NB deel 16
woensdag 17 november 2010 om 16:46
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
woensdag 17 november 2010 om 17:33
woensdag 17 november 2010 om 17:48
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
Maar....Maar.....Maar???
En nu?? Gaat het goed met hem?? Is er wat aan de hand?
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
Maar....Maar.....Maar???
En nu?? Gaat het goed met hem?? Is er wat aan de hand?
woensdag 17 november 2010 om 17:50
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen* Hoe is het gegaan? Of heeft hij er weer het zwijgen toe gedaan?
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen* Hoe is het gegaan? Of heeft hij er weer het zwijgen toe gedaan?
woensdag 17 november 2010 om 17:55
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 17:47:
[...]
Absoluut! Heb nog steeds geen concrete afspraak staan. Dat is toch te belachelijk voor woorden?!?! De presentatie is al binnen een week Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!
[...]
Absoluut! Heb nog steeds geen concrete afspraak staan. Dat is toch te belachelijk voor woorden?!?! De presentatie is al binnen een week Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!
woensdag 17 november 2010 om 17:57
Zag je onze reactie op die van Naomii?? Vrijwel tegelijk en bijna dezelfde inhoud (inclusief smiley )
Great minds think alike
Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.
Great minds think alike
Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.
woensdag 17 november 2010 om 17:58
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 17:55:
[...]
Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!
Ik hoop het ook....ik weet het niet. Anders stap ik bij het volgende college wel naar de docent toe. Je kan niet in een paar dagen zo'n presentatie in elkaar flasen.
Nette cijfers! Jammer dat die groepsopdracht dan een 6- is. Gelukkig wel binnen
[...]
Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!
Ik hoop het ook....ik weet het niet. Anders stap ik bij het volgende college wel naar de docent toe. Je kan niet in een paar dagen zo'n presentatie in elkaar flasen.
Nette cijfers! Jammer dat die groepsopdracht dan een 6- is. Gelukkig wel binnen
woensdag 17 november 2010 om 18:00
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 17:57:
Zag je onze reactie op die van Naomii?? Vrijwel tegelijk en bijna dezelfde inhoud (inclusief smiley )
Great minds think alike
Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.
Ja, ik zag het Love
Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen
Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master
Zag je onze reactie op die van Naomii?? Vrijwel tegelijk en bijna dezelfde inhoud (inclusief smiley )
Great minds think alike
Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.
Ja, ik zag het Love
Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen
Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master
woensdag 17 november 2010 om 18:01
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 17:59:
Iedereen mag voor zichzelf zijn of haar inzet bepalen ... laat mij dat dan ook gewoon doen en laat dus mijn cijfer niet afhangen van wat de rest doet.
Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.
Iedereen mag voor zichzelf zijn of haar inzet bepalen ... laat mij dat dan ook gewoon doen en laat dus mijn cijfer niet afhangen van wat de rest doet.
Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.
woensdag 17 november 2010 om 18:04
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 18:01:
[...]
Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.Er worden bij ons ook gewoon voldoende of onvoldoendes gegeven. Geef dan voor groepsopdrachten zo'n beoordeling.
[...]
Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.Er worden bij ons ook gewoon voldoende of onvoldoendes gegeven. Geef dan voor groepsopdrachten zo'n beoordeling.
woensdag 17 november 2010 om 18:07
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 18:02:
Gewoon zeggen en opsturen wat ze moeten dan. Als het niet lukt om af te spreken, dan zo maar. Denk even over na of je de docent inlicht over je aanpak....
Ik laat het allemaal even op me inwerken Love Misschien moet ik ook gewoon nog even geduld hebben. De globale afspraak is voor vrijdag...maar ja, zonder tijd en plaats schiet dat niet echt op.
EM, dat zou ook kunnen maar dan is er wel een heel groot stuk van de motivatie om een hoog cijfer te halen weg hè.
Gewoon zeggen en opsturen wat ze moeten dan. Als het niet lukt om af te spreken, dan zo maar. Denk even over na of je de docent inlicht over je aanpak....
Ik laat het allemaal even op me inwerken Love Misschien moet ik ook gewoon nog even geduld hebben. De globale afspraak is voor vrijdag...maar ja, zonder tijd en plaats schiet dat niet echt op.
EM, dat zou ook kunnen maar dan is er wel een heel groot stuk van de motivatie om een hoog cijfer te halen weg hè.