Werk & Studie alle pijlers

Kleding intercedente

17-06-2010 08:31 79 berichten
Ja, je voelt het al aankomen. Volgende week heb ik een sollicitatiegesprek voor een baan als intercedente.

Kan ik gewoon met een (nette) spijkerbroek gaan?
Ik trek gewoon een nette broek aan met een jasje xxx.

Verder ben ik zo zeker van mijn zaak (dat ik er ook representatief uit zie in een spijkerbroek) omdat ik weet dat mijn uiterlijke presentatie 1 van de redenen is dat uberhaupt op gesprek uitgenodigd ben.

Alleen op mijn cv was ik nooit zo ver gekomen als nu. Nadat ze me gezien en gesproken (ja ik heb ook mijn mondje wel bij me) hadden (in een spijkerbroek), werd er verder gesproken en heb ik wat tests gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al ruim vier jaar werkzaam bij een van de grootste uzb en heb het nog steeds naar mijn zin. Ik heb wel een combi, binnen en buiten en vind dit juist het leukste.

Parapluutje, wanneer heb je je gesprek?

ik ben wel even benieuwd waar KL voor staat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 17 juni 2010 @ 18:58:

Ik kan zowiezo niet tegen een baan waar op de klok wordt gekeken hoe lang je luncht, waar je iedere ochtend op dezelfde tijd begint en iedere middag om dezelfde tijd naar huis gaat.

Het allestomste (en dat heb ik dus nooit gedaan, dat weiger is) vond ik het blitsen.

Bij bedrijven binnenlopen om ongevraagd je waren te slijten.

Nu zie ik het veel vanaf de andere kant.

Komen die dames van die bureau's bij mij langs om cadeautjes te brengen.

Mijn collega wimpelt ze altijd af maar ik probeer altijd even tijd te maken. Omdat ik weet hoe erg het is...

Dit zou mijn post kunnen zijn. Ik heb mijn mening over de intercedenten-baan hier alleen gegeven, omdat ik er - net als parapluutje - van overtuigd was dat het een leuke baan zou zijn. Ik zag het helemaal zitten. Maar net als jij, Neele, werd ik er bijna opstandig van dat je 's ochtends al rare blikken kreeg als je 4 minuten over half 9 binnenkwam. Want dat was toch wel 4 minuten te laat . Dat je elke avond langer bleef zitten om je werk af te krijgen werd voor het gemak maar even niet meegeteld. En inderdaad, dat op de klok kijken als je ging lunchen, pfffff.

En Neele, blitsen heb ik ook nooit gedaan . En precies zoals jij heb ik in mijn nieuwe baan alle blitsers warm onthaald, haha.

Maar... dat is natuurlijk niet wat Parapluutje hier wilde lezen, dat snap ik ook wel. Dus als ik je een tip mag geven Parapluutje (en als je inderdaad iemand bent met een vlotte babbel, zou dat moeten lukken): Laat je niet opjutten door het geroddel en gestechel van de rest van het (vrouwelijke roddel-)team en probeer er zo snel mogelijk zo veel mogelijk uit te slepen. En blijf vooral jezelf.

Veel succes ermee, wanneer heb je je gesprek? Er zijn hier vast een paar dames die goede tips kunnen geven mbt je sollicitatie!
Ik heb zelf als intercedent bij 2 grote uitzendbureaus gewerkt in NL en daar was spijkerstof uit den boze. Alles was goed (uiteraard zijn er altijd grenzen), maar spijkerstof niet.

Wel grappig dat ik ze bijvoorbeeld bij randstad in Italie er dan weer slordig uit vind zien. Nooit verwacht!!!!!! En dat nog wel in Italie (waar iedereen er altijd mooi gekleed bij zou lopen, haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven