Hij annuleerde eerste date

17-05-2011 23:01 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik wil even wat kwijt, en ben op zoek naar herkenning en hpff... weet ik veel wat.

Heb zo'n 3 weken terug iemand leuk ontmoet, maar slechts heel vluchtig en via via (zelfs niet gepraat toen). Hij heeft me toegevoegd op Twitter.

Hij is niet veel online, maar in ons eerste aangename gesprek vroeg hij of ik 's anderendaags geen zin had om naar de stad te komen om samen een terrasje te doen (hij zou er sowieso zitten of vertoeven in de buurt). We spraken af dat ik die dag nog iets zou laten weten per sms. Ik heb dan ge-sms't dat ik er niet meer ga geraken.Volgend kort gesprek was enkele dagen terug, waarin hij voorstelde om dinsdagavond (vandaag) iets kleins te gaan eten in de stad. Ik zag het helemaal zitten en heb er supererg naar uitgegeken. Helemaal opgemaakt, en toen kreeg ik opnieuw sms. Mosterd.
Tsjongejonge, je brengt het of de wereld is vergaan. Doe eens niet zo dramatisch, joh!
Hij doet nu wat jij s'anderendaags bij hem deed
Agossie toch meid wat vervelend.
He's not in to you

Ik gooi hem er maar even in
Frankly my dear, I don"t give a damn
Misschien had hij wel een goede reden om het af te zeggen?
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:maroon5 schreef op 17 mei 2011 @ 23:04:

Hij doet nu wat jij s'anderendaags bij hem deed

Yep

Karma noemen ze dat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sjezus! ... Ik ben er helemaal stil van ...

Dat gaat je niet in de koude kleren zitten ....

* proest *
Het is verskrikkuluk
En hebben jullie het nu over een nieuwe date?
Sja als je haar maar goed zit denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hebt misschien wel een hele vervelende date misgelopen. Je weet het niet hé.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Zou hij zich schreiend ter aarde hebben geworpen toen jij des vorige maal de reeds geplande afspraak onverwachts uitstelde? Wat gij niet wil dat u geschiedt... Dat terzijde, hij heeft helegaar de eerste date niet uitgesteld aangezien dit feitelijk de tweede date zou zijn geweest.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:06:

Agossie toch meid wat vervelend.

wie ben jij en wat heb jij met Bam gedaan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Best wel raar ook dat ie geen reden geeft maar BLABLABLABLA typt.

Is dat de nieuwste smoes?
of naar Nick en Simon?
quote:Claudia2010 schreef op 17 mei 2011 @ 23:07:

Het is verskrikkulukWaarom moet ik nu aan postbode Siemen en Irma en Ingrid denken als ik dit zo lees
"Geraken", "vertoeven", "'s anderendaags", iets "kleins" eten, "naar de kapper".... w.s. heeft ie je afgewezen op je leeftijd. Mocht je nou toch jonger zijn dan 85, zou ik het ook niet weten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
als hij een goede reden had, is het niet erg toch? Boeie dat hij niet kon. Volg keer weer n poging.
Sjer, ik vermoed dat TO een Belse is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga toch al nooit naar de kapper maar het zou niet in me opgekomen zijn om speciaal voor een date naar de kapper te gaan.

Het lijkt me goed dat je je anders in gaat stellen op dingen. Afspraken kunnen wijzigen, dat is nu eenmaal zo.

Ik heb laatst zelf een date afgezegd. Ziek. Nieuwe datum gepland. Zei hij af. Ziek. De derde poging is wel gelukt.

Take it easy. Alvorens te gaan flippen.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:10:

Is dat de nieuwste smoes?Is overgewaaid uit Amerika, daar schijnen ze Jadajadajada te zeggen.
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:11:

"Geraken", "vertoeven", "'s anderendaags", iets "kleins" eten, "naar de kapper".... w.s. heeft ie je afgewezen op je leeftijd. Mocht je nou toch jonger zijn dan 85, zou ik het ook niet weten. Ik vond het al zo grappig om dan SMSen enzo er tussen te zien staan.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:10:

Is dat de nieuwste smoes?

Haha, neenee, die BLABLABLA, die typte ik natuurlijk, om jullie de saaie details te besparen !

Zijn smoes was: Ik heb nog enkele dossiers door te nemen, voor een zaak van vrijdag.
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:11:

"Geraken", "vertoeven", "'s anderendaags", iets "kleins" eten, "naar de kapper".... w.s. heeft ie je afgewezen op je leeftijd. Mocht je nou toch jonger zijn dan 85, zou ik het ook niet weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven