16:30:
Misschien een tip voor de vrouwen die nog geen leuke naam weten? Mijn leven is op een positieve manier veranderd sinds ik een kindje heb, echt een fantastisch leven!quote:VeroniqueVanBerlo schreef op 14 oktober 2010 @ 16:23:
Mijn kindje heet Carl Maar ik vind Sven ook een hele mooie naam!Dus je hebt één kind dat Sven heet maar eigenlijk Carl??

Mijn kindje heet Carl Maar ik vind Sven ook een hele mooie naam!Dus je hebt één kind dat Sven heet maar eigenlijk Carl??
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:56
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 20:43:
oww ik zoek ook nog een jongensnaam!
Zoontje is in februari geboren, komende februari komt er een broer of zus. Meisjesnaam is het probleem niet, maar jongensnaam...... gek word ik ervan......
Wat is de naam van je zoontje en welke eisen heb je??
Maakt het zoeken iets makkelijker
oww ik zoek ook nog een jongensnaam!
Zoontje is in februari geboren, komende februari komt er een broer of zus. Meisjesnaam is het probleem niet, maar jongensnaam...... gek word ik ervan......
Wat is de naam van je zoontje en welke eisen heb je??
Maakt het zoeken iets makkelijker
dinsdag 19 oktober 2010 om 21:27
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 21:05:
Oh Cejo, ik wil de naam niet zeggen hier ivm privacy, dus vandaar dat het lastig zoeken is voor jullie......
Ik lees wel gewoon mee en probeer ideetjes op te doen. Dank je wel hoor!! Misschien kun je wat namen noemen die je leuk vindt? Dan weten we een beetje in welke richting we moeten zoeken.
Oh Cejo, ik wil de naam niet zeggen hier ivm privacy, dus vandaar dat het lastig zoeken is voor jullie......
Ik lees wel gewoon mee en probeer ideetjes op te doen. Dank je wel hoor!! Misschien kun je wat namen noemen die je leuk vindt? Dan weten we een beetje in welke richting we moeten zoeken.
dinsdag 19 oktober 2010 om 22:52
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 21:05:
Ik lees wel gewoon mee en probeer ideetjes op te doen. Dank je wel hoor!!
okee snap ik.
maarre hoeveel lettergrepen,origine, welke beginletter wel of niet.
of maakt het je niks uit.
Ik lees wel gewoon mee en probeer ideetjes op te doen. Dank je wel hoor!!
okee snap ik.
maarre hoeveel lettergrepen,origine, welke beginletter wel of niet.
of maakt het je niks uit.
dinsdag 19 oktober 2010 om 23:28