Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Volgens mij is die smiley niet nieuw toch ?
Sun afgesproken met EX !! OH OH OH....gevaarlijk.......
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:02:

Ok, date 1 was toch niet helemaal mijn type zoals verwacht....en date 2 is echt erg leuke vent. Ik had daar ook al bepaalde verwachtingen bij, was best beetje zenuwachtig vooraf en dat heb ik niet gauw.... en het bleek erg gezellig, leuk, lief, hij kijkt dwars door me heen etc... er is alleen 1 ding waar ik normaal niet op val, hij is nl. kaal.........er valt dus niks meer te plukken

Leuk dat 't zo leuk was Miran! Hebben jullie alweer een nieuwe date gepland? Of alweer contact gehad? Is ie ook enthousiast?

Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch?
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:04:

Sun afgesproken met EX !! OH OH OH....gevaarlijk.......Sun heeft deal met alle forummers dat ze Ex gaat vertellen dat ze last heeft van aantrek-afstoot-gedrag van ex, en dat als ie dat blijft doen, ze contact gaat verbreken. Sun is dus vol stoere voornemens!
Peas on earth!
Prinses ja je hebt gelijk

Ja hij is heel enthousiast, hij vond me nog veeeeel leuker dan op de foto, kan je nagaan, ik moest ff wennen, tja.........

Waarschijnlijk zien we elkaar morgen weer, wel spannend...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:05:

[...]

Sun heeft deal met alle forummers dat ze Ex gaat vertellen dat ze last heeft van aantrek-afstoot-gedrag van ex, en dat als ie dat blijft doen, ze contact gaat verbreken. Sun is dus vol stoere voornemens!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:04:

[...]

Leuk dat 't zo leuk was Miran! Hebben jullie alweer een nieuwe date gepland? Of alweer contact gehad? Is ie ook enthousiast?

Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch? Ben het met Prinses eens! Ennuh, vraag me ook af wanneer jullie elkaar weer gaan zien. Spannend zeg!
oh neee, hij zegt net dat ie naar IKEA wil, neeeeeee neeeeee neeeeeeee
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:30:

oh neee, hij zegt net dat ie naar IKEA wil, neeeeeee neeeeee neeeeeeee

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Ikeaaaaa!!!!!!!!!!

Kunnen jullie alvast checken of jullie dezelfde smaak hebben qua woninginrichting
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:30:

oh neee, hij zegt net dat ie naar IKEA wil, neeeeeee neeeeee neeeeeeeeIs het familie van Xan?!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 21:36:

[...]

Is het familie van Xan?!Niet alleen in Ikea-opzicht trouwens
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:38:

[...]

Niet alleen in Ikea-opzicht trouwens ?
kaal?
Prinses kan hierover geen uitspraken doen, aangezien de privacy van Xan gerespecteerd dient te worden. Wel kan zij meedelen dat Prinses met eventuele kaalheid van partners geen enkele moeite heeft, en DOL is op de Ikea
Peas on earth!
Sunneke is ook DOL op Ikea.

Mijn portemonnee iets minder. Ik koop namelijk altijd meer dan van tevoren de bedoeling was.
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 21:53:

Mijn portemonnee iets minder. Ik koop namelijk altijd meer dan van tevoren de bedoeling was.

Dat is ook de geheime marketingstrategie van de Ikea....

Vooral op de prullenafdeling (lees: keukenafdeling, dekbeddenafdeling, kaarsjes-, vaasjes-, kaartjes-, potjes-afdeling)
Peas on earth!
Ik ben trouwens (hoe loserig ) Ikea-Family

Jajajaja altijd gratiessjjj koffiedrinken bij de Ikea, Xan heeft er al kennis mee gemaakt
Peas on earth!
Xan
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:55:

Ik ben trouwens (hoe loserig ) Ikea-Family

Jajajaja altijd gratiessjjj koffiedrinken bij de Ikea, Xan heeft er al kennis mee gemaakt Ikea is leuk Toen Leaf-ex uit ons flatje vertrok heb ik bijna al mijn nieuwe meubeltjes bij Ikea gekocht. En die prullendingen zijn heeeeeel verslavend inderdaad
Nou ik ga 2e date zeker niet naar IKEA hahahha
Ik krijg zin om dit weekend naar Ikea te gaan!!!!

Nadeel van Ikea in het weekend is heel veel huilende kinderen en te veel mensen die in de weg lopen...
We hebben nu discussie wie wie het eerste zoende.......ja maar jij deed........ja maar jij deed......haha
Welterusten !

Ohw en Prinses, fijn dat je weer beter bent!
Trusten Miranda! Droom lekker over je date!
Hey!

Ben er ook weer eens....

Om maar met de deur in huis te vallen: XAN IS KAAL! Ja! En het misstaat 'm niet! Prinses vind het leuk...en dat is toch mooi meegenomen Wel is het zo dat ik het altijd scheer, dus ik heb niet zo'n ouwe lullen kale kop...hahaha!

Staat wel stoer, al zeg ik het zelf zoals ik het "draag".

Nu lees ik dat nieuwe date van Miran ook kaal is.... Mooi he Miran?

Verder hou ik mijn hart vast betreft de afspraak tussen Sun en EX.

Hoop dat haar poot stijf houd, en niet een zwak moment gaat krijgen t.o. EX. Ik vertrouw op je Sunneke! En nogmaals, denk aan mijn motto!

Was Vleer klaar voor een avondje forummen??? Nou...ik heb haar weinig gezien vanavond... (Gamen heeft toch de voorkeur...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven