lastig :)

05-06-2011 20:58 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit is mijn probleem. Ik ben een man van 27, zie er goed uit, ik sport veel, heb genoeg vrienden, een prima baan en ik ben niet sociaal gehandicapt. Sterker nog ik heb een best normaal leven waar ik best tevreden mee ben. En ik post nooit op internet dus dit is nieuw voor me ;)

Qua relaties ben ik echter enorm onhandig Mijn langste relatie was 3 maanden. Toen ik 22 was vond ik dit geen probleem. Inmiddels begint dit wel lastiger te worden, ik merk dat ik niet hou van alleen zijn.

Dus daten! En dating sites volop zou je denken! Ik heb me dan ook ingeschreven. Een tijdje druk aan het daten geweest. En toen kwam ik haar tegen.

Op een of andere manier had ze de X factor. Online dan. En online is kut. Ik heb meerdere keren geprobeerd om eens een date te plannen. Zij wil, ik wil. Maar toch haken we beide af. Want afspreken is eng. Het probleem is dat het gewoon te lang heeft geduurd. Inmiddels zo'n 2 jaar (ja echt!!). Ik schaam me er bijna voor. Normaal hanteer ik de 3 weken deadline. Als we na 3 weken nog geen date hebben delete ik haar. Maar goed, gevoelsmatig is ze anders. Ze intrigeert me, ze is interessant en ik wil haar ervaren in het echt.

Nu ik het opschrijf is het natuurlijk allemaal heel simpel. Gewoon afpreken!! Maar hoe doe je dit als je al een beeld van elkaar heb, een verwachting hebt van hoe het zou kunnen zijn. Het enige wat dan kan gebeuren is een teleurstelling.

Langzamerhand nader ik het breekpunt. Ik zit er aan te denken om haar te verwijderen. Zonder dat ik weet hoe ze echt is. misschien is het voor het beste zo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
Ik heb dit zelf ook gehad met een man. Hij was zelfs al op weg naar mij toe waar ik halverwege zijn reis weer was afgehaakt.

Wat hier ook al benoemd is, je gaat een ideaal beeld van iemand vormen.. Wanneer je nu denkt dat ze goed bij je zou passen, waarom niet de sprong in het diepe nemen?
Indd jessie.. je gaat toch haast denken dat ze een lolletje met hem maakt?
Jullie zeggen allebei af en jullie zijn er allebei nog niet klaar mee? Wow, wat een wonder, ik was echt na de 2e keer al totaal gekapt.

Even een serieuze vraag: als jullie allebei zo ontzettend vermijdend reageren op elkaar, op de klik die er kennelijk is of op iets ondefinieerbaars dat kennelijk mist waardoor jullie toch niet in het echt af durven te spreken... wat maakt dan dat je toch allebei geïntrigeerd blijft?

En ik heb het nog niet helder: vermijdt zij als enige die afspraken of doen jullie dat allebei?
o ja . Hoe communiceer je met haar?

Als het te eng is om te bellen kan je haar toch ook nog online benaderen?

Minder eng...

Maar doe wat !!
Chemie.. dat is er blijkbaar alleen achter de pc..
Om het makkelijk te maken, we doen het (helaas) allebei.
Heeeeel makkelijk..

Weet je waar ze woont? Je hebt toch vast weleens zo'n moment dat je denkt JA NU GA IK..
Wat?

op weg naar haar huis?

Neeeeeee dat moet hij niet doen lol
Jullie zijn dus echt enorm enorm enorm ENORM probleemvermijdend... eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels of dat in het echt wel gaat werken.

Vraag ik me nog iets af: jij vindt het doodeng om af te spreken. Liever de oogarts dan afspreken. Je zegt het af. Zij zegt het af. Dan zeg jij het weer af.

Waarom maken jullie dan WEL die afspraak?! Als jullie toch allebei wel weten dat je 'm niet na gaat komen...
Of echt alleen maar op de pc gesproken? Weleens een foto gezien.. was ze dat wel? En op de cam.. is dat niet gewoon iemand anders dat ze daarom steeds niet komt?
Als je zo leuk bent als in je beschrijft wil ik ook wel met je daten.. maar je krijgt maar 1 kans ;)
lol
Ja sorry.. ik kan me dit gewoon niet voorstellen.. al 2 jaar!!

Ik zou het echt even gaan uitzoeken TO of dit wel echt de vrouw is die je denkt dat ze is..
Ok! hoe het gaat, redelijk simpel. We spreken een keer af. Het wordt te heet onder mijn voeten dus ik haak af (of zij!, 9 van de 10x haakt zij af :P). Maar vervolgens komt het een maand niet ter sprake, en voordat je het weet ben je een ruim jaar verder.

Of zij het is op de foto, daar ben ik redelijk zeker over. Ik heb 1x met haar gebeld maar dat is inmiddels al ruim een jaar terug (een van de keren dat ik het zat was en haar gewoon gebeld heb).
@ditislastig - Niet dat ik het je niet gun hoor, in tegendeel! Als er een klik is, hoop ik van harte dat jullie dat uit kunnen breiden.

Maar als je al twee jaar lang zelf elke keer die afspraken af loopt te zeggen... dan wordt het wel heel lastig.
Heb je 1 foto van haar gezien ? Niet gezien via de cam ?
ik heb wel 100 foto's van haar gezien, en zij van mij. Dat is het niet. Wat het wel is, dat is juist het lastige. Ik weet het niet
Wat?

Zij haakt dus steeds af. Waarom?
Weet je, ik denk dat je je eieren voor je geld moet kiezen. Of je gaat nu afspreken of niet. Als ze wederom niet komt dan moet je ook een keer genoeg weten.

En als jullie zo gek op elkaar zijn dan bel je toch heel veel lijkt me? Of ben jij voor haar mss een man die ze belt als de andere man afhaakt? Dan ben jij weer in the picture..
quote:ditislastig4 schreef op 05 juni 2011 @ 21:45:

Ok! hoe het gaat, redelijk simpel. We spreken een keer af. Het wordt te heet onder mijn voeten dus ik haak af (of zij!, 9 van de 10x haakt zij af :P). Maar vervolgens komt het een maand niet ter sprake, en voordat je het weet ben je een ruim jaar verder.

Ligt het aan mij, of zie ik 11 maanden over het hoofd?

Ennuhm... nog een 'ligt het aan mij'... als je eenmaal een afspraak hebt, dan zeg je die toch niet kort van tevoren af? En als je dat doet, dan maak je toch niet alsnog een afspraak voor de volgende keer?
Ik weet het wel.. jij wilt haar niet echt en zij jou niet..

Anders zou ik het ook niet weten.. Ja met mij daten :P

Nee gekheid.. dit kan toch niet?! Wonen jullie zo ver uit elkaar dan?
@Fiorah, dat patroon herhaalt zich 10x
Gelukkig ! Spreken jullie niet over waarom jullie niet durven ?
nee we wonen niet eens zo ver van elkaar vandaan, hooguit een uur rijden.
Als ze afzegt gewoon toch naar de afgesproken plaats gaan en zeggen dat jij er sowieso bent.

Stug twee uur daar op terras blijven zitten. Zeggen dat ze zich nog kan bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven