Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Heel goed man, lekker dat je even een telefoontje van een juiste persoon kreeg.

Ik zeg ook wel eens dat ik er verdrietig van wordt, of het jammer vind voor Kjongen, als devadervan iets over zijn rug gedaan wil krijgen. Bijv dat Kjongen een mondelinge boodschap moet doorgeven dat hij een uur later wordt opgehaald ofzo. Iets lulligs. En zeg daar ook bij dat dat dingen zijn die papa en ik zónder Kjongen moeten regelen. En dat hij dat ook tegen papa mag (en moet) zeggen. Omdat hij een kind is, en afspraken voor grote mensen zijn.

Maar ja, ik ben daar erg streng in. Er bestaat immers telefoon, email en pen en papier. En al was het maar om misverstanden te voorkomen (de verantwoorlijkheid van het juiste bericht overbrengen) de schuld niet bij een kind te laten eindigen.

Ik heb errug gelachen om jouw kaartje. En vond die van Mops het gaafst door de nagellak.

Dank je Meave, ik zal het voor volgend jaar onthouden

~speelbunker bij meave voor oud en nieuw met uitvluchtweg tape en balkonrand~

maar dit jaar is hij lekker aan het beesten bij devadervan.

En juist daarom ben ik hem zo 'goed' aan het voorlichten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 29 december 2007 @ 23:17:

Waar blijft die wijn, trouwens?At your service, dear!
Druk?

Bazig?

Dievanmij?

Helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet!

(Ik wil ook best Vietjes en Dotten enzo.)
Wat was er met mijn kaartje dat je ervan moest lachen? Weet ik niet meer. Erg he!?
Kijk, dankje

Oei, nu snap ik de voorlichtingscampagne Kjong, brrr.

Elvis is al naar bed. Morgen is hij de hele tijd weg.

Een gedeelte van jullie heb ik vandaag gezien en 'zie' ik morgen hier weer. Zit ik nu met m'n loyaliteit ook ergens fout? Ach, hij ligt als het goed is toch al te slapen

Wijn

lekker

toastje erbij?

Volgens mij heeft Lil nog wel wat in de koelkast

LIL toastje bij onze wijn??
Later is nu
Ducktape meegeven dan? Naar devadervan?

Bloes,
Wijntje?

Tss.

Mijn dag begon met champagne!

De kinderen vonden Back to the Future trouwens erg leuk. Toch merkte je het verschil van 1,5 jaar ineens. LD had veel meer dingen door dan LE. Elvis zette af en toe de film stil van "weetje nog wat er zostraks gebeurde??" Dat hielp wel wat. Maarja. ... nu willen ze deel 2 zien, en die is véél ingewikkelder.. en kan ws toch het best zo snel mogelijk bekeken worden, want dan is deel 1 nog vers.. pff. ach, het regent morgenmiddag vast, toch?

Ja, sorry Kjong, ik vond Kjongen wél leuk.. misschien nog een keertje daten? Toch? Ze willen graag naar Madurodam, dan ben ik zó in de buurt, moet kunnen. En ik wil natuurlijk jou weer graag zien!
Later is nu
Hoho De Dot is van mij hoor!
Een fijn 2008

Robert ten Brink
Goed, champagne, lekker zeg!

Heb je die foto vanmorgen gemaakt? Voor of ná dat je je kamer zo heus en netjes gemaakt had, voor de foto in de AK?
Later is nu
Oh nee hoor, de Dot hoort bij Vietje.
Tsk, wat kán dat wijf zingen zeg..... Kippenvel. Alleen de naam is niet mooi.
Je wil gewoon je bakblik.

(Sorry voor wat? Dat je kinderen gelijk hebben? Nou wordtie mooi!)
quote:Bloesem schreef op 29 december 2007 @ 23:28:

Hoho De Dot is van mij hoor!

Kijk, als we nou tóch zo'n commune uit gaan zoeken, dan hebben die kinderen van mij ook gelijk die kleine kindjes bij de hand en zitten ze mij niet aan 't hoofd te zeuren om nog meer grut.

Moet kunnen, jullie zijn tenslotte binnenkort allemaal al collega's

Later is nu
~zet de champagnefles aan haar giecheltje en zuipt hem half leeg~

Het is toch wel een magnum, neem ik aan?
Wat wilde ik nou toch typen?
Eh..

dus..

ik ga naar Madurodam

Ga lekker ook met jou afspreken

én ik krijg m'n bakblik terug!

Waarom hebben we nog niet eerder afgesproken dan? Mijn kinderen willen alláng naar Madurodam. (maar moeders vindt dat te ver.. kijk, voor een paar uurtjes gezellig leuten met Forumdames is dat een prima afstand.. soms, maar om naar een attractiepark te gaan met de kinderen.. nouja, de kinderen vinden inmiddels afspreken met forumdames óók leuk.. dus eh.. is Madurodam nog open, deze week of week 1 van 't nieuwe jaar?)
Later is nu
LaDotta van Jóu?

Lil heeft haar op mijn bed aan mij gegeven toen mijn keizersnee lag bij te trekken.
Mims, haaaiii

door jouw posting krijg ik zin in ijs..

hmm
Later is nu
Kjong, niet zeuren, je hebt al een leuk klein meiske, wil je er nou echt nóg ééntje?
Later is nu
Mims is er ook. Mooi.

Ik ga eens even een rokertje opsteken op het balkon.

En de verwarming aan zetten. Het is toch best een beetje frisser, dat niet-tegen-man-aan-op-bank-hangen.

Wil er nog iemand mijn rekeningen uitzoeken en betalen?

Madurodam... hebben ze daar niet ook iets ijssculptuurderigs?
Bloes heeft ook al leuke meisjes. Ik niet. Dus ik vind dat ze met Vietje mag trouwen. Later. Heb ik meteen een leuke schoondochter en ut kind een pracht van een schoonmoeder.

Trusten. Mav mag morgen uitslapen en daar krijg ik spijt van. Weet ik zeker.
Madurodam by Light

24 december 2007 - 6 januari 2008

Madurodam by Light

Elke avond rond 19.00 uur is een spectaculair schouwspel te zien. De licht- en lasershow vertelt het verhaal van Hansje Brinker en de strijd tegen het water. Madurodam maakt gebruik van de modernste projectietechnieken voor deze show van water, licht en laser. Meer informatie...

Vanaf 24 december heeft de lichtshow weer doorgang.

In geval van extreme weersomstandigheden kan Madurodam besluiten de lichtshow af te gelasten.
quote:Bloesem schreef op 29 december 2007 @ 23:30:

Tsk, wat kán dat wijf zingen zeg..... Kippenvel. Alleen de naam is niet mooi. Zingt ze nou echt 'Close your wwwrrrr.. Give me your HAIR, darling'????
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven