NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Woon je met andere mensen in een huis, of bedoel je dat je niet meer kan klussen?
Je hebt gelijk als je naar bed gaat. Lekker warm. Buiten is het ontzettend koud. Moet zo nog een eindje rijden. Bah. Had ik het maar niet aangeboden om hem te halen. Vind het altijd zo'n eenzame weg, naar Veghel, langs dat kanaal.
Weltruste, en slaap lekker.
Klussen. Ik heb buren schijnt en die hebben ook kinderen.

Nu nog naar buiten ..brrr. Ik ga er nu echt in. Have fun!
Goedenavond

Ik ben hier maar even hoor, ga zo met Love de hort op

Welkom Lieveke! Je leest langer mee dan ik! Ik ben meteen mee gaan schrijven nadat Zwup me naar dit topic verwees Volgens mij ben ik hier sinds deel 7 of 8 ofzo
Hoi naomii,

ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.

Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.
Dank je Lieveke! Ik ga tegen 11en de deur uit dus ik spiek nog af en toe naar nieuwe posts hier

We bijten niet hoor, niet hard in ieder geval schrijf rustig mee!
Bedankt, gezellig dat ik mee mag schrijven. Het is erg stil hier verder, geschrokken van mij denk ik. haha. Ga straks denk ik mar even onder de zonnebank ff opwarmen.
Soms hebben we net een echt leven, buiten het forum
quote:Naomii schreef op 27 november 2010 @ 22:31:

Soms hebben we net een echt leven, buiten het forum Heel toevallig nu . Leuk toch, als je samen op stap kunt. Moet zo ook de deur nog uit, Broertje had een feest, en ik zou hem halen. Beetje spijt nu dat ik het aangeboden heb
Ah, dat is lastig verven Lieveke. Ik heb nu donkerblond haar, dus daar kan je alles mee doen.

Heb je het hond-uitlaten overleefd?
Wat lief dat je het aangeboden hebt!

Noompje!

Veel plezier met Love! Doe haar de groetjes van me. Heb trouwens super zin in onze meet!
Hoi Zwupple!!

Niet teveel piekeren he Ik zal Love een dikke zoen van je geven en ik heb ook zin in onze meet!!
Zou willen dat ik ook donker blond had, kun je leuke kleuren in doen. Het is wel erg koud hoor buiten.

Ben je al klaar met verven? Ik heb altijd 3 pakken nodig, en jij?
Helemaal goed Noompje! Doe er dan ook maar een dikke bij!

Ik heb ook twee pakjes nodig hoor en dan te bedenken dat ik maar haar tot op mijn schouders heb. Toen het nog langer was moest er nog meer in. Zo dik. Jij hebt ook aardig wat haar zo te lezen. Het trekt nu in. Mag zo uitspoelen .
Doe ik! En nu ben ik weg. Bye
Ik heb geen dik haar, wel lang. Dus gelukkig geen zwaar haar. Dik haar is wel altijd mooi, en kun je veel mee doen. Heb steil haar, als ik er krullen in wil zakt het gelijk weer uit. Misschien ook maar afknippen
Fijne avond met Love
Goede avond Zwup, Naomii en Lieveke
Hi vanuit de trein!

Is hier nog iemand?
Hi, ja ik ben er weer.
Goede avond SP
Hi Twis !

Dames, Ik ga naar bed. Slaap lekker !
Jij ook lekker slapen. Welteruste
Home sweet home! Nu lekker slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven