goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juli 2011 @ 23:39:

Ik heb nog nooit maissoep gegeten.. Moet je dan mais koken en blenden?Klinkt niet echt lekker als ik eerlijk ben. Maar ik ben ook geen fan van mais
ja was lekker! Recept van MV. Ui fruiten, kippenboullion erin, kookroom, peper en zout en dan idd. blenden.

In de kom gerookte kip leggen en dan de soep eroverheen gieten. Tja is lekkerder dan het klinkt denk ik.

Ga zo slapen hoop ik dus alvast welterusten!
Ik ga naar bed meiden, morgen vroeg op. Welterusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik wel , van die gefrituurde met heel veel zout en kruiden erop die je bij de jamin kunt kopen

maar da;s niet echt gezond meer

deze
Yellow die kende ik nog niet, maar die zijn wel lekker dus. Nou ik begin er maar niet aan straks vind ik ze te lekker Is niet goed voor mij.

Yellow is het nog goed gekomen op FB?

Genieten jullie ook van het weer? Heerlijk!

Ben lekker wezen fietsen naar de winkels en heb verse karbonaadjes bij de slager vandaan. Ik doe elke week een nieuw recept en vandaag is het witbier karbonades met venkel.

Ben benieuwd! (eerst maar es ff googlen hoe je venkel klaarmaakt ).

Nu eerst nog een kop thee
Simpel zeg, had ik niet verwacht. Ik dacht truukjes met die steeltjes en schoonmaken en weet ik veel.

Nope. Aan beide kanten stukje eraf, doormidden en koken

Nou dan ga ik nog ff opruimen. Tot later!
Ha choco. Ik heb nog nooit venkel klaargemaakt. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Hier ook lekker weer. Eind wezen lopen met hond.
Ohla, ik ga zalm met broccoli maken. Jammie! Rustig avondje gepland en jullie?
hier ook rustige avond ik eet kipshoarma. Heb eindelijk die lamp vervangen. Heb even met de buren gezeten buiten die hebben gelijk dat kastje van de schoenen in elkaar gezet. 3 man sterk en duurde toch nog een half uur met gereedschap. Op de doos stond echter: binnen enkele minuten zonder gereedschap in elkaar gezet. Jaja en ik ben nog dom genoeg om dat te geloven haha
Heel snel even langs zwaaien, ben vanavond weer terug.

Chat ik heb gisteren je cd opgezet, maar was zo moe, heb er niks van meegekregen meteen in slaap gevallen HIJ WERKT
Ik heb voor het koken de cd opgezet maar was er niet genoeg chill voor. Nam tegelijkertijd een voetenbadje met scrubb etc dus ga het een abdere keer nog doen als ik de tijd er voor heb. Klonk wel relaxed

Oehlala! Het eten was lekker!

Zelfs zo lekker dat man z'n ouders heeft gebeld om mee te delen dat ik dit heb gemaakt (kreeg altijd het verwijt dat ik niet goed voor hem zorg omdat ik niet kook).

Ik ben happy

Nu ff bankhangen, tot later!
fijn dat het zo lekker was chooc en super dat je zo snel in slaap viel Yellow. Zal de cd. ook snel eens gaan afluisteren.
Wil vanavond iemand tumikubben? Gister viel Viva steeds uit bij mij.
ik heb geen credits meer sanne sorry. Viva lag er bij mij idd. ook uit gisteren hopelijk is dat na de up-date van vandaag weer voorbij
Dan hier gezellig kletsen?
haha dat kan altijd. Hoe is het nu met jou en je huis sanne?
Hmm... Ben nog niet gerustgesteldheid dat het niet opeens allemaal in elkaar dondert. Goed dat je erover begint. Ga even mieren uitroeien.
heb 2 maal last gehad van mieren hier en dan echt ineens enorm. Met een poeder gestrooid en ze waren gelijk helemaal weg!

Heb vanmiddag een spelletje rummicub achtig iets gespeeld alleen legde je de stenen pas op tafel als je alles neer kon leggen was wel grappig maar kan het nu niet meer vinden.
zit ik met zus op msn zegt ze momentje ben aan de beurt. Dus ik vraag waarmee. FB rummicub haha morgen dus maar een potje met haar spelen. LOL
Bij ons zitten de mieren vooral onder de schuifpui. Flinke gaten opgevuld. Zou dat iets met het huis kunnen doen?

Ff was ophangen en douchen...
nee hoor mieren kunnen niks met je huis doen. Zou er wel wat aan doen om ze tegen te houden maar meer omdat het vies en onhandig is in je huis.
Binnen hebben we ze gelukkig niet, alleen in de tuin. Nou ja, onder de schuifpui vanaf buiten dus. Zo, ook nog handwasje gedaan. Voel me altijd beter als alles gebeurd is. Vriend ff vaatwasser laten uitpakken...
shit keek ff op de t-mobile site en ik zit 133 euro boven mijn belbundel deze maand dus krijg rekening van 200
Jeetje ibi! Hoe kan dat nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven