NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Ja, sorry, Zon. Ik wilde me aanmelden voor jouw "project", maar toen zag ik het van die link ... helaas haak ik daarmee af.
PS ik wil wel gewoon vrienden blijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel mannelijke collega's EM maar heel weinig leuke helaas! .. nou ja, beter voor mijn reputatie
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 20:39:

Ja, sorry, Zon. Ik wilde me aanmelden voor jouw "project", maar toen zag ik het van die link ... helaas haak ik daarmee af.Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen Nick .... die mag je zelf verkrachten Zon. Johnny Depp is nog steeds de eerste gegadigde (Of Bart van TVOH maar hij is me geen ruzie met Twis waard)
Naomii, ik ben blij toe! Ik wil hem namelijk helemaal voor mezelf alleen.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:43:

[...]





Jij bent toch een goeie tweede!? Ehh...derde....nee vijfde!
Haha, ik heb viva gehackt! Kreeg eerst weer zo'n stomme dubbele post ... uit frustratie heb ik gewoon een paar keer snel achter elkaar op de knop gedrukt bij mijn derde reactie!
Deze was weer dubbel en niet de bedoeling.
gni gni E.M.
Alle reacties Link kopieren
Lieve EM ... kom je wat aandacht tekort schat?
Alle reacties Link kopieren
EM, sinds wanneer is topicvervuiling nodig?
Nee, druk genoeg hier, Naomii.



Zwup, juist niet nodig. Weet ik veel dat het zo extreem zou zijn. Bovendien ligt het deels aan viva, twee keer dubbele post.
Alle reacties Link kopieren
hallo stelletje sjansballen...zijn er nieuwe hengeltjes uitgedeeld??





haai zwup! hoe is t? wanneer mag ik je weer bezwangeren?
Alle reacties Link kopieren
Hé Frankie



Hoe is het? Vandaag een betere dag gehad?



Hier alles ok. Ik wil alleen mijn groepsgenoten slaan



Bezwangeren mag altijd Frankie Krijg ik dan nog steeds elke dag taartjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 20:44:

Ik wil geen Nick .... die mag je zelf verkrachten Zon. Johnny Depp is nog steeds de eerste gegadigde (Of Bart van TVOH maar hij is me geen ruzie met Twis waard)Pssssst...
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
ja, vandaag was n stuk beter...de hele dag italian job aan t spelen geweest in t zonnetje..ik was jason vanzelfsprekend..



je groepsgenoten slaan..dat klinkt niet best...



tuurlijk krijg je dan taart..er staan nu blueberry muffins in de oven..
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je dag beter was



Haha nee, we hebben nog steeds geen definitieve afspraak kunnen maken Dat is toch triest!



Die muffin klinkt heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Heeeeee Frankie!! How's life??





Twis, gaan we delen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven