Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
De Pimp heeft geconstateerd dat er bij mevrouw D. Ementie inderdaad een achterstand is ontstaan in de postbezorging. Mevrouw Ementie zegt namelijk te wachten tot de postduiven terug komen vliegen voor de volgende lading.

Maar maak je nou maar geen zorgen. Volgende week is Dhr A. Heimer aan de beurt voor het postbezorgen.
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 00:05:

Algemeen vraagje:

Zijn vrouwen nou echt zo vaak TE emotioneel bezig met exen? Laat het rusten denk ik dan....kortom, maak je jezelf niet gek daarmee?

Nou, ik denk het niet. Ik heb meerdere exen en daar heb ik me niet heel erg druk over gemaakt. Helaas is er één Ex die ik niet goed kan laten rusten. Okee, een slippertje gehad dit weekend met exdate, maar dat telt niet. Daar heb ik verder niks emotioneels meer bij.

Maar Ex (met hoofdletter) is wel een beetje emo-probleempje. Heb hem al heel erg uit hoofd gezet (relatie is nu drie maanden uit), maar HIJ is degene die een paar keer weer contact heeft gezocht met mij en heeft gezegd dat ie mij mist. Terwijl HIJ degene was die het uit heeft gemaakt. Ik heb gezegd dat ik hem niet terugwil en hij dat waarschijnlijk ook niet echt wil. (Terwijl ik hem eigenlijk wel terugwil.) Dus HIJ ligt wel gevoelig bij mij. Maar er moet tijd overheen en dan zal het wel overgaan.

Met andere exen heb ik het goed kunnen afsluiten en ik heb zelfs twee gevallen gehad waarbij Ex het juist veel minder goed kon afsluiten dan ik kon. Die bleken het achteraf (weet ik nu) verschrikkelijk zwaar te hebben gehad.

Conclusie: misschien dat vrouwen het er gemiddeld gezien iets emotioneler enz. doorstaan en minder snel verwerken, maar dat geldt niet voor iedereen. Zie mij in die andere gevallen.
Laten we t gaan hebben over t sexleven van de sprinkhaan .. Hoe doen die t nou eigenlijk ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:08:

Hmmm ik denk (hoe cliche dan ook) dat de emotie er bij mannen over het algemeen minder uitkomt. Daarom lijken vrouwen ten opzichte van mannen OVERemotioneel, en lijken mannen ten opzichte van vrouwen emotieLOOS (prinses chargeert de boel een beetje).

En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...Duidelijk Prinses, maar waarom zwelgen vrouwen dan over het algemeen zo? Snappen doe ik dat niet helemaal.... (ben een man he?...die snappen niet vaak iets....;-) )
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:10:

grapje

(maar serieus... 'k had wel voorgesteld om dat niet meer te doen... maar ja... de meerderheid he...)

't Is geprobeerd om niet te doen, toch? Maar dan hadden we niks meer te vertellen, toch?

Hmm.. Misschien ideetje voor het therapie-programma in de afkik-klieniek?
Hmmm waarom zwelgen vrouwen zo...? Misschien is dat gewoon venus en mars..?! (sorry, kan geen betere verklaring geven).

Zal even in't boek van John Gray kijken... monumentje (heb 'm namelijk gekocht maar nooit gelezen)
Peas on earth!
Aha, simpele samenvatting uit Venus/Mars-boek:

Vrouwen willen emoties voelen en ervaren, want vinden dat belangrijk.

Mannen willen emoties oplossen, want: emoties zijn er om op te lossen.
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:12:

Laten we t gaan hebben over t sexleven van de sprinkhaan .. Hoe doen die t nou eigenlijk ?Wil ik niet weten, en heb ook gééééén idee
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:15:

Hmmm waarom zwelgen vrouwen zo...? Misschien is dat gewoon venus en mars..?! (sorry, kan geen betere verklaring geven).

Zal even in't boek van John Gray kijken... monumentje (heb 'm namelijk gekocht maar nooit gelezen)Eh, die is best dik.. Heb je wel eventjes langer dan een monumentje voor nodig...
Ik zwelg niet .. ik vind alleen dat Ex zijn dingen zelf gewoon op moet lossen.. Omdat ik er ten 1e ook geen oplossing voor weet , wil hem niet terug , wil niet terug naar t eiland (ja voor vakantie) wil alleen dat hij zijn leventje ook weer oppakt en verder gaat. Dat doet hij ook wel maar soms word hij zwak (jaja latinos kunnen dat zijn) en gaat dan dus bellen en t er maar weer es over hebben. En daar baal ik van , kan niks aan de hele situatie veranderen, en wil t ook niet veranderen.
Ah je bedoelt dat "Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus"- boek?

Die is iets dunner.

Ik dacht dat je dat boek voor psychologiestudenten bedoelde van dezelfde Gray...
Ik heb veel leuker boek

De ideale vrouw is een bitch
En Xan (man...): waarom denk jij dat mannen minder in emoties zwelgen?
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:12:

[...]

Nou, ik denk het niet. Ik heb meerdere exen en daar heb ik me niet heel erg druk over gemaakt. Helaas is er één Ex die ik niet goed kan laten rusten. Okee, een slippertje gehad dit weekend met exdate, maar dat telt niet. Daar heb ik verder niks emotioneels meer bij.

Maar Ex (met hoofdletter) is wel een beetje emo-probleempje. Heb hem al heel erg uit hoofd gezet (relatie is nu drie maanden uit), maar HIJ is degene die een paar keer weer contact heeft gezocht met mij en heeft gezegd dat ie mij mist. Terwijl HIJ degene was die het uit heeft gemaakt. Ik heb gezegd dat ik hem niet terugwil en hij dat waarschijnlijk ook niet echt wil. (Terwijl ik hem eigenlijk wel terugwil.) Dus HIJ ligt wel gevoelig bij mij. Maar er moet tijd overheen en dan zal het wel overgaan.

Met andere exen heb ik het goed kunnen afsluiten en ik heb zelfs twee gevallen gehad waarbij Ex het juist veel minder goed kon afsluiten dan ik kon. Die bleken het achteraf (weet ik nu) verschrikkelijk zwaar te hebben gehad.

Conclusie: misschien dat vrouwen het er gemiddeld gezien iets emotioneler enz. doorstaan en minder snel verwerken, maar dat geldt niet voor iedereen. Zie mij in die andere gevallen.Dank voor uw toelichting Sun, Xan leert hier alleen maar van Kan dat mooi meenemen in 2008!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:18:

Ik zwelg niet .. ik vind alleen dat Ex zijn dingen zelf gewoon op moet lossen.. Omdat ik er ten 1e ook geen oplossing voor weet , wil hem niet terug , wil niet terug naar t eiland (ja voor vakantie) wil alleen dat hij zijn leventje ook weer oppakt en verder gaat. Dat doet hij ook wel maar soms word hij zwak (jaja latinos kunnen dat zijn) en gaat dan dus bellen en t er maar weer es over hebben. En daar baal ik van , kan niks aan de hele situatie veranderen, en wil t ook niet veranderen.Denk even terug aan die teksten op msn van vorige week! Over dat opgeilen enzo! Dan WIL je hem niet meer terug!!!!
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:18:

Ah je bedoelt dat "Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus"- boek?

Die is iets dunner.

Ik dacht dat je dat boek voor psychologiestudenten bedoelde van dezelfde Gray...Heb ook DAT boek, maar leek me minder boeiend, zo rond 00.30
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:19:

[...]

Denk even terug aan die teksten op msn van vorige week! Over dat opgeilen enzo! Dan WIL je hem niet meer terug!!!!

Tenminste, dat was deze man toch?

*Sun houdt het mannen-harem van Vleer niet altijd zo goed meer bij.*
Zij denkt : Ik doe extra mijn best Hij denkt : ze doet teveel haar best , ze is wanhopig

zij denkt : Ik wil geen speletjes spelen Hij denkt : Ze praat teveel

Zij denkt : Ik koester hem .. Hij denkt : Ze bemoedert me

Zij denkt : Ik geef alles , dus het moet werken .. Hij denkt : ze is heel aardig maar het klikt niet
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:19:

En Xan (man...): waarom denk jij dat mannen minder in emoties zwelgen?Zo zit de man in elkaar denk ik....zijn over het algemeen minder emotioneel dan de vrouw. Maarre...ik kan ook heel emo zijn, maar kan zo de knop omgooien....
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:19:

[...]

Denk even terug aan die teksten op msn van vorige week! Over dat opgeilen enzo! Dan WIL je hem niet meer terug!!!!

Sun man1 is niet mijn ex hoor !!!!

Man1 is jongen die ik ken via RP en toevallig van antilliaanse afkomst is en nu op Curacao zit. Mijn ex is cubaan en woont op Curacao (al jaaaareeen)
Zouden mannen dan meer beheersing hebben over hun emoties, dan vrouwen?
Peas on earth!
Mijn ervaring is dat mannen erg emotioneel worden als hun favo-voetbalclub verliest of kampioen wordt, ze een griepje hebben, hun vinger tussen de deur heeft gezeten.... Mannen worden vaak emotioneel op de momenten dat ik denk: stel je niet aan!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:22:

[...]

Sun man1 is niet mijn ex hoor !!!!

Man1 is jongen die ik ken via RP en toevallig van antilliaanse afkomst is en nu op Curacao zit. Mijn ex is cubaan en woont op Curacao (al jaaaareeen)Zie je wel, Sun kan het allemaal niet meer volgen in dat mannen-harem. Vleer, het wordt tijd dat je er wat mannen uitgooit. Voordat er nog meer misverstanden komen!
Prinses heeft net een lumineuze nieuwe ontdekking gedaan en gaat VEEL geld verdienen!

Prinses gaat namelijk enveloppen produceren met LEKKERE smaakjes!

(prinses kreeg inspiratie bij het dichtplakken van viessmakende kerstenveloppen)
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:24:

Mijn ervaring is dat mannen erg emotioneel worden als hun favo-voetbalclub verliest of kampioen wordt, ze een griepje hebben, hun vinger tussen de deur heeft gezeten.... Mannen worden vaak emotioneel op de momenten dat ik denk: stel je niet aan!En laten we dit ook zo andersom denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven