Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 31 januari 2008 om 21:04
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:02:
Ok, date 1 was toch niet helemaal mijn type zoals verwacht....en date 2 is echt erg leuke vent. Ik had daar ook al bepaalde verwachtingen bij, was best beetje zenuwachtig vooraf en dat heb ik niet gauw.... en het bleek erg gezellig, leuk, lief, hij kijkt dwars door me heen etc... er is alleen 1 ding waar ik normaal niet op val, hij is nl. kaal.........er valt dus niks meer te plukken
Leuk dat 't zo leuk was Miran! Hebben jullie alweer een nieuwe date gepland? Of alweer contact gehad? Is ie ook enthousiast?
Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch?
Ok, date 1 was toch niet helemaal mijn type zoals verwacht....en date 2 is echt erg leuke vent. Ik had daar ook al bepaalde verwachtingen bij, was best beetje zenuwachtig vooraf en dat heb ik niet gauw.... en het bleek erg gezellig, leuk, lief, hij kijkt dwars door me heen etc... er is alleen 1 ding waar ik normaal niet op val, hij is nl. kaal.........er valt dus niks meer te plukken
Leuk dat 't zo leuk was Miran! Hebben jullie alweer een nieuwe date gepland? Of alweer contact gehad? Is ie ook enthousiast?
Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch?
Peas on earth!
donderdag 31 januari 2008 om 21:05
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2008 @ 21:04:
Sun afgesproken met EX !! OH OH OH....gevaarlijk.......Sun heeft deal met alle forummers dat ze Ex gaat vertellen dat ze last heeft van aantrek-afstoot-gedrag van ex, en dat als ie dat blijft doen, ze contact gaat verbreken. Sun is dus vol stoere voornemens!
Sun afgesproken met EX !! OH OH OH....gevaarlijk.......Sun heeft deal met alle forummers dat ze Ex gaat vertellen dat ze last heeft van aantrek-afstoot-gedrag van ex, en dat als ie dat blijft doen, ze contact gaat verbreken. Sun is dus vol stoere voornemens!
Peas on earth!
donderdag 31 januari 2008 om 21:22
donderdag 31 januari 2008 om 21:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:04:
[...]
Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch? Ben het met Prinses eens! Ennuh, vraag me ook af wanneer jullie elkaar weer gaan zien. Spannend zeg!
[...]
Enne kaal... tsja... als dat 't enige minpunt is, valt daarmee te leven toch? Ben het met Prinses eens! Ennuh, vraag me ook af wanneer jullie elkaar weer gaan zien. Spannend zeg!
donderdag 31 januari 2008 om 21:31
donderdag 31 januari 2008 om 21:54
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 21:53:
Mijn portemonnee iets minder. Ik koop namelijk altijd meer dan van tevoren de bedoeling was.
Dat is ook de geheime marketingstrategie van de Ikea....
Vooral op de prullenafdeling (lees: keukenafdeling, dekbeddenafdeling, kaarsjes-, vaasjes-, kaartjes-, potjes-afdeling)
Mijn portemonnee iets minder. Ik koop namelijk altijd meer dan van tevoren de bedoeling was.
Dat is ook de geheime marketingstrategie van de Ikea....
Vooral op de prullenafdeling (lees: keukenafdeling, dekbeddenafdeling, kaarsjes-, vaasjes-, kaartjes-, potjes-afdeling)
Peas on earth!
donderdag 31 januari 2008 om 21:58
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 21:55:
Ik ben trouwens (hoe loserig ) Ikea-Family
Jajajaja altijd gratiessjjj koffiedrinken bij de Ikea, Xan heeft er al kennis mee gemaakt Ikea is leuk Toen Leaf-ex uit ons flatje vertrok heb ik bijna al mijn nieuwe meubeltjes bij Ikea gekocht. En die prullendingen zijn heeeeeel verslavend inderdaad
Ik ben trouwens (hoe loserig ) Ikea-Family
Jajajaja altijd gratiessjjj koffiedrinken bij de Ikea, Xan heeft er al kennis mee gemaakt Ikea is leuk Toen Leaf-ex uit ons flatje vertrok heb ik bijna al mijn nieuwe meubeltjes bij Ikea gekocht. En die prullendingen zijn heeeeeel verslavend inderdaad
donderdag 31 januari 2008 om 22:45
Hey!
Ben er ook weer eens....
Om maar met de deur in huis te vallen: XAN IS KAAL! Ja! En het misstaat 'm niet! Prinses vind het leuk...en dat is toch mooi meegenomen Wel is het zo dat ik het altijd scheer, dus ik heb niet zo'n ouwe lullen kale kop...hahaha!
Staat wel stoer, al zeg ik het zelf zoals ik het "draag".
Nu lees ik dat nieuwe date van Miran ook kaal is.... Mooi he Miran?
Verder hou ik mijn hart vast betreft de afspraak tussen Sun en EX.
Hoop dat haar poot stijf houd, en niet een zwak moment gaat krijgen t.o. EX. Ik vertrouw op je Sunneke! En nogmaals, denk aan mijn motto!
Was Vleer klaar voor een avondje forummen??? Nou...ik heb haar weinig gezien vanavond... (Gamen heeft toch de voorkeur...)
Ben er ook weer eens....
Om maar met de deur in huis te vallen: XAN IS KAAL! Ja! En het misstaat 'm niet! Prinses vind het leuk...en dat is toch mooi meegenomen Wel is het zo dat ik het altijd scheer, dus ik heb niet zo'n ouwe lullen kale kop...hahaha!
Staat wel stoer, al zeg ik het zelf zoals ik het "draag".
Nu lees ik dat nieuwe date van Miran ook kaal is.... Mooi he Miran?
Verder hou ik mijn hart vast betreft de afspraak tussen Sun en EX.
Hoop dat haar poot stijf houd, en niet een zwak moment gaat krijgen t.o. EX. Ik vertrouw op je Sunneke! En nogmaals, denk aan mijn motto!
Was Vleer klaar voor een avondje forummen??? Nou...ik heb haar weinig gezien vanavond... (Gamen heeft toch de voorkeur...)