Berzorgd om kind.

30-08-2011 20:24 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit eigenlijk met een hoop frustratie en pijn, en zou graag een luisterend oo(g)r willen hebben. Mijn vriendin en ik wonen al ruim 3 jaar samen en hebben een dochter van 2,5 jaar oud.

Ik ben dit weekend bij mijn vader(haar opa) geweest en die woont in Friesland, Vandaag ben ik thuis gekomen met een leuk zakcentje van mijn vader zodat ik eens wat voor mezelf kan besteden (kom ik op terug).

Mijn partner was het er niet mee eens dat ik Xbox-live wou halen, (nog geen 20 euro bij de media markt) omdat we ook leef geld moesten hebben. wat blijkt nu al het geld wat we hadden voor die maand (100 euro) heeft mijn partner opgemaakt aan paarden dingetjes.

Dus mijn partner heeft een paard, (175,- p/m)

mijn partner volgt privé en gewone lessen (rond de 75,- p/m)

dus zo rond de 250 euro per maand exclusief eten voor het beest. dat vind ik allemaal wel prima aangezien we nog prima kunnen rondkomen maar nu denkt mijn partner enkel nog maar aan haar paard en niet meer aan haar gezin nee het is dit rijtje.

1. Paard

2. Manege

3. Blackberry (Ja heeft ze ook nog)

4. Wedstrijden rijden

5. Huishouden

6. Kind en Vader

Ik voel me gewoon niet meer thuis hier. nu weet ik als ik vertrek dat ik mijn dochter waarschijnlijk nooit meer zal zien. gezien ze zo OBSESSED is om mensen kwaad te maken.

Maar goed we komen dus vanmiddag thuis van friesland naar limburg terug. en men partner zei meteen we gaan vanavond SAMEN naar het paard en DOCHTER blijft slapen bij mijn moeder. oftwel ja we gaan weer in het oude ritje. nou DOCHTEr hebben we bij oma gebracht die wou haar wel weer graag zien, en wij naar huis alvast de was sorteren. vroeg ze heb je GELD van je vader gekregen. Ik zeg stom genoeg ook nog Jah! antwoord, boodschappengeld. Ik zeg Nee absoluut niet ik ga eens wat halen voor mezelf nou zo gezegd zo gedaan. nu kom ik thuis en er is een bom afgegaan ik was moe van de lange rit en wou naar bed komt mijn partner na een potje hevig geschreeuwd naar boven gerent springt ze bovenop me en begint te slaan schoppen bijten en knijpen. waarop ik haar in een zelf verdedigigs greep pak en haar probeer te kalmeren. dit lukte niet en stapte de auto in en wou aangifte doen. maar ik weet niet wat dit allemaal teweeg brengt.

weten jullie dat misschien, want weg bij haar wil ik niet maar als ze zo doorgaat voel ik me ook maar een buitenbeentje.

Ben ik nu fout bezig of licht het aan mij?
gezellige relatie, en erg respectvol spreek je ook niet over haar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Volgens mij zijn jullie allebei niet zo'n helder licht.

Zwaar respectloos van beide kanten, heb medelijden met jullie kleintje.
Zodra mensen beginnen te praten over hun partner met "mevrouw" en "meneer" weet je al hoe laat het is..
hoelang hebben jullie al zo'n explosieve relatie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je klinkt als een jochie van 20, qua spelling, taal en zinsgebruik en manier van om gaan met mensen.
Wat een absurde situatie...Praten jullie wel eens normaal met elkaar? Over de relatie, over jullie kind en de rest?
Ik vind jou een vervelende meneer.
Als mijn man me Mevrouw gaat noemen, dan ben ik soïso meteen weg.

Houden jullie nog wel van elkaar?
Stressed is just desserts spelled backwards
Of gaan we zo weer rare plaatjes zien?
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens mij maak je je geen zorgen om je dochter. Wel om Xboxen en paardenspulletjes. Grow up, we zitten niet meer op de basisschool!
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2011 @ 20:34:

Als mijn man me Mevrouw gaat noemen, dan ben ik soïso meteen weg.

Houden jullie nog wel van elkaar?

Gut, wat heb ik een hekel aan mensen die elkaar zo noemen (mevrouw, meneer, zelfs directeur of baas hoor ik wel eens voorbijkomen). Lekker respectvol, de liefde druipt er vanaf.

Arm kindje trouwens, dat hier middenin zit.
Er hangt een naar luchtje aan je op. Maar goed, het beste is dat jullie met maatschappelijk werk samen gaan praten. Ik lees veel frustraties en geen communicatie tussen jullie.
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2011 @ 20:34:

soïso Mal, is dit een spelfout of schrijft je dit altijd zo? (geen lullige bedoelingen hoor) maar ik vind het zo grappig dat er zoveel versies van sowieso zijn.
En trouwens, je ben bezorg over jezelf, niet over je kind
Gets, wat praat jij naar over je vriendin.....ik bedoel "mevrouw"....
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:Aruuba schreef op 30 augustus 2011 @ 20:39:

[...]

Mal, is dit een spelfout of schrijft je dit altijd zo? (geen lullige bedoelingen hoor) maar ik vind het zo grappig dat er zoveel versies van sowieso zijn.Volgensmij is het forumslang.
Ja het liGt aan jou.
Wat een nare relatie,soïso
Noem je geliefde geen Mevrouw en ga in relatietherapie.
allemaal begrijp me niet verkeerd, ik ben hier het slachtoffer. ik heb zeker respect voor haar. en al helemaal voor mijn dochter. die gelukkig bij haar oma was.

dat ik haar mevrouw noemde was zeker niet de bedoeling maar het was denk ik de frustratie die over het toetsenbord ging. en diegene die zij dat het iemand in de twintigen was dat klopt ook 21. mijn spelling is dan niet wel zo actueel en up-2-date als die van jullie mijn excuses hier ook voor. Ik wil ook zeker niet dat dit zo blijft lopen maar ik zoek naar een oplossing. mijn partner weigert om in relatie therapie te gaan omdat er iets met mij mankeert beweert zei. ik ben opzoek naar een oplossing en dan wel misschien niet voor ons maar wel een passende voor onze dochter.
arme dochter...

TO, ooit al eens geprobeerd een Gesprek aan te gaan met je vriendin.

Je weet wel, twee volwassenen die praten en elkaar vertellen waar ze blij (en minder blij) van worden??
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Slaap er een nachtje over... morgen kan je hier veel beter over oordelen. het lijkt me niet ok als je vriendin je krabt en knijpt. doet ze dit vaker? iig geen leuk verhaal dus sterkte!
ieuw, ik werd een beetje misselijk toen ik dit las
overigens sorry dat ik het zeg maar ik zie nergens bezorgdheid om je kind. en als je niet bij haar weg wilt wat wil je dan wel.....mensen kan je nl niet veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven