huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 15:58:

Je link werkt niet, maar volgens mij weet ik wel welke foto je bedoelt... dacht ik ook al.

Ah jammer dat het niet werkt, het is de foto bij het artikel van de telegraaf. Als je daar op de foto klikt zie je die wat groter.

Ondanks alle roddels enzo denk ik dat de waarheid er toch niet zo ver vanaf zit als je kijkt naar hoe ze met elkaar omgingen zaterdag.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja omdat het de troonopvolgers zijn...
Ik hoop dat ze elke dag flink shopt want ze zou alles krijgen wat haar hartje begeerd dus ik zou dat alvast veilig stellen voor het geval dat.Miljoenen aan diamanten kun je na een scheiding weer verkopen:-))

Damn, die van 16.05. Het lijkt wel een levenloze Barbie.
quote:ElleMichelle schreef op 04 juli 2011 @ 16:04:

Ik hoop dat ze elke dag flink shopt want ze zou alles krijgen wat haar hartje begeerd dus ik zou dat alvast veilig stellen voor het geval dat.Miljoenen aan diamanten kun je na een scheiding weer verkopen:-))ja zou ik ook doen... de lul...
Ik vind het gewoon zielig.

Die blik van haar
En.. het vrome gebedje van Albèrt...
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 16:24:

En.. het vrome gebedje van Albèrt... Oh god, laat me niet nog meer kinderen hebben? O god, laat het kalmerende middel niet te snel uitgewerkt zijn?
Het is net, maar dat is mijn gevoel hoor, dat ze omhoog kijkt naar God en denkt oke, ik offer mezelf op ik doe dit omdat ik niet kon vluchten. Ik cijfer mezelf weg, ik probeer waardig te blijven... Geef me de kracht om dit te doen...
Geef me de kracht om met deze glimmende biljartbal door te gaan...
quote:Lucifer1983 schreef op 04 juli 2011 @ 16:25:

[...]

Oh god, laat me niet nog meer kinderen hebben? O god, laat het kalmerende middel niet te snel uitgewerkt zijn?
Misschien was ze verdoofd door iets in haar drankje...
Misschien zag ze te laat de man achter de kassa.
Albert en Charlene doen me niks. Aardige mensen hoor, vast en zeker maar verder niet interessant wat mij betreft.

Ook als bruidspaar niet eigenlijk. Maar goed, ik heb er dan ook geen seconde van gezien, van de bruiloft.

De kinderen van haar van Caroline vind ik zo prachtig. Die Andrea en Charlotte, mén, wat een mooie mensen zijn dat.

Ik zag hier een foto van Stephanie, is die niet bewerkt?

Ziet ze er echt zo oud uit nu?
Ik snap best dat je ontroerd kan raken van een lied of muziekstuk maar in die kerk was het echt een waterval aan tranen. Dat gehuil hield maar niet op.. Ik zat dus te kijken zaterdag en ik kreeg gewoon de kriebels van de kille sfeer tussen Albert en Charlene... totaal geen romantiek vergeleken met Kate en William... nee, vond het ook zielig..
Hier nog zo'n foto waarvan ik denk: o, o, die zijn echt niet happy samen.

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:eleonora schreef op 04 juli 2011 @ 16:34:

De kinderen van haar van Caroline vind ik zo prachtig. Die Andrea en Charlotte, mén, wat een mooie mensen zijn dat.

Om van Pierre maar niet te spreken!!

Ziet ze er echt zo oud uit nu?

Ja joh, ze zag er echt heel erg afgeleefd en oud uit. Ben helemaal niet van de botox, maar als je er half in de 40 al zo uitziet ....
quote:eleonora schreef op 04 juli 2011 @ 16:34:

Albert en Charlene doen me niks. Aardige mensen hoor, vast en zeker maar verder niet interessant wat mij betreft.

Ook als bruidspaar niet eigenlijk. Maar goed, ik heb er dan ook geen seconde van gezien, van de bruiloft.

Ziet ze er echt zo oud uit nu?Ik schrok ervan zaterdag zo'n gerimpeld gezicht heeft Stephanie. Caroline is ook echt wel oud geworden maar je zou denken dat Stephanie de oudste van de twee is als je niet beter weet.
Ik schrok ook trouwens van Stephanie, daar kon geen make-up tegenop.. jeetje... ze is van 1965 als ik het goed heb.
Caroline en Stephanie keken alsof ze op een begrafenis waren zaterdag i.p.v. op een huwelijk. Zal mij benieuwen hoe dit allemaal af gaat lopen maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik had als ik Charlene was geen 'ja' gezegd op het beslissende moment maar volgens mij was ze zwaar gedrogeerd. Alles behalve een stralende bruid.
Ik had vrijdag al geen ja gezegd en was desnoods de zee ingesprongen en heeeel hard weggezwommen.
quote:Pauline65 schreef op 04 juli 2011 @ 16:39:

[...]

Hiero Pauline, speciaal voor jou: Pierre.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven