IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
dinsdag 2 november 2010 om 20:28
@rhona: Wat rot zeg dat je even niet op één lijn zit met je man. Ik hoop dat jullie er uit komen met jullie gesprek.
Wij hebben niet persé sex rond de iui. Het schijnt wel goed te zijn i.v.m. een orgasme volgens onze fertiliteitsarts. Dan trekt je baarmoeder samen ofzo. Maar zodra ik ook maar een beetje het gevoel hebben dat we sex hebben om zwanger te raken, lukt het toch niet! Dus... wij doen het alleen als we zin hebben, dat is echt veel fijner!
Ik zit op dit moment een beetje in een dip... Had een goed gevoel, maar nu... Ik heb de hele dag al van die ongesteldheids buikpijn. Mijn hele kin zit vol pukkels en voel nu ook nog een ontzettende hoofdpijn opkomen! K*T!! Gaat het deze maand alwéér mis??? Sorry hoor dat ik zo zit te klagen maar moet het even kwijt. Heb ook weer geprikt, lijkt dan zo zinloos als je bang bent dat het toch misgaat.
Hoop natuurlijk dat het bij jullie allemaal goed gaat.
Wij hebben niet persé sex rond de iui. Het schijnt wel goed te zijn i.v.m. een orgasme volgens onze fertiliteitsarts. Dan trekt je baarmoeder samen ofzo. Maar zodra ik ook maar een beetje het gevoel hebben dat we sex hebben om zwanger te raken, lukt het toch niet! Dus... wij doen het alleen als we zin hebben, dat is echt veel fijner!
Ik zit op dit moment een beetje in een dip... Had een goed gevoel, maar nu... Ik heb de hele dag al van die ongesteldheids buikpijn. Mijn hele kin zit vol pukkels en voel nu ook nog een ontzettende hoofdpijn opkomen! K*T!! Gaat het deze maand alwéér mis??? Sorry hoor dat ik zo zit te klagen maar moet het even kwijt. Heb ook weer geprikt, lijkt dan zo zinloos als je bang bent dat het toch misgaat.
Hoop natuurlijk dat het bij jullie allemaal goed gaat.
dinsdag 2 november 2010 om 20:41
dinsdag 2 november 2010 om 23:11
Ohnee Piplily, ik hoop het niet voor je!
Wat is het toch slopend, de hele tijd maar voelen en denken dat je wat voelt of niks voelt, om gek van te worden!
Als ik een positieve test heb, hoef ik geen pregnyl nee; en dan overmorgen iui. Ook als ik morgen een positieve test heb. Als dat niet zo is, dan moet ik morgenavond prikken en dan vrijdag iui.
Slaap lekker allemaal!
Wat is het toch slopend, de hele tijd maar voelen en denken dat je wat voelt of niks voelt, om gek van te worden!
Als ik een positieve test heb, hoef ik geen pregnyl nee; en dan overmorgen iui. Ook als ik morgen een positieve test heb. Als dat niet zo is, dan moet ik morgenavond prikken en dan vrijdag iui.
Slaap lekker allemaal!
dinsdag 2 november 2010 om 23:31
hoi hoi
Ben er ook nog! Ik voel nog steeds niet zoveel. Volgende week vrijdag (de 12e) krijg ik weer een echo, ben heel benieuwd, maar ook nog steeds stik onzeker. Ik ben niet misselijk, mijn borsten voelen niets anders aan. Ik heb alleen last van m'n darmen. Dan weer moeilijke stoelgang, maar dan een uur later kan ik er bijna niet op tijd komen zeg maar... Had verwacht dat ik als ik eenmaal zwanger zou zijn, me helemaal zwanger zou voelen. Maarreh... tja, ik voel me niet echt anders dan anders. Ben nog steeds heel bang dat het alsnog fout gaat, dus zal zoooooooooo blij zijn als die eerste 12 weken om zijn. Kan helaas nog steeds niet helemaal genieten. Stom he... Maar dat hebben meer dames heb ik hier en daar al wel gehoord. Oh ja, wat ik wel heb zijn steken in mijn lies als ik me bijvoorbeeld uitrek of een onverwachte beweging maak. En soms moet ik aan einde van de middag heel erg boeren...
Succes allemaal, Liefs Puck
Ben er ook nog! Ik voel nog steeds niet zoveel. Volgende week vrijdag (de 12e) krijg ik weer een echo, ben heel benieuwd, maar ook nog steeds stik onzeker. Ik ben niet misselijk, mijn borsten voelen niets anders aan. Ik heb alleen last van m'n darmen. Dan weer moeilijke stoelgang, maar dan een uur later kan ik er bijna niet op tijd komen zeg maar... Had verwacht dat ik als ik eenmaal zwanger zou zijn, me helemaal zwanger zou voelen. Maarreh... tja, ik voel me niet echt anders dan anders. Ben nog steeds heel bang dat het alsnog fout gaat, dus zal zoooooooooo blij zijn als die eerste 12 weken om zijn. Kan helaas nog steeds niet helemaal genieten. Stom he... Maar dat hebben meer dames heb ik hier en daar al wel gehoord. Oh ja, wat ik wel heb zijn steken in mijn lies als ik me bijvoorbeeld uitrek of een onverwachte beweging maak. En soms moet ik aan einde van de middag heel erg boeren...
Succes allemaal, Liefs Puck
woensdag 3 november 2010 om 07:37
hier ben ik weer ik zag het gisteren allemaal niet meer zitten heb vanaf 20:00uur tot een uur of 2 vanacht buikpijn gehad nu is het weer zo goed als weggetrokken ik wordt hier zo onzeker van heb gisteren flink gehuild in bed ik wil niet ongesteld worden ik hoop dat het vals alarm was maar zit er nu ff helemaal doorheen
woensdag 3 november 2010 om 08:58
hoi allemaal,
nou we hebben een gesprek gehad. hij heeft dus echt niet zoveel zin meer in het hele zwanger wordt gedoe. had niet eens zo zeer met de sex te maken. we hebben besloten het een tijdje te laten rusten.
tis even niet anders.....
verder voel ik nu wel wat....tis heel raar, maar af en toe voelt het of mijn onderbuik klopt....gisteraaf had ik ook wat steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. niet pijnlijk, maar een beetje zeurderig en op de 1 of andere manier vond ik het een prettig gevoel! echt heel raar allemaal.
de steekjes en krampjes die ik nu voel zijn echt heel anders dan de vorige keer, dus ik heb stiekem toch goede hoop.
@girly: misschien was het juist een buikpijn die aankodigt dat je baarmoeder zich gaat sluiten ofzo.....ik weet het niet hoor, ik lul ook maar wat. je krijgt van mij in ieder geval een hele dikke knuffel! en voor jou vandaag een extra kaarsje!
@puck, vechtertje en jill:
wat ontzettend tof om zo af en toe eens te horen hoe het met jullie gaat.
allemaal kussies en knuffels
nou we hebben een gesprek gehad. hij heeft dus echt niet zoveel zin meer in het hele zwanger wordt gedoe. had niet eens zo zeer met de sex te maken. we hebben besloten het een tijdje te laten rusten.
verder voel ik nu wel wat....tis heel raar, maar af en toe voelt het of mijn onderbuik klopt....gisteraaf had ik ook wat steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. niet pijnlijk, maar een beetje zeurderig en op de 1 of andere manier vond ik het een prettig gevoel! echt heel raar allemaal.
de steekjes en krampjes die ik nu voel zijn echt heel anders dan de vorige keer, dus ik heb stiekem toch goede hoop.
@girly: misschien was het juist een buikpijn die aankodigt dat je baarmoeder zich gaat sluiten ofzo.....ik weet het niet hoor, ik lul ook maar wat. je krijgt van mij in ieder geval een hele dikke knuffel! en voor jou vandaag een extra kaarsje!
woensdag 3 november 2010 om 08:58
hoi allemaal,
woensdag 3 november 2010 om 09:18
Aaaaaaaah Puck, frustrerend he? Je bent zo lang bezig om zwanger te worden, allemaal vervelende onderzoeken gehad enz. Dan is het zover en durf je gewoon niet blij te zijn of te genieten. Ik herken het helemaal. Ik voel dus ook niets.
Geen gespannen borsten, niet moe, niet misselijk, geen last van geurtjes, niets!
Ik heb wel regelmatig de hik, en die stoelgang herken ik ook een beetje. In het begin kon ik wel 3x per dag, maar nu is dat alweer een stuk minder. Maar of dat nu echt kwalen zijn???
Ik ben soms heel bang dat er gewoon niets in mijn buik zit.
Mijn verstand weet wel dat ik de 6 positieve testen moet geloven maar toch....
Ik kijk echt zo uit naar de eerste echo, hoop dat ik het dan een beetje meer durf te geloven. Het duurt voor je gevoel zo lang, die eerste 12 weken.
Geen gespannen borsten, niet moe, niet misselijk, geen last van geurtjes, niets!
Ik heb wel regelmatig de hik, en die stoelgang herken ik ook een beetje. In het begin kon ik wel 3x per dag, maar nu is dat alweer een stuk minder. Maar of dat nu echt kwalen zijn???
Ik ben soms heel bang dat er gewoon niets in mijn buik zit.
Mijn verstand weet wel dat ik de 6 positieve testen moet geloven maar toch....
Ik kijk echt zo uit naar de eerste echo, hoop dat ik het dan een beetje meer durf te geloven. Het duurt voor je gevoel zo lang, die eerste 12 weken.
woensdag 3 november 2010 om 10:57
Ik voelde afgelopen dagen 's middags en 's avonds iets druk in mijn linkeronderbuik.. Nu wat zeurderig gevoel in onderbuik, maar ook voor mij is ongesteldheid nog helemaal niet ter sprake en daarbij heb ik er nooit last van voor ik ongesteld wordt..Ik weet niet wat ik moet voelen als ik zwanger ben, dus maakt me niet onzeker...Nog 9 dagen...
@Girly; voor jou is het ook nog veel te vroeg om ongesteld te worden toch?? Maak je niet druk, is nog geen reden voor en ga afleiding zoeken.. Je maakt jezelf gek!
@Jill en Puck; fijn iets van jullie te horen.. Kan me voorstellen hoe dat moet voelen.. Je wilt bevestiging dat het goed is.. Hopelijk is de komende echo weer goed en gaat jullie buikje langzaam wat groeien.. Succes!
@Rhona.. Heavy een tijdje rustig aan doen, maar als het beter is voor je relatie, zou ik het ook zeker doen.. Wie weet ben je nu wel 'gewoon' zwanger!
@Piplilly; hoe gaat het vandaag?? Is de buikpijn gezakt?
@Roos; ben zoooo benieuwd!!
@Stephanie; Ik vind het al lastig om 36uur van te voren mijn afspraken om te gooien, jij moet dat mogelijk op het laatste moment nog!! Succes!!
@Sbanani; is je tas al af?? ben benieuwd
@Girly; voor jou is het ook nog veel te vroeg om ongesteld te worden toch?? Maak je niet druk, is nog geen reden voor en ga afleiding zoeken.. Je maakt jezelf gek!
@Jill en Puck; fijn iets van jullie te horen.. Kan me voorstellen hoe dat moet voelen.. Je wilt bevestiging dat het goed is.. Hopelijk is de komende echo weer goed en gaat jullie buikje langzaam wat groeien.. Succes!
@Rhona.. Heavy een tijdje rustig aan doen, maar als het beter is voor je relatie, zou ik het ook zeker doen.. Wie weet ben je nu wel 'gewoon' zwanger!
@Piplilly; hoe gaat het vandaag?? Is de buikpijn gezakt?
@Roos; ben zoooo benieuwd!!
@Stephanie; Ik vind het al lastig om 36uur van te voren mijn afspraken om te gooien, jij moet dat mogelijk op het laatste moment nog!! Succes!!
@Sbanani; is je tas al af?? ben benieuwd
woensdag 3 november 2010 om 11:20
@i31: Ik moet normaal 8 November ongesteld worden ik heb elke dag wel mijn afleiding hoor haha maar was gewoon even een vraagje ik heb ook het ziekenhuis gebeld die gaven mij 2 antwoorden:1 Sluiting baarmoeder klaar maken voor de zwangerschap antwoord 2: afstoting eitje en dus voorbereiding op menstruatie dus ja we wachten nog rustig 7 dagen af dan zitten mijn 14 dagen wachten erop dus op naar 10 November
woensdag 3 november 2010 om 15:11
@i31: De buikpijn is inderdaad gezakt gelukkig. Maar nog wel paar pijnlijke dikke pukkels op m'n kin!
Ik weet ook niet hoe het voelt om zwanger te zijn maar des te beter hoe het voelt als mijn ongesteldheid er aan komt. Dus ik maak me toch een beetje zorgen als ik steeds steken in mijn buik voel. Ben zelfs met een warme kruik gaan slapen.
Maarja misschien is het wel een goed teken nu ik vandaag weer weinig voel! Voor mij ook nog 9 dagen...
@Rhona: Vind ook dat je relatie er niet onder moet lijden. Goed dat jullie samen een keus maken om even wat afstand te nemen. Wij hebben besloten dat ook te doen als het deze keer niet lukt. Dan zijn we er even helemaal klaar mee voor dit jaar!
@Girly: Ehm... Ik kies voor optie 1!!!
Ik weet ook niet hoe het voelt om zwanger te zijn maar des te beter hoe het voelt als mijn ongesteldheid er aan komt. Dus ik maak me toch een beetje zorgen als ik steeds steken in mijn buik voel. Ben zelfs met een warme kruik gaan slapen.
Maarja misschien is het wel een goed teken nu ik vandaag weer weinig voel! Voor mij ook nog 9 dagen...
@Rhona: Vind ook dat je relatie er niet onder moet lijden. Goed dat jullie samen een keus maken om even wat afstand te nemen. Wij hebben besloten dat ook te doen als het deze keer niet lukt. Dan zijn we er even helemaal klaar mee voor dit jaar!
@Girly: Ehm... Ik kies voor optie 1!!!
woensdag 3 november 2010 om 16:41
@Piplilly haha ja ik ook wel maar ja moet nog 7 dagen he vanaf vandaag de tijd begint op te schieten Jij hebt dus ook tussen door buikpijn vreemd allemaal he zo heb je buikpijn en dan heb je weer nergenst last van. Ik heb nu van de keer nog geen last van pukkeltjes dat is anders wel elke maand mischien ook een goed voor teken ik weet het ook allemaal niet, ik laat de 7 dagen nog even zijn beloop gaan en we wachten het allemaal wel af tot 10 november wij moeten op dezelfde dag testen SPANNEND!!!!!
@Roos hoe staat het ervoor bij jou jij mag al bijna gaan testen heb je al een vermoeden hoe of wat??? ben zo benieuwd
voor de rest van de meiden heel veel succes
@Roos hoe staat het ervoor bij jou jij mag al bijna gaan testen heb je al een vermoeden hoe of wat??? ben zo benieuwd
voor de rest van de meiden heel veel succes
woensdag 3 november 2010 om 17:33
@piplilly; heb ik het verkeerd staan in het schema?? Jij hebt op dezelfde dag is girly IUI gehad toch?Woendag testen toch?
Ik voelde straks wat zeurderige buikpijn, is inmiddels weer helemaal over.. Voel nu helemaal geen steken, maar was de vorige keer misschien ook dichter tegen menstruatiedagen aan.. Barst wel van de pukkels, maar dat heb ik ook wel vaker..
Ik hoop zo dat Roos een goede voorzet geeft en zwanger is... ben zoo benieuwd of er vandaag nog steeds niet aan het handje is...
Ik voelde straks wat zeurderige buikpijn, is inmiddels weer helemaal over.. Voel nu helemaal geen steken, maar was de vorige keer misschien ook dichter tegen menstruatiedagen aan.. Barst wel van de pukkels, maar dat heb ik ook wel vaker..
Ik hoop zo dat Roos een goede voorzet geeft en zwanger is... ben zoo benieuwd of er vandaag nog steeds niet aan het handje is...
woensdag 3 november 2010 om 17:50
@Jill, Puck en Vechtertje, echt fijn om wat van jullie te horen!!!
Ff een vraagje aan jullie, wat voelde jullie op dag 12 t/m 14??? de dagen dat ongi uitbleef?
@Girly, ja vrijdag is dag 14 maar als ik dan nog niet ongi ben dan test ik denk ik nog niet, zaterdag wil ik dat doen...
@i31, Ik hoop ook echt dat ik een goede voorzet geef natuurlijk en dat er na mij vele volgen!!! Liefst allemaal maar dat is wel wat veel gevraagt, maar ik durf nog steeds niet echt heel erg te hopen maar toch heb ik stiekem een goed gevoel over deze keer. Dag 12 is bijna om... nog niets en ook nog steeds geen ongi buik pijn wat ik anders sowiso heb, ook paar dagen ervoor al... voel wel van alles, steekje hier en daar maar het is geen ongi pijn.
@StephanietjeG hoe gaat het nu? wanneer de inseminatie?
Ff een vraagje aan jullie, wat voelde jullie op dag 12 t/m 14??? de dagen dat ongi uitbleef?
@Girly, ja vrijdag is dag 14 maar als ik dan nog niet ongi ben dan test ik denk ik nog niet, zaterdag wil ik dat doen...
@i31, Ik hoop ook echt dat ik een goede voorzet geef natuurlijk en dat er na mij vele volgen!!! Liefst allemaal maar dat is wel wat veel gevraagt, maar ik durf nog steeds niet echt heel erg te hopen maar toch heb ik stiekem een goed gevoel over deze keer. Dag 12 is bijna om... nog niets en ook nog steeds geen ongi buik pijn wat ik anders sowiso heb, ook paar dagen ervoor al... voel wel van alles, steekje hier en daar maar het is geen ongi pijn.
@StephanietjeG hoe gaat het nu? wanneer de inseminatie?
woensdag 3 november 2010 om 18:00
@i31, hahaha lief dat je dat zegt! Ja vind het ook erg spannend, maarja eerst ff gauw vrijdag worden:)
Maar ik duim ook nog steeds voor jou en de rest hoor, hoop echt dat het onze maand is allemaal!!!
Heb de kerstboom nog niet opgezet haha lekker de stad in geweest en morgen hele dag werken, vrijdag smiddags werken dus dan is het zo zaterdag maarja als ik ongi wordt op mijn werk dan moet ik me wel inhouden maargoed gewoon niet ongi worden dus!
Maar ik duim ook nog steeds voor jou en de rest hoor, hoop echt dat het onze maand is allemaal!!!
Heb de kerstboom nog niet opgezet haha lekker de stad in geweest en morgen hele dag werken, vrijdag smiddags werken dus dan is het zo zaterdag maarja als ik ongi wordt op mijn werk dan moet ik me wel inhouden maargoed gewoon niet ongi worden dus!
woensdag 3 november 2010 om 18:08
woensdag 3 november 2010 om 18:24
@i31 Ik voel het ook altijd aankomen is nog nooit anders geweest voel ook mijn eisprong 9 van de 10 keer dus dat is altijd wel fijn als ik het voel aankomen dan weet ik waneer ik er rekening mee moet houden dat ik ongi wordt
@Roos Wat spannend zeg ik ben zo benieuwd ik hoop echt dat het zo mag zijn bij jou zou echt mooi zijn een mooie afsluiter van 2010
@Piplilly Jij hebt toch ook vorige week Woensdag IUI gehad dus dan is het nog 7 dagen wachten hee in plaats van 9 dagen of zijn ze mis in het schema??
en natuurlijk voor alle andere dames ook hoop voor iedereen dat we het jaar 2011 zwanger in mogen gaan zou een geweldige afsluiter zijn
@Roos Wat spannend zeg ik ben zo benieuwd ik hoop echt dat het zo mag zijn bij jou zou echt mooi zijn een mooie afsluiter van 2010
@Piplilly Jij hebt toch ook vorige week Woensdag IUI gehad dus dan is het nog 7 dagen wachten hee in plaats van 9 dagen of zijn ze mis in het schema??
en natuurlijk voor alle andere dames ook hoop voor iedereen dat we het jaar 2011 zwanger in mogen gaan zou een geweldige afsluiter zijn
woensdag 3 november 2010 om 18:57
@i31 en Girly: Ik zou inderdaad op woensdag moeten testen normaal gesproken maar de gynaecoloog gaf aan dat ik twee dagen later moet testen omdat ik met pregnyl spuit na de iui. Dat zou een valse positieve uitslag kunnen geven... Ik vind het wel erg ver weg hoor! Vrijdag over een week pas, pfff. Dus Girly, je hebt 2 dagen voorsprong, spannend hè???
@Roos146: Duim voor je dat het RAAK mag zijn!! Spannend zeg!
@Roos146: Duim voor je dat het RAAK mag zijn!! Spannend zeg!
woensdag 3 november 2010 om 19:02
Hoi,
ik ga vanavond pregnyl spuiten en heb vrijdag iui. Heb er wel een goed gevoel over omdat ik dan volgens m'n eigen berekening een eisprong heb.
Ik heb net een ovulatietest gedaan en die was dus negatief.
Ik leef zo met jullie mee!! Ik werd op de 17e dag pas ongesteld en had geen bruine afscheiding vantevoren zoals ik normaal altijd heb!
Heb maar weer een smoesje verzonnen voor m'n werk...
Jullie moeten het meteen laten weten als er nieuws is hè, ben ZO benieuwd, spannend!!!!
Heel veel sterkte, ik duim.
ik ga vanavond pregnyl spuiten en heb vrijdag iui. Heb er wel een goed gevoel over omdat ik dan volgens m'n eigen berekening een eisprong heb.
Ik heb net een ovulatietest gedaan en die was dus negatief.
Ik leef zo met jullie mee!! Ik werd op de 17e dag pas ongesteld en had geen bruine afscheiding vantevoren zoals ik normaal altijd heb!
Heb maar weer een smoesje verzonnen voor m'n werk...
Jullie moeten het meteen laten weten als er nieuws is hè, ben ZO benieuwd, spannend!!!!
Heel veel sterkte, ik duim.
woensdag 3 november 2010 om 19:21
woensdag 3 november 2010 om 19:36