Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Moeder is uiteindelijk nog zonder problemen gearriveerd. Kinderen waren ongelooflijk vervelend vandaag, dus die liggen nu op bed. Ot en Sien maken we zo nog wel even wakker als het lukt.
Alle reacties Link kopieren
slof ligt nog te slapen, poek is alweer/nog wakker en dartelt rond
Lieve mutsjes, ik probeer jullie te smsen maar netwerk werkt niet mee. Dus, heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Mannie is om half 10 gecrasht en is net weer wakker. Mini is nog helemaal fit
Hallo lieve mutsen! Een heel Gelukkig Nieuwjaar!! En Anky, dank voor je kaartje, wat lief. Ik kom heel snel weer eens wat uitgebreider buurten. Nu eerst slapen. Dag hoor.
O bah, ik zie alweer minder leuke dingen. Heel veel beterschap voor Nino Mif. Hij is in ieder geval in goede handen.
Och Mif, wat zielig voor jullie allemaal zeg! Jongste had ook RS met twee weken, en dan een longontsteking met 10 maanden. vreselijk (opname hoefde net niet omdat ik niet wilde en bang was voor andere infecties - gelukkig dronk hij goed en konden we de AB thuis geven). Arme jullie. Liggen jullie met meerdere op zaal? Ik hoop van niet, da's ook niet echt bevorderlijk!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar. Ik ben maar tegen 10 uur naar bed gegaan, ben sowieso niet zo'n feesttyp op oud en nieuw, en was drie ochtenden om 5 uur wakker. Vannacht waren de kinderen weer aan het spoken, dus nog niet echt uitgeslapen. En nu met oud en nieuw heb ik het gek genoeg nog moeilijker met het overlijden van mijn vader dan met de kerst.

We waren wel erg bezig in huis, twee nieuwe kasten, waarvan eentje in de kelder. Dan kan ik eindelijk het beddengoed doorverhuizen en mijn eigen klerenkast opruimen. Verder is het rotweer, nordic walking heb ik vanochtend na 10 minuten opgegeven, het regend op het ijs op de wegen. Eens kijken wat we met de kinderen doen vandaag.

Zuurdesembrood zelf bakken: Check! Alle begrip voor, Anky, ik heb er zelfs een eigen granenmolen aan overgehouden. Tip: Ik liet het spul over nacht rijzen in een deken met een kruik met kokend heet water. Ging heel goed. (natuurlijk voor de gist erin ging, voor het laten rijzen van de gist lijkt me dat te heet, en te lang).
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Miffy: hoe is het nu met Nino? mag hij al van de zuurstof af en de sondevoeding? of heb je daar al een prognose voor? ik hoop echt dat jullie snel naar huis mogen en neem dan even de tijd om bij te komen.

wij hebben een heerlijk O&N feest gehad, met veel drank en vuurwerk en gezelligheid. Poek kon toch niet slapen, dus die was vanaf 10 uur weer op; haar vriendje viel toen in coma en heeft het vuurwerk/feestgedruis vanaf de bank niet meegerekgen (incl ABBA op vol vermogen). Slof hebben we wakker gemaakt, die daar eerst niet van gecharmeerd was, maar toen het vuurwerk losbarste klaarwakker bleek.

om 3 uur lag ik in bed, om half 10 was Poek bij ons (klaarwakker), om 10 uur was Sokman het zat en is er uit gegaan en ben ik acuut weer in coma gestort (was geen bob ) en ben net wakker.

Mijn vader bleek de hele avond alleen te zijn geweest. zussen hadden daar blijkbaar geen zin in
en de zon schijnt!v (hier althans); was even vergeten hoe dat er ook alweer uitziet....
Ja Mif, hoe is met Ninootje?

Mannie was om half 9 wakker, Mini om half 10.

Hier zijn er 3 nog in pyjama en irriteer ik me helemaal dood aan Pamman . Lekker begin van het nieuwe jaar.
Das idd geen geod begin; wat doet-ie fout en waarom erger je je zo? zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en
Miffy, hoe gaat het met Nino?

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ik was zo moe dat ik moeite had mijn ogen open te houden tot 12 uur, geloof dat ik erg saai gezelschap was
Ik weet niet of het voor Mandarijn gewoon te veel was, die paar dagen bij opa en oma logeren, of dat ie ook nog niet helemaal lekker is, hij was gisteren en vandaag zo ontzettend aan het zeuren en klieren. Eens kijken hoe hij morgen thuis is.

Ha Koeky, daar was je weer! tot binnenkort.

Sok, jullie feestje klinkt gezellig!

Pammie, al weer uitgeirriteerd?

Het hele weekend was uiteraard ons nieuwe project hét gesprek. Zie er best tegen op, heb er uiteraard ook ontzettend veel zin in, maar pfew... een verhuizing.. als ik iets gestress vind.

Mutsen, ik was net een beetje kort van stof, maar ik wens iedereen een heel mooi jaar met veel gezondheid en liefde.

Ik neem er nog een oliebol op.
Eet smakelijk, Citro.

Omdat Nino nog alle voeding per sonde krijgt, ben ik een nachtje thuis. Ga zo naar bed. Nino is eigenlijk zieker dan de meeste kindjes met RS, dus heeft de kinderarts nog eens naar zijn longfoto gekeken, en de conclusie is nu dat er vermoedelijk ook nog een bacteriele infectie zit. Maakt voor de behandeling niet uit, want daarvoor zou hij de AB moeten krijgen die hij al voor zijn oren krijgt. De komende drie dagen zitten we nog wel in het ziekenhuis.

Weltrusten!
Ach jee, Miffy wat een rot begin van een nieuw jaar. En wat rot dat ie nog een bacterie er boven op heeft en nog wel een paar dagen moet blijven. Heel veel beterschap voor jullie kleine mannetje.
Gatsie Mif, wat sneu dat hij toch nog wat zieker is dan gedacht. Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht. Is man nu bij hem?

Kan me voorstellen dat je hoofd omloopt Citro, het is ook nogal een project.

Koeky heeft een goed voornemen, gezellig

Ik ergerde me ernstig aan het gehang en Pamman reageert niet zo leuk op mij de laatste tijd en dat ben ik behoorlijk zat. Maar goed. Ik ben naar de buren gegaan, daar lekker koffie gedronken. Buren gingen naar het bos en wij zijn meegegaan, daarna hebben we Chinees gehaald en hebben we met z'n allen bij ons gegeten. Was erg gezellig.
miffy, lekker dan, nog een bacterie erbovenop. Slaap lekker vannacht, je hebt het meer dan nodig. hoe doe je dat nu met de BV: ben je alles aan het kolven en gaat dat dan via de sonde en/of krijgt hij flesvoeding erbij? sterkte iig.

Citro: heel logsch, hoor, dat je tegen zo'n verhuizing opziet; als er iets stressvol is.... brrrr. maar het is voor een goed doel en het tijdsbestek is te overzien. wanneer willen jullie verhuizen?

fijn dat je dag toch nog goed geeindigd is, Pammie.

wij hebben werkelijk niets gedaan, maar voor een keer ook niet erg. Vanavond hebben Sokman en ik 'de gelukkige huisvrouw' gekeken, vond ik heftig. Moest één keer flink brullen, toen Carice weggebracht werd; muziek van Aouk werkte daar aardig aan mee.
Mif, goed geslapen? hoe is het met nino vanmorgen?
Ja, Mif, ik hoop het maar. gaan ze nog eea op kweek zetten?

Pam ook goed geslapen? ik wel, springmormel tond niet al te vroeg naast ons bed en was prima te doen.

misschien gaan we vandaag nog naar het ijsbaantje bij ons in de buurt; vandaag moet er wel iets actiefs gedaan worden, anders groeien we vast aan de bank
Ai Miffy, geen wonder dan dat Nino zo ziek is. Misschien geen slecht idee, dat nachtje thuis van jou, je moet toch ook een beetje op de been blijven. Bij jongste zagen ze overigens toen op de foto een infectie van de weefsel rondom de longen, dus niet in de longen. Dit zou viraal geweest zijn, maar met AB ging het toen heel snel beter. Ik hoop dat dit ook voor Nino geldt. Krijgt hij de AB via infuus? Dat lijkt toch het beste te helpen. Heel veel sterkte.

Ik erger me ook rot aan Nitroman. Hij gaat weer heel erg op in allerlei kwaaltjes (vandaag is het barstende hoofdpijn omdat hij weer eens een nacht heeft doorgeslapen - is dan ook weer niet goed). In plaats van eens wat eerder naar bed en eens buiten wat bewegen gaat hij dan opruimen. En dan van dat 500% opruimen, constant mopperend. Om de vijf minuten schiet hij uit z'n slof over een omgegooide beker enz. Ik krijg er wat van. Als ik er wat van zeg dan wordt hij hartstikke boos en zegt dat het hem helemaal niks kan schelen. Gezellig zeg.

We krijgen zo spontaan visite van vrienden (met twee inderen) die ik al jaren niet meer heb gezien, ze komen even langswippen op doorreis. Dan zit ik me alweer op te vreten dat Nitroman ongezellig gaat doen (constant kinderen corrigeren enzo). Het wordt tijd dat de gewone werktijd weer begint en we niet meer zo elkaars lip zitten. Want veranderen gaat hij niet.

Citro, het gedoe rondom huisbouw en verhuizing heeft aardig aan onze relatie gezaagd, en jullie beginnen ook een beetje op het verkeerde been. Probeer er maar aan te denken dat uiteindelijk meestal alles goed komt en jullie het leuker gaan krijgen (naar wat je hebt beschreven). Even een kwestie van overleven en dan genieten (hopelijk!).
nou, succes dan, Nitro! kun je hem niet even naar buiten schoppen sturen? zou toch zonde zijn als zo'n spontane date door mans wangedrag verstierd wordt!
Ik zou man ook een rondje laten lopen buiten Veel plezier met je bezoek Nitro!

Hier niet zo lekker geslapen: eerst snurkende man waardoor ik een uur wakker lag, vervolgens werd snurkende man wakker van een duwtje van mij en beweerde hij dat ik aan het schoppen en slaan was Om kwart over 1 werd Mannie wakker door een nachtmerrie en ergens later in de nacht werd Mini wakker door een nachtmerrie. Mini is toen bij mij blijven liggen en snurkende man in haar bed. Daarna heb ik heerlijk geslapen . Ik droomde dat Hotch en ik een verhouding kregen. Ik moest wel eerst een messentrekkende seriemoordenaar neerknuppelen maar dan hedde ge ok wat!
En nu moet ik kerstboom afbreken, wassen, koffers pakken. Zucht. Geen zin.
quote:Pammie schreef op 02 januari 2011 @ 11:31:

Ik droomde dat Hotch en ik een verhouding kregen. Ik moest wel eerst een messentrekkende seriemoordenaar neerknuppelen maar dan hedde ge ok wat!

een goed einde van een verder beroerd nachtje dus

ga zo maar eensch douchen en dan met het gespuis naar de ijsbaan
Het was heel braaf hoor Sok, maar hij glimlachte! Naar mij!
quote:Pammie schreef op 02 januari 2011 @ 11:59:

Het was heel braaf hoor Sok, maar hij glimlachte! Naar mij!

en daar doet een mens het voor.

Sokman staat al onder de douche, nog een uur en dan kunnen we wel weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven