Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 7 juli 2011 om 19:34
pfff scarlet, hij weet de spanning er wel in te houden zeg.... Maar ik blijf doorduimen.
IK hoop wel dat dit een les voor volgend jaar is, hij zou toch immers niet nogmaals zo'n spannend jaar willen.
Hmmm en hem opsluiten met zijn boeken lijkt me nou niet zo'n goed idee, hihi maar dat weet jezelf waarschijnlijk ook wel.
Ik kreeg vanmiddag bericht van online dat mijn telefoon het zou moeten doen. Ik dus aan het eind van de dag vol spanning naar huis, maar nee hoor, nog helemaal niks, dus morgen maar weer bellen, grrrrr.
Ik was vanmiddag op kraambezoek bij een collega, een erg lief klein mannetje van 7 weken. Lief hoor. Maar ik ben toch wel blij dat ik uit die hele kleintjes ben.
IK hoop wel dat dit een les voor volgend jaar is, hij zou toch immers niet nogmaals zo'n spannend jaar willen.
Hmmm en hem opsluiten met zijn boeken lijkt me nou niet zo'n goed idee, hihi maar dat weet jezelf waarschijnlijk ook wel.
Ik kreeg vanmiddag bericht van online dat mijn telefoon het zou moeten doen. Ik dus aan het eind van de dag vol spanning naar huis, maar nee hoor, nog helemaal niks, dus morgen maar weer bellen, grrrrr.
Ik was vanmiddag op kraambezoek bij een collega, een erg lief klein mannetje van 7 weken. Lief hoor. Maar ik ben toch wel blij dat ik uit die hele kleintjes ben.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:36
Wat raar Dolphine..ik vind eigenlijk dat ze gewoon maar eens iemand langs moeten sturen, dit gaat toch wel erg lang duren zo..
Heb je er nooit aan gedacht om alles over te zetten naar Ziggo?
Ja, het is wat he, met die knul van mij. Hoe krijgt ie het voor mekaar, 0,2 punt te weinig..Maar ja, ook al is het maar heel weinig, het is gewoon niet genoeg, klaar. Dus dit weekend nog even buffelen en dan hopen dat ie het maandag gewoon gaat redden, anders is het echt afgelopen met deze studie en kan hij overnieuw beginnen.
Doodzonde toch!
vrijdag 8 juli 2011 om 20:13
Ja hoor scarlet, ik kan alles over laten zetten naar ziggo. Kan ook alles over laten zetten naar online, maar zolang alles werkt,waarom zou ik dan? Tot nu toe was ik gewoon heel tevreden over alles. Vandaag wel weer bezig geweest met de telefoon, met de helpdesk op mijn mobiel, alles tot 2x toe helemaal geresed. Ook via een site, moest alles terug naar fabrieksinstellingen. Tot nog toe zonder resultaat, nog steeds geen telefoon. Ze zijn nu bij online weer bezig... en als dat allemaal niet werk kan het nog aan het modum liggen, dus dan komt er iemand langs.
Ik ben wel erg te spreken over de service, ze doen er echt alles aan. En proberen van alles, alleen tot nu toe helaas zonder resultaat.
Net de nieuwe gordijnen voor de kamer van zoonlief opgehaald, dus die kan ik op gaan hangen. Mooi hoor. Ben er blij mee.
Tja dat zou idd zonde zijn scarlet, maar ja nogmaals jij kan je daar heel druk om maken, maar het is uiteindelijk zijn probleem natuurlijk. Al snap ik je zorgen natuurlijk wel heel goed en denk ik dat hij het alsnog gaat halen. zij het nipt... Haha die knullen van ons maken het wel spannend he.
Ik ben wel erg te spreken over de service, ze doen er echt alles aan. En proberen van alles, alleen tot nu toe helaas zonder resultaat.
Net de nieuwe gordijnen voor de kamer van zoonlief opgehaald, dus die kan ik op gaan hangen. Mooi hoor. Ben er blij mee.
Tja dat zou idd zonde zijn scarlet, maar ja nogmaals jij kan je daar heel druk om maken, maar het is uiteindelijk zijn probleem natuurlijk. Al snap ik je zorgen natuurlijk wel heel goed en denk ik dat hij het alsnog gaat halen. zij het nipt... Haha die knullen van ons maken het wel spannend he.
zaterdag 9 juli 2011 om 21:34
Toch nog redelijk mooi weer geworden vanavond zeg..Wat een buien hier vandaag! Maar hoefde gelukkig de deur niet uit, dus wat zeur ik erover! Kalm dagje, beetje gehuishoud, lekker gerelaxed, nagedacht over voorstel van baas: er is nu 1 arts waarvoor voor getypt. Niet door ons, omdat wij daar geen tijd voor hebben (vroeger wel gedaan, vond het echt hartstikke leuk en interessant). De collega die typt gaat met vakantie, wat dus betekent dat er niet getypt wordt. Nu vroeg hij aan collega en mij of wij dat in haar vakantie wilden overnemen. Maar...omdat bij ons ook 2 collega's met vakantie gaan (en het werk dan dus al niet bij te houden is), zou dit in onze vrije tijd moeten. Dit dan wel tegen extra betaling of extra vrije tijd. Ik vind het erg moeilijk. Als ik eraan denk, wat voor chaos het de vorige x was toen er 2 collega's weg waren, de stress en werkdruk die er dan is, moet ik niet aan denken ook nog aan het werk te moeten als ik na zo'n dag thuis kom. Aan de andere kant is het geld natuurlijk altijd heel erg welkom (alhoewel..over hoeveel geld hebben we het hier.. pfff) Het zou dan gaan over een periode van 3 weken, wat wel eindig is natuurlijk, maar toch ook wel weer lang. Nou ja, soort van dilemma dus. Hij kan het ons niet verplichten, vlgs mij en bracht het ook echt zo, dat wij er maar eens over moesten nadenken.
Vandaar!
Heb je de gordijnen al hangen Dolphine? Wat voor gordijnen zijn het precies?
Zit ondertussen lekker honkbal te kijken..spannend!
zondag 10 juli 2011 om 14:49
Ja zeker, de gordijnen hangen. Het zijn rode, past goed bij zijn ajax kamer. Ik heb gisteren nog lekker op terras gezten aan het eind van de middag. Toen de buien eenmaal waren weggetrokken werd het mooi weer.
Heb wel erge hoofdpijn vandaag, gisteren toch wat te veel gedronken, dus eigen schuld.
Nu tour de france aan het kijken. Volg jij dat ook scarlet? En straks zoonlief weer ophalen bij zijn vader.
Verder helemaal niks doen vandaag.
Gisteren nog even naar een braderie geweest met mijn ouders. hier in het dorp. En gisteren zo waar uit kunnen slapen omdat zoonlief vrijdag al naar zijn vader is gegaan.
Ik denk dat ik het wel zou weten wat je werk betreft scarlet. Ze kunnen je niet verplichten om dat in je vrije tijd te gaan doen. Als ze willen dat jullie dat er bij doen hadden ze de vakanties anders moeten verdelen, zodat jullie er tijd voor hadden.
En voor die paar rot centen zou ik niet extra thuis gaan werken hoor. Maar goed wie ben ik.
Heb wel erge hoofdpijn vandaag, gisteren toch wat te veel gedronken, dus eigen schuld.
Nu tour de france aan het kijken. Volg jij dat ook scarlet? En straks zoonlief weer ophalen bij zijn vader.
Verder helemaal niks doen vandaag.
Gisteren nog even naar een braderie geweest met mijn ouders. hier in het dorp. En gisteren zo waar uit kunnen slapen omdat zoonlief vrijdag al naar zijn vader is gegaan.
Ik denk dat ik het wel zou weten wat je werk betreft scarlet. Ze kunnen je niet verplichten om dat in je vrije tijd te gaan doen. Als ze willen dat jullie dat er bij doen hadden ze de vakanties anders moeten verdelen, zodat jullie er tijd voor hadden.
En voor die paar rot centen zou ik niet extra thuis gaan werken hoor. Maar goed wie ben ik.
zondag 10 juli 2011 om 18:59
Breek ons de 'bek niet open" over de vakantieverdeling bij ons op het werk..Daar is al het nodige over gezegd. Maar ik zie het ook zoals jij hoor, hij kan dat gewoon niet verlangen van ons in onze vrije tijd, ook al zou dat dan thuis werken zijn. Ik wil best een rapportje typen, gewoon onder de reguliere werktijd, maar we weten nu al dat daar de tijd niet voor zal zijn, dus moet hij maar iets anders verzinnen.
Ik werd trouwens ook wakker met hoofdpijn Dolphine, terwijl ik geen druppel gedronken had. Dus misschien komt het bij jou ook niet van de drank, hahaha!
Leker dat je hebt kunnen uitslapen en vandaag dus een luierdagje gehad? Ik was druk aan de was, bedden verschonen, strijk, maar tussendoor natuurlijk wel de Tour kijken ja. Wat een dag was het weer, Ik krijg helemaal de kriebels als ik weer zo'n valpartij zie, getverdemme en wat er vandaag gebeurd is, met die auto die die renners zo van de weg af drukte, is gewoon een grof schandaal. Hoe die nederlandse knul het prikkeldraad in vloog zeg, verschrikkelijk. Terwijl hij zo goed bezig was, wat zal hij kwaad en gefrustreerd zijn. Hoop voor hem dat hij morgen nog wel kan opstappen, zag er niet fijn uit.
Voor het avondeten net heerlijk bruschetta gemaakt, toevallig hadden ze bij Lidl van dat speciale brood (kan ook gewoon brood), met tomaat en mozzarelle met pest en even onder de gril. Was heeeeerlijk! L. kwam vanmiddag nog even langs, dinsdag moet hij onder het mes en begint hem wel een beetje te knijpen, wat ik me wel kan voorstellen. Maar het is echt hoognodig, hij ziet met het oog nu helemaal niets meer. Geen wonder dat ze er spoed achter zetten. Is ook eindelijk bezig met een huurhuis, heeft een spoedindicatie gekregen van de woningbouw en mag nu elke 2 weken reageren op 2 woningen die daarvoor geselecteerd zijn Ze hadden hem gezegd dat hij binnen 3 maanden een woning zou hebben, pfff, dat zou es tijd worden ook zeg. Vanavond verder lekker helemaal niks meer en morgen dus nog even billen knijpen wat betreft zoonlief...
Duimen he please, vooral zo tussen 8.30 en 10.30 hihi.
zondag 10 juli 2011 om 20:28
Ik heb het einde van de tour pas net gezien op het journaal, omdat ik natuurlijk zoonlief moest ophalen. Maar het is inderdaad een schande zoals die auto de renners aanreed. Hij is trouwens naar het ziekenhuis omdat hij diepe snijwonden heeft. 1 voordeel is dat het morgen rustdag is. Kunnen ze even bijkomen. Wat maakte die vinokorov ook een klapper he... hij lag helemaal beneden en heeft een gebroken heup. Echt erg zeg.
Zoonlief kwam ook al thuis met hoofdpijn, dus het heerst idd zeg. haha en ik mag toch hopen dat het bij hem niet van de dank komt. hihi
Klinkt heerlijk zeg scarlet dat brood. hmmmmm water loopt me in de mond hier.
Zoonlief kwam ook al thuis met hoofdpijn, dus het heerst idd zeg. haha en ik mag toch hopen dat het bij hem niet van de dank komt. hihi
Klinkt heerlijk zeg scarlet dat brood. hmmmmm water loopt me in de mond hier.
zondag 10 juli 2011 om 21:43
Als ik ook zie hoe ze zo'n afdaling ingaan en dan langs die ravijnen...brrr, ik vind het knap hoor, dat ze zich dan zo durven laten gaan. Maar deze tour al erg veel valpartijen, vind ik, lijkt net of het elk jaar erger wordt. Idd, morgen gelukkig een rustdag. Ik las dat ie 33 hechtingen heeft, moet je nagaan!
Zou het niet van het weer komen, die hoofdpijn? Ik vind het tenminste in huis behoorlijk benauwd.
maandag 11 juli 2011 om 19:22
Hoeraaaa, mijn knul is over!
Geen idee wat hij voor de toets van vandaag had, hij heeft daar helemaal niet meer naar gevraagd. Mentor belde tegen 6en en natuurlijk mag ik dat allemaal niet horen. Rapport krijgt hij gewoon thuis gestuurd, dus hij heeft nu eindelijk vakantie. Pfff, wat een opluchting zeg.Wel moet ie nog een projekttoets over doen, maar dat hoeft pas de laatste vrijdag voor de vakantie weer voorbij is, telde niet mee voor de overgang in elk geval.
Heb hem wel op het hart gedrukt dat ie dit niet nog een keer flikt, rotjong!
PFf, was wel weer wat vaag gedoe, want mentor zei dat hij voor de 1e toets een 5,5 had gehad (dat had hij in zijn compu staan, op de cijfers die leerlingbegeleider had doorgegeven), wat dus betekende dat hij helemaal geen herkansing nodig had gehad, het was gelijk al genoeg! Dit soort dingen, daar krijg je toch de kriebels van...mijn knul wil het erbij laten zitten en ik respecteer dat natuurlijk, maar pffffff. Weer een minpuntje hoor. Hoop dat ie volgend jaar een andere mentor heeft, want deze is echt superverstrooid. (je gaat je zelfs haast afvragen of ie nu wel de juiste leerling met de juiste mededeling heeft gebeld...ik zal pas echt gerust zijn als zijn rapport in de bus ligt!!)
maandag 11 juli 2011 om 21:52
Hoera voor je knul scarlet, maar laat het hem nooit meer zo spannend maken zeg. Maar goed gelukkig heeft hij het gehaald en hopelijk was dit een les voor de volgende keer, gewoon alleen maar voldoendes svp. haha
Morgen moet L onder het mes toch? Zal ook wel stress geven, succes er mee.
Morgen is mijn mams jarig. Ik moet gewoon werken. Du ga ik 's morgens werken en zoonlief naar de bso. Haal ik hem 's middags op en gaan we naar oma en dan heb ik eind van de middag nog een afspraak, maar kan hij gewoon bij opa en oma blijven.
Zoonlief was aan het sparen voor een psp en had gisteren met geld van opa en oma en papa voor zijn rapport het geld bij elkaar. Dat ding moest en zou er dus komen vandaag. Bij de inter toys hier zijn ze niet meer te krijgen omdat er binnenkort (lees november) een nieuwe versie komt. Zo lang kon het mannetje natuurlijk niet wachten, dus uiteindelijk vanavond nog naar utrecht naar de mediamarkt gereden om zo'n ding te kopen. 3 spellen erbij en klaar voorlopig.
Kijken of we er voor we op vakantie gaan nog wat films op kunnen zetten, al heb ik geen idee hoe dat moet, maar schijnt te kunnen.
Mijn vader heeft gisteren eindelijk zijn ballonvaart gemaakt en het was erg indrukwekkend zei hij. Gelukkig dus dat dat ook eindelijk gelukt is.
Morgen moet L onder het mes toch? Zal ook wel stress geven, succes er mee.
Morgen is mijn mams jarig. Ik moet gewoon werken. Du ga ik 's morgens werken en zoonlief naar de bso. Haal ik hem 's middags op en gaan we naar oma en dan heb ik eind van de middag nog een afspraak, maar kan hij gewoon bij opa en oma blijven.
Zoonlief was aan het sparen voor een psp en had gisteren met geld van opa en oma en papa voor zijn rapport het geld bij elkaar. Dat ding moest en zou er dus komen vandaag. Bij de inter toys hier zijn ze niet meer te krijgen omdat er binnenkort (lees november) een nieuwe versie komt. Zo lang kon het mannetje natuurlijk niet wachten, dus uiteindelijk vanavond nog naar utrecht naar de mediamarkt gereden om zo'n ding te kopen. 3 spellen erbij en klaar voorlopig.
Kijken of we er voor we op vakantie gaan nog wat films op kunnen zetten, al heb ik geen idee hoe dat moet, maar schijnt te kunnen.
Mijn vader heeft gisteren eindelijk zijn ballonvaart gemaakt en het was erg indrukwekkend zei hij. Gelukkig dus dat dat ook eindelijk gelukt is.
dinsdag 12 juli 2011 om 16:57
Gefeliciteerd Dolphine, met je moeder! Een gezellige dag gewenst met jullie allen.
Wat leuk dat de ballonvaart van je vader nu gelukt is, het weer was ook goed he, gisteren. Gaaf hoor, lijkt me dat.
En je mannetje nu een PSP, dat is altijd leuk voor die knullen.
Je kunt vast wel op internet vinden hoe je films op een psp zet..
L. zou idd vandaag geholpen worden, hopelijk is alles goed gegaan, maar dat zal wel, heb niets meer gehoord.
Hij zat vd week nog een beetje te vissen, dat hij hier wel wilde herstellen de dagen erna, maar heb dat afgehouden hoor. Hij laat zo overduidelijk merken mij nog steeds erg te zien zitten, zegt het ook constant, ik krijg er de kriebels van. Heb hem echt duidelijk proberen te maken dat het wat mij betreft echt voorbij is, maar helemaal accepteren doet hij het nog steeds niet.
Nu weet ik ook wel dat ik het hem niet makkelijk heb gemaakt, met het afstoten en weer aantrekken, maar pffff, dit is echt vermoeiend. Dat leek mij dus geen goed plan, dat hij hier zou blijven, nu blijft ie bij zijn andere ex....tsja.....Heeft nog steeds geen huisje van zichzelf, is er nu wel eindelijk druk mee bezig en heeft urgentie gekregen. Woont dus bij zijn broer, maar dat is een aparte gast en daar komt ie niet tot rust. Ben je ook 44....
Triest hoor. (maar niet mijn probleem)
Vandaag op het werk het toch wel slechte nieuws gekregen dat mijn manager, die ik al minstens 15 jaar heb, ons gaat verlaten. Dat was wel ff een schok. Hij kan precies dezelfde baan krijgen, maar dan veel dichter bij huis. Wat zullen we hem missen.
Kan zo goed met hem opschieten, echt balen dit. Ook nog geen flauw idee wie zijn opvolger gaat worden, spannend dus. Per 1/9 al, dus erg snel. Zo'n vrijheid als nu krijgen we vlgs mij nooit meer. Het maakt hem nooit uit hoe iets gedaan wordt, als het maar gedaan wordt. Erg vrij in ons doen en laten, omdat hij weet dat hij op ons kan bouwen. De Sukkel, hoe kan ie dat nou doen??!! haha.
Helaas het rapport nog niet in de bus...haha, balen.
woensdag 13 juli 2011 om 16:51
Hallo meisjes,
wordt een beetje een niet leuk verhaal zo hè. Kom niet meer aan mezelf toe onderhand, ik werk zó veel en het is zó druk en ook nog eens vakantieperiode, ZUCHT. Loop echt op m'n tandvlees. En zojuist belde X met de mededeling dat er iets mis is gegaan met de vakantieplanning op zijn werk, nu blijkt dat hij drier weken later heeft dan ik!!!!!! GVD!!! Kan ik er niet bij hebben nu! Ik ben moe! Zit je net te bedenken van o gelukkig nog twee weken buffelen en dan vakantie en dan komt dit er weer bij. Zoooo ik mag toch hopen dat dit opgelost wordt zeg! Wegens alle omstandigheden bij mij op werk valt er binnen mijn rooster echt niets maar dan ook niets meer te schuiven.
Nou ja voorjullie ook niet gezellig hè dit gezeik. Maar ik kom al weken amper achter pc en als ik er achter kan is het alleen maar voor mail.
Maar goed zullen we een datum gaan prikken meiden want anders ben ik bang dat dat ook weer voor ons uit geschoven wordt steeds.
Dikke knuf
wordt een beetje een niet leuk verhaal zo hè. Kom niet meer aan mezelf toe onderhand, ik werk zó veel en het is zó druk en ook nog eens vakantieperiode, ZUCHT. Loop echt op m'n tandvlees. En zojuist belde X met de mededeling dat er iets mis is gegaan met de vakantieplanning op zijn werk, nu blijkt dat hij drier weken later heeft dan ik!!!!!! GVD!!! Kan ik er niet bij hebben nu! Ik ben moe! Zit je net te bedenken van o gelukkig nog twee weken buffelen en dan vakantie en dan komt dit er weer bij. Zoooo ik mag toch hopen dat dit opgelost wordt zeg! Wegens alle omstandigheden bij mij op werk valt er binnen mijn rooster echt niets maar dan ook niets meer te schuiven.
Nou ja voorjullie ook niet gezellig hè dit gezeik. Maar ik kom al weken amper achter pc en als ik er achter kan is het alleen maar voor mail.
Maar goed zullen we een datum gaan prikken meiden want anders ben ik bang dat dat ook weer voor ons uit geschoven wordt steeds.
Dikke knuf
woensdag 13 juli 2011 om 20:04
Nou dames, ik ben ook gesloopt vandaag, maar door een geheel andere reden. Ik ben vandaag met de kids, zoonlief en nichtje naar walibi geweest. Helaas erg slecht weer, nat en koud, maar wat hebben de kids zich vermaakt zeg. Helaas was mijn nichtje nog net geen 1.40, dus er waren 3 achtbanen waar ze niet in mocht. Zoonlief was echt heel lief en is ook niet in die achtbanen gegaan omdat hij het zielig voor haar vond.
Uiteindelijk zijn we rond half 4 nat en verkleumd naar huis gegaan en hebben ze een erg leuke dag gehad.
Gisteren dus de verjaardag van mijn moeder gevierd, de hele dag door visite dus wel redelijk verdeeld over de dag, zodat het niet mega druk was. Voor mijn moeder was het natuurlijk wel te druk, die was vanmorgen helemaal afgepijgerd. Ze moest vanmorgen naar het zh voor onderzoeken. Maar ze hebben niks gedaan, alleen afspraken gemaakt voor een nieuwe botscan en echo (morgen en overmorgen). Dus ze kan weer 3 dagen achter elkaar heen en weer, waarom moet dit toch atijd zo onefficient zeg.
Woe scarlet, ik zou dat ook niet doen hoor als ik jou was om L bij mij te laten herstellen. Gaat ie dus bij zijn andere ex doen? tssss echt ongelooflijk het is verdikkie een volwassen vent, geen puber. Maar goed, is idd niet jouw zorg, maar ik snap zo goed dat je zegt, laat maar....
Theetje, balen zeg die vakanties. Ik hoop dat jullie het nog voor elkaar krijgen. OOk zwaar balen dat het zo chaos is op je werk. Bij mij is het juist rustig omdat het vakantie is.. Wat een tegenstellingen weer he.
Enne die meeting moet er komen hoor! aan mij gaat het niet liggen.
Uiteindelijk zijn we rond half 4 nat en verkleumd naar huis gegaan en hebben ze een erg leuke dag gehad.
Gisteren dus de verjaardag van mijn moeder gevierd, de hele dag door visite dus wel redelijk verdeeld over de dag, zodat het niet mega druk was. Voor mijn moeder was het natuurlijk wel te druk, die was vanmorgen helemaal afgepijgerd. Ze moest vanmorgen naar het zh voor onderzoeken. Maar ze hebben niks gedaan, alleen afspraken gemaakt voor een nieuwe botscan en echo (morgen en overmorgen). Dus ze kan weer 3 dagen achter elkaar heen en weer, waarom moet dit toch atijd zo onefficient zeg.
Woe scarlet, ik zou dat ook niet doen hoor als ik jou was om L bij mij te laten herstellen. Gaat ie dus bij zijn andere ex doen? tssss echt ongelooflijk het is verdikkie een volwassen vent, geen puber. Maar goed, is idd niet jouw zorg, maar ik snap zo goed dat je zegt, laat maar....
Theetje, balen zeg die vakanties. Ik hoop dat jullie het nog voor elkaar krijgen. OOk zwaar balen dat het zo chaos is op je werk. Bij mij is het juist rustig omdat het vakantie is.. Wat een tegenstellingen weer he.
Enne die meeting moet er komen hoor! aan mij gaat het niet liggen.
woensdag 13 juli 2011 om 21:53
He ja Dolphine, het weer zat jullie echt niet mee vandaag zeg.
Wat een regen! Maar ondanks dat toch prima vermaakt en zó lief van je ventje weer, dat hij dan ook niet over die 8banen zeurt. Je nichtje is dus, ondanks de bezwaren van je schoonzus, toch meegeweest? Gelukkig!
Toch ook weer spannende dagen wat betreft je moeder nu dus, met die onderzoeken in het ZH. Zou er misschien een reden zijn waarom die onderzoeken niet op 1 dag kunnen?
Oe Theetje, wat een ramp zeg! Wat een megafout bij X op zijn werk. Hoop echt voor jullie dat dat nog goed komt zeg. Kan me zo voorstellen dat je er dit nu helemaal niet bij kunt hebben!
Je leeft gewoon naar de vakantie toe en houd het eigenlijk alleen maar vol omdat je weet dat het eraan komt en je aan het aftellen bent (of niet?) en dan nu dit. Echt heel k*t meid.
Ik dacht dat we al min of meer besloten hadden het na de vakanties te doen, in september? Ik kan vlgs mij elk weekend, behalve het weekend vd 11e.
Bij ons op het werk is het nu ook redelijk rustig, maar dat is na volgende week anders, dan breekt de hel weer los, gaan de meesten met vakantie. Verder is er bij bijna elke discipline onderbezetting, dus de achterstanden worden groter en groter, pfff, niet goed.
donderdag 14 juli 2011 om 18:31
De enige reden waarom alle afspraken niet op 1 dag kunnen is dat alles bij verschillende afdelingen moet gebeuren en er moet maar net ruimte zijn. Het was toeval dat mijn moeder vandaag al voor de botscan terecht kon, normaal duurt dat wat langer. Morgen nog de echo en dan moet ze bloed geven en dan krijgt ze als het goed is alle uitslagen dinsdag. Dat kan dan wel weer in 1 gesprek met de oncoloog die alle uitslagen krijgt.
Mijn kind rent tegen de muren op momenteel, het is natuurlijk geen weer om buiten te spelen, dus hij is er nu al klaar mee. Ik heb vandaag thuis gewerk, en ben dus lekker thuis geweest met hem. We moesten eind van de daag ook nog voor zijn therapie, maar dat was ook drama, meneer had er geen zin in en heeft dus ook niet meegewerkt. Nou ja volgende keer beter.....
Ik ben wel heel blij dat we met dit weer niet op de camping zitten zeg. Hoop echt dat het weer in augustus nog wat beter wordt en we een lekkere vakantie hebben.
Het eerste weekend in september heb ik mijn pleegzoon, verder kan ik volgens mij elk weekend wel.
Weer aan de telefoon gehangen met online vanwege de telefoon. Ik ben er zo klaar mee. Heb aangegeven dat er met spoed iemand moet komen, anders ga ik overstappen. Zit al 3 weken zonder vaste telefoon waar ik wel voor betaal, dus daar gaan ze ook maar wat in doen hoor, tegemoedkoming in de kosten ofzo, dit kan toch niet. Nu wist die jongen van de klantenservice niet zo veel, die kon mijn klacht alleen weer doorsturen naar de technische dienst. En die zouden mij weer bellen.... jaja, ik wacht nog even af, maar niet te lang meer in ieder geval.
Mijn kind rent tegen de muren op momenteel, het is natuurlijk geen weer om buiten te spelen, dus hij is er nu al klaar mee. Ik heb vandaag thuis gewerk, en ben dus lekker thuis geweest met hem. We moesten eind van de daag ook nog voor zijn therapie, maar dat was ook drama, meneer had er geen zin in en heeft dus ook niet meegewerkt. Nou ja volgende keer beter.....
Ik ben wel heel blij dat we met dit weer niet op de camping zitten zeg. Hoop echt dat het weer in augustus nog wat beter wordt en we een lekkere vakantie hebben.
Het eerste weekend in september heb ik mijn pleegzoon, verder kan ik volgens mij elk weekend wel.
Weer aan de telefoon gehangen met online vanwege de telefoon. Ik ben er zo klaar mee. Heb aangegeven dat er met spoed iemand moet komen, anders ga ik overstappen. Zit al 3 weken zonder vaste telefoon waar ik wel voor betaal, dus daar gaan ze ook maar wat in doen hoor, tegemoedkoming in de kosten ofzo, dit kan toch niet. Nu wist die jongen van de klantenservice niet zo veel, die kon mijn klacht alleen weer doorsturen naar de technische dienst. En die zouden mij weer bellen.... jaja, ik wacht nog even af, maar niet te lang meer in ieder geval.
donderdag 14 juli 2011 om 19:28
Oh bah Dolphine, wat een drama blijft het met je telefoon.
Ze moeten idd nu es opschieten en ook iets regelen qua kosten, dit is toch te gek. Ik snap niet dat ze niet even een mannetje sturen.Dat je mannetje dit weer al zat is vind ik niet zo gek, hij is ook zo'n buitenkind. Heeft nu natuurlijk weer het gevoel dat hij zijn energie niet kwijt kan.
Doen ze bij de BSO nu in de vakantie wel leuke actieve dingen?
Maar het is toch ook geen weer zeg...pffff, dit is toch geen zomer! Ben ook heel blij nu geen vakantie te hebben! Volgens mij wordt augustus echt een práchtige maand Dolphine! haha
Ik baalde vandaag ook: gisteren zijn ze langs geweest voor jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de geiser. Vanmorgen toen ik onder de douche stond...hups, geiser uit. En ik kreeg um ook niet weer aan. Dus weer gebeld en ze konden vanmiddag komen. Nu moest ik tot 1500 uur werken, maar dat was te laat.
Heb dus noodgedwongen een uur korter gewerkt, anders konden ze vandaag niet meer komen. Baal ik van! Kost me toch weer een uur. Nou ja, kon nu wel lekker van de 1e bergetappe genieten. Jammer dat de kans op enige nederlandse podiumplaatsen nu wel verkeken is he...
vrijdag 15 juli 2011 om 14:28
Dat is wel balen scarlet dat je dan daarvoor een uur eerder weg moet. Zijn altijd van die zeikdingen he. Dat gedoe met mijn telefoon ook, ben er zo klaar mee. Nog steeds niet gebeld door online trouwens.... pffff en heb nog wel aangegeven dat ze er spoed achter moeten zetten.
Gelukkig vandaag een stuk beter weer. Zoonlief is ook weer lekker buiten aan het spelen, kwam net even wat drinken en is weer gevlogen. We moeten straks nog wel even naar beter horen om oordoppen aan te laten meten voor de vakantie. Aangezien hij steeds oorpijn kreeg van het chloorwater. We kunnen tussen half 4 en half 5 terecht.
Vanmorgen al wezen sporten, bedden verschoont, gestofzuigd, gedweild en gestreken. En dat allemaal voor de middag, haha ben weer trots op mezelf.
Gelukkig vandaag een stuk beter weer. Zoonlief is ook weer lekker buiten aan het spelen, kwam net even wat drinken en is weer gevlogen. We moeten straks nog wel even naar beter horen om oordoppen aan te laten meten voor de vakantie. Aangezien hij steeds oorpijn kreeg van het chloorwater. We kunnen tussen half 4 en half 5 terecht.
Vanmorgen al wezen sporten, bedden verschoont, gestofzuigd, gedweild en gestreken. En dat allemaal voor de middag, haha ben weer trots op mezelf.
vrijdag 15 juli 2011 om 17:08
Wow Dolphine, echt al veel gedaan!
Pff, doe je beter dan ik. Heb echt nog niets gedaan, alleen boodschappen en zit verder al de hele middag voor de buis, haha.
Maar ja, het is leuk, het is spannend..Ik hoop toch dat je voor het weekend nog iets hoort zeg, van Online.
Ja, heerlijk weer geworden he! Vanmorgen was het hier nog heel nat, moest echt regenpak aan op de fiets, maar nu heerlijk zonnetje.
Het rapport lag in de bus, hehe. En idd, voor zijn 1e toets had ie al een 5,5 en hij had dus helemaal niet herkansen, laat staan 2x. Grrrr, stress en weekenden "verpest" voor niets.
Nou ja, het is nu eenmaal gebeurd. Echt op het randje dus (tenminste, juist de rechtsvakken) en de overige vakken gewoon hartstikke goed, rekenen 7,7 en engels zou ie een 9 voor hebben, maar helaas komt er alleen een V van voldoende op te staan..jammer! hihi.
Jij mist nu dus net het einde vd rit vandaag, of niet?
vrijdag 15 juli 2011 om 17:23
Nee ik mis het einde niet. Heb de laatste 10 km kunnen zien. Oordoppen aanmeten ging gelukkig vrij snel en we moesten even wachten en kregen ze daarna gelijk mee. Dus hopelijk nu een vakantie zonder oorpijn.
Tja scarlet, verpest is een groot woord natuurlijk..... Als hijer voor had gezorgd dat hij gewoon een vette voldoende had was het allemaal niet nodig geweest. En kon hij zelf niet weten dat hij een 5,5 had? Die cijfers zijn toch ergens terug te vinden voor leerlingen?
Nou ja het belangrijkste is dat hij over is toch?
Vanmiddag belde mijn collegaatje. die met een hernia thuis is. Ze zou gaan reintergreren, maar het huidige werk kon haar niks meer bieden. dus ze zou afgelopen maandag gestart zijn met een reintergratie cursus ofzo. Echter, ze heeft te horen gekregen dat de ze huidkanker heeft, gekke en pijnlijke wratten. Nu moet ze aankomende maandag al onder het mes. Vreselijk weer zeg, sommige mensen krijgen ook alles op een bordje zeg.
Nu maar weer afwachten hoe dit gaat aflopen.
Tja scarlet, verpest is een groot woord natuurlijk..... Als hijer voor had gezorgd dat hij gewoon een vette voldoende had was het allemaal niet nodig geweest. En kon hij zelf niet weten dat hij een 5,5 had? Die cijfers zijn toch ergens terug te vinden voor leerlingen?
Nou ja het belangrijkste is dat hij over is toch?
Vanmiddag belde mijn collegaatje. die met een hernia thuis is. Ze zou gaan reintergreren, maar het huidige werk kon haar niks meer bieden. dus ze zou afgelopen maandag gestart zijn met een reintergratie cursus ofzo. Echter, ze heeft te horen gekregen dat de ze huidkanker heeft, gekke en pijnlijke wratten. Nu moet ze aankomende maandag al onder het mes. Vreselijk weer zeg, sommige mensen krijgen ook alles op een bordje zeg.
Nu maar weer afwachten hoe dit gaat aflopen.
vrijdag 15 juli 2011 om 19:23
Oe wat naar zeg, voor je collega. Hopelijk gaat het goed. Pijnlijk, lijkt mij.
Fijn dat het zo snel ging met de oordoppen, hopelijk nu idd pijnloos zwemmen voor je mannetje!
Nee, helaas kunnen de leerlingen (of ouders) niet online of waar dan ook de cijfers inzien (ze lopen echt heel achter wat dat betreft, kon op de middelbare school wel) en hem was vertelt dat hij een 3,1 had..Nogal geen verschil! Ook omdat ze de toetsen niet terug krijgen kunnen zij dit dus nooit checken.
En tuurlijk is het belangrijkte dat hij over is en ik mag toch hopen dat hij dit volgend schooljaar wel anders gaat doen, pfoe...
zaterdag 16 juli 2011 om 12:11
woehahaha, idd als die kids zich nu eens net zo druk om school maakten als wij moeders, dan zou het een stuk minder stress opleveren. Voor ons dan he.......
Ik heb me voor de tv gesetteld voor de tour.
Heb alleen zoonlief beloofd dat we vanmiddag naar de bios gaan omdat het slecht weer zou zijn vandaag. We gaan naar cars 2, ja daar wilde hij heel graag heen.
Alleen tot nu toe is het weer nog helemaal niet zo slecht, dat vind ik dan wel weer jammer. Haha of het wat uitmaakt of ik binnen voor de tv zit of in de bios. Maar goed het gaat om het idee he.
Tja ik vrees dat het erg pijnlijk wordt voor mijn collega. De wratten zitten rond haar anus en dat is natuurlijk altijd een rotplek. Verder moet ze onder algehele nacose, omdat ze volgende maand weer een ruggenprik zou krijgen voor die hernia (elke 3 maanden krijgt ze een spuit om de zenuwen plat te leggen). het zit haar in ieder geval niet mee zeg, bah. Ik zal volgende week eens kijken of ik een mogelijkheid heb om langs te gaan. Moet ze natuurlijk wel toe in staat zijn, anders ga ik niet.
Mijn moeder was gisteren ook al om kwart voor 8 in het ziekenhuis voor die echo. Daar moet ze nuchter voor zijn. Maar goed die krijgt dinsdag ook de uitslag en dan zal er wel weer wat meer rust in de tent komen.
Straks even mijn aandacht richten op zoonlief en met hem naar de bios, al is hij nu nog lekker buiten aan te spelen. Dan heb ik de rest van de middag waarschijnlijk weer voor mezelf. En omdat ik gisteren alles in huis heb gedaan, hoef ik verder lekker helemaal niks vandaag. Heerlijk vooruitzicht.
Ik heb me voor de tv gesetteld voor de tour.
Heb alleen zoonlief beloofd dat we vanmiddag naar de bios gaan omdat het slecht weer zou zijn vandaag. We gaan naar cars 2, ja daar wilde hij heel graag heen.
Alleen tot nu toe is het weer nog helemaal niet zo slecht, dat vind ik dan wel weer jammer. Haha of het wat uitmaakt of ik binnen voor de tv zit of in de bios. Maar goed het gaat om het idee he.
Tja ik vrees dat het erg pijnlijk wordt voor mijn collega. De wratten zitten rond haar anus en dat is natuurlijk altijd een rotplek. Verder moet ze onder algehele nacose, omdat ze volgende maand weer een ruggenprik zou krijgen voor die hernia (elke 3 maanden krijgt ze een spuit om de zenuwen plat te leggen). het zit haar in ieder geval niet mee zeg, bah. Ik zal volgende week eens kijken of ik een mogelijkheid heb om langs te gaan. Moet ze natuurlijk wel toe in staat zijn, anders ga ik niet.
Mijn moeder was gisteren ook al om kwart voor 8 in het ziekenhuis voor die echo. Daar moet ze nuchter voor zijn. Maar goed die krijgt dinsdag ook de uitslag en dan zal er wel weer wat meer rust in de tent komen.
Straks even mijn aandacht richten op zoonlief en met hem naar de bios, al is hij nu nog lekker buiten aan te spelen. Dan heb ik de rest van de middag waarschijnlijk weer voor mezelf. En omdat ik gisteren alles in huis heb gedaan, hoef ik verder lekker helemaal niks vandaag. Heerlijk vooruitzicht.
zaterdag 16 juli 2011 om 13:50
Jaaa, hier ook voor de buis hoor, Lekker lang om te kijken vandaag.
Misschien gaat hij zo op in het buitenspelen Dolphine, dat hij de bios helemala vergeet? Maar dat zal wel niet zo werken he...haha.
Veel plezier in elk geval!
Ik ben gisterenavond ook nog even aan de gang gegaan hier en hoef behalve de was ook niets te doen, lekker!
Harry Potter in 3D draait en liijkt mij zo gaaf, maar heb het vorige deel nog niet eens gezien. We hebben m gewoon hier op de pc, maar op de een of andere manier komt het er niet van. Duurt vrij lang en is het gaafst om in het donker te kijken (ook omdat de film zélf vrij donker is opgenomen, anders zie je niet veel) én duurt natuurlijk nogal lang. Pfff, dan ben ik al helemaal ingekakt op het end, oud wijf. Maar omdat ik die andere graag wil zien moet het binnenkort toch een keer gaan lukken hoor, in een weekend.
Hopelijk dinsdag goede berichten uit het ZH, zodat de spanning weer wat weg kan.
Straks weer even een wasje ophangen...
zaterdag 16 juli 2011 om 18:49
De bios vergeten? hahaha je bent zelf zeker nooit jong geweest. We zijn naar cars 2 geweest en ik vond hem onverwacht spannend. Veel meer actie als in cars 1 en ook echt niet iets voor kleine kinderen. Zoonlief vond hem geweldig, spanning al gelijk in de 1e minuut, iets met spionnen en zo.
En weer mooi op tijd thuis voor de finale van de tour etappe van vandaag, heb ik dus ook niet hoeven missen.
Achteraf toch een goeie dag uitgekozen, want vanmiddag is het hier gaan regenen en dat doet het nog steeds, niks aan dus.
Ga zo de afwas wegwerken en dan nestelen we ons vanavond voor de tv, zoonlief kijkt graag naar ter land, ter zee en in de lucht en daarna komt van god los, wat ik graag wil zien.
En weer mooi op tijd thuis voor de finale van de tour etappe van vandaag, heb ik dus ook niet hoeven missen.
Achteraf toch een goeie dag uitgekozen, want vanmiddag is het hier gaan regenen en dat doet het nog steeds, niks aan dus.
Ga zo de afwas wegwerken en dan nestelen we ons vanavond voor de tv, zoonlief kijkt graag naar ter land, ter zee en in de lucht en daarna komt van god los, wat ik graag wil zien.
zondag 17 juli 2011 om 20:56
Ja, het was toch goed weer voor de bios he Dolphine! Een goed geslaagde middag dus.
Het heeft hier net ook weer vreselijk geregend, pfff, ben echt blij nog geen vakantie te hebben zeg! De wind lijkt nu wel een stuk minder te zijn, dat is wel fijn.
Vanmorgen de was en strijk weggewerkt en vanmiddag natuurlijk Tour gekeken, jammer, morgen weer een rustdag. Nog even, dan zit het er ook alweer op. Morgen heeft mijn knul dan eindelijk het kennismakingsgesprek op stage, vindt hij best spannend natuurlijk.
Maar ik vind het wel goed, dat ze dat nu al doen, als hij dan straks in september echt beginnen gaat, is het toch iets minder spannend, omdat hij dan al een aantal mensen heeft gezien etc.
Verder heb ik de hele dag al buikpijn, pff, vervelend.
Ongesteldheid is net voorbij, dat kan het haast niet zijn.
Nog even een paar uurtjes relaxen, boekje lezen, beetje zappen..en dan is het alweer tijd om naar bed te gaan, morgen weer vroeg op!
zondag 17 juli 2011 om 22:16
Ik moet morgen ook weer vroeg ja. Morgen de eerste dag van mijn laatste werkweek en daarna heerlijk 3 weken vakantie.
Heb niet zo'n beste nacht gehad. Zoonlief maakte me om 3 uur wakker, hij had in bed geplast. Bed dus verschoont, maar kon toen niet meer in slaap komen. Lag om 5 uur nog wakker. Vanmorgen wel wat uitgeslapen tot half 10, maar toch....
Woensdag gaat zoonlief naar zijn vader, voor 10 dagen. Dat is wel fijn, even goed doorslapen 's nachts en een beetje uitslapen 's morgens. Want elke ochtend zo vroeg gewekt worden hakt er wel in hoor. De laatste tijd is hij weer veel wakker 's nachts. Hoop dat dat weer over gaat. EN hij gaat echt niet vroeg naar bed, dus dat jochie komt ook slaap te kort lijkt me, kan bijna niet anders.
Gelukkig komende week niet zo druk op het werk, de meeste mensen zeggen, kom maar na de vakantie weer. DE meeste problemen spelen ook wel rond school, of dat ze die kids niet uit bed krijgen, in de vakantie speelt dat natuurlijk veel minder.
Spannend vandaag he scarlet de tour. Zo jammer dat terpstra het niet vol kon houden, had het hem wel gegund. Ook wel stoer dat ten dam gewoon weer is opgestapt met al die hechtingen in zijn gezicht. Na morgen de finale. Ben zeer benieuwd, er kan nog van alles gebeuren en dat maakt het spannender dan andere jaren. lekker genieten in ieder geval.
Heb niet zo'n beste nacht gehad. Zoonlief maakte me om 3 uur wakker, hij had in bed geplast. Bed dus verschoont, maar kon toen niet meer in slaap komen. Lag om 5 uur nog wakker. Vanmorgen wel wat uitgeslapen tot half 10, maar toch....
Woensdag gaat zoonlief naar zijn vader, voor 10 dagen. Dat is wel fijn, even goed doorslapen 's nachts en een beetje uitslapen 's morgens. Want elke ochtend zo vroeg gewekt worden hakt er wel in hoor. De laatste tijd is hij weer veel wakker 's nachts. Hoop dat dat weer over gaat. EN hij gaat echt niet vroeg naar bed, dus dat jochie komt ook slaap te kort lijkt me, kan bijna niet anders.
Gelukkig komende week niet zo druk op het werk, de meeste mensen zeggen, kom maar na de vakantie weer. DE meeste problemen spelen ook wel rond school, of dat ze die kids niet uit bed krijgen, in de vakantie speelt dat natuurlijk veel minder.
Spannend vandaag he scarlet de tour. Zo jammer dat terpstra het niet vol kon houden, had het hem wel gegund. Ook wel stoer dat ten dam gewoon weer is opgestapt met al die hechtingen in zijn gezicht. Na morgen de finale. Ben zeer benieuwd, er kan nog van alles gebeuren en dat maakt het spannender dan andere jaren. lekker genieten in ieder geval.