Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Heerlijk RW, geniet van je dagje uit. Lief van je moeder.

Uma gefeliciteerd met je goeie echo uitslag. Enne...meisje nog steeds idd??

Mooi hoor Viool, je verhaal. Heerlijk hè, dat je je eigen kersje gezond en wel in je armen hebt liggen nu.

Rikst, mooie datum om te bevallen!!!!!!

Oudste zit sinds kort op rugby. Hij vindt het geweldig, maar oh wat is 'ie dan ineens nog een ukkie, als enige 7-jarige tussen allemaal jongens van 8-13 jaar. Hij traint fanatiek mee hoor, erg leuk.
Amalia, hoe was de nacht? Heb je het geprobeerd, dat half uur huilen of was het niet nodig?

Ik zou het moeilijk vinden, aan de andere kant, als Lmeisje ook meerdere keren per nacht gaat vragen ga ik misschien ook wel wat meer experimenteren. Zo lang het bij 1 x /nacht blijft geef ik haar gewoon. Ze is nu wel af en toe eventjes wakker door verkoudheid, maar dan pruttelt ze alleen wat en valt ze weer in slaap, of ik geef haar even haar speentje. Lukt tot nu toe goed.
Het was niet nodig, ze kwam pas om 5 uur. Nou dat vind ik prima, want ik voed haar rond kwart over 8 en ze gaat er half 9/kwart voor 9 in. Logisch dat je dan om 5 uur honger hebt.

Ik heb geprobeerd haar om half 11 nog te wekken voor een flesje (3 avonden gedaan) maar dan drinkt ze 30 cc, schiet ook niet op.

Maar ze had gisteren haar prikken gehad, dus deze nacht is natuurlijk anders dan normaal. Al hoop ik dat deze trent zich doorzet

Oooh wat heerlijk een dagje Amsterdam ZONDER kinderen. Zwijmel zwijmel, kijk ik ook naar uit. En zo heerlijk door de week. Super.

Jemig, ik wil of ziek worden of me nu weer normaal voelen. Ik heb een hoofd alsof er een deken ingepropt zit, en als ik kijk van het ene punt naar het andere duurt het een kwart seconde voordat mijn hersenen dat door hebben en ik me kan focussen. Niet normaal. Mss te vast geslapen vannacht? Heb als een blok van half 11 tot 4 ongeveer geslapen. Toen hoestte A en schrok ik wakker. Maar ze viel meteen weer in slaap. Ik lag wel een beetje te draaien daarna.

Wil me zo graag weer normaal voelen .

Pff gisteren weer helemaal mis met oudste. Ik was echt in tranen gisteravond. Vermoeidheid werkt niet mee natuurlijk dan.

Ik ga nu proberen met te focussen om de Triple P folder door te nemen en How 2 talk 2 Kids. Dan daar maar eens uit kiezen of het wat is om toe te passen met hulp.

Mijn nadeel/ voordeel is de vorige ervaring met mviool dar hij na 1 jaar doorsliep. Aan de ene kant is het slaapgebrek een gevoelig punt.. Zelfs een aantal jaar later heb ik er moeite mee dat ik snachts verstoord wordt, soort doorslaap- must aan overgehouden anderzijds schuif ik me nu al in gedachten een jaar opzij en voor een baby voelt okee, het is een fase ...

Maar ik bewonder ook wel de houding van Amalia, gewoon wat rxperimenteren met de nachtvoeding ( die kv ) of methode van cb.

Wie weet over paar maanden ook optie voor mii.

Oviool is nogsteeds hangerig. Ik ook. Man is ziek thuis. Ik heb geen zin mn haar te doen en op te maken en zo ...
Och Amalia ! Oudste is echt aan het rommelen he.

Oh dat hoofd dat ken ik, of het heerst nu of het is de bv en slaapgebrek fase. Ik weet t ook even niet meer.

@rw zonder j nog makkelijker winkelen!

Geniet ervan..
Wat leuk, Sardegna, rugby! Stoer, dat hij zo fanatiek mee doet ook! Hebben jullie trouwens al bedacht waar jullie volgende week naar toe gaan?

Mooie datum idd vandaag! Denk alleen dat het hem niet gaat worden....

Amalia, 5 uur is prima dan idd! Super hoor! Hopelijk blijft het zo!

En wat rot toch van oudtse... Ben benieuwd of je de folders iets vindt en wat je evt vervolgstappen zijn. Ik vind het sneu, hoor...

Niet alleen voor hem, maar ook voor jou. Je klinkt altijd zo positief en lekker in de weer met de kids....Dan is dit gewoon echt niet leuk.

En...beterschap...bluh, waardeloos zo'n "dekenhoofd"

Viool, julle ook beterschap daar. Mmm, echt ziekenboeg bij jullie....

RW, wat lief van je moeder! Ooooo, ik ben ook jaloers! Lekker kinderloos shoppen! Jippieieieieieieieieieie!

O, volgens mij is het bijna droog! Snel even op mijn fietsje naar de winkel! Vanavond komt oudste weer thuis. Alhoewel hij een heel rustig kind is, is het wel stil zonder hem. En ik vind het ook wel fijn nog even met elkaar te zijn. Nog even en dan is ons gezin weer heel anders....
Amalia en L Hoop voor jullie dat je iets aan de folders hebt. Misschien Aapje even mailen over haar triple P ervaringen? Wie weet heeft zij nog bruikbare tips.

Je weet nooit Rikst, het kan snel gaan ineens zo'n bevalling, je hebt nog tot 12 uur vanavond

Ik zou me ook graag weer normaal voelen, maar net als Viool zegt, het komt vanzelf, na een jaar ofzo. En als het eerder is is dat alleen maar meegenomen. Als borstvoeding moeder zit je wat langer vast geplakt aan je baby, maar dat heb ik er graag voor over. En als ik vergelijk hoe ik me nu voel en hoe 5 en 7 jaar geleden met oudste en middelste ben ik al bijna weer normaal te noemen Verschil met toen en nu is erg groot.

Rikst, ik zet wel even op hyves waar we heengaan.
Ik ga straks maar met de kinderen bij vriendin om man beetje te ontzien, het is hier te klein om je met de bende kids even terug te trekken en ik had ook 2 vriendjes uitgenodigd. Alleen jammer dat o en ik hangerig zijn. Twijfel tussen lopen ( 40 min ) of bus. Wandeling kan ook lekker zijn
.
Hahaha. Stiekum de iphone
@Amalia, had anderhalve week terug een pretecho, idd vanwege het geslacht maar ook om de druk wat van die 20wekn echo af te halen. Vond het nog spannender dan vorige keren, omdat er blijkbaar echt wat fout kan gaan (klinkt stom misschien, maar bedoel qua aanleg van het kindje... ivm miskraam destijds)

Knuffel voor jou, vind het zo rot voor je dat het met oudste niet lekker loopt.

En oh ja, het was nog steeds overduidelijk een meisje Ze deed d'r handen ervoor, maar het was al te laat hahaha.

Roze wolk wat relaxed zeg, zomaar even een dagje voor jezelf!! heb je nog wat leuks gekocht?

Sardegna, oudste op rugby?! Heftige sport zeg, en al helemaal tussen allemaal oudere kinderen!

Rikst mijn voorgevoel zegt dat je nu zo ongeveer gaat bevallen of aan het bevallen bent, dus zet hem op
Hihihi, ik hoop, dat je voorgevoel klopt, Uma!

Helaas geen 20-10-2010, maar ik ben met de 21e ook heeeel tevreden, hoor!

En zooo super, dat jij nu echt lekker kan gaan genieten!!
Shoppen was top! Echt mega veel gekocht, voor J 2 hele leuke setjes, 1 tuinbroek en een broek met bretels echt schattig!!!

En voor mezelf een rokje, 2 wollen vestjes, een heel leuk jasje soort colbertje (schrijf je dat zo? vind het wel leuk voor mijn werk er wat netter uit te zien) en nog een soort wollen jurkje dus helemaal geslaagd!

o ja en ik mocht een tas uitzoeken voor mijn verjaardag van mijn moeder en heb een hele gave desigual tas gekocht echt zo mooi is ie!

rikst helaas niet bevallen vandaag maar inderdaad morgen is ook mooi toch!!!

amalia moeilijk hoor met je zoon hoe gaat je man er mee om?

een knuffel voor alle zeer vermoeiende dames het is een wazige wereld als je chronisch slaapgebrek hebt!!!

Ik moest er vanacht om 1 en 3 uur uit voor oudste (rede onduidelijk) en om 6 uur was j wakker. gelukkig geeft shoppen energie
Leuk RW! Wat voor wollen vestjes ? Het klinkt zo lekker warm ook zoiets zoek ik ook !

Leuk dat je zo geslaagd bent en dat je er energie van krijgt.
Ben jaloers RW!!

Oudste had een topdag vandaag was heel gezellig! Ben er helemaal blij om, was gisteravond echt in tranen.

100% aandacht, op alles reageren (positief dus he, als hij wat vraagt meteen op in gaan). Vergt energie, maar het werkt goed. Althans vandaag En steeds een boos kwaad kind vergt nog meer energie. Nu even flink investeren, maar dat is goed. En heerljk dat we daar volgende week samen de tijd voor hebben.

Goed, alweer bijna half 11, snel naar bed.
Fijn Amalia ! Ik hoop dat het een goeden greep is bij hem ( heerlijk altijd als je er achter komt wat werkt )

ik begin mn vaatwasser te missen. 9 van de 10 keer staat de afwas op me te wachten en dat is zooo niet relaxed je huiskamer in lopen
Irritant ja zonder vaatwasser

Vannacht kwart voor 5, hoera!

En daarna kwart voor 7, waar sloeg dat op???
Oh dat ken ik. Dat doet o de laatste tijd. Half 2 half 5 half 7 !!
In het kader van een herfstvakantie vol nachtrust
Er kwamen net 2 jongens huilerig de kamer binnen, het taartbeslag " was een beetje" gevallen...

Heerlijk toch dat ik mij altijd psychisch voorbereid op bakdag

zooo lekker langs mn keukenkastjes, vloer, ..vooral tussen kieren ( lang leve oudbouw )
Ach, moesten de jongens poetsen... En nieuw beslag, bakdag kan zo lekker lang duren.... Heerlijk, geur van versgebakken taart in huis. Of ruik je alleen maar schoonmaakmiddel

Leuk RW, allemaal nieuwe spullen.

Rikst? D-day vandaag!

kwart voor 5 is idd prima Amalia (hier was het half 5 trouwens), maar waarom doet ze dan kwart voor 7? Gek meisje.

Vanavond avondje meedraaien op nieuwe werk, omdat ik er volgende week niet ben, en de week daarna is het alweer november. Ieks, wat gaa de tijd ineens snel. Nou ja, is ook wel fijn eigenlijk, worden de babies lekker snel groter

Mijn meisje ligt al ruim 2 uur te slapen, dat is uniek voor haar doen. Ze valt nl heel makkelijk in haar bedje in slaap overdag, maar is 9 vd 10 keer na drie kwartir/uurtje weer wakker. Heerlijk zo'n lang slaapje, beter voor haar humeur ook.

Ze heeft trouwens al verschillende dingen maatje 68 aan nu, ze is echt groot aan het worden! Ze vult ook bijna het hele aankleedkussen en de kinderwagenbak nu.
Wat fijn dat oudste weer goeie dagen heeft Amalia! Vermoeiend zo ja, kleuter is bijna vermoeiender dan baby op deze manier?
Groot sardegna 68 !! Ik vond o vandaag al groot in de box. Een heel eind ineens

ik geniet er ook van, dat is het leuke. Tuurlijk baby is zoooo lief maar eigenlijk is alles leuk en dus geniet ik er van dat ze lekker groeit en zelfs al is ze een uk- dat prille is er echt vanaf !

Het ruikt hier heeeeeeerlijk.

En ik neem o mee naar vriendin. Ik werd even heel vrolijk van mans voorstel om samen anders even in stad te eten met vriendin zonder o maar na mijn eerste enthousiasme dacht ik toch

neeee.

Wel ga ik denk ik toch dansen. Ik mis het en het is een goede oefening voor werk... Ehm... Als ik oppas ga vinden dat is nog lastig
Update: ik ben stad in gefietst! Man is met o en 4 jongens even een uurtje! Ik vind het lekker, al voel ik me niet heel rustig toch leuk. Dag!
Meld!

Verder is het hier vandaag echt mijn niet-dag!

Bluhg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven