De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Maar waarom heeft Janice dan zo'n pishekel aan Daphne dan, wat is daar gebeurd??
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 13:06:

[...]





Als ik jou was zou ik mij toverstaffen. Dan moet je echt lelijker tegen me doen, wil ik op dat ding klikken
Alle reacties Link kopieren
Wauw Xaloy, gefeliciteerd!



En Robbie.. moest even omschakelen.

Zondag bij X-factor Britain de come back van Take That! in originele samenstelling gekeken.

En eerlijk is eerlijk, ze waren best goed (en oud geworden, ).
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Suze02 schreef op 16 november 2010 @ 13:02:

[...]





Oh, dat geloof ik best. Ik vind haar op tv (nou ja, bij dat top model gedoe) weinig inspirerend maar ik geloof best dat ze irl mooi is. En volgens mij kan je ook vreselijk met haar lachen.



nou, echt niet.

ze schreef ooit een column voor de viva, lang, lang geleden.

wat een treurigheid, vooral toen ze kinderen kreeg.

ik geloof dat ze haar toen verbannen hebben naar drakenvlieg.



een column staat me bij: dat ging over het feit, dat wanneer zij op een klok keek, dat er dan ALTIJD dubbele cijfers stonden.....

23.23u. dat soort dingen..

en daar een halve pagina over doorgaan.

OMG, ik erger me er nog aan, maar dat moge duidelijk zijn....
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:28:

[...]





Nee, ik ook niet. En die arme dansers en jury maar verplicht moeten doen alsof het ze een hol kon schelen, hahaha.



Janice zat zich ook dood te vervelen en was een paar keer not amused met Daphne.



Zo dan, inderdaad! Daarom keek ze zo chagrijnig, uit verveling.

Genante vertoning vond ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:07:

[...]





Ben ik verplicht het eens te zijn als ik hier mee schrijf, want dan bok ik op Ja, ik vind het leuk om dan over zo'n persoon ook te bitchen net als over Bastiaan van Schaik die zichzelf uberstylist noemt, en dan zo op een bruiloft verschijnt:



[afbeelding]



Plaatjes plakken wordt bestraft



En nee, je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn. Liever niet zelfs. Maar ook niet weglopen als de antwoorden je niet bevallen. En wat je nu zegt over Bastiaan vind ik van een totaal andere orde dan wat je zei over de koeiememmen en ogen van Daphne. Het ene vind ik grappig en het andere vind ik treurig, onnodig krenkend, afzeikerig en zo niet chic.



En als je het één kan, snap ik niet dat je je verlaagt tot het ander. Mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:59:

[...]





Ja. Opbokken dus Zou ik toch bijna een plaatje plakken
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik wist wel dat dat belgje eruit ging.. toen dat stukje met haar kapsel kwam was het al duidelijk..
Ik vond de twee laatste jurken schitterend. Mooie lijn, mooie kleuren. Die Renée vind ik geen prettig type.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:14:

[...]





Plaatjes plakken wordt bestraft



En nee, je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn. Liever niet zelfs. Maar ook niet weglopen als de antwoorden je niet bevallen. En wat je nu zegt over Bastiaan vind ik van een totaal andere orde dan wat je zei over de koeiememmen en ogen van Daphne. Het ene vind ik grappig en het andere vind ik treurig, onnodig krenkend, afzeikerig en zo niet chic.

.



Ik ben niet weggelopen!



Maar nu je het zo aankaart denk ik dat ik dat gevoel heb gekregen omdat die specifieke reclame een keer afgespeeld werd na de Pink Ribbon reclame en toen stond dat hoofd me ineens zo tegen. Daar kan DD natuurlijk niks aan doen, maar dat is een fout (vind ik) van degene die de reclame's achter elkaar plaatst op TV.



Ik zal er op letten het niet meer zo te doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 13:16:

Trouwens ik wist wel dat dat belgje eruit ging.. toen dat stukje met haar kapsel kwam was het al duidelijk..Ik begreep het niet helemaal, waarom zo moeilijk doen? En erom huilen? Maar goed, zit vast meer achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:18:

[...]





Ik ben niet weggelopen!





Ik zal er op letten het niet meer zo te doen.Kijk! Zo hoort dat!
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:18:

[...]





Ik ben niet weggelopen!



Maar nu je het zo aankaart denk ik dat ik dat gevoel heb gekregen omdat die specifieke reclame een keer afgespeeld werd na de Pink Ribbon reclame en toen stond dat hoofd me ineens zo tegen. Daar kan DD natuurlijk niks aan doen, maar dat is een fout (vind ik) van degene die de reclame's achter elkaar plaatst op TV.



Ik zal er op letten het niet meer zo te doen.



Wat onderdanig..meen je dat nou?

Je bepaalt toch zelf hoe en wat je schrijft?
*riskeert uitsluiting & doesn't give a f*ck.*

Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 16 november 2010 @ 13:20:

[...]





Wat onderdanig..meen je dat nou?

Je bepaalt toch zelf hoe en wat je schrijft?



Ja, maar ze heeft wel een punt, vind ik.

Dat is toch niet onderdanig?



Ik richt me voortaan wat meer op de uberstylist.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:18:

[...]





Ik ben niet weggelopen!



Maar nu je het zo aankaart denk ik dat ik dat gevoel heb gekregen omdat die specifieke reclame een keer afgespeeld werd na de Pink Ribbon reclame en toen stond dat hoofd me ineens zo tegen. Daar kan DD natuurlijk niks aan doen, maar dat is een fout (vind ik) van degene die de reclame's achter elkaar plaatst op TV.



Ik zal er op letten het niet meer zo te doen.



Dat ging makkelijk!



Nou, om mij hoef je er niet op te letten natuurlijk. Ik hoop alleen dat je het zelf ook zo ziet. En meer mensen op het forum. Dat je je mening ook op een leuke, onderbouwde manier kunt geven zonder direct te gaan afzeiken. Nynke gaf een goed voorbeeld met haar blog. Niet mis te verstaan, maar geen onvertogen (scheld)woord gevallen.
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:22:

[...]





Ja, maar ze heeft wel een punt, vind ik.

Dat is toch niet onderdanig?



Ik richt me voortaan wat meer op de uberstylist.



Op zich niks mis mee om nav feedback ergens op te letten.

Vond het grappig hoe je het schreef; alsof je een standje van de juf had gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 16 november 2010 @ 13:20:

[...]





Wat onderdanig..meen je dat nou?

Je bepaalt toch zelf hoe en wat je schrijft?Wat flauw. Onderdanig? We waren gewoon in gesprek hoor. Ik had geen zweep en zij was niet bang. Zo ziet een gewoon gesprek eruit. Zijn we misschien verleerd op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zitten hier dus....



En nu?
Touché
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 16 november 2010 @ 13:26:

[...]



Vond het grappig hoe je het schreef; alsof je een standje van de juf had gekregen.Dat kwam vast door de laatste zin.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 16 november 2010 @ 13:31:

Jullie zitten hier dus....



En nu?



Nu gaan we gokken hoe lang het topic nog blijft staan.



Ik denk dat het voor vanavond 20:00 uur weg is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:33:

[...]





Nu gaan we gokken hoe lang het topic nog blijft staan.



Ik denk dat het voor vanavond 20:00 uur weg is.





Waarom in hemelsnaam? We hebben het over het Britse koningshuis, kazerne Spermelo, de ogen van Daphne D. en de vermeende intoxicatie van Janice D. Wat kan hier nou in vredesnaam verwijderbaar aan zijn?



Wie hier komt om te rellen mag wat mij als doorbitch betreft linea recta omdraaien en lekker optiefen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 16 november 2010 @ 13:31:

Jullie zitten hier dus....



En nu?Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.
Alle reacties Link kopieren
@Danivo,



Sorry, dat doet het niet voor mij, qua sexifyen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven